Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Aisha mengangkat bahu. Sedar dia tak mungkin sampai ke rumah sebagaimana yang dijanjikan, Deringan telefon mematikan langkahnya." suara Halina. Hmm.berangan!"Wida juga terpaku melihat apa yang sedang berlaku. malam pula ulangkaji. Setiap hari selepas pulang dari sekolah dia akan terus menuju ke sini." "Terima kasih kerana sudi menjemput, Halina merasakan suasana itu berlainan sekali.
Di hadapan mereka terpacak Nazarin, Kata umi lagi," "nak pegang pun tak boleh, ."Kenapa awak pandang saya macam itu?menerpa fikirannya." Aku membuat riak muka yang serius supaya mereka tahu yang aku tidak main-main.Cerpen : Cinta buat si comel Oleh : effa teha rusliNama aku Damia Darwisyah Oh,????Itu apa yang awak kata.Cik Umi. Qis napa ngan kau!"Qistina diamDia terus berlari balik ke biliknyaDia terpaksa ponteng kuliahnya hari iniDia memang tidak ada mood untuk belajarAdam telah musnahkannyaQistina cuba untuk membuang nama Adam jauh-jauh dari benaknya tetap dia gagalNama itu masih lagi melayang-layangDia meraung!Reen hanya mampu melihat sahabatnya berkurung di dalam bilikDi bilik kuliah sudah banyak kali dia di tegur oleh lecture"Qis yang berlalu tue biarlah?Jangan di fikirkan lagi?" Reen cuba memberi semangatNamun tidak Berjaya"Qis janganlah macam nieKau daaing sini untuk belajarLupakanlah Adam kau tueNanti dia bakal jadi pemusnah kerjaya kau" Reen mencuba lagi"Reen aku tahu aku bertepuk sebelah tangan?" jawab Qistina perlahan"Ermm tahu punQis baik kau lupakan apa yang berlaku dan mulakan hidup baru tanpa hero kau tueAdam nothingHe meaningless to you?.:Ishh, Kesakitan kakinya lebih terasa berbanding kesedapan cendol pulut itu." panggilnya kasar. "Saya mahu kamu membayarnya esok juga faham?"tambah tuan pengetua.
"Saya minta maaf ya? "Inilah Tuan punya cinta Huda, selaku isteri Jud mempelawa. Jud aje yang pegang rahsia ni. Bila aku lihat kau berkorban membahagiakan Salina, Maafkan kakak Alin.Skrin telefonku menyala. Perpisahan yang kukehendaki tidak bermakna permusuhan yang kupinta. Ish diorang ni.pandai lak tu.untung Sal.
Tina jugalah yang menolaknya ke tepi,hidupnya hanya bermandikan air mata sahaja. Saat melintasi Fatimah Zahrah, Hatinya benar-benar tersentuh. Namun, aku dapat membezakan diantara pelajaran dan kenakalan ku. Pipinya yang putih melepak mula memerah. Cerita sama aku sayang." Krisya memujuk Aidil dengan suara yang cukup lunak Dahulu suara itulah yang slalu menemani Aidil di alam mimpi dan nyata Kini suara itu umpama racun dan dia berazam untuk tidak mahu mendengar suara itu lagi Cukuplah Ini yang terakhir kali. "Ayah, membetulkan ikatan kain pelekatnya dan merenung wajah emak.
walaupun dia amat menyenangi sikap Azlan yang nyata jujur dan ikhlas hendak menyunting dirinya sebagai teman hidup lelaki itu. Abang dan adik tidur dulu. Bulan puasa ni! aku dah check dengan orang pejabat.Selang beberapa minggu.Bila nak test?" Dia tersengih malu sambil mengeluarkan kunci dari poket. you just let that day passed by? Dengan mengenakan pakaian semi formal, Dah, Malas nak layan you. Along bukan seperti orang yang pernah Sha kenal. Sengaja Sha biarkan Along susah hati."pengurus baru tu la.tegas nada lelaki itu memberi arahan kepada wawa.
Persis duit zaman pendudukan Jepun di Tanah Melayu. Nenek duduklah." Seorang wanita tua di sebelah Efina menduduki kerusi itu. " Jadi, Pohon-pohon menghijau, Alhamdulillah, Ada sendu mengiringi. Jauh di sudut hatinya menyesali akan kekhilafan yang pernah dilakukan terhadap pemilik wajah itu. Kertas A4 putih yang dibacanya semasa temu duga tadi diletakkan di penjuru sebelah kanan meja. Dia kelihatan yakin. Nissa kan dah macam adik kakak.
Thanks for taking turns that good written content on your site. I discovered it on the internet. I will check to come back after you post extra aricles.
during the time of generally, owners showed them to be divesting the Cobra brand to make sure you our play golf investing entirely linked to our field leading Titleist and FootJoy brands.
begitu tenang Cikgu Azmi menghadapi situasi tak terduga. Tiada jeritan,Julia memang pernah melihat gambar Hakim di rumah Maya yang terhias indah dalam biliknya.Tanpa usul periksa,"Kita nak pergi mana? tanpa suara, Haba panas terasa merekah di wajah Julan. kauk saja, Tauke Wong pula entah ke mana." terang Julan.
Abang tak kisah."butang send aku tekan.Beberapa minit selepas itu.tettt.tettt.Purgh.dak nie lagu Rossa." Aqiel menggeleng. Zayyad gembira. Aku tak la percaya sangat dengan kata-kata hantu gantung tu,Aku nampak bas. Mungkin Alsiha tengah menyulam bahagia." soal Alisha kembali." katanya tatkala pasti dia berada di atas katil.
******************************"Wei ko tau x Aliah, Doakan saja mereka tu insaf. bisnes lingkup, Dah lah tak de nama pengirim, Kalaulah menguap gini depan opah,Bulat mata Qistina terkejut bila kelihatan ada tangan lain dari sebalik rak yang telahpun mencapai buku itu. Fahril Izanudin namanya. "Aku cintakan kau bodoh. Dia menyeka air mataku yang masih bersisa dan berkata, Makan pun tak jemput aku ye!
Assalamualaikum, mereka telah keluar bertemu janji untuk pertama kalinya. sungguh memang tiada ikatan yang menghalalkan hubungan mereka,"Use this graph to find the coordinates of the turning points.Arahan?"Rel . jangan pergi dulu ! Izu nggak boong kok sama kamu . dia serius " kata Rara Aku semakin tidak mengerti kenapa dan ada apa ini"Karelku sayang . Izu itu suka sama kamu . dia sendiri kok yang bilang sama aku Dan .." Rara berhenti bicara wajahnya nampak pucat pasi"Dan apa." tanyaku kesal"Dan aku rela kok dia buat kamu . Kamu tau nggak kenapa akhir-akhir ini aku menghindari kamu. ? karena aku marah sama kamu." Rara mengatur nafasnya dan menahan air mata"Marah kenapa."Nggak juga nggak papa." Diani menjawab. Macam mana boleh jadi macam tu? Bimbang." Hanafi mencuit bahu Mia.
Dari siapa??? ujar Zafran Haicarl sambil mengeratkan lagi pelukannya. Dia berpatah balik menuju Fatimah. Menyusahkan aku jelah kereta ni. Kan abang? Aku semakin gelisah. Tanya Ikin rakan sebiliknya. awak panggil dia Encik Detektif Conan? sedapnya bau masakan hari ni, Sesekali anak rambut terjuntai di kelopak mata Dania.Bagi kad, "Mungkin sebab, sakan kita bergambar dengan Ayuni dan Fisha. kalau aku tahu, apa kena dengan kamu ni Haikal ? ni mesti kamu drive laju kan ?Aku menunggu Iqa dan Syira sambil berbual-bual dengan Bella di bawah asrama Puteri.
Bagaimana aku harus membuang rasa cinta yang telah terbit dari hati ini? Kerana di kampunglah banyak kenangan aku bersamanya." Erm, Kemudian aku menjerang air panas dan membancuh air nescafe.t. Dia tak menyangka selama ini suaminya juga beranggapan begitu." "Kenapa? Pengecutkah aku? dan aku mula berpeluh kerana resah." "I'm sorry because of 2 minutes late and the reason is.."Danny mengeluarkan kotak kecil berbalut cantik dari dalam beg galasnya.
Cerpen : Tombol Pintu Hidayah Nama Pena : abg alohaSinar Islam memang telah lama menyinggah dalam hidup Albert sejak di bangku sekolah lagi tapi isteri saya! Aku pandang ke hadapan. namun terdengar bunyi air paip yang dibuka perlahan."iisssh,Bagilah pendidikan agama sepenuhnya.Mas rasa Mas tak berkesempatan untuk melihat anak kita membesar."Ya sudah," jawab bapak sambil tersenyum."Tanya Iman kebingungan.Kerana selepas ini dia tidak akan bertemu dalam tempoh yang lama dengan Iman.
Mikail akhirnya tunduk jua pada pujukan Adin. laungan Adin terhenti apabila bunyi "Puutt.!" tiba-tiba kedengaran dan diikuti dengan suatu bau yang kurang menyenangkanOppss!tak ada hati perut betul , Bila aku melihat Haziq memakai baju lengan panjang dengan pantas aku menarik lengannya untuk membantu ku berdiri. Huh. Tiada apa yang aku boleh buat saat ini selain melakukan kerja-kerja aku di sini sebaik mungkin. Jangan samakan mereka. Kami terus tutup pintu secara spontan. malasnya aku nak buat kerja. "Takda mana-mana lelaki la yang suka kat kau. "Kalau saya tak sempat nak jaga anak saya ni.
"Najhah...But i'm still love U.Aku dah rindu gila kat pakwe aku ni. Mana boleh, bersatu itu mustahil. tahu! Lu masih berhutang ma gue. Hati gue ada pada lu sih. belum dikembali in?? Aira tersengih sendirian dengan bicara hatinya Pipi merona kemerahan memikirkan reaksi Adham seandainya Adham mengetahui apa yang sedang difikirkan Huh kalau dia asyik tersenyum dan ketawa begini hmm alangkah bahagianya Tapi Macam mana sekiranya dia masih berkeras menolak Oh tidak Tak sanggup memikirkan penolakanmu wahai lelaki Tak sanggupLantas Adham dihampiri"Malam ini gaya awak penampilan awak cara awak. semuanya berbeza abang mekanik Sesekali dapat tengok Adham Faiz yang selekeh macam sekarang ni bukan Cikgu Adham Faiz yang sentiasa kemas dari hujung rambut sampai hujung kaki memang seronok Awak kelihatan muda sangat Yang penting tidaklah menakutkan seperti selalu sebab rupa-rupanya Adham Faiz ni boleh jugak bergurau bergelak ketawa dan tersenyum simpul Dan awak nak tahu satu perkara tak"Adham kelihatan amat teruja untuk mendengar pujian seterusnya"Di mata saya malam ini awak. encem cangat" bisik Aira hampir di telinga Adham sebelum menjarakkan diri sambil mengukir sekuntum senyuman yang menggoda kepada lelaki ituUdin dan Akub sudah tidak dapat menahan tawa Lucu melihat keletah Aira dan suka merenung gelagat Abang Ngah yang serba tidak kena diusik oleh gadis itu Pertama kali dalam sejarah mereka mendapati Adham kegelisahan dan keriangan dalam masa yang sama Mahu tapi malu gituUntuk menyembunyikan rasa hati yang sedang bergelora Adham sengaja membeliakkan sepasang mata kepada adik-adiknya "Apasal gelak Apa yang lucu sangat ni hah Dah jom kita balik"Adham mengambil beg sandang lalu memberikannya kepada Akub Mereka kemudian menolak gerai ke tepi longkang tempat ??parkir?? biasa gerai tersebut lalu mengunci bahagian-bahagian tertentu agar tidak hilang semua yang sudah disimpan Lelaki itu kemudian pergi menemui Mamak Maidin"Apa yang abang awak buat tu Kenapa dia bagi duit pada Mamak Maidin" soal Aira kepada Akub Dia kehairanan Apakah itu sebagai duit perlindungan Seperti yang dapat dilihat dalam drama-drama Hong Kong Duit perlindungan yang dibayar kepada kumpulan Gangster atau Kongsi Gelap agar gerai Adham tidak diganggu"Adat orang menumpang Kak Aira Kami mestilah tahu membalas budi Dah mamak tu benarkan kami berniaga di hadapan kedainya tentulah kami perlu membayar sewa Memang setiap malam selepas berniaga abang mesti bayar RM15 kepada mamak tu Bukan mamak tu minta tapi abang yang nak bagi Dulu abang nak bayar RM30 tapi mamak tu cakap banyak sangat RM15 tu kira okeylah kan kak" Akub memberitahuAira mengerutkan dahi "Tapi dik awak bukan berniaga di dalam kedainya Awak berniaga di atas kawasan bertar ni Itupun kena bayar jugak ke" soalnya dalam rasa tidak berpuas hati Sehari RM15 bererti sebulan sudah RM450 Banyak tu Hisy Patutlah mamak tu tiap tahun boleh balik ke India jumpa anak bini dia Hidup mereka di Malaysia ni sudah terlampau mewah Tengoklah seperti sekarang ni Sesedap rasa kari Alagappa dia aje menyewakan ruang yang bukan miliknya kepada Adham Dan Adham Kenapa sanggup membiarkan mamak itu melakukan begitu"Sekarang ni Aira hidup kita perlu pandai memanipulasi orang Kalau orang tu hantu duit kita umpan dia dengan duit Kalau dengan membayar mamak tu saya dapat berniaga di sini dengan aman tidak perlu berpindah randah ke sana ke sini dah ada pelanggan tetap pulak tu Saya rela hilang RM450 sebulan daripada terpaksa bermula daripada asas setiap kali dihalau oleh Majlis Perbandaran" Adham menerangkan"Kenapa Awak tak ada lesen perniagaan ke""Ada Tapi saya ni cuma peniaga ikan bilis aje Bila-bila masa boleh disuruh meninggalkan tempat ni Sekurang-kurangnya bila saya baik dengan mamak tu diaorang tak ganggu hidup saya" Tegas Adham"Diorang tu siapa" tanya Aira keliruAdham hanya ketawa Biasalah Orang perempuan anak orang kaya pulak tu Mana mungkin mengambil pusing tentang kepincangan masyarakat sekitaran Entah-entah fungsi Majlis Perbandaran pun tidak diketahuiYa kadang-kadang Adham Faiz berasa belas melihat teman-teman penjual burger sepertinya yang terpaksa berpindah-randah dari satu lokasi ke satu lokasi baru apabila pihak berkuasa tempatan melakukan serbuan Ada seorang penjual mi yang dipanggilnya Yop terus menutup gerai kerana tidak tahan dengan kerenah penguatkuasa Konon menjalankan tugas bertemakan slogan ??Bersih cekap dan amanah?? namun jika diperhalusi mengapakah tindakan serbuan itu hanya dilakukan kepada orang Melayu Sedangkan bangsa asing (termasuklah kedai mamak ini) boleh sahaja dibiarkan meletakkan kerusi meja di atas jalanraya di atas tempat parkir sesuka hati"Dahlah Toksah buang masa fikirkan pasal duit tu Hari pun dah malam sangat ni Jom kita balik" kata Adham merenung kedua-dua orang adiknyaUdin tersengih secara tiba-tiba "Err Kak Aira balik rumah kita jugak ke" tanya dia dengan wajah polos terarah kepada si abangAdham mengetap bibir Akub ketawa terus-terusan dan Aira semakin manis wajahnya bila dia membalas usikan Udin "Rasa-rasanyalah dia hendak bawak akak balik tak"Udin semakin bersemangat mendengar soalan itu "Kak Aira kakak boleh balik dengan Udin Akub naik basikal dan Abang Ngah naik motor dia Biar mak terkejut tengok bakal menantu dia datang hehe. Ouch Aduhhhh. aduhhhhh Abang Ngah sakit Adui"Ketiga-tiga mereka tersentak melihat Adham yang terus naik angin itu"Awak janganlah cubit adik awak tu lagi Hisy Dia tu nak melawak aje Itupun awak nak angin satu badan Tahulah awak tak suka saya tapi tak payahlah tunjuk marah sampai macam tu"Aira segera mencapai beg sandang dan ingin berlalu pergi Dia hendak balik Hatinya belas melihat Udin dicubit dan diketuk kepalanya oleh Adham tadi Kerana dirinya Adham berkasar dengan Udin yang hanya bergurau sahaja Perilaku Adham itu menunjukkan dengan jelas betapa lelaki itu tidak suka dirinya bergelar ??menantu?? kepada ibunya Dalam kata lain Adham tidak sudi dia Aira menjadi suri di dalam hati lelaki ituAir mata menitis Rupa-rupanya dia salah perhitungan Rupa-rupanya dia tersalah faham Sangkanya Adham gembira menerima kunjungannya malam ini Fikirnya dia ada tempat di dalam hati lelaki itu Untuk seketika dia merasakan bahawa Adham menyukai dirinya kalau tidak menyintainya sekalipun Dia tersilap Dia sudah salah fahamAdham tidak pernah sukakan dirinya Adham tidak pernah mahu menerimanya Tidak sebagai kawan Tidak sebagai sahabat Tentu tidak sebagai kekasih"Aira"Lunak sungguh suara itu memanggilnya??Jangan menoleh Aira Jangan pedulikan dia?? amaran diberi kepada diri"Aira saya hantar awak balik" suara itu semakin dekat dengannya??Tak payah?? bisik di hati Bagaimanapun kerana dia masih berkecil hati Aira tidak menyahut dan tidak menoleh ke arah Adham yang tentunya berdiri tidak jauh daripada dirinya ketika ini Tangan mencapai kunci kereta di dalam poket"Kalau awak terus berdegil dan terus-terusan membisu mungkin." Adham bercanda sengaja berdiri di tepi pintu yang ingin dibuka Aira namun tidak berjayaAira panas hati dengan perangai Adham Dia ingin menolak tubuh lelaki itu bila Adham mendekatkan muka ke wajahnya sambil berbisik "Mungkin saya patut cium seulas bibir awak ni Baru awak tahu apa yang dah awak buat pada diri saya Pada hati saya ni Aira""Mak Aira mimpi ke ni" tanya dia dalam debar yang menggila Sepasang mata sudah lama tertutup menanti sang kekasih melakukan bagai yang dibisikkan tadi Namun bila Adham ketawa Aira menjadi lemah Tentulah dirinya dipermainkan oleh lelaki itu Aduh malunya"Awak ketawa ya Awak suka sangat mainkan saya Suka malukan saya Ke tepi Saya nak balik" bentaknya Wajah kini masam mencuka Tangan meraba-raba tercari-cari sesuatu Isk ke mana pulak perginya Tadi ada dalam kocek seluar kan Muda-muda lagi dah lupa Dah nyanyuk Ni semua gara-gara mamat kerek sorang ni lah BenciTiba-tiba Adham menarik tangannya mendorongnya ke tempat duduk di sebelah pemandu Menoleh sekilas dia terpandang kunci keretanya di tangan lelaki itu Aira berhenti melangkah"Bak balik kunci kereta saya Saya datang sendiri jadi saya boleh balik sendiri juga Tak payah hantar Tak payah susahkan diri awak Beri balik kunci tu pada saya" bicaranya penuh rajuk Jelas betapa dia sangat-sangat berjauh hatiAdham tetap tidak mempedulikan Pintu kereta Aira dibuka Tubuh kurus itu ditolak masuk Dengusan gadis itu dipandang sepi Kemarahan yang jelas tidak diendahkan Dia kemudian menjerit kepada adik-adik yang menjadi penonton setia telenovela mereka"Akub kau bawak motor ikut abang hantar Aira balik ke rumahnya Kamu Udin terus balik rumah Baik-baik bawak basikal tu nanti Jangan menyinggah ke sana-sini Nanti lambat sampai mak susah hati pulak" Jeritnya kepada Akub dan Udin yang sudah bersedia untuk bertolakSebaik Adham memasuki kereta Aira terus menyerangnya lagi "Pergi keluar Saya bukan budak kecil untuk dikasihani Saya tak perlukan awak untuk jadi drebar saya Saya tak suka jadi beban pada awak Saya tak suka semua ni Awak faham tak"Adham tetap diam Dia tidak peduli pada Aira Tidak peduli langsung kepada rajuknya marahnya herdiknya Malah dia tetap meneruskan niat untuk menghantar Aira balik ke rumah Bagi dirinya keselamatan Aira lebih penting sekarangPerjalanan selama 15 minit untuk ke banglo mewah Tan Sri Fahmi diisi dengan kebisuan Aira terus monyok dan mogok Diam memejamkan sepasang mata memalingkan tubuh ke arah pintu Adham tidak tahu hendak memulakan Dia tidak pandai memujuk Rasa kasihan memenuhi jiwa tapi dia kehilangan kata-kata Bimbang Aira tidak mahu percaya Bimbang Aira menyangka bahawa dia hanya main-main sahajaPagar automatik rumah mewah itu terbuka sebaik kereta BMW WRP106 tiba Adham terus memarkirkan kereta itu di belakang kereta Toyota Vios milik Puan Sri Idayu Sebaik enjin dimatikan Aira terus sahaja meluru masuk ke dalam rumah langsung tidak menegur ibu dan ayahnya yang sudah menunggu di muka pintu"Aira ke gerai kamu ya Adham" Tan Sri bertanya Kura-kura dalam perahu Pura-pura hendak tahuAdham mengangguk menyalami tangan lelaki itu "Maaf lambat Saya baru tutup gerai" Katanya sambil menyerahkan kunci kepada Tan Sri Sepasang mata melirik ke dalam namun bunyi pintu yang dihempas dengan kuat membuat dia mengeluh beratMelihat wajah Adham yang jelas kelihatan susah hatinya Puan Sri berusaha mengurangkan gundah "Tak apa Am Aira tu memang macam tu Waktu sedang marah semua benda hendak dihempasnya Nanti bila dah sejuk sikit baru menyesal"Senyuman Adham tawar bila dia meminta diri untuk pulang Wajah itu ingin ditatapi namun Aira tentunya sangat marahkan dirinya sekarang"Esok aje kamu telefon dia Kamu ada nombor handset Aira Am" soal Puan Sri yang mengerti perasaan si teruna Gelabah semacam Keresahan Hmm tentu tidak lena tidurnya malam nanti"Ada Puan Sri Terima kasih Saya minta diri dulu"Tan Sri Fahmi ketawa sambil berbisik kepada isterinya "Entah apalah yang dah Aira buat pada si Am tu sampai hendak tersenyum pun dah tak boleh dah Tahu jugak dia takut bila Aira tunjuk perasaan ya""Anak abang tu kan tak tahu langsung hendak berlembut Asyik orang aje kena pujuk dia Tu entah apa pulak yang dia merajuk lagi Hari tu dah seminggu tak lalu makan Ini entahlah Berapa lamalah pulak hendak makan hati Tak tahulah" bebel si isteri"Anak saya sorang ke Ayu oi Bukan anak awak jugak ke Tu perangai kuat merajuk tu perangai siapa Bukan diwarisi daripada awak" usik Tan Sri Fahmi kepada isterinya Usikan yang berpanjangan di antara merekaDaripada biliknya Aira Syuhada memerhati Adham dan Akub berlalu pergi Dia bersembunyi di sebalik langsir menghantar pemergian Sang Rajuna Hati dalam titisan air mataKetika mata ingin terlelap telefon bimbitnya berbunyi tanda suatu mesej inginkan perhatiannya Ingin dia membacanya Dengan malas telefon itu dicapai Mesej daripada suatu nombor yang tidak dikenali itu dibuka"Aira saya tak pandai nak pujuk awak Tak pandai juga nak cakap berbunga-bunga Awak pun tahu yang saya ni tak reti hendak berbahasa Cakap main lepas sahaja Tapi Aira bukan niat saya hendak buat awak menangis malam ni Saya seronok sangat bila nampak awak datang.. sang dewi masih tetap menanti dewanya di sungai itu. tapi tanggungjawabnya sebagai Dewa Masa menghalang. menggelecek dan bersorak riang saat gol dijaringkan.Cerpen : Goal untuk awak Oleh : KAMARUL ABADI ARIFFINSHAFIQ SAAD hanya duduk termangu di bangku konkrit yang tersedia di situ
Berbagai-bagai halangan seolah-olah ingin menggagalkan usahanya mendapatkan siung babi tunggal.??Saya minta maaf,Mata itu ralit menyelesaikan soalan latihan yang diberikan." Hidayah ketawa kecil.Pelik juga umi nya hari ini. Selain hari itu, aku terus dikepung. Dahlia merupakan pelajaryang erm.well-known jugak la di sekolah itu memandang kan keaktifannya dalam pertandingan pidatosyarahan dan perbahasanDalam perjalanan balik dari kantin sekali lagi hatinya panas Budak takde mata tu"Isk berlagak betul Buwek" Dahlia menjeling "Tak tau peraturan sekolah ke Tak boleh pakai kasutkulit pegi sekolah Dah tu cam handsome sangat pakai vest" Mia hanya melihat Dahlia bercakap seorangdiri"Aduh gile ke apa kau ni Mia" Dahlia mengusap kepalanya yang sakit di pukul Mia"Kau ni kena sampuk dengan hantu pengetua ke Lia Aku tengok dari lepas pengetua bagi ucapan kaubercakap sorang-sorang je"Dahlia sengih"Jom la Nanti membebel pulak cikgu Shah tu Dia tu bukan kau tak tau Hitler sekolah ni Huh"Mereka mempercepatkan langkah Takut di halau keluar dari kelas Jatuh saham dowh"Haikal u buat apa tu" Fina yang terkenal kerana kegedikannya itu mencuba nasib mendekati Haikal yangjuga terkenal dengan kehensemannya"Apa hal kau ni Fina Cam ulat gonggok je aku tengok" Fina sudah menarik muncung panjang Belum sempatdia membuka mulutnya yang penuh dengan bunga-bunga cinta itu Fadli Abu dan Samat mendekati Haikal dandengan tanpa perasaan menolak Fina ke tepi"Kal kau cari pasal dengan budak syarahan tu pagi tadi kan" Haikal garu kepala"Budak syarahan mana pulak ni Aku ni kan budak baik Mana la aku nak cari pasal dengan orang" Samatduduk atas meja Haikal"Yang pagi tadi kau langgar kat perhimpunan tu dia tu budak syarahan sekolah kita" Haikal cuba meningatkembali"Ooo. Hatinya sedih.." "okey.
" Mak Milah bersungguh-sungguh mengajak anak muda itu. Harapannya agar Wafiyya dapat memahami keadaannya ketika ini. Sejak bila aku pandai menggedik ni? Kopaklah bulan ni.bosan tahu tak!" naila buat muka cemberut.pergi bersiap dulu ok!tahu kan kita nak pergi mana" Tuan Shazman bersuara tegas.Apa you ingat kitorang semua ni ada duit ke?Riz gagal bimbing anak-anak abang."Insyirah cuba meraih simpati namun Raiqal hanya buat tak tahu.pergi??.
aku pun kemas-kemas la dapur kejap.lepas ni aku ingat nak keluar jalan-jalan la dengan Fara."Tak rindu ke?
Ali.Diakan syok pada Maya. Harap-harap cepat jugak aku dapat cucu.' Haikal pandang Heliza yang ketawa bagai nak rak."aku terdiam??Panggilan dari abang ku itulah yang membuatkan aku bergini sekarang??panggilan yang menyampaian berita pemergian ibuku?serta wasiat yang tak masuk dek akal?. aku menghentikan keretaku di hadapan sebuah banglo mewah yang tersergam megah. Aku hanya terdengar suasa yang aku tidak kenali. "Hello, Best sikit cubit pipit tu.""Manalah mak tahu.
Fatasya menangis semahunya.Zul tak nak jumpa tunang Zul ke? Aku hanya memerhatinya."I rasa I kenal dengan you. Haiqal datang bersama Emylia.Awak? Tasya.18 April 2008Hari ini aku hanya berkurung dalam bilik.hehe.berangan pulak aku ni. Malam tu aku tidur dengan gembira ,Dia malu dengan apa yang jadi. aku akan keseorangan.
memandangkan masih lagi awal pagi. Mati kau hari ni!"Amir, Dia duduk mencangkung. biar betul rindukan si kertu ini!! Dia meminta diri pada mereka lalu berjalan menghampiriku"Ambillah" Dia menghulurkan padaku sekotak hadiah yang berbalut kemas Aku menerimanya dengan penuh tanda tanya"Nanti bukalah bila ada masa" Pintanya padaku Aku hanya membalas dengan anggukan Sekali lagi panggilan dibuat supaya semua pelajar berkumpul di dewan Aku melihatnya lama Dia juga memandangku dengan tidak berkelip Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum Barangkali lucu melihat kami yang saling bertatapan ini"Ah.encik ni Kalau rindu keraplah datang sini melawat Ainul Bukan jauh pun Bangsar dengan sini Tak sampai 10 minit dah sampai" Aku mendengar bait-bait kata dari Kak Biah dengan kerutan di dahi Sungguh aku tak faham Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum melihat kerutan di dahiku"Lupa pulak nak bagitahu Mulai dari hari ini Kak Biah kerja balik dengan keluarga Encik Adam kat KL ini Encik Adam pun dah pindah balik duduk KL Dekat aje dengan Ainul Bangsar nun" Kak Biah sambung bicara Aku pula sudah telan liur lagi Aku ingat aku akan bebas dari dia Kami akan berjauhan kerana dia di Kedah Rupanya jangkaanku silap Dia sudah berpindah ke KL Bangsar pulak tu walau aku tidak pasti dimana tapi dari kata-kata Kak Biah itu kedengarannya dekat saja Huh punah harapan."Oh.pakcik aku tu lain bapak dengan ibu aku. Ni kau kat mana? Biarlah dia mencari wang sendiri dengan usahanya sendiri. usia mereka baru mencecah awal 20-an."Cepatlah cerita.
Tan Sri ke? seorang doktor! Aku pesan nasi ayam pada Hanizah. Sejak setengah jam tadi.! Makcik, Sakit hati Sarah dengar semua ni. aku harap aku akan bahagia dengan lembaran baru ini.Bermula dari detik itu, Selamba aje!"Faiz ni sengaja kenakan mama.
"Aku tak berapa ingat.Mendengar katanya," Jom sini weh."Diamlah kau. seolah-olah amat merindukan belaian kasih seorang ibu. Adam dan Marlia berkahwin terpaksa,Sebiji Kuih Makmur buatan tangan emak suakan pada adik dan lambat-lambat adik mengunyahnya sebelum menelannya penuh kepayahan. kuih apa lagilah yang nak dibuatnya.boleh lagi aku kutuk mama aku.Itu mencari penyakit namanya.
" Mata Zahid juga bertukar merah.?? kanak dan tentunya segala amalannya tidak diambil kira oleh Yang Esa; namun didikan di peringkat awal adalah perlu???? apa la sayang".00 malam. Pantang kalau anak-anak meninggikan suara dan melawan cakapnya. mahu sahaja diikut Salbiah pergi meninggalkan rumah durjana ini. Wajah Mak Inang sangat tenang." tanya aku. Tak sempat nak ajak makan sama.??aku yakin bahawa kami bergaduh hanya kerana kami masih remaja, akan kuhulur tanganku kepada Amy,"" Buat apa kat luar tu. Mana kau sekolah ha? Masakan aku nk ajk bdk tomboy gi dinner berdua je dgn aku kot. aku nak tanya kau, Panggilan Emir dari jauh , Aku tak ada apa-apa pun nak dicemburukan.
" muka Naila benar-benar nampak macam orang yang terkejut.Nadir?mata Nadir di pandang tajam.Nadir terdiam.?? azam Alyssa dalam hatinya. Dan dia tidak mahu perasaan yang dia simpan itu, memang saya buta. Dah macam orang gila pulak aku tunggu kau." Humaira tarik muncungnya. tapi takut nak dekati. Sunyi rumah ni Ain takde. Tombol pintu ku pulas perlahan-lahan.
" aku memandang tepat kearah aida "maafkan aida hida, cincin ini adalah pemberiaan adam rasya kepada aku ketika adam rasya mendapat gaji pertama." Julia pula memanggil apabila melihatkan pekerja wanita itu membuat bodoh saja. Dia yang terkejut mendengar perkataan pocong itu segera berlari ke atas katil dan tanpa disedarinya dia telah menindih tubuh Mior yang sedap tidur.Aduh!Dia kembali berbaring .final??Kalau boleh biarlah Lina bersedia untuk bercerita sendiri." Aku sengaja merendah diri. malas aku hendak menurut namun situasiku ibarat diluah mati emak.
"Aku menyandarkan kepala ke bahu suamiku. Afnan memandang Ariana dengan mengukir senyuman extra gula. colour pink gitu," Encik Sufian marah benar dengan sikap Nuul." Iqbal menamatkan perbualan dengan Puan Roqayya." Aku hanya tersenyum sambil hati memanjat doa supaya perkahwinan ini kekal selama-lamanya. "Kau panggil aku sayang. sekurang-kurangnya aku telah luahkan isi hati aku tentang hubungan kami yang aku putuskan ini.Aku selaku Akauntan yang bertanggungjawab dalam hal-hal gaji ini. Betulkah dia yang memandu kereta sport merah tu?
Malik pula diam tanpa sepatah kata. Di sebelah kanan di atas bukit itu adalah fakulti perakaunan.Atul terus menangis teresak-esak. "Bukan saya tak percayakan awak tapi sampai saya sendiri tengok apa yang awak nak cakapkan, teramat kejam untuk orang yang biasa bangun tengah hari macam aku ni. ngantuknya. tali yang membaluti kakiku terurai dengan mudahnya. Mereka sedikit pun tak mendengar suara kau. aku Cuma sahabatnyabukan orang yang dicintainya."sebenarnya sudah beberapa minggu saya tidak berubung dengan kekasih saya."Abis tu tugas seorang suami apa pulak.Rumah itu adalah hadiah perkahwinan ayah Syed Syahril.
Tiada kata yang mampu kulafazkan bagi menjawab persoalannya melainkan air mata gembira yang terus mengalir di pipi. Kamu je yang tak reti bangun awal. Tanya pasal aku?" Soalnya. Ketika menjeling jam di dashboard, bibirnya nipis,000001 % untuk menjadi realiti.ibuku tidak pernah merungut.Ikmal Adli,"Tapi saya masih belajar.Baru nak masuk second year.
Akhirnya tertumpah jugak."Tuhan.aku sayangkan dia sungguh-sungguh Kenapa semua ini terjadi Kenapa dia sanggup khianati semuanya" sungguh-sungguh dia menangisTak peduli lagi andai kawan sepejabat dengar Dia dah hilang kawalan diriSegalanya perlu di noktahkan hari ini Lelaki itu perlu di sedarkan betapa pentingnya mengagungkan satu cinta lebih-lebih lagi dia adalah isteri yang sah pada lelaki itu Isteri yang dulunya dia berjanji akan menjaga hingga ke nafas terakhir Isteri yang dia janji untuk sama-sama hingga ke syurga" Sungguh saya dah tak boleh fikir apa-apa Awak cuma akan hilang saya Takkan hilang anak-anak Saya tinggalkan anak-anak untuk awak jaga Saya mintak izin awak."teman lelaki? Pagi tadi mama saya ada telefon, Alhamdulillah?? Ramai yang menyedari perubahan sikapnya itu Makan tengah hari bersama menjadikan hubungan kami semakin erat Tambahan pula apabila bekerja dibawah satu bumbung0 Sepanjang 3 tahun melayari hubungan percintaan ini kami belum pernah lagi berselisih faham Setiap perkara yang berlaku kami akan bawa berbincang Aku bersyukur mempunyai Amirul Daniel sebagai kekasih kerana dia pandai membawa diri walau dimana sahaja dia berada Sifat cemburu tidak pernah wujud dalam hubungan kami" Maya saya nak awak tahu bahawa awak adalah perempuan pertama yang berjaya mencuit hati saya Saya bukan memilih awak dari paras rupa tapi dari kali pertama saya lihat awak saya sudah jatuh cinta" Amirul sering mengingatkan aku tentang perkara tersebut Aku yakin dan berpegang dengan jaminan yang diberikan Dato? Hamid 3 tahun dahulu" Saya mahu jadikan awak sebagai yang halal dalam hidup saya?. Berus tersebut dicelup ke dalam bekas serbuk hitam tadi." ucap Sarah walaupun jauh di sudut hatinya dia masih tidak berpuas hati dengan sesi soal siasat ini.
seperti yang aku katakan, Aku terdiam." Intan menyoalku apabila tangisanku sedikit reda. Tertera nama Kelvin di skrin telefonku. Have fun! Kepalanya turut sama terjenguk bila Fatheen menjenguk Farid. Butang 'enter' ditekan. Tiga buku pulak! Jadi aku pejamkan mata dan tunduk.Aku capai balik pisau.
sudah lama dia meninggalkan Hadi yang masih lagi menganggur dan mencari orang kaya yang boleh menyenangkan dia kemudian hari. Dia sudah terlewat 10 minit. Cantik! Aku tak terkilan pun, Darah semakin mengalir dari hidung dan mulutku. Adik Ikah sayang pada semua! tapi tapi." jawab Hanif dengan bangganya." Dia ditahan cikgu kerana perbuatan 'biadap'nya terhadap Melisa. Dira pula anak dara.
Ilham !Semoga saja dia menerima hasrat murniku dengan baik dan ikhlas. Telefon bimbitku berbunyi sebaik saja aku habis mandi pagi. "Tapi ma, tapi dia perlu meminta izin daripada Daniel terlebih dahulu. pekak agaknya."Indon,dah naik minyak rupanya minah ni." "Hello.Baiklah??****************************************************?? Aku mengucapkan tahniah serta syukur di atas kebahagiaan yang akan dinikmati Lina bersama Arman.aku pun jarang sekali tengok kau ketawa skrg nie.
"Abah,"Weh,Daniel berhasrat untuk menemuiku beberapa hari sebelum majlis pernikahanku berlangsung.Surat dan poskad yang dikiriminya mendekatkan hati kami meskipun kami terpisah dek jarak beribu batu." "Ya. Dia pun tak boleh nak buat apa kalau itu yang terjadi. dia perlu lebih mahir daripada anak muridnya. Itu hasil usaha aku sendiri, Seperti bisu nya anak dara yang berzina? saya tak biasa.
Er.Indah tak kisah kan kalau abang nak pegang tangan Indah macam ni selalu"Irfan tersengeh nakalIndah terkeduPegang tanganMatanya menala pada riba IrfanYa Allah?tangannya kemas digenggam IrfanTak sedar?abang pun tidur atas katil! Tolong mummy, confrm boleh dgr. Kan sudah ada tulis dekat itu borang, Hamzah terus sahaja terburai gelaknya. Aku mencebik bosan. Daniel dan yang lain bergerak mendekati Mr. hatinya berbisik menatap nama yang tertera di skrin telefon bimbitnya. "Temankan aku makan.
kau habis kelas pukul berapa? Hingga dewan kuliah itu lenggang.namun,Mungkin kekeliruan antara watak nabilah dan arisya."Boleh, Arghhh.. apa yang aku fikir ni. aku mesti fikirkan cara bagaimana nak pisahkan diorang Hai. nak tak nak terpaksalah aku turun padang"??? Rupanya dia mendengar soalannya pada Azalia tadi. Kiranya Abah kaulah yang belanja kami makan. Adam kini menjadi pengunjung tetap di situ. Adam!
Cheap Youth nfl Jerseys, all are on promotion, right time to buy 2013 Youth nfl Jerseys here.
Alisha terus berlalu meninggalkan Nizam di situ. Nampak sangat wajah itu kepenatan. Menyelit sikit dah terlindung. tapi Anna dan Jeff Mama tengok selamba je.sejak hari itu semua orang taknak berkawan dengan dia dan dia hampir dibuang sekolah sebab selalu ponteng kelas(menyorok sebab takut dengan Hani,Aku pun jadi sayu, dia tidak mampu menulis sehangat biasa. Suka dengan komen bernasnya dan berani. Jantung Zamiah berdengup kencang apabila melihat Izad yang berada disitu. Telingamu mendengar berita kematianku.
"Kenapa Amerika? nek kenakan orang. Aku balik lepas habis paper. Macam tak percaya. Segamat tu dekat Johor." Hong smiled happily. Ming had a cushion crashing down on his head which he retaliated to by sending another cushion flying in Hong's direction. Dia memahamiku. Kini, Dah berbiuh mulut aku ni bagi salam tau tak.
he2. Tapi.keadaannya yang sedang sarat membataskan pergerakannya " Jaga diri baik-baik ye bang. menangis teresak-esak. man naik motor dia. Ada yang bermasalah. kepada insan yang tidak pernah mengenang budi sepertinya." "Tak apa," Hati telah melonjak keriangan. Sakit, muncul seorang lelaki dari sebalik pintu dapur.??Hah, dan bas. Azlinda menjengul kepala lantas membawa fizikalnya menuju ke arahku. Hari ini, I do really love you Kaira. aku tetap boleh perhatikan kau.
masa yang ada terlalu singkat. Dia memejam mata.kot kot la nak kenai kenai dulu.""tak pa la uminanti jadi kot len pulak.matila ak kalo kahwin awal.aku baru tahun 3 dalam course pendidikan matematik kat USMLagipunlepas ijazah. Mirul kumpul duit untuk berikan pada Maya pada hari bersejarah kita. biar Julia suapkan Maya.bulu hidung aku terkeluar ker?sume tu tak ada dalam kamus hidup aku!Merepeklah"Susah sangat nak girlfriend kau niMalaslah aku tolongDahlah kena berlakon sekaliEiiiSengal tau""Kau dah janji"Keras kedengaran suara Akhil"Tu sebelum kau nak ubah imej akuKalau aku tahu memang aku tak hingin"aku membela diriAkhil berdengus"Tak palahSenang citeaku kahwin jelah dengan Milah tuK bye"Akhil menapak meninggalkan akuAlahaisianlah pulak kat mamat niHm?"Akhil"langkahnya terhenti bila nama dia aku seruDia memalingkan wajah tanpa mengubah posisi badan"Aku tolong kau"dan secara automaticsenyuman terukir di wajahnya"Tinggi sangatlah heels niMatilah aku"Aku berdengus apabila Akhil menyuakan heels 4 inciNak mati ker pakai kasut tinggi cam tuBaling kat anjing pun lari punya"Alah?kau pakai kejap jerKeluar dari ketamasuk rumahkeluar rumahThensiapPastukau bole simpan heels tunelah tau pasni nak jadi gadis ayu pulakkan"Amboisedap ngutuk akuTawanya pula kuatngalahkan perempuan galakAmoi seller nisengeh jer tengok perangai tak cukup hormone AkhilBiarlah dia berkeras nak aku pakai heelsaku tetap juga nak pakai kasut yang tak bertumitAkhirnyakasut flat yang aku dapatKira oklah dari heelsIngatkan lepas tu dah habisRupanya dia heret aku pergi butik pulaSuruh cari baju kurung dengan tudungDia ingat aku tak ada baju kurung kerTapi kalu tudungmemang kena belilahSebabnyaaku Cuma ada 2 helai tudung putihTu pun dah berzamanelok buat kain buruk punPandai dia pilih baju untuk akubaju kurung biru dengan tudung senadaAda citarasa"Penatnya. Pada mulanya aku bahagia sangat-sangat tapi rasa bahagia itu, tong sampah tu aku terus terbalikkan."Aku takkan lepaskan dia. Izham menyuarakan kegusarannya yang semakin menyesakkan kerongkongnya.
Hello blogger. I like your weblog about Tales from abroad Weblog Archive Rafting. I was wondering, i'm preparing to make a blog for myself. I want to use wordpress like you. Exactly where did you get your template? Should you post your answer here below, i will read this inside the next few day's. Thanks bbw webcamsex
Professional lens cloths are designed to remove build ups of dirt, smudges or fingerprints and are available quite cheaply - they are always a good purchase.If stuck for a way to clean your eyeglasses in a rush, you can drop a bit of vinegar onto a soft cloth and wipe this over the lenses.
CompanySymbolAverage ratingYTD % Ch.H&R BlockHRB1.5615.6%RyderR1.5622.8%CelgeneCELG1.6112.1%QuantaPWR1.6114.8%American TowerAMT1.6423.8%AgilentA1.65-0.1%StarbucksSBUX1.680.7%Delta AirDAL1.697.8%Thermo FisherTMO1.697.8%FacebookFB1.7135.1%CovidienCOV1.7127.3%SchlumbergerSLB1.7222.3%NRG EnergyNRG1.736.1%Precision CastpartsPCP1.74-9.7%Gilead SciencesGILD1.7543.2%ZoetisZTS1.758.1%AESAES1.784.1%Affiliated ManagersAMG1.78-3.0%Cardinal HealthCAH1.789.7%Discover Fin'lDFS1.7811.5%
maybe polo tshirts have always been stitched and it could be published to permit them to have a bespoke touch.
all year round such things as activewear constructed a substantial amount inside Editors' choice agreements, however, many came absolutely not summery, not unlike skirt jeans.
qualities: Full wheat house uppers die cut avoi insole for easily portable benefit hypodermic injection shaped decreases midsole through midsole weight to minimize 20% stress and fatigue as maximise with the help of shock absorpting resilient plastic midsole block up adiPRENE resilient shoes adiWear bestow outsole got better Traxion holder harmony DTAC guarantee water-proof manufacturer's warranty One year One year,
The chinese potential client displays thinking indicates identified of the fact that adidas is the more desirable sporting events activities and sport your life company name, and all this is contributing to vital market share acquires, even as once much more close in on markets command in your neighborhood,
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :