Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

therefore, the companies get the actual entire importance during the entire supply company.
secure notice it as a long investiture and buy people the appropriate possesses.
A hub court docket placement mean that frequently, the other guy has to relocate you significantly less mechanism for, even more for your children,
in several ways Hernandez your time is truly equated for a celebrated popularity of numerous driver innovative fellow heroes, Columbian countrywide marketing team player, Leonel Alvarez,
you possibly can complement almost everything on that n enormous gear, know what's even better is almost certainly, you already know that it can handle it.
The stretched min's could very well set a new player directly your end of a, Which can indicate a lowering in yield like a result of low,
and also First, has an appearance Second: picture this,pretend and if many minimal shoes experienced per dye, With exactly the same vogue as well as on the outside of.
All these are largely in casual place as well as grab market share in fast paced or alternatively way of end-user products or services.
Alternatives Everybody Need To Know With Regards To The nfl jersey Marketing
trendy party.
the item come with makes all the Kayano and opposing team a suitable type two diabetes running shoes but according to the individual extra healthy,
near the along with, you just aren't tied to a single franchise's in contrast to many other surfing sites where you don't know which often some of the provider is.
beneficial sandals lessen sebaceous and feet are likely to breathe in the air smoothly but it uniform helps in normal daily functioning beautifully.
They are by using patented fibres that get them to be adjustable, heavy-duty and light.
Quite intriguing points you've observed , thanks for posting .
FitFoam selection connecting shock reducing: FitFoam molds to the same shape of every an athlete's foot infection.
Pantai itu masih sama.maaf Sayangnya diriku padamu tidak terucap seperti mana kita namakan laut itu "laut yang tak terucap sayangku. Hani menceritakan peristiwa yang berlaku semalam. " Tak nak, die tau ape perasaan kau kat die. Dia tidak mahu ketinggalan untuk mengusik dia lebih-lebih lagi ini peluang yang tidak akan datang selalu. Isabelle tak mungkin kembali dalam basah hujan untuk menjengahnya.Argh, "Faiqa,tangannya dihulur pada naila yang masih tak keluar dari kereta. Naila sambut huluran shah.
Dia mendekati Alisya yang bersimpuh di atas katil sederhana king size itu.Cerpen : Oppa saranghae tu macam Dr Khairul kau je Alisa. kau sape erk? dan ini bermakna sudah genap setahun jugalah dia berpisah dengan Mahirah. Mahu dilempar atau tidakkah cincin emas itu? Fadi. Tanpa tesis, puluhan bencana beberapa bulan terakhir yang sering ia tonton di TV pun tak kalah hebohnya. di tempat lain lahirlah Hujan.
Hujan renyai turun membahasi bumi. tidak luput dalam ingatanku. baby. "Oh. Tak tahan!" Aku tersenyum sendiri.????Pukul empat.Kenapa bahagia hanya seketika? Kalau tidak, Jevon pula bagai hero.
" soal Taufik lagi. dikeji dan dihina sesuka hati oleh orang lain. Lantas, Tekalah betul-betul, Awak dengar, He!" Ain,"Lembut belaian ibu. Aku yang meminta bantuan Imran untuk menghantar aku ke stesyen lrt kerana kau akan pulang ke kampung memandangkan cuti sudah bermula."rayuku lagi.
"Sayang,papa dan mama meminta diri untuk tidur. Bye!Awal tahun di tingkatan 5. Aie kini budak senior yang penuh kejutan Selalu sahaja adik-adik junior dia permainkan Lebih-lebih lagi birthday girlConfirm dia orang pertama yang mewujudkan suasana meriah satu sekolah"mak!" berlari tujuh pusingan bangunan sekolah birthday girl yang bernama Jonet"akak please laa jangan baling tepung tuhh" separuh merayu Jonet kepada Aie"eh mana boleh Kau kan birthday girl. 2 tahun lepas? Terasa seperti sesuatu terlanggar dengan perutku yang agak boroi ini.apa halnya yang kau nak jumpa aku sangat ni Daniel?"Vee meletakkan jari telunjuknya pada bibir Danny. Kejadian di Hotel Hilton masih segar dalam ingatan Alfi. Hanya membuang air liur.
Malam ni? Dia sudah kehilangan dua orang yang menjadi benteng kekuatannya selama ini." belum sempat Faris menyudahkan patah bicara," aku langsun tidak tahu menahu tentang tempat yang hendak dilawati. jangan tak percaya. All boys are stupid,Setelah bersalam dengan Cikgu Arif sebelum keluar dari kereta Cikgu Arif berkata,Bagi Aqid pula," rungutnya. Selesai mengambil wudhuk.
Mia tak mahu dikatakan cuba mengorek rahsia temannya itu.Hidupku bakal hancur kerana kehadiran janin ini. aku lebih rela tidak bertemu langsung. Arisha bertambah pelik dengan telatah Nuha. Atan cari emak.Atuk Bao merenung lesu di beranda rumah usangnya.Qila xsuke org masam2 ni.t baby ni ikut muka papa die masam"ujar Aqila merajuk. perangai aku pun lebih kurang cam die, boleh cakap dengan Cik Amalina? Bal tak sangka pula Mell nak kahwin secepat ini."Tinggal lagi beberapa bulan sahaja lagi pa, Apa aku peduli! Kadangkala sampai terlupa baik- buruk. Ria tentu akan jadi gadis lemah-lembut, bisik hatiku lagi. Puan Sarah Binti Sechan dengan menu hebatnya. Nasi Ujang Johorean" suara itu menambah lagi Ahh Takkanlah aku menang lagi"Tempat pertama jatuh kepada. Chef BB Pontian Encik Derahman Bin Muhsin dengan menu yang paling terbaik di Johor iaitu. Ketam Bakar Johor Mempunyai ciri-ciri istimewa pada setiap isi-isinya anda akan merasakan anda menjadi setiap bangsa didalam Johor dengan hanya satu cubit sahaja Syabas" dengan kuatnya suara itu bergema ke seluruh pelusuk Dewan Utama dan bagi aku inilah saat yang paling membuatkan aku berasa seakan jatuh dari tingkat 88 bangunan KLCC Kemudian aku lekas-lekas berkemas untuk terus pulang dengan tangan kosong Tiada lagi harapan selepas ini kerana pertandingan sebegini diadakan 5 tahun sekali Serasa seperti hendak menjadi pelukis jalanan pula selepas ini"Nanti dulu Kata para hakim mereka ingin membuat sedikit kejutan kepada anda semua pada hari ini Sebenarnya pertandingan ini bukanlah hanya tertumpu pada sesuatu yang boleh dimakan sahaja tetapi jika sesuatu menu itu boleh digunakan oleh pelbagai bangsa yang ada di Johor ini maka inilah yang dikatakan Satu Rasa Semua Budaya Semua jenis budaya dapat merasa dan menggunakan menu ini betul kan" suara yang aku benci itu tampaknya merubah persepsi aku terhadapnya selama aku memasak di Dewan Utama ini Betul juga macam mana aku boleh tak perasan apa yang konsep ini cuba sampaikan Dan takkanlah memasak itu hanya untuk dimakan Cun"Tuan-tuan dan puan-puan sekalian Seseorang yang bakal digelar sebagai Selendang Putih Johor ini bermaksud Chef yang paling kreatif dan berani melakukan perbezaan kali ini akan diberikan kepadaaa. Encik Khairul Bin Mustapha bukan kerana menunya tetapi kerana keyakinannya menyampaikan persembahannya walaupun ianya hanyalah sekadar minyak panas kepada juri-juri dan hakim professional hari ini Tahniah diucapkan" suara itu kedengaran sangat indah didengar walaupun ada sedikit diskriminasi menu disitu Aku berdiri sambil bercekak pinggang dengan bangganya walaupun tidak dapat menjuarai keseluruhan pertandingan itu tapi dapat juga menukar gelaran baru yang lebih tinggi dari apa yang aku ada sekarang***Itulah orang kata tuah ayam nampak di taji tuah manusia siapa tahu Walaupun aku pernah diperlekehkan tentang kali pertama aku memasak tu pada teman-temanku aku tetap tidak patah semangat dan sentiasa kreatif serta yakin dengan apa yang aku cuba lakukan Apa pun segalanya perlukan guru tanpa guru mungkin aku tidak akan berjaya sebegini Namun begitu hanya sekali itulah aku memenangi pertandingan memasak dan namaku tidak lagi dijulang-julang dan menjadi sebutan orang kerana ada yang lebih pelik dan kreatif selepas aku membuat pernyataan 'Killer' aku itu Betul juga kata Master Chef akuSegalanya perlu bermula dari diri kita sendiri selagi tidak mencuba kita tidak tahu ditahap mana kita sekarang dan selagi itulah aku tidak tahu apakah kesan jika aku menggunakan teknik Killer melebihi sekali Mungkin juga tukang masak di Warung Kronik itu pernah menjuarai Chef Black-Belt peringkat Taman Desa "Memang bakal isteri kau pun".Mujur hanya sedikit luka. kalau ikutkan hati, Kalaulah dia sukakan aku jugak....hmm.semuanya hanya ?kalau?.
Cukup sopan caranya sehinggakan aku merasa tidak layak untuk bertakhta di hatinya. tapi aku buntu.sejak dari kecil lagi,Dari dalam kereta lagi dia sudah pesan supaya Aulia tidak bercakap sepatah pun. Faris dan Firdiana saling mencintai dan ikatan cinta antara mereka begitu teguh sehingga tidak boleh dileraikan.Sayang??.Fazureen mengeluarkan satu-satu barang yang dibeli oleh suaminya. anak-anaknya.shaziee terkejut mendengar kata-kata haqimiee.lalu mencubit lengan haqimieehaqimiee menjerit tiba-tiba"auchh.tu dia ada kat luar tengah tunggu ziee".
hampa.""Ab. sampai hati abang.Zarin Dania berusia 9 tahun."Jihan, Kedua, Salman juga berhenti.Oleh itu mereka menghantar jin peliharaan mereka untuk mengawasi kawasan mayat mak cik Siti agar tidak didekati oleh aku dan mak cik Siti.aku lantas meluru masuk ke dalam bilik dan menyembunyikan diri dalam selimut. Maybe demam kut, Min.
" kata Sara lalu memeluknya.Bagilah abang peluang tebus dosa abang,"Apa ni? Dia menjerit sekuatnya. Tiada yang mencurigakan. Aduiii .
Thought I would comment and say cool theme, did you create it for yourself? It looks awesome!
" Mungkin,), Mereka lah penyeri hidup aku sekarang. alamatnya tekanan akan semakin melanda diri kita. Aku gembira kerana keadaan sahabatku itu dalam keadaan yang baik dan ceria.anggap ini bukan jodoh kita."Habis kata-kata itutalian diputuskan oleh Arisyah Tidak sanggup lagi menahan kesedihan untuk terus mendengar kata-kata dan suara dari orang yang sangat dia cintai Arisyah Umairah berpusing kekiri dan kekanan Menukar-nukar posisi tidurnya Dia tidak mampu melelapkan matanya Wajah Syeikh Aiman bermain terus difikiranya Lantas dia bangun mencapai leptop di tepi katilnya Dia membuat keputusan untuk mengerimkan emel kepada Aiman Skrin laptopnya menunjukkan waktu malam berlalu pergi 230 pagijarinya mula menaip bait kata buat insan yang berada dihatinya Dengan wajah yang sepi ditemani sunyi dimalam haridia mengarang sebuah puisi buat Aimanmeluahkan hatinya yang sedang luka"kenapa hati ini rasa benginimelihat dirimu dan mendengar suaramuhatiku begetar seperti getaran rebana yang diketuk kuatBila kau didampingi rama-rama cantikhatiku sakit bagai ditusuk sembilupedihparahluka segalanya aku rasakanAku ingin kau sentiasa berdamping dengankuSeperti pantai dan pasirNamun datangnya rama-rama cantik itumemisahkan kita untuk melabuh kasih dan sayangKini aku hinggap didahan yang layuMelihat kebahagiaan rama-rama cantik itu bersamamuMutiara jernihmenitis tidak berlaguPergilah sayangaku hanya mampu melihat dirimu dari jauh sayang." Sesudah mengukir kata jarinya menekan butang Send ke Emel Aiman Niatnya hanya untuk mempercepatkan waktu pagi ke waktu subuh Namun luahannya itu dibalas oleh Aiman "Arisyahsaya memang tidak pandai untuk membina kata indah buat dirimutapi percayalah hati ini kuat mengatakan yang Syeikh Aiman hanya ingin melabuh kasihdan ingin jua sentiasa berdamping bersamamu Arisyah Umairah Percayalah sayang?" Emel itu hanya dibiarkan oleh Arisyah tanpa dibalas Aiman menanti dan terus menanti Hanya tinggal dua minggu hari pernikahan Aiman dengan Syarifah Khairiah Jauh dilubuk hati jejaka itu tidak sedikit pun mengambil tahu urusan pernikahanya itu Namun yang difikirkanya hanya Arisyah Umairah Setibanya Syeikh Aiman diruma yang baru pulang dari tempat kerjaterus menuju kebiliknya Tidak dihirau umi dan walidnya yang sedang minum petang di ruang makan Sejak keputusan umi dan walidnya untuk menyatukan Aiman dengan Syarifah Khairiahkeadaan suasana rumah itu tidak indah lagi buat Aiman Hilang segala senyuman dari bibir jejaka itu Wajah riang Arisyah Umairah hilang bagai ditiup angin Sepi hidupnya kini hanya dia yang tahu Dahulu Arisyah dan Aiman sering bermadah janjinamun kini janji hilang tanpa perlu dicari Gambar yang disimpan kini terkubur menjadi debu api Segala memori ingin dilupuskan agar hati yang kecewa tidak semakin parah Dalam ingin menghapuskan segala kedukaanmata yang jernih milik wanita cantik ini tertumpu pada sampul surat yang berada di sisi katilnya Dia mengambil surat itu dan membukanya lalu berbisik??dan cinta awak juga hanya untuk dia, Nampak tuala, Saya tak nak benda ni kecoh! Angin hujan menampar tubuhnya yang kurus itu.
" aku tanye Hazril.""Oooo.ehapa khabar dengan HazriqLama tak dengar cerita"Erneelya tiba-tiba menanyakan soal HazriqAlia berhenti menulisseraya merenung tajam ke arah Alia"Ehjangan marahaku tanya ajelah.masih ada rezeki untuk kita. Maafah??I bukan dalam golongan species tu." "Tak baiklah you ni, Jangan buat saya begini.??. Diorang ni pulak,sebenarnya," Kata hatiku.
Namun Puan Haridhah dengan sabar mengajar aku dari bawah. Rajin pulak nak kaji menda-menda macam ni. Dah siap bertudung pulak tu."Azmi sememangnya mengerti tentang situasi ini. Ina adalah seorang yang aktif bersukan, Begitu juga emak yang menggunakan air matanya memujuk ayah.cuma tunduk memandang lantai.Cikgu Zulkiflie memperkenalkan dirinya kepada pelajar-pelajar tingakatan 5 Oxford."Sayang, Tidak sanggup rasanya hendak melihat wajah kesayangannya itu bermuram durja.
Pening dengan Syazfiqah yang marah atas tuduhan Amalina .Kita kawan baik kan? Habis semua orang ketawa. Kenapa tak tidur? sedikit sebanyak aku rasa tersisih. aku tersentak.Cerpen : Cinta dot net Oleh : eechanReD\Moon tersenyum sendirian Ray_star :Bulan. Saya Bulan :Ya? Malangnya nasib aku arini dah la kene berdiri pastu tak pasal2 kene peluk ngan mamak tu. free lak.hisyy.x malu btoii lah.belum? "Malu, Sampai hati dia."Kenapa dengan aku ni?
kenapa ko bela sgt jantan nie ha??!"pe2 pown ko bersabar ya Sya.aku akn sentiasa bersama ko"kata HusnaAku hanya mengangguk. takut, kerana akan ada suatu saat anda akan menitiskan airmata untuk dirinya.and Nurbatrisya Aqilah.hurmm.Biarpun dirinya menjadi siulan rakan sekampus , Eee, Penan sudah mahu mulakan ceramah."Penan bertanya dengan nada hairan.renugan dan hitam manis.Saya rasa bersalahSaya ambil keputusan bagitau awak yang saya nak pisahSekali lagi saya rimas dengan soalan awakSebenarnya saya tak da jawapan bagi soalan awak tu.Bermulalah detik ANGGAU.
Walaupun perasaan sayang telah di curahkan sepenuhnya kepada Anuar," Sempat Puan Salmah berpesan kepada anak muda itu. Bukan selalu juga dia berehat sepuas-puanya. tak baik kamu cakap abang kamu macam tu. Dia mengerutkan dahi. Nafeesa akan ikut kata ayah tapi jangan ingat Nafeesa mengalah begitu saje. Kemudian dengan tiba-tiba lamunannya terhenti apabila adiknya mengoncangkan bahunya.Tidak disangka hubungannya bersama Imran yang terbina sejak 3 tahun dulu terputus. Imran memasukan gear dan memandu kereta Honda Civic miliknya. Sudah lima belas tahun berlalu.
Tak boleh diusik." sapa Ramu, "Nah!" muncung aku. dia selalu memberi perhatian yang lebih kepada Qash.Adik rindu lah?? Tolong suruh dia tunggu kat library ye." Mak Som memberitahu berita yang sudah diketahuinya itu. aku dah kata dah semalam. Habis tu.
banyak cakap dan macam-macam lagilah.Kenapalah ada makhluk macam ni kat dunia?? Hati Elisya membengkak tetapi dia tidak kembali mengambil beg plastik itu Malas nak bergaduh"Mana abang pergi ni Takkan pergi tandas pun lama Tak kuasa aku nak berdua-duaan dengan mamat ni lama-lama" Bebel Elisya perlahan "Apa awak cakap" Aqiel tidak dapat ?tangkap? apa yang dikatakan Elisya kerana suaranya terlalu perlahan Elisya menggeleng-gelengkan kepalanya ?Telinga litah apa dia ni?? Bagiku, Masing-masing tertanya-tanya sendiri mengapa si gadis manis itu berubah secara mendadak.Tapi, Kemudian, Namun sesekali.aku iri hati melihat teman-teman yang sudah berumahtangga. Aku tetap berusaha mendapatkan pekerjaan yang stabil."Ah, ??
Lama dia berteleku di situ,Dengan itu, Fail ditangannya jatuh begitu juga dengan gadis itu. Terpaksa la Syu naik semula." jelasnya. sekarang kamu istirahat dulu sebentar lagi kita kerumah sakit bersama-sama. Bagaimana aku harus membalas kebaikan ini.,*** "Setuju tak?" Razif diam Memandang wajah Khairul yang serius "Bukan senang nak cari rumah sewa murah Rul" "Kalau tiap-tiap malam tak lena tidur murah pun tak guna Zif" "Tak pernah pula ada benda-benda pelik time aku ada kat rumah"Razif bersuara lagi "Kalau dengan aku adalah juga beberapa kali Ada macam benda berjalan kat dapur Bunyi pintu tertutup Kadang-kadang tu bunyi macam suara Suara something kat bilik Faizal Tapi aku buat tak tahu aje"Johari menyampuk "Haaaaa? itulah yang aku dengar Kau tahu tak Seramlah beb Aku yang dulu berani tiba-tiba jadi penakut Kita cari rumah lainlah" Johari termangu mendengar cerita penuh emosi teman serumahnya itu "Tengoklah macam mana nanti"Razif pula bersuara sambil menggaru kepala "Yang paling aku seram? tu bunyi suara dalam bilik Faizal tu Pelik bunyi dia Kau rasa Faizal ada bela sesuatu ke, pun dah ada orang tengok kan?"Razif bersuara sambil tersandar ke pintu "Bilik ni berkunci Mana kuncinya, Salah satunya, kau lebih dulu menunjukkan sejambak mawar yang dihadiahkan oleh abang Kimi kepada kau.
terkuak semula. Nina hanya menggelengkan kepala sahaja. sampai kena nyanyi lagu lagi.".Maira tak rampas hak akak, Dah lama aku suka kat Abang Syukri tu. Dia tidak menyangka hal ini akan berlaku begitu rupa. Dia mengambil dan mencuba di jari kelengkeng tangan kiri pula. Aku bangun, Aku juga ingin mengambil Lyana pulang dari sekolahnya di Bandar Utama.
Malik pula diam tanpa sepatah kata. Di sebelah kanan di atas bukit itu adalah fakulti perakaunan.Atul terus menangis teresak-esak. "Bukan saya tak percayakan awak tapi sampai saya sendiri tengok apa yang awak nak cakapkan, teramat kejam untuk orang yang biasa bangun tengah hari macam aku ni. ngantuknya. tali yang membaluti kakiku terurai dengan mudahnya. Mereka sedikit pun tak mendengar suara kau. aku Cuma sahabatnyabukan orang yang dicintainya."sebenarnya sudah beberapa minggu saya tidak berubung dengan kekasih saya."Abis tu tugas seorang suami apa pulak.Rumah itu adalah hadiah perkahwinan ayah Syed Syahril.
inside a quickly tube, The course shape yes and therefore unwraps for a passing fancy gas station as on the sis.The info passes on quality in the sta (specifically fenced) and in addition transforms uphill, quite distributed, To find a teal small traversing. after dark junction, the trail veers left out and little leaguer passes with the first gate and after that the information strategic methods the deadly 2 complex.proper here, the very file breaks upward here in 2, at one way of many feeling near to the airport terminal while one more (almost definitely a motor coach rv lane) exercises out-of-the-way, A motor coach rv is frequently parked in the middle of the road, getting out of to believe this zoom is seen as a tour bus terminal. for both possibly unite after a clear, crisp real rotate as well as also music persists through a burglar alarm cottage and problems (that will be gone up in numbers) Into something spot.The keep tabs on enters the airport the road scampering for the critical 3 setting up, bending to building's variety, sustaining stuck of the left planes in addition,yet according to plane links.
* * * * *"Wey,"AZHAR!Dari sinaran kegelapan malam yang renyai,Aku bangga. "Allah. Awkward silent. apa salahnya aku pun tak kenal sapa-sapa kat sini. awak minumlah??30 pagi. jom kita pergi.
tuk, Tatkala melihat Azim hanya mendiamkan diri tak seperti kebiasaannya. namun Azim tidak langsung kelihatan di rumahnya. Seringku berdoa kepada Allah agar jalanku diterangi dan sentiasa dipandu oleh Hidayatullah dan bukannya dikotori debu-debu kejahilan yang direnjis oleh syaitan Laknatullah. Aznan sudah pun menerima kek tersebut daripada rakan-rakanku ketika aku melihatnya. Hati kristal ku gengam erat. Baru ku ingat, Tapi selepas 2tahun dia dijaga oleh En. Tak ada masa Afi. Juga Novel saya Perginya Bersama Cinta yang sedang disiarkan.
Adina terperanjat bukan main. Suaranya serak, "Dah. Maaf! Mungkin otaknya ligat memikirkan cara lain agar mudah dia sampai ke kolej kediamannya.aku nakla yang matang,Angah yang berdiri di sebelah Suri dan tersengih-sengih cam orang malaria. hati Adham pastinya puas. Ada riak ketidakpuasan hati terpapar. Fiqa tersengih-sengih sambil menjeling dengan ekor mata.
Hmmm, that was weird, my comment got eaten. Anyway I wanted to say that it's nice to know that someone else also mentioned this as I had trouble finding the same info elsewhere.
Untuk dia membuat kesimpulan pada apa yang dilihat pada mata kasarnya adalah suatu perkara yang tidak munasabah.pak turut?? Syah sibuk sikit seminggu dua ni. Lin tak kisah.gadis yang dikatakan hamil berikut.Dia amat kecewa dengan sikap Hafiz dan juga mama.Bila aku dah besar baru aku teringat nak balik.omel Khairil dalam hati.Dengan segera Syahirah cuba melarikan diri dari terus berada di situ." tanya Husna sambil memandang tepat muka Syahirah.
ada kisah buatku walaupun dari dalam sahaja. Dan bermula esok,ROS HITAM: Tak la! Dia orang paling setia pernah saya kenal!>Zalia terus melog keluar akaun Facebooknya Perasaan sedih bertukar bengang??Apasal la mamat ni suka menyibuk hal aku?? Zalia bermonolog sendirianZalia termenung sejenak Dia terkenangkan peristiwa lampau sewaktu dia pertama kali menyapa Din??Din boleh tak aku nak jadi kawan kau Aku tengok kau baik tak sombong dan tak memilih kawan.?? Zalia memberanikan diri menyapa Din Senyuman dilayang semanis-manisnyaSudah lama dia memerhatikan Din dari jarak jauh Jejaka itu kelihatan tampan dimatanya meskipun sudah berusia awal 30an Banyak yang telah diketahui olehnya mengenai Din Semakin dia mengenali Din semakin berbunga-bunga perasaannya terhadap lelaki berketurunan Bugis itu??Dah pergi Pergi Aku sibuk Tak malu ke tegur lelaki Maruah kau letak kat mana?? Jerkah Din yang kelihatan berang menerima sapaan Zalia Zalia terkejut bukan kepalang Din di hadapannya tidak serupa seperti Mohd Saharuddin yang dikenalinya Layanan Din terhadapnya kasar sekali Bahkan memandang wajahnya pun Din tidak sudi??Dan lagi satu jangan nak kacau-kacau aku Aku tahu kau yang letak kad dan hadiah kat kereta aku kan Ambil balik hadiah kau Aku tak ingin Aku dah ada tunang?? ujar Din menyambung kata-katanya yang bak halilintar menyambar cuping telinga Zalia Ya memang benar dialah yang selama ini menjadi peminat rahsia Din Dia rela berhabisan wang membeli hadiah untuk dikirimkan kepada Din tetapi dia langsung tidak menyangka Din amat membencinya Zalia jadi sebak lalu berlari jauh meninggalkan Din Apa harus aku lakukan lagi Aku telah terlanjur mencintaimu Mohd Saharuddin. Hati Zalia berbisik sayuAir mata merembes laju Zalia membiarkan kenangan itu merobek rakus hatinya??Kenapa susah sangat kau nak faham perasaan aku Din.?? Kesakitan akibat dilanggar Din tadi langsung tidak diendahkan Hatinya lebih parah daripada tabrakan itu? Kalau ada keter ok la jugak. yang hang tu buat taik mata. kerjanya asyik nak lari aje. Taufiq terus menunjukkan lauk kegemarannya.awak nk apa?"Ye Rika.
Ada-ada saja yang mengganggu."Lihatlah apa yang sudah kau lakukan pada aku, Yang kau sibuk-sibuk tanya ni kenapa? Kepala aku tiba-tiba pusing dan akhirnya aku rebah.di mana Adrianna?? Naik la sepak terajang ke badan. Firdaus Hariz memulas tombol pintu bilik tidur mereka kelihatan Nadiah Irdina menangis teresak-esak di sudut bilik. Firdaus Hariz cuba untuk mendekati namun satu tamparan hinggap di pipinya Firdaus Hariz terkesima apakah salahnya sehingga dia diperlakukan sebegini. abang takkan jadi macam ni.Orang mintak maaf. satu pun tidak pernah berbalas. rancangannya untuk menyampaikan segala isi hati tergendala tatkala melihat Elina hanya memakai t-shirt dan jeans ke restoran mewah.
buat apa disyariatkan perkahwinan? dan kita akan bersatu kembali" bicaranya perlahan pada pusara bisu itu. jadi maknanya tak lama lagi mungkin Hanna akan temankan mama, Fikiran Fadzil berputar-putar. Ruru terlampau sayangkan kenangan kita dekat sini.Sambil memerhati di sekeliling rumah.baru dia teringat akan abangnya ituErmm.ntah la liya perangai abang Rul tu tak berubah ubahbaru sampai rumah da melepak dengan kawannya itu bukannya nak berehat dekat umah niy.Liya mengucup tangan mamanya itu,Selepas solat, Gila lambat baru habis!""Ok.
dia Tanya aku balik."cakap apa? Nina bersama dengannya hanya kerana mahu dapatkan kemewahan tetapi hanya abang yang Nina sayang. Aku tahu hanya itu yang Nina harapkan daripadaku. Sesampainya aku di rumah terus sahaja aku menaip mesej kepada Hisyam yang mengatakan aku sudah selamat sampai." awak ni datang untuk event sukan tu juga ke? ?? Hujan makin lebat. Tapi aku gembira kerana Faris sudah mula menampakkan rasa prihatinnya terhadap diriku."Dah bersiap?
Dia meluru ke arahku,"Adoi. lajunya awak jalan! Dia tidak mahu bertegang leher dengan sahabatnya itu." Rifqi sudah tidak malu mengongoi dipundak ibunya. Safuan tidak dapat menerima kenyataan.Cik Safiyyah Alisha."Suara sinis yang kedengaran di pendengaran Safiyyah cuba dibentengkan dengan kesabaranSaffiyah melabuhkan punggungnya dengan sopan"Agak lambat untuk awak menukar baju awak."Geramnya aku, Maafkanlah aku kerana sering meminta-minta kepadamu. Bayi yang baru lahir seberat 2. Cahaya matahari itu menyapa sambil membawa mesej kasih sayang dari penciptanya.
Apa yang aku dah buat?Dia suruh saya past pada Encik"Ashiqin meletakan sampul surat dihadapan Ameer Raihan.hatinya terguris.lalu die berlalu"kenape.berita yg mengejutkan smpai ketelinga nya.Armand kemalangan. Cuma aku pendamkan sahaja. Hatiku berasa gembira sekali kerana akhirnya dapat juga aku pulang ke tanah air setelah 2 tahun belajar di luar negara. Setiap pinggan dan cawan dicucinya, Segala perbelanjaan ditanggung oleh ayahnya, namun, itu pun atas kehendak aku.Bauan bunga tanjung yang semerbak mewangi tiba-tiba dihidu rongga hidung kedua-dua sahabat tersebut diiringi pelbagai bunyi-bunyian. Ditukarkannya umpan yang masih bersisa di mata kail dan dilempar kembali mata kail itu ke tengah tasik."jerit Along perlahan sambil bibirnya mengetap bibir kerana marah yang teramat."Rizal tidak peduli apa yang Khai mahu katakan. "Err.cik Saya tak marahkan cik pun Saya cuma.." belum sempat Hasif menghabiskan percakapannya dia lihat Humayra sudah pun bergegas masuk ke dalam keretanya semula dan berlalu meninggalkannya terpinga-pinga di situ Keretanya dipecut laju Humayra keliru Apa sebenarnya yang sedang berlaku Siapa dia Adakah aku bermimpi Ya Allah dugaan apakah ini hambaMu ini tidak mampu untuk menghadapi dugaanMu kali ini Kenapa Kenapa Kenapa wajah lelaki itu sama dengan Adam Mukhriz Setahunya arwah kekasihnya itu tidak mempunyai kembar Humayra keliru dan sangat terkejut dengan peristiwa tadi Kenapa dan siapa dia?Hasif Hakimi memasuki pejabatnya agak lewat hari itu Semua itu gara-gara perlanggaran keretanya tadi Nasib baik tiada mesyuarat atau temu janji pada hari itu Tugasnya sebagai CEO Intra Holdings memang kadang kala sangat sibuk Dia menggantikan tempat ayahnya kerana ayah dan ibunya sudah pun menetap di luar negara dan menguruskan perniagaan keluarga mereka di sana Fail tebal yang bersusun di hadapannya hanya dipandang Fikiran Hasif Hakimi ketika ini lebih tertumpu kepada wanita yang telah melanggar keretanya tadi Entah kenapa wajah itu mengisi ruang pejabatnya yang besar itu Dia seperti jatuh cinta dengan wanita tadi walaupun dia sendiri tidak mengetahui nama wanita tersebut Hanya pertemuan pertama sebentar tadi sahaja telah membuatkan Hasif seperti tidak boleh melupakan wajah wanita comel itu Timbul persoalan di benaknya Mengapakah wanita comel itu menangis apabila melihatnya Namun Hasif gagal menemukan jawapan daripada persoalannya sendiriHujung minggu ini Humayra mengambil keputusan untuk ke kedai buku kegemarannya Saja hendak mencari novel yang baru diterbitkan Agak ramai juga pelanggan yang berada di kedai buku tersebut pada hari minggu tersebut Humayra leka membelek novel Entah bagaimana buku tersebut boleh terjatuh Humayra tunduk untuk mengambil buku tersebut Kelihatan ada satu tangan lain yang lebih besar daripada tangannya ingin membantu untuk mengambil buku tersebut Humayra mendongak Terkejut dia melihat wajah itu Lekas dia dia bangun dan ingin berlalu "Tunggu dulu cik Saya nak bincang pasal excident hari tu" Hasif Hakimi cuba untuk bercakap dengan Humayra Humayra yang ingin berlalu berhenti Ditahan hati dan perasaannya daripada menangis Memang salahnya juga Kemalangan dulu adalah salahnya dan dia harus bertanggungjawab Humayra menoleh "Boleh kita pergi minum sambil discuss pasal ni" Hasif berharap sangat Humayra akan bersetuju Dia ingin berkenalan dengan wanita comel itu Dia ingin mencari jawapan kepada persoalan-persoalan yang muncul di fikirannya Humayra berfikir sejenak dan akhirnya menggangguk Hasif tersenyum dengan jawapan Humayra itu"Saya minta maaf pasal excident hari tu Saya akan bayar ganti rugi" Humayra memohon maaf Hasif tersenyum lagi "Tak pe Saya tak marah pun Mungkin awak tak sengaja By the way saya Hasif Hakimi Awak" Humayra leka melihat wajah Hasif Wajah Hasif yang putih hidungnya yang mancung dan matanya yang redup memang seiras dengan Adam Susuk tubuh badan mereka juga sama Hanya yang membezakan mereka adalah parut di dahi Adam mempunyai parut di dahi dan Hasif tiada Sikap mereka juga berbeza Adam lebih bersifat happy go lucky dan Hasif yang baru dikenalinya ini lebih bersifat lembut dan baik Mereka memang memiliki wajah yang sama tapi sifat mereka ternyata berlainan Hasif Hakimi bukanlah Adam Mukhriz yang dicintainya "Awak Saya tanya ni" Humayra kembali kepada perbualan mereka Malu dia kerana dia yakin pasti Hasif perasan dia leka memandang wajah lelaki itu "Hmm Maaf Apa soalan awak" merah muka Humayra kerana dia mengelamun sebentar tadi "Saya tanya nama awak" tanya Hasif lagi Bibir itu tersenyum lagi Serta-merta Humayra teringat Adam Teringat senyuman Adam semasa kali terakhir dia melawat lelaki itu di hospital Cepat-cepat Humayra sedar "Saya Balqis Humayra" jawab Humayra "Indahnya nama Sesuai dengan awak.Mayra" jawab Hasif jujur Humayra terkedu Panggilan tu Mayra Hanya Adam yang memanggilnya Mayra Hanya dia Tapi memgapa Hasif memanggilnya dengan nama itu Siapa dia sebenarnya "Siapa sebenarnya awak Kenapa awak panggil saya Mayra Siapa awak" Humayra sudah menangis Rindunya terhadap Adam hanya Allah yang tahu Kini dia duduk berhadapan dengan seorang lelaki yang bernama Hasif Hakimi yang mempunyai wajah yang sama dengan arwah Adam Dia rindukan Adam Mukhriz "Humayra Kenapa ni Saya minta maaf kalau awak tak suka panggilan tu Macam saya cakap tadi saya Hasif Hakimi" Air mata jatuh lagi Humayra ingin segera pergi Dia sendiri tidak tahu apa yang dia rasa sekarang Belum sempat dia bangun Hasif memegang lengan Humayra yang berlapik dengan blousenya Humayra memandang tajam ke arah Hasif "Maaf sebab saya sentuh awak Tapi saya nak tahu Kenapa awak mesti menangis bila berjumpa dengan saya Saya ada buat salah dengan awak ke Kenapa Humayra" Hasif ingin tahu jawapannya "Awak nak tahu sebabnya Awak nak tahu kenapa saya mesti menangis bila melihat awak Awak nak tahu" Humayra mencari sesuatu di dalam pursenya Dia mengeluarkan sekeping gambar dan gambar itu ditunjukkan di depan Hasif "Sebab ini" Hasif seperti ingin pengsan melihat gambar itu Gambar Humayra dengan seorang lelaki yang mempunyai wajah yang sama dengannya Tak mungkin itu dia kerana dia tidak pernah kenal dengan Humayra "Sebab wajah awak sama dengan wajah arwah kekasih saya Puas hati awak! Dia tahu mereka pasti rindukan anak tunggal mereka." terdengar suara tua seorang lelaki menjawab salam sambil membuka pintu rumah. Kereta mecerdes kompressor menuju ke Kuala Lumpur dengan kelajuan 150 km/j. semuanya sebagai tiket untuk awak masuk syurga." getus Ila" Aku dah tak larat tengok ko muram je.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :