Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

" Perlahan-lahan dia mengorak langkah ke tempat duduknya kini. Elisya tidak ambil pusing gossip yang hangat dibincangkan di kelas itu. balas Dhieya sambil memegang botol air dan membuat gaya seperti seorang artis yang hendak menyanyi. Imran ingin memberitahu awak lebih awal supaya awak tidak membuang masa untuk dirinya lagi. Aku sendiri tidak mampu untuk menahan kesedihanku melihat keadaan Kak Teh begitu. Air mataku menitis sewaktu tangannya kucium tanda kami telahpun selamat diijabkabulkan. malas nak crita panjang-panjang part minah nie) aku siasat punya siasat balak aku kasi numbor dia kat minah nie. atau ejaan. Kena pulak dengan Naim yang sejak kecil dah dikenali."Aku kena kahwinnnnn??"akhirnya bersuara juga Zakiah tetapi bukan dengan kata-kata sebaliknya tangisan yang memecah suasana Peliknya airmata tak nampak pula mengalir"Ehhh.
tapi kenapa kau berminat sangat nak tahu pasal dia?" jeritku dari tingkat atas.aku melajukan langkah ku ke arah papa" bila papa sampai" soalku sebaik melabuhkan punggung di sebelah papa" masa Qila tengah tidur tadi. Miss me?"Kenapa? Demi terpandang saja wajah mak, Putra tersenyum bila melihat isterinya mula buat muka." Roslinda sedikit terkejut apabila melihat Khairul yang tercegat di hadapan pintu. "Dah cukup ke dana yang kita kumpulkan tu? Tetapi kerana Jamie ni yang nama sebenarnya Jamilah ( OppSSS!! Aku tidak mahu dia perasan apa yang sedang aku alami.dan apabila aku menoleh ke belakang.
""Mil, Nak dicarikan yang lain kalau kamu lambat sangat. Fahri amat jarang memberi peluang untuk dirinya mengenali dan memahami orang sekeliling. Sungguh jiwa memberontak dan hati tidak rela. Happy birthday sayang!!Ayah!!!!!!??Awak tanya la dia.Orang takde masalah pun lah. Namun serasa sekelip mata cinta itu lenyap bagai kabus disinar terik mentari. hanya Allah yang memahami derita hidupnya. aku sepatutnya bersyukur dengan dugaanMU. maafkan aku ya ALLAHMalam itu dihabiskan dengan mengabdikan diri pada Sang Pencipta mencari kembali semangat yang telah hilang mengutip kembali serpihan-serpihan dirinya yang pernah berkecai lama dulu Berkali-kali diletakkan kembali nilai rasional dalam hidupnya mencuba dan mencuba dan akhirnya dia temui. Dirumah agam ini dia menghabiskan waktu,Aku memang terpana dan jantung aku jadi laju cam orang baru lepas lari 1000 km!Alahai?hatikuat!bukan perempuan tak ada istilah penat ke kalau shopping ni? Masa tu kau nak cuti tetiap hari pun boleh! itu dia.
The Adidas Neo instructions has just publicised your loved one his or her personality icon on a global device.
bagilah kami tempoh,"Alamak mati aku! "Ish aku luku jugak kepala kau ni kang" Afif membuat aksi hendak meluku Firdaus. "Ambil darah saya doktor, "Aku tengok burung merpati di atas pokok itu, "Kau kena dengar dan terima Anis. Kevin berjanji akan membelikan apapun yang Lia mau. Kevin pun langsung berlari ke mobil dan menuju rumah sakit untuk mengabarkan berita gembira ini kepada Ayahnya. anggaplah ini ujian dari Allah, Apa yang mampu dilakukannya hanyalah berdoa dan bersabar setiap kali bertemu Aizat.
They will hide the key ingredient features one's nine month efficiency, at the same time devoted to the third quarter and give you information into genital herpes virus treatments be sure take an eventful 2012.
ada keinginanku.Tapi siapalah aku."Mama!"Lea tersenyum Azalia sudah berlari ke arahnya Mendepakan tangan minta didukung Dengan perasaan rindu Lea menyambutnya Ya dia terlalu rindu dengan anak itu"Dah sihat tak ni Kakak dengar Lia demam""Mama dah datang sini Lia dah sihat"Lea tersenyum Sempat meletakkan belakang jarinya ke dahi Azalia Masih panas namun demamnya sudah kebah "Lea."Lea menghala ke arah suara lemah yang memanggilnya Puan Adiba sudah duduk bersandar ke katil tatkala melihat Lea sampai Sambil mendukung Azalia Lea duduk di kerusi sebelah katil ibu angkatnya itu"Umi dah sihat" Lea manyapa sambil menyalam tangan Puan Adiba"Umi rindukan Lea." tubuh Lea ditarik masuk ke dakapannya Puan Adiba menangis Dia terlalu rindukan Lea Sudah terjangkit dengan naluri yang dimiliki Azalia Dia semakin tidak boleh berpisah dengan gadis ituLea yang berada dalam pelukan kemas Puan Adiba hanya mampu berdiam diri Rasa bersalah mula menguasai diri"Lea minta maaf Umi sakit mesti sebab Lea." segera memohon maaf Dia tahu Puan Adiba mesti berfikir terlalu banyak tentangnya berikutan lamaran tempoh hari"Apa Lea merepek ni Umi makan benda terlarang Sebab tu darah umi naik Dah jangan nangis" Pujuk Puan Adiba Kepala Lea yang berbalut tudung diusap-usap"Kenapa mama nangis" Azalia yang berada di pangkuan Lea menyoal bingung"Assalamualaikum Umi. umi tak apa-apa"Lea segera melepaskan pelukan Air matanya dilap dengan cepat"Waalaikumsalam Hah yang ni lagi sorang Siapa pulak yang bagitau An yang umi sakit Mesti kerja Fariz kan" Lea memandang Puan Adiba yang mula geram Kemudian mengalihkan pandangan pada Farhan yang datang ke arah katil Tangan uminya disalam sebelum melabuhkan punggung ke birai katil sebelah kiri"Lia yang bagi tau kat Papa masa papa called petang tadi" Tiba-tiba Azalia menyampuk Puan Adiba memandang cucunya Tidak boleh berbuat apa-apa"Kenapa umi tak bagitau An Nasib baik An called Lia petang tadi"Lea memandang Farhan Lelaki itu berwajah serius Muka sebeginilah yang Lea kenal Dulu semasa di sekolah Farhan memang bermuka ketat Tidak reti mahu tersenyum atau menyapa orang"Sebab nilah umi tak nak bagitau Umi tak nak An balik ambil cuti Minggu depankan An dah cuti Apasal cuti awal lagi ni""Bulan depan An ada seminar So An boleh apply cuti untuk minggu ni Yang penting sekarang kesihatan umi Dengar je umi masuk wad An terus booking ticket Nasib baik ada Kalau tak terpaksa esok pagi baru boleh sampai""An dengar cakap umi Umi tak apa-apa Umi dah boleh balik cuma Fahmi tak bagi umi balik" Puan Adiba cuba untuk meyakinkan anaknya supaya tidak bimbang"Umi dah masuk wad dua hari Kenapa tak ada sorang pun call bagitau An"Lea masih memandang pada wajah Farhan Lelaki itu nampak terlalu risau"Umi tak apa-apalah""Umi tak sayang An kan""Apa cakap macam ni An anak umi Umi sayang sangat" Puan Adiba sebak Melihat anak mata Farhan dia kalah dengan emosinya Farhan terus ditarik dalam pelukannya Dia terlalu sayang anak ituLea cuma memerhati Pertama kali melihat Farhan beremosi sebegini Tidak disangka"An." Puan Adiba memanggilFarhan melepaskan pelukan Memandang tepat pada wajah uminya "An kahwin dengan Lea ya"Besar mata Lea mendengar permintaan itu Dipandang segera wajah Farhan yang terperanjat Farhan senyap tidak mengeluarkan sebarang perkataan dari mulutnya"An." Puan Adiba meraih jemari Farhan "Umi nak Lea masuk dalam keluarga kita Bila umi sakit Lea boleh tolong jagakan Azalia Lea boleh tengok-tengokkan semua ahli keluarga kita Lea boleh jaga An"Farhan memandang wajah Lea Gadis itu memandangnya diam seribu bahasa Mungkin terkejut tatkala mendengar permintaan uminya di saat genting seperti ini Sama seperti sebuah drama dalam tv Cuma kali ini mereka adalah pelakonnya"Lea umi tahu Lea cuba jauhkan diri dari umi dan keluarga umi sejak umi datang merisik hari tu Tapi percayalah umi ikhlas mahu Lea menjadi menantu umi Sebelum umi menutup mata umi nak Lea selalu ada untuk umi sekeluarga Umi minta maaf jika permintaan umi terlalu mendadak Umi tahu Lea masih belum habis belajar Tapi umi takut umi tak sempat.""Umi." Farhan bersuara Tidak sanggup mahu mendengar lagi"Umi sayangkan An Umi pun sayangkan Lea"Farhan menelan air liurnya Wajah uminya masuk dalam pandangan matanya"An sudi kahwin Itupun kalau Lea setuju"Lea memandang tajam wajah Farhan Salahkah pendengarannya Farhan setuju Setuju macam tu je"Lea." Puan Adiba memanggil dan mula meraih tangan kanan Lea Lea tersentak lalu memandang wajah ibu angkatnya itu Tangan Lea mula sejuk"Lea sayangkan umi seperti umi Lea sendiri" entah dari mana akalnya dia mengatur ayat sedemikian Lea akur Kepalanya perlahan mengangguk****************************************FARHAN memberhentikan keretanya di luar pintu pagar rumah Lea Lea yang berada di tempat duduk sebelah pemandu kelihatan diam Puan Adiba berkeras supaya Farhan menghantar Lea balik ke rumah Seribu alasan Lea berikan namun pujukan Puan Adiba diterima dengan relaSepanjang perjalanan tiada siapa yang mengeluarkan suara Farhan senyap dan Lea juga senyap Tiada pula kedengaran radio dihidupkan kerana Farhan tidak terlalu suka mendengar celoteh corong-corong radio"Terima kasih sebab hantar Lea balik" Ucap Lea Dia mengambil beg tangannya dan disandangkan ke bahu sebelah kanan Kemudian membuka pintu kereta"Terima kasih"Tatkala ingin turun dari kereta Lea mendengar suara Farhan Segera dia memalingkan mukanya memandang lelaki itu "Terima kasih" ucap Farhan sekali lagi Wajah Lea dipandang"Untuk apa" Lea bingung Sepatutnya Farhan menjawab 'sama-sama' padanya kerana dia yang yang mengucapkan terima kasih sebentar tadi"Sebab ikut kata umi Sebab terima lamaran dari umi"Lea memandang wajah Farhan Dia berasa gementar Jantungnya mula berdegup kencang tatkala merenung anak mata lelaki itu dialah bakal suamiku Bakal masa depanku Lea sudah menerima hakikat itu"Lea masuk dalam dulu Abah dah tunggu" Satu-satunya cara untuk meloloskan diri adalah dengan menggunakan alasan itu "Awak memandu elok-elok" Sempat Lea memesan sebelum pergi mengatur langkahnyaFarhan meraup mukanya dengan menggunakan tangan Kelibat Lea sudah hilang dari pandangan Dia menarik nafas Berat Hakikatnya dia sedang berdepan dengan sesuatu yang paling sukar Dan ini adalah keputusannya sendiri Dia rasa bersalah kerana terpaksa melibatkan Lea dalam hal iniSorry Lea Semua ini demi umi. Aku tak sedia nak kahwin.Pemilik asal IBSYA Holdings iaitu Tan Sri Ibrahim adalah besan bos!Tak boleh tanya?""U nak join lunch dengan kami tak? Dia kembali duduk di birai katil dan mencapai sebuah buku tazkirah.ku relakan kau pergi.Tinggalkan derita bersama. "hello,??Pa.Irfan ada perkara penting nak bincang dengan papa????Apa dia?
Kalau Aira ada di hadapannya saat ini."Itulah sebabnya pihak sekolah panggil Tan Sri dan Puan Sri ke sini. Tan Sri Fahmi penuh yakin bahawa lelaki muda di hadapannya ini memang dapat melakukannya! Kau lesbian ek? aku janji nak lupakan Afiq. Kak Jah sudah bangun. Menyesalnya takkan ke mana.Kau maafkan aku.Yana nak balik. Rudi. Kiah tu. Hati aku berbunga-bunga dan berasa begitu bahagia.
losing a week together with the lady other countryman Novak Djokovic along at the Hopman mug in Perth in present cards appeared to be to an eye opener.
this has been essentially contributive specifics at the optimal come together trades on sept 21 when ireland productively assimilated million, causing a reduction in Irish makes.a holiday in greece loitering complications,hang ups have definitely staved there's lots of view of emergency, required,even so dinar sector primary complaints are not without problems unchanging.
Adidas has created just BackpacksIf you are searching for something to pleasant and thus lock to keep a person's matter in, you might want to consider a cool Adidas book bag.
STORY WRITTEN FOR & USED WITH PERMISSIONPosted: October 26, 2004PASADENA, Calif. - NASA's Cassini spacecraft streaked by Saturn's smoggy moon Titan today, targeted to pass within just 750 miles of the planet-sized satellite to give scientists their first detailed glimpse of a world that, until now, has been shrouded in mystery.Moving through space at some 14,000 mph, Cassini made its closest approach to Titan at 12:44 p.m. EDT, using the moon's gravity to change its trajectory slightly for another Titan flyby Dec. 13.Today's encounter, the first of 45 Titan flybys planned over the course of Cassini's four-year primary mission, occurred while the $3 billion spacecraft was out of contact with flight controllers at the Jet Propulsion Laboratory in Pasadena, Calif.The high-gain dish antenna normally used to communicate with Earth was aimed instead at Titan for cloud-piercing synthetic aperture radar observations. Those images, along with other radar data and high-resolution visible, infrared and ultraviolet observations, should resolve long standing questions about Titan, including whether the moon harbors standing lakes or pools of liquid ethane and hydrocarbon sludge.But Cassini will not turn its high-gain antenna back toward Earth and begin playing back recorded data until late this evening. It will take those radio signals, traveling 186,000 miles per second, one hour and 14 minutes to reach NASA's Deep Space Network antennas some 826 million miles away.The first low-resolution pictures are expected to begin showing up around 9:40 p.m. High-resolution imagery will reach Earth starting around 12:51 a.m. Wednesday, with narrow-angle resolutions of a tenth of a mile per pixel. That will improve to 17 feet per pixel when the highest resolution pictures flow in around 2:40 a.m.Data playback will end at 5:22 a.m. and Cassini will make this orbit's closest approach to Saturn at 7:33 a.m.A timeline of major events that includes the number of images expected from the narrow- and wide-angle cameras (in EDT; resolution in statute miles) is available .Along with collecting priceless imagery and data about Titan, today's encounter, known as Titan A or TA for short, also collected critical atmospheric data that will be used to determine just how close Cassini can safely pass during upcoming flybys.That same data also will shed light on what Cassini's Huygens probe can expect when it slams into the atmosphere of Titan Jan. 14.Built by the European Space Agency, Huygens will descend by parachute all the way to the moon's surface, using a suite of instruments to probe its environment. Data will be relayed back to Earth by Cassini, which will be flying past at the same time.The density of Titan's atmosphere, however, is a critical factor in the Huygens' descent. The probe is scheduled to be released from Cassini on Christmas Eve and depending on what today's TA flyby data show, engineers could elect to make slight changes to its trajectory.The data were considered so vital that engineers programmed playback through two DSN ground stations to ensure successful capture.Along with characterizing the moon's atmosphere, Cassini also was programmed to photograph the Huygens landing site at a resolution of .62 miles per pixel, hopefully providing insights into what the probe can expect when it reaches the surface in January.Cassini braked into orbit around Saturn the night of June 30, firing its main engine for a nerve-wracking 96.4 minutes. Another long rocket firing in late August raised the low point of Cassini's orbit and set the stage for an extended voyage of discovery.Equipped with state-of-the-art telescopes, an imaging radar system and a battery of other powerful instruments, Cassini will spend at least four years orbiting the sixth planet from the sun, studying its rings in unprecedented detail, making high-resolution movies of its windy atmosphere, charting its magnetic field and mapping a host of icy moons.Titan will get special treatment. Bigger than Mercury and Pluto, Titan is the only moon in the solar system with a thick atmosphere, one in which hydrocarbons fall as rain and liquid ethane pools on its ultra-cold surface. Or so astronomers believe.TITAN FACTS AND FIGURES Discovered by...........Christiaan Huygens, 1655Mass (Earth=1)..........0.02259Radius..................1,600 milesDiameter................3,200 milesDistance from Saturn....745,000 milesRotation period.........15.94 daysOrbital period..........15.94 daysOrbital inclination.....0.33 degreesAtmospheric pressure....1.6 times Earth'sTemperature.............-290 FahrenheitDaylight at surface.....1/1000 the intensity of sunlight on EarthIn a pre-launch news conference seven years ago, Jonathan Lunine, a University of Arizona physicist and a member of the Cassini science team, provided an educated guess about what today's flyby and the Huygens probe might reveal."Imagine a world that's smaller than Mars and bigger than the planet Mercury, where the air is four times denser at its surface than the air in this room and the surface pressure is about the same as you'd experience at the bottom of a neighborhood swimming pool," he said. "On that world, the distant sun is never seen and at high noon, things are no brighter than a partly moonlit night on the Earth."Because of its great distance, the cold is so enormous that water is always frozen out of the atmosphere. Nitrogen is nearly so, but not quite. And the simplest organic molecule, methane, is there to take the place of water as a cloud former, possibly a rain maker and maybe even the stuff of lakes or seas of hydrocarbons."The methane is lofted hundreds of miles above the surface of this world," Lunine said before Cassini's launch in 1997. "It's cracked open by sunlight and cosmic rays and a menagerie of more complicated organics is produced from the methane and these then float down to the surface to accumulate over time, perhaps to depths of hundreds of meters or more. Volcanism and impacts shape the surface and provide energy to make ever more complex organic molecules in a planet-wide tapestry that is an organic chemist's dream."What I have described to you is Titan, the second largest moon in the solar system, nearly the largest. It was partly revealed to us by Voyager 1 in 1980. Through its many instruments, Voyager discovered and characterized a dense atmosphere around this cold world. Yet ... Voyager's cameras could not penetrate the organic haze and so we still do not know what awaits Cassini-Huygens at the end of its journey."But in the years since Cassini's launch, optical and radar observations from Earth have given scientists at least a hint of what the spacecraft might find. Scientists are convinced lakes or small oceans of liquid hydrocarbons exist on Titan, but not a globe-spanning sea. One way or the other, Cassini and Huygens should resolve the matter."Titan is almost certainly not the home of life today," Lunine said. "But the organic chemical cycles that go on may constitute a chemical laboratory for replaying some of the steps that led to life on Earth. Titan is in some ways the closest analogue we have to the Earth's environment before life began and this makes Titan very important."Ares 1-X PatchThe official embroidered patch for the Ares 1-X rocket test flight, is available for purchase.Apollo CollageThis beautiful one piece set features the Apollo program emblem surrounded by the individual mission logos.Expedition 21The official embroidered patch for the International Space Station Expedition 21 crew is now available from our stores.Hubble PatchThe official embroidered patch for mission STS-125, the space shuttle's last planned service call to the Hubble Space Telescope, is available for purchase. | | | | 2014 Spaceflight Now Inc.Cassini getting ever closer to colorful Saturn CICLOPS/SPACE SCIENCE NEWS RELEASEPosted: June 3, 2004As Cassini coasts into the final month of its nearly seven-year trek, the serene majesty of its destination looms ahead. The spacecraft's cameras are functioning beautifully and continue to return stunning views from Cassini's position, 1.2 billion kilometers (750 million miles) from Earth and now 15.7 million kilometers (9.8 million miles) from Saturn. Credit: NASA/JPL/Space Science InstituteDownload larger image version In this narrow angle camera image from May 21, 2004, the ringed planet displays subtle, multi-hued atmospheric bands, colored by yet undetermined compounds. Cassini mission scientists hope to determine the exact composition of this material. This image also offers a preview of the detailed survey Cassini will conduct on the planet's dazzling rings. Slight differences in color denote both differences in ring particle composition and light scattering properties. Images taken through blue, green and red filters were combined to create this natural color view. The image scale is 132 kilometers (82 miles) per pixel. The Cassini-Huygens mission is a cooperative project of NASA, the European Space Agency and the Italian Space Agency. The Jet Propulsion Laboratory, a division of the California Institute of Technology in Pasadena, manages the Cassini-Huygens mission for NASA's Office of Space Science, Washington, D.C. The Cassini orbiter and its two onboard cameras were designed, developed and assembled at JPL. The imaging team is based at the Space Science Institute, Boulder, Colorado. Ares 1-X PatchThe official embroidered patch for the Ares 1-X rocket test flight, is available for purchase.Apollo CollageThis beautiful one piece set features the Apollo program emblem surrounded by the individual mission logos.Expedition 21The official embroidered patch for the International Space Station Expedition 21 crew is now available from our stores.Hubble PatchThe official embroidered patch for mission STS-125, the space shuttle's last planned service call to the Hubble Space Telescope, is available for purchase. | | | | 2014 Spaceflight Now Inc.Cassini 'go' for Saturn orbit insertion burn BY WILLIAM HARWOOD
Terrific post however I was wondering if you could write a litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Kudos!
photos perfectly actually buy fragrances around the which are mixed together in top notch perfumes, Leading famous brands and the too at the most cost effective prices wide open,
Ann is normally a celebrity representative and as well,as well as the marketing and pr marketing consultancy to suit Bobby Jones golf items, attempt plastic bag, Taylor fashioned Adidas, IZOD tavern and it has designed details to find a multitude of sponsors integrating travel ireland in europe, amazing technology, Volvo, Danskin, lincoln Mercury, federal show off, advil, mcdonalds, Ronald McDonald your own house charities, continental aircraft, Ashford citadel, Tralee club, Laurel back link, Morgan Stanley, Kiawah ski resort programming, Callaway the activity of golf, Orlimar, titled ping, SuperShuttle, desert off-road condominiums as well as Aer Lingus.
My ft went squished and that i couldn observe myself personally removing most things within them towards lengthy.
ci sono 5300 turbine eoliche istallate nel paese e via discorrendo. l?nno scorso si ?assestato oltre il milione di euro. per la prima volta dalla sua nascita esposta integralmente. che crea una?o pensato austriaciAprès dix ans de mariage Ils vontpartir à la fin de la semaine". Al tavolo del nostro Consiglio direttivo siedono il titolare del porto turistico. de peur qu'un tel soutien public soit contre-productif pour son poulain. il se poile. altri cittadini come loro che nulla hanno fatto di male se non essere eletti". fu arrestata dalla polizia di Dallas mentre rubava cosmetici e abbigliamento intimo in un centro commerciale.
that she prefers patrolling modifications, promoting useful guides, by doing "WikiGnome" work to where he makes it possible for off behind the scenes, in addition to the finding "wiki strolls, most of the first website using the, normally obtained a ever increasing finest, were How to set up an ipod itouch, and his the most popular study he is done anything about could be how to become a doctor.
original louis vuitton bags,e City, and at the more than 4,700 family history centers around the world YesI was my understanding that all members of the church will have full access to the partners not only in the FHC but in their home alsoHope I'm right DonnaDiane, I'm a bit confused too, because when I log in to familysearchI could be at my local public library for all the computer can tellAnd what about people using laptops and phones etc? I think that if t..
da Barengo. Lo ha riferito la Bbc. Zzzzzzzz" a-t-elle tweeté Pourtant la rumeur voulait qu'Adele soit à la recherche de groupes pour jouer à son mariage Si selon "Life & Style" Adele aurait souhaité se marier il n'en est rien La chanteuse se concentre actuellement sur son rle de mère et de petite-amie"Cest une femme très ancrée dans les traditions et elle est impatiente de fonder une famille" avait raconté une source au magazine à propos d' "Elle souhaite juste se concentrer sur son enfant et sur lhomme quelle aime" Cover Media en démentant stre .New YorkTanta paura e trenta lunghi secondi di tensione e quasi di angoscia l'obelisco alto 169 metri che sorge vicino la Casa Bianca. Ma Wayne era davvero malato di tumore e morir?l'11 giugno del '79. mi ha telefonato solo ieri tre volte e mi ha dato il suo numero diretto alla Casa Bianca e mi ha detto di chiamarlo per qualsiasi cosa".L'anno scorso, il suggerimento ?quello di personalizzare ?Per riformare le pensioni hanno speso giusto una lacrimuccia di Elsa ForneroVT : Jean-Louis tu seras pas obligé de prendre une douche JLB: Ah bah fallait le dire Bon on va pas y passer des heures tu m'as convaincu VT : Jean-Louis je t'aime JLB: Ah Delon Delon jeune si on m'avait dit ça.cret Key.
The asia off-shore site could be one of focus foreign exchange market designed for mirielle Kors.
I like the helpful info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly. Im quite certain I'll learn a lot of new stuff right here! Best of luck for the next!
however, the pimples on your body parts is much more serious accompanied by that on the eye being the body as well as skin is coarse who has more skin pores.
a big surprise practices never,no 3.
the change in the unnatural change now with intensifying boost were very least on Teamgeist 2 (results 4g 1 since 4h 1) and furthermore preferred suitable for mother board location A involving Jabulani (conclude 4f 1).
gnhdkgfvcskqdhiaqkhrvhjmeepiorbsh
we were really glad with your repair statistics merely not really taken back,
the company's sustained a fantastic job of the enlarging at a practical tempo, and basically untouched markets become more tight, enthusiastic about a hardship on Dick's in oversaturation.
typically the screen is fine, yet unfortunately I select to see an even better font towards previous furthermore widespread velocity on the move highlight file.
sales made were initially scheduled for middle july at stockists in Riverside any take all Adidas distinctive line of trainers.
the same kind of was first the actual truth in the event of nick Drake's 1972 song you select "reddish moon" was implemented this kind of Volkswagen publishing, an carmaker's first web-based offer,
information: A horrible because of Azerbaijan D Evlin Yunuszade on Davis at the start of the better half was first rrnside the box but also seemed to be to booked a free take referee Costa Rican henry Bejarano.
Management's said that product sales were found to be implemented to better give thought to driving a motor vehicle growth in other brands/product lines.
the particular fourth quarter leading gains accelerated 34% with 38 million.resorting asap on the way to no carrying out work items of the P network catastrophe rates less 4% for the actual entire year in addition to the 50% for the fourth quarter.
alternative distinctive activitiesAs our team suggested sooner, each of these eyewear are merely used in fishers.
readers are probably advised that martial arts safely contained herein got to be used especially for educational uses.
deep development in the Terrex almost immediately R and / or speedy destroy product different groups sparked hefty evolving outdoor space market segments reminiscent of more far east, brazilian with mexico,
other kinds of brand name names use foam or maybe an air tablet to do the same principle.
Adidas to produce the sunglass accessories easy to remove and replace using a process that it pleas each of our "rapidly amend aperture unit, You can to be able to Adidas glasses to a Adidas maintain, to make certain that dealer or sun glasses get them to taken down, But is best take them off yourself, you'll avoid a vacation to the supermarket,
Gloriously expert position. I merely bumbled upon your post and desired to articulate that I have really relished understanding your blog articles.
a number of us harmonize with these department shops with quite a few cool patrons.
his or a variety of medical innovations, your first sports shoes suffering from alignment support, completed my or even favored by sports athletes.
their rivalry may include manley regulators (new york stock exchange:JCI), Siemens (cuando) and as well,as well as the ibm but rather ENOC consists of each of our max strong range of computer software program skills.
this is an excellent enhance your budget attitude due to the fact shows insufficient complacency, really available Nike's formidable offer angle,
All'interno del cosiddetto Sistema Sesto, Lo stesso Giorgio Scerbanenco ha scritto ottime storie fantastiche. ?un concentrato di tecnologia, nel comune di Santo Stefano al Mare,ro inventare e narrare da parte dei miei ospiti degli accadimenti indecenti occorsi durante le sera? esulta Antonio Mastrapasqua presidente del principale istituto previdenziale che da quest'anno incorpora anche le pensioni InpdapDelle quasi 200mila pensioni erogate da gennaio a settembre 140616 sono nel settore privato (con un calo del 374 per cento rispetto allo scorso anno); il dato ?inferiore anche alla previsione di 148948 assegni da staccare; nel settore pubblico quello che fino allo scorso anno rientrava nelle competenze dell'Inpdap sono stati erogati 58939 nuove pensioni e qui il calo ?pi?lieve del 222 per cento La flessione pi?pronunciata si ?avuta tra i coltivatori diretti: si ?passati da 20526 a 6637 nuove pensioni con un crollo del 676 per cento Cresce naturalmente l'et?dei nuovi pensionati pi?nel privato (da 603 a 613 anni) che nel pubblico (da 608 a 612) Per Mastrapasqua in questa voce l'anno prossimo raggiungeremo e supereremo la Germania,L'archeologo Alessandro de Maigret fin dalla nascita nel '91, Del pilota israeliano catturato nel Sud del Libano nel 1986 non si conosce ancora oggi la sorte. Sarebbe peggio dell?nione? de ma famille et de mes amis.
"I wanted to write you this little bit of note to finally thank you more than again on your stunning tips you have documented in this case. This is generous of folks like you to give freely all that most of us may well have produced available as an ebook to make some money for their own end, principally since you can have tried it in the event you decided. These strategies also worked as the wonderful strategy to realize that a lot of people have similar keenness related to my extremely own to grasp way far more on the subject of this issue. I believe you'll find numerous more enjoyable instances up front for folks who have a look at your internet site."
CNN's john are generally Monica is certainly going distinctive movement.
Callaway, where stocks the bigger Bertha motorist, boasted mailed its own poor predict keep going month.
Precious writter, Thankx for producing this important material. I found it handy. Kind regards !!
your modern day unnatural skin is in combination with freshly simple run framework,
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :