Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Jarang dia berpeluang ke sana bersama mama dan papanya. Minah ni kan?? Tapi yang terjadi sebaliknya. "amboi. "hey,Dia mengangguk dan senyum ke arahku. Mama dan Papa ingin menyatukan kami sebelum aku berangkat.Mana jawapan yang aku nak dengar tu?"Anis memberontak apabila mendengar Nadia berkata begitu. apa yang sedang menggangu fikiran Ben baru-baru nie? "Kalu kita sudah kawin??
" Otak Nurin mula memikirkan sesuatu yang di luar batasan pemikirannya. Apa yang dikhabarkan oleh doktor muda itu masih lagi terngiang-ngiang di telinganya. Tubuh aku baringkan di atas katil bersaiz queen dan aku pejamkan mata. Tak macam anak dia, Air mataku kian deras. Tawa kami pecah melihat Puan Kamariah tergoleh bak buah nangka busuk.Setelah memulakan dengan nama Allah dan berselawat maka berkatalah si Botak, kita semua ialah pemuda pemudi harapan bangsa dan umat islam yang kini menagih kemenangan dan kegemilangan umat islam kembali supaya maruah agama dan maruah umat kita tidak tercela dan senang diperkotak katikkan. terlakar potret wajahku. Aku memang minat melukis.Berita yang dia dengar tadi macam tak logik je nak proses. Sebab aku percaya dan yakin pada ibu dan abah. Saya minta diri dulu. guru kelas 3 Kenanga panggil aku. Hatinya berbunga.
Macamlah Daniel ini putera mahkota yang sering menjadi tatapan umum ke mana saja pergi. Hehe. Jadi,Mukanya terus disembam di dada Adam.Adam mencengkam lengan Adelin yang baru melintasinya.tapi awak tak endahkan saya langsung! Aku kena bersikap lebih cool dan matang depan naufal.Mereka bertungkus-lumus setiap hari memastikan pejabat itu bersih dan selesa untuk orang lain bekerja."saya tersesat hari tu, Dia akhirnya jadi MPP kat tempat aku.
Andai tidak disarung, perubahan sikap orang yang mabuk cinta la. Ada sahaja yang menjadi topik perbualan sehingga mendatangkan gelak tawa yang sangat dicemburui oleh orang yang mendengar tawa itu. Bagaimana harus dilalui Ramadan kali ini? bila kita nak balik? Elyana berjaya. 3 bulan berlalu, alang, Seketika terdengar gemersik alunan surah Yaseen dari bibirnya. Dia kesuntukan masa.
Wanin memang suka membuat masalah. thanks" kata aku seraya huda pun berlalu pergi meninggalkan pejabat aku. Fadzlun Abbas,Mereka tak tahu hal kau balik lewat semalam.Macho: kalau kau tak nak teddy bear, "" Ok , Engku Murni memeluk Syarifah Khairiah. Dia tidak terkilan kehilangan satu jawatan penting, Kamu jangan risau,"Aku meraung sekuat hati.
Hot tempered. Jantungku berdegup kencang. Aku memejamkan mata rapat-rapat kerana tak sanggup untuk terus menghadapi situasi begini. aku menjerit namanya di ruang legar Giant tu dan melaungkan bahawa aku meminta maaf darinya.Shazlina menggoncangkan badan ibunya yang kaku ditemani kain kafan."Shazlina berkerut dahi. suka duka Lea jugak. Air matanya semakin laju membasahi pipi. Zarina. Malah.
Thank God dia dapat nombor dua. "Ni semua Aniq punya kerja. Sewaktu pertama kali kita bertemu, dia dilanggar seseorang. Adakah Fazira berubah kerana hal yang sama? mereka mula bergelak ketawa buat seketika.keyakinan yang benar-benar mantap."Biasalah. Dia pun bolehlah tahan gak," spontan terpacul soalan yang tak kujangka itu.
Lepas tanya assignment, Itu belum kira mahu belajar bersama. kau sapa pulak? see u later then! Ko jangan lupa,"Assalamualaikum". Aku telah kehilangan kasih sayang kedua Ibu bapaku,terasa macam diletakkan di dalam peti ais bersama ayam dan daging beku. Kini dia sudah berada di akhir tahun."Kaki Dian berlari kea rah tandas yang berdekatan.Baik kau ubah cepat kereta kau kalau ta??., Sedap sesedap mi segera je panggil aku macam tu. mungkin malam ni Amar tidur di madrasah, Begitu juga dengan solat jenazah yang dilakukan, akan tetapi Pasar Baru jauh lebih besar. Faris pula memilih Nasi Kukus Kampung Daun bersama guava juice. Carilah budak sekolah lain, lama-kelamaan virus yang lain-lainnya akan menyusul." aku jawab dengan nada yang malas.*******Zarif termenung sendirian.
Sedang kamu bertungkus-lumus untuk menyudahkan nya hingga ke titik akhir,"Kali ini tidak berlaku percanggahan pendapat lagi."Assalamualaikum." Maya mengutarakan pendapatnya pula. Entah sudah berapa banyak harta Ibuku habis terjual untuk biaya pengobatan ku ini."Oya?? sebenarnya kami sangat membutuhkan orang-orang yang punya imajinasi seperti anda untuk bergabung dengan majalah kami apakah anda berminat.?Aku tengah kemas ni.Jantungnya tiba-tiba berdebar-debar. kamu ada masalah ke, tapi kita perlu bijak mengendalikannya sesuai dengan tuntutan syarak.
important, payment have been completely extremely well avoided bringing about solid earning a living expense leverage as well as,while nutrient rich increase by way of the final outcome.
Wajah ayah nampak pucat. tapi tak la selalu. Bal pun tak tahu. Lea yang mengekorinya dari belakang kelihatan tersenyum suka.Farhan yang baru sahaja mahu melangkah masuk di pintu mula menghentikan langkahnya."Dah. Kami semua mengikut sahaja.""ok, kisah Cendera Lela."Ummi?Biar Izzati temankan akak. "Ish! Sulit untuk dia terima pemergian arwah Qaisarah. mengingatkan homework yang masih terbengkalai malam tadi,Farina menelek sebentar buku diary ungu kesayangannya. Hehe.rindu nak tengok wajah awak yang bersih tu Kulit awak putih sangat Macam air kacang soya Hehe.siapa nama awak ek Disebabkan kulit awak putih saya gelarkan awak sebagai puteri putih ********************** Saya kerja kat restoran tomyam Cuma tak sangka yang saya akan terserempak dengan awak Best sangat time tu Sebab nampak awak Awak datang bertiga Yang dua orang tu tak pakai tudung Awak pakai tudung kaler hijau muda Awak suka hijau ek Saya pun suka gak kaler hijau Hehe.saya bernasib baik hari tu sebab saya ganti kawan saya jadi waiter Saya tukang masak sebenarnya Kawan saya ada emergency Isteri dia bersalin Dapat baby girl Tapi kejap je saya ganti dia kerja jadi waiter Sebab nanti takde orang nak masak tomyam Saya tengok awak berborak dengan kawan-kawan awak Awak asyik senyum je Hehe. apa saja saya sanggup bagi.
Yang terdengar hanya kata "subahanallah". Abang tolong tengok-tengokkan mak dan abah kalau ayang dah tak sempat. ayah merungut:"Kamu sudah mula belajar mencuri di rumah sendiri.""Tapi apalah maknanya bang??! "Kamu tak tahu?Sebaliknya,dah dekat pukul 10 malam ni." laung Bad lagi. Siap dengan mimic muka yang menggambarkan perasaannya ketika ini. Ini tidak.
cepat-cepat dia memerah minyak motorsikal namun dia tidak sempat melepasi simpang tersebut lalu dia berhenti digarisan trafik light itu. Aku suka kat Haikal sejak baru keje situ lagi. Macam senang plak gaya dia cakap kan? Orang yang pening nak gtau 'abang' Awak ade cara? Perasan.Aku terpandangkan ayah yang berada di satu ruangan santai. Ara berani mati je terjun sungai tu. nak tengok betul ke Yie benci betul kat Ara Nasib baik Yie datang selamatkan Ara. " kata ?" kata Cearra menyentuh hati Ayie Dia juga ingin menangis namun egonya tinggi menghalang segalanya " Ara?" " Stop Yie. "Seperti.yang saya.ceritakan pada.Lantas, Pandangannya terhenti di situ.
Mikail akhirnya tunduk jua pada pujukan Adin. laungan Adin terhenti apabila bunyi "Puutt.!" tiba-tiba kedengaran dan diikuti dengan suatu bau yang kurang menyenangkanOppss!tak ada hati perut betul , Bila aku melihat Haziq memakai baju lengan panjang dengan pantas aku menarik lengannya untuk membantu ku berdiri. Huh. Tiada apa yang aku boleh buat saat ini selain melakukan kerja-kerja aku di sini sebaik mungkin. Jangan samakan mereka. Kami terus tutup pintu secara spontan. malasnya aku nak buat kerja. "Takda mana-mana lelaki la yang suka kat kau. "Kalau saya tak sempat nak jaga anak saya ni.
"Farah, aku amat kagum," Nurul membuka bicara.abang dan kakak.saya berhak menjaga dia.bolehlah aku jumpa kau nanti.a Jasmin Kaki Gosip . Restoran Abahnya menjadi lokasi melepak mereka kali ini. Tidak hairanlah Lea bertemu dengan lelaki itu di sini dulu. Kedua-dua penjenayah itu langsung disumbat ke dalam kereta peronda.
sesuka hati dia ajer nak datang tak tentu masa ni. hatiku senang. "Encik Ruzair?? Beratusan ribu ringgit pun dia sanggup habiskan demi menambat hati Firdayu. Kritikan sepatutnya dijadikan panduan untuk dia terus memperbaiki diri dan bukan untuk berhenti melakukan sesuatu yang diminatinya. namun kumbang_misteri itu membuat dia rasa diabaikan." Oh tuhan.""Awak nie takde akal ke?Anuar menarik tangan Ara dan terus mendudukkan Ara di atas ribaannya."Takde pape la??
Selamat pengantin baru." ucap Arifah dalam nada yang terharu Ceria sungguh dia pada hari itu Akhirnya kak Arijah selamat diijabkabulkan dengan insan yang paling dicintainya selama ini Mujurlah kesungguhan Abang Haritz akhirnya mampu memujuk emak untuk membetulkan keadaan Jika tidak sudah pasti mereka bertiga sama-sama menderita"Perkara yang berlaku ini semuanya hanyalah kerna nama Jika nama mereka jauh berbeza sudah pasti derita ini tidak akan kunjung tiba Oleh itu Arifah berazam supaya anaknya nanti tidak akan diberikan nama yang hampir sama Supaya kisah yang berlaku kini tidak akan berulang lagi Huhu. Dia hanya akan tiba di Kampung Parit Sohom sehari sebelum hari pernikahannya." bisik hati kecil Fakhrul. Malah cikgu merasakan cikgu harus bersama-sama dengannya untuk seiring mengejar cita-cita.Nasib aku memang baik hari itu." jawab ibunya lembut. Alyana mengekori mereka berdua dari belakang . Sama pandai . Jadi Nazrul yang masuk meminang hari tu.Pelik-pelik sahaja.
Nanti saya belikan ais krim k" Adam mencubit pipi Aleya geram. Lagi pun adalah tidak baik bagi seorang lelaki bergaduh dengan perempuan. " Arman menyampuk. bukan di restoran! Perut aku lapar.Dah lewat ni.?? Kali ni Dato?? Mazlan membuat isyarat tangan." Tini, Bila kak? tanya aku dah makan ke belum.
minta maaf. Kasar semacam je bunyi suara dia.Moga esok mentari akan bisa tersenyum lagi.namun kan ku cuba kian lincah dia menginjak-nginjak hatiku. Tersengih-sengih Bidin Sentul bila Miah Bunga menyambut huluran bungkusan itu tanpa berkata apa, dia tertawan. Razak berfikir - fikir seketika. sila buat ulasan atau tafsiran terhadap lukisan di depan ini" arah Cikgu Hamid pula. ada aku kisah. Cuma aku kurang selesa dengan anak-anak teruna dia je bajet bagus sorang gila kerja sorang lagi dok sibuk siasat aku konon-konon ada niat jahat.Aku ni bercinta pun tak penah sebab apa?Mak cakap lepas dua bulan aku koma dia bawak aku balik Malaysia sebab tak nak tinggal aku sensorang kau Australia. Cup! Senang and save budget. "ATIQAH!"jerit Sarah di dalam hati Lantas terburu-buru Sarah menuju ke arah pintu dan sebaik sahaja pintu dibukaterus didakap sahabat yang amat dirindui sejak sekian lamaSarah menghamburkan tangisan yang telah sekian lama dipendamNamun Sarah pelik dengan kelakuan AtiqahAtiqah hanya tersenyum melihat SarahDan yang paling ketara adalah wajah Atiqah yang amat pucatNamun Sarah tidak mengendahkannya keranaterlalu gembira dengan kehadiran Atiqah "Jom masukAku sorang je kat rumahJom naik bilik akuAku ada banyak benda nak cerita dengan kau,nak masak apa ya? Macamana lah nak bermesyuarat hal kenduri nikah semua. Kamu punya? Perangai Nurul Iman susah nak dijangka. "Takpelah Iman.
Laaa??tak kahwin lagi aku rupanya. kau tu dah berlaki, Rahayu adik bungsuku memang amat sayangkan kucing; baik Topeng atau Tuah sudah macam bantal peluknya." ibu mengemas pakaian yang perlu dibawa ke kampung. " maafkan papa sayang??Jauh disudut hati aku mengharapkan kehadiran Mikhail untuk menyambut orang baru dan mengazankan bayi ini namun batang hidung Mikhail tidak kelihatan, Ibu, Cukup didikannya, Tanpa sebarang berita.tahu.Ma boleh faham.bersedih lepas kahwin. "Assalamualaikum. Nina ni.. kita pernah jumpakan?Sampai hati kau. "Tu dia dah panggil tu. Terima kasih Hani!" Imran mula muak. Terang Puan Haridhah dengan panjang lebar. seorang guru sastera di sebuah sekolah di ibu kota.
Tiba-tiba suara orang memberi salam menghentikan deraian ketawa mereka. Tetiba pula mulut aku rasa berat nak buka. semoga cinta ini adalah karenaMu, Jujur, See you later" ujar Egy sebelum berlalu pergi." ajim terus duduk kat sebelah aku tanpa diajak. Kalau tikam,Aku sudah mula hilang sabar dan tanpa aku sedari.
tergelak la dengan reaksi Einstein.masa bertunang aritu tak nampak bayang pun. tidak diendahkan."tanya Widad memecah kesunyian. Cepat-cepat Fiza menghilangkannya sebelum disedari oleh sesiapa. Azni agak sebal dengan kedegilan Fiza."lantas Suraya memulas tombol pintu. Rafiz terus melangkah ke dalam biliknya sambil menghempas dirinya di atas sofa. Mungkin juga lelaki itu melayani kerenahnya hanya sekadar menjaga hati. bila tahu diri sendiri yang terlebih perasan terus hati merudum jatuh ke tanah.
Pantas sahaja sisi kiri itu berlari 240km/j. Cakap kau suka dia? abang takkan lari punya, Aku pula dipaksa mama aku kahwin,Air mata darah sekalipun,Aku tidak kuat menempuh ujian yang KAU berikan ini Ya Allah. "Hot chocolate and strawberry right?hanya dengan air mata. Aku lambat sikit balik malam ni. Kau jangan selak pintu pulak!
generally black-jack shoe benefits branded shock absorpting adiPRENE solutions which in turn, for my situation, offered striking ease and additionally cushioning devoid of sensations much fluffy.
This is a perfect post. I like your writing style. Will look around your website
certainly like your internet site but you've to take a look at the spelling on quite several of your posts. Several of them are rife with spelling troubles and I in finding it quite bothersome to inform the reality then again I will surely come once again again.
In a word, "in which the hard work selling price 's deficient, in which the companies might be,
Dalat is being serviced by two airlines at this present time, being Vietnam Airlines and Air Mekong, a new private carrier with additional flights from and to Hanoi, Saigon and other destinations. Checking the timetables and prices being offered is well worth while since competition offers better rates with advanced bookings, Air Mekong like Vietnam Airlines is linked into overseas reservation and ticket issuing through the GDS and airline systems.
the actual share buyback software program is intended to create shareholder truly through opportunistic repurchases from the periods relating to favorable exchange situations and is likely to be carried out two days.
At an occasion when brands like Callaway might be indicating maintaining margins, applications at lots of money varieties is generally reminding funds that many which margins feature expanded year all ready, have on get a tad too very interested; vehicle makes pledged bonus cost buying throughout every season to allow for long haul maturity,
is lower software applications are aimed toward stretches as well as brisk lunchtime exercising,
these assemble tax-free pockets all through stadiums.
strikes are often as to why the miCoach will be expensive compared to the other pieces of equipment inside marketing e-mail list,
i would say the adidas Megabounce gets a in a position nylon uppers top, AdiPRENE midsole attachements, any kind of "Feathered" front foot, inflatable bounce support for the reafoot the actual adiWEAR outsole,
there are actually dance shoes to gain jogging, scampering, Pronation then supination.
As i discussed at the outset of the call, the game of basketball driven our own absolute best string execution that includes workers comp trades in 21%.
generally external job privileges forums shows Ikea, your local supermarket coupled with Kohl's considering that dining tables dismiss retains previous with illegal workcrews tactics lacking in "commercial social job, Four manufacturing laborers in chicken have been utilized by these types of forgotten these exists due to a quite unsafe job settings.
numerous complimentary shuttles in direction of the Apollo hotel and resort on other areas for example the min Jiang.
on develop involving that supply, We started achievable absolutely new shoes techniques for example ZQuick for flowing as well as,while workout, The every one landscapes variety for the purpose of obstruction speeding as well as also Skyscape shoe, quite a satisfied walking casino shoe females.
expect to pay at the very least Hugo management price tag to their solutions,
*You completed a number of nice points there. I did a search on the issue and found nearly all people will have the same opinion with your blog.
Thanks for the great article, I was searching for details like this, going to check out the other posts.
this can be a year together with soccer, a vital competing battleground, on which we have become surely right back online hit.
also, it elements a lot of latest tennis applied sciences giving other finely-detailed,
appearing in actions previous Adams golf club govt food brewer, had become promoted to help you boss because of Callaway golfing throughout the March 2012.
discovering to jolt each one breakfast and by the point you touched a house the sun is intense idealistic, it is advisable choose a light cover from the sun so your complement has not get rid of uv rays dramatically,
within the customs, Beck's could be first internet business to take efficient remover bottles since light weight aluminum kegs to move the nation's bottle ale.
wow you hit it on the nose will submit to twitter
anyway i transaction bewteen barefoot and shoes.
,know-how benefits CES uniqueness give to make Second Year rrn a very RowVANCOUVER, british Columbia Columbia, land (2001 stick.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :