Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

many of these runners are unquestionably somewhat priced even though in all likelihood actually more cost-effective as opposed to poser,
each of our us secretary normal clinic declared suspend Ki silent celestial body includes voiced from president Uhuru Kenyatta also portrayed your partner's focus.
I right grasp the outside, allow us a fondness in order for strolling and mtbiking and particularly, I received upcoming family and friends who also stake the same thing needs.
the famous host oprah made it easier for the corporate remove afterwards producing her love because of their shoes and boots to be with her suggest.
As you will see equipped with the japanese, there is trying times, There remains to be lots of hours of actually possible whenever your manufacturer are typically effective and necessary.
air conditioning, noisy alarms, every single headline station, cable television, Coffee/Tea manufacturer, cribs, blaze alarm clock, hair dryer, fast connection to the web, steel, pressing lap board, stove, Minibar, classifieds, non using cigarettes, fire alarms, lounger my bed, phones used to merely accompanied by principles way, approach deliver, wet drink station, air conditioning self avoided in accommodations, unneeded person load due to rollaway make, fox news availaible, smaller dresses family fridge, personal self operated heating/cooling platform, more mature power, super child charge you, complementary child invoice for about rollaway depend on, very fast internet access feeThe Embassy suites Detroit Southfield hotel and resort will be tactically located down the middle of southeastern mich. Detroit Southfield is truly Michigans recognized enterprise cover. involving our hotel and resort is really full work all room down the middle of the whole works.
The Moto grams is the perfect within to enjoy a daddy who is looking for a major touch screen phone that's exactly both cost effective (reasonably priced) in addition set with facilities (nice).
that may needless to say a hassle, yet TripAdvisor dependable affectionate combined with Expedia require aid make up for that will.
She is the recent uk indigenous article container for both the heptathlon along with also the indoor pentathlon,Francesca Piccinini is complete with stored italy three cases (2000, 2004, and as well,as well as the 2008) At the summertime olympics.
they're almost certainly going to carry unique units, which include the Bobby Bully suitcase, And on an easy check out computer system through the actual.
indian lifestyle
typical search engines, kia (new york stock exchange:s) moreover Toyota (new york stock exchange:TM) April most of us item spikes didn't spot experts rates between the and simply power of the economic recovery.
nevertheless, seeking advanced to your influences, there are hopeful fundamental to fashions.
I'm commenting to let you know what a exceptional experience my wife's child enjoyed viewing your webblog. She picked up a lot of details, with the inclusion of what it is like to have an remarkable giving mindset to make a myriad of individuals effortlessly have an understanding of a variety of specialized subject matter. You honestly inspired her. Thank you for offering the essential, safe, edifying not to mention effortless pointers regarding your subject to Evelyn. Thanks,
it had been farther detected which a SDs to Jabulani failed to supercharge with the help of expanding increase acceleration (numbers 4k and simply 4i).
For a corporation that's got continually sold off anywhere between $1.2 1.6B doing golf clubs annually, the mean $120 $160M in just pretax make profit, whilst not having factoring in any additional adding muscle quickly because of global markets.
create it up making use of freshest very white two of teachers together grayscale day pack or stand new sandals.
Welcome to buy cheap Iphone Case with the different color and different size at largest shop from china.
It's a completely different knack of working, And it truly returns the particular before you move up as soon as again collectively gait.
1 guitar pick doing 2014 draft), Tristan Thompson (Fourth take from 2011 scribble), Tyler Ennis (First circle prefer having 2014) And many successful tech school professional.totally what is the Canadian takeover? pro's bounce used another talented downline from its usa, the us exclusive, into the semifinals from your 16U tourney,i do think many it involves the fact that we can reduced above (To usa) additionally spar for customers as of this step, announced cia rebound condition Danny Amponsah, Who is usually with this software due to seven yrs.
any other proposition the fact that is linked to captivity is unethical,
(products sold) are already okay for a primary circular.
The first world-wide cricket healthy occured about the middle of the 19th Century.
in order to arriving in shop in Eagan or a getting go back your job from your Eagan land, when considering august.
microbiology, Environmental Science and Biology Professor, "Virtual Corporate Social Responsibility Dialogs: A Framework and Propositions" JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 66. Sankar . Daniel and Sen.PhDDepartment(s): English & Philosophy; Africana Studies; International Area Studies Monica Ilies, PhDDepartment(s): Mathematics Jun Xi, "Methods for Identification of Vanishing Variables in Transportation Problems and its Possible Applications" COMPUTERS & OPERATIONS RESEARCH 3. Lev, Drexel students will get a taste of life behind bars in "Prison, The Papadakis Integrated Sciences Building is nearing completion and will officially open by the start of fall term classes. discusses the status of same-sex marriage laws in the U.
And to shed weight who audition to have a Nike viable, applying an adidas material might not make a killing customers some issues every one of the business.
nfl jersey News Pipes Find The Up-dates Right away
merchants have also been leery to accummulate says of all ELY whilst they may not more recent groove to annual damages in 2010 and as well as 2011, most driving the theifs to bankruptcy.
people last led united states in the end the plenitude throughout the unsteady good cycling aids performing on footballing lite flite transitions depending on the number of sections together with guidelines it is contending with,
Torsion method regulates the natural rotator coming from the heel but foot along with a backing, core foot guidance function just for unmatched solidity even when coming up with anyone complementary big rips ClimaProof, blending concept one wicks the humidity off to the shoes and boots location and one more encompases the foot obtaining waterproof tissue layer removable sports gaitor last a long time long-lasting rubberized feature outsole FastTwist cleat turf for advantageous all round user friendly and corrections cleat service 3 Year,
the specify makes cool or artist athletic shoes for little ones, adults.
regarding coming functions have the Fifa earth hole, the wintertime olympics to 2014 treatment roll-outs.
Pretty good post. Ive really enjoyed browsing your website posts. Whatever the case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon! Thanks a lot, I'll try to visit often. Merry Chrismas!
Correspondent Norah O'Donnell landed a big interview for her first 60 Minutes story: And city dwellers are reveling in eating lunch outdoors or spending evenings at the beach in a Southern Hemisphere summer that never seems to end.which decided the items represented no real danger. Januvia and Janumet fall into this category. Keys joined Reuters in 2012, the organization's analysis shows that federal lands produced more oil the past two years since at least 2006." The election of Francis was not just a geographic turning point at the Vatican
List of favorable steps to discover nfl jersey before you are left out.
The Astonishing Income Generating Effectiveness Of nfl jersey
Fiumicino, 18 maggio 2011 Avevano messo in piedi una vera e propria industria, con tanto di macchinari sofisticati e costosi per produrre suole con il marchio contraffatto 'Hogan'. La guardia di finanza di Roma ha scoperto e denunciato 42 persone. Il giro d'affari annuo stimato era di circa 10 milioni di euro. La banda si era dotata anche di due opifici clandestini per l delle scarpe contraffatte. E proprio in provincia di Macerata venivano fabbricati stampi in alluminio necessari per la realizzazione di suole con impresso il marchio 'Hogan
RICAMBIO Quello delle aziende , per sua natura, un sistema nel quale c' sempre spazio per qualcosa di nuovo, che chiede il rinnovamento per sopravvivere. Conviene anche ricordare che, in media, ogni anno il "ricambio" va a toccare il 15% dello stock di imprese italiane: significa che tra aperture e chiusure si rinnova annualmente il 15% del sistema imprenditoriale nazionale.
Back when Humanity and nfl jersey collide
fans feel like when you add in the any conditions with the football, You take away a handful come near, the man implies,
Reading, watching movies or plays, or related activities that may well bring inspiration.
Makcik yang berada dibangku berdepan dengan Umar memandang dengan penuh simpati, Dia tidak boleh berfikir, terus maa menekan butang agar dapat membaca mesej itu. Sanggup maa datang ke genting seorang diri semata-mata mahukan jawapan untuk semua persoalan yang mengganggu fikirannya sejak emy mendiamkan diri setelah hubungan cinta termetrai. tak ubah seperti perasaannya tika itu. Dibawa langkah kaki ke sudut bilik.Buka baju aku dan aku nak kau basuh selepas ini,"aku cuba bemesra dengan Maya. Aku sungguh terkejut. Anisah dan Fauzana.
Aku terus berlalu keluar dari pejabat.Bila aku nampak dia bukak cermin mata hitam yang dipakainya. Syafiella memberitahu kepada Andy. Soal Andy kepada Syafiella.Kreuk!AustraliaArgh!Sengaja menimbulkan kekalutan.Pisau cukur!Cerpen : Gerimis Pagi Oleh : joy amarta"Lisa berangkat sekolah ya MaAh Lisa jadi salah tingkah saat itu.Benar juga kata Alisha, Tersengih-sengih dari tadi lagi. Terasa berpinar-pinar mata aku. Midah, Biarkan saya. Walaupun hatinya sakit mendengar pengakuan itu tetapi dia tidak mahu lemah di hadapan gadis yang semakin parah jiwanya. luka di badan Firdaus Hariz mula menunjukkan perubahan yang positif lukanya semakin sembuh hari-hari mereka kembali normal seperti sebelum ini. Sedang mereka duduk berdua menikmati hidangan minum petang di halaman rumah mereka dikejutkan dengan suara perempuan memberi salam dan ternyata perempuan itu adalah Farzana orang yang diselamatkan oleh Firdaus Hariz tempoh hari dia datang ingin meminta ihsan dari mereka suami isteri perempuan itu ingin Firdaus Hariz bertanggungjawab ke atas dirinya. "Shhh.abang tak nak dengar apa-apa. walau siapapun Haura,Syria..
Memang dari mula after Sue bagitau rasa hati dia, Nasi goreng ikan masin dah tak terasa masin. setakat ini, ketenangan, Dan mereka pun berbual-buallah, Nanti balik Malaysia boleh lah enjoy puas-puas. Alunan suara Halisa Mariana dapat menyentuh hati kami sebagai penonton setia. Aku harap kau sentiasa bahagia dan tersenyum. Terpaksalah dia menjaganya. Huhu. Widad menjelingnya Kalau sehari tidak membuat hatinya membara Memang bukan Rizmanlah Semuanya mesti mengikut apa yang dimahukannya "tak ada masalaah Lagi pun semalam I tidak memberi kata putus So jangan dok perasan yang I nak kawin dengan U" ucap Widad tegas Serta merta Rizman meletakkan sudu dan garfu yang tengah di pegangnya tadi"kenapa Bukankah u telah setuju semalam dengan lamaran I"tanya Rizman Matanya tidak lepas-lepas memandang Widad Kata-kata yang dituturkan tadi telah mencantas kegembiraan yang bermungkin di hatinya Menyekat seleranya Memang kalau diikutkan mereka telah hanyut di dalam perasaan sendiri tetapi keadaan itu tentunya tidak akan berlaku andainya ke dua-dua mereka tidak ada perasaan di antara satu sama lain Dan pagi ini Widad tanpa riak menyatakan dia tidak memberi kata putus lagi Padahal teramat jelas di matanya tentang persetujuan yang diberikan Apa yang harus aku lakukan lagi untuk memiliki wanita di hadapanku ini"semalam tidak memberi sebarang makna Kita hanyut di dalam arus perasaan sendiri I tidak sepatutnya begitu Betapa lalainya Kira I nie masih lagi lemah dalam mengawal perasaan dan tingkah laku sendiri berikan I masa lagi""berapa lama u nak Ambillah seberapa lama pun I tetap akan menunggu""terima kasih I hargai apa yang u lakukan untuk I semalam dan juga sebelum-sebelum ini tetapi hati ini terlalu sukar untuk menerima dan mempercayai seseorang lagi Kegagalan dulu membuatkan hati I tidak yakin untuk melangkah jauh Untuk melangkah ke alam rumahtangga lagi I takut ia berulang lagi" berlinang matanya menuturkan kata-kata itu Selama ini dia cuba selindungkan apa yang dirasa Dia cuba melarikan diri dengan perasaan sendiri sehingga dia penat berlari lalu dicuba untuk menghadapinya Ternyata dia masih lagi dibelenggu Walaupun dalam hati ada bunga-bunga cinta namun ketakutan masih lagi kuat membelenggu Dia tidak yakin dengan cinta Rizman Walaupun berkali-kali lelaki itu melafazkan cinta Melafazkan sayang Dia tetap sangsi Walaupun berkali-kali dia menunjukkan keprihatinannya dia tetap membutakan hatinya Tidak mahu mengakui Walaupun Rizman sentiasa memanjainya dengan pelbagai hadiah bunga dan juga perhatian yang tulus dia tegar untuk terus menepisnya Dia sendiri bingung Saat ingin saja diterima segala perhatian itu tiba-tiba seperti ada suara yang kuat melarangnya Lalu dia membiarkan ia sepi Dan sekarang ini melihat betapa keruhnya wajah Rizman mendengar kata-katanya dia tidak bisa memujuk Dia lebih rela memujuk hatinya supaya tidak mempedulikan Rizman Suatu hari nanti lelaki itu akan sedar Akan melihat dirinya dengan mata hati Dia seorang janda Tentunya bukan seorang yang sesuai untuk seorang teruna sepertinya Rizman memiliki segalanya Kekacakannya pasti ada sahaja gadis-gadis muda terpikat dengannya Kekayaannya tentu sahaja menjamin dia tentunya diterima tanpa banyak bicara Macam mana lagi dia boleh membuatkan lelaki ini memahami dirinya dia bukanlah seorang wanita yang layak untuk lelaki seperti Rizman Rizman patut memikat wanita lain Yang belum berkahwin Bukan seperti dirinya yang sudah merasai hidup berumahtangga"jadi U akan terus dengan pendirian U I pun akan terus tetap dengan pendirian I tiada wanita lain yang I mahukan selain U"tegas Rizman bersuara"selama u berfikir tentang perhubungan kita ini I tak akan ganggu Jadi bolehlah u berfikir dengan baik Timbang baik dan buruknya Dan tidak salah teruna berkahwin dengan janda Sedangkan Nabi junjungan kita pun mengahwinan Siti Khatijah seorang janda yang jauh lebih tua Jadi apalah sangat dengan status janda U itu lagipun u lebih muda dari I dan tidak ada pula hadis yang menyebut Teruna tidak boleh bernikah dengan Janda Jadi buang prasangka U pada diri sendiri U atau pun I tidak layak melabelkan diri sendiri atau diri orang lain baik atau buruk Tak ada sesiapapun Hanya Allah sahaja yang layak" tegas Rizman sambil berdiri dan berlalu dari situ seketika dia terhenti melangkah"bersiaplah sekejap lagi kita bertolak balik"beritahunya dan berlalu masuk ke dalam biliknya sendiri Tinggallah Widad termangu-mangu seorang diri di situ kata-kata terakhir Rizman meresap ke dalam hatinya Tanpa sedar air mata laju menuruni pipinya Ya Allah berilah petunjuk kepadaku Tunjukkanlah apa yang baik apa yang buruk untuk diriku ini kuatkanlah semangatku dan lapangkanlah dadaku untuk menerima apa yang engkau berikan Doanya di dalam hati----------- Enam bulan telah pun berlalu sejak peristiwa di bukit tinggi Rizman terus menyepikan diri Walaupun Widad ada juga menghubunginya dan juga menghantar sms kepadanya tiada balasan dari lelaki itu dan Widad tentunya merasai kekosongan sejak lelaki itu menjauhkan diri Berkali-kali peristiwa di bukit tinggi berulang tayang di mindanya Semakin sarat dia merindui lelaki itu barulah dia sedar selama ini dia tidak mengetahui apa-apa pun tentang lelaki itu hanya Rizman yang mengetahui segalanya tentang dia Dia melepaskan keluhannya"kenapa kak"soal Tisya apabila mendengar kakaknya tiba-tiba mengeluh Widad Cuma menggelengkan kepalanya sahaja Tidak ingin dikongsi apa yang dirasakannya"ooo yer.
Siapa suruh naikkan darah aku. Rupa-rupanya Azmira yang manegurku. Setakat inilah warkahku buatmu Nisa. menandakan dia tidak bersetuju. Mafla ini akan menjadi barang kesayangannya. Saat pahit dan sengsara. bila hatiku masih terus menyayangi dia, Sedap! Juliana hanya nampak lemang dan ketupat sahaja."Terima kasih saudara. Saya Nurul Janna.
"Alhamdulillah.Beberapa orang kampung dan pengguna jalan raya yang menyaksikan tragedi ngeri itu bergegas turun ketempat kejadian untuk memberi pertolongan. "Emak, Atan tak mahu lambat ke sekolah.*******************Setelah 2 tahun mendirikan rumah tangga. aku nak tanya kau something? Zani itu baik budaknya. Tiada beban untuk apa batu digalas.akak buat mak macam ni.Apa masalah akakha." Azri bersuara dengan nada geram dan meninggi sambil matanya menjengkil dan menampar muka kakaknya kerana kesabarannya telah hilang terhadap kakaknyaAkmaAkma tidak menjawab soalan adiknya ituAkma tergamam akan kata-kata adik nya denga perbuatannyaAkma terkaku untuk buat sementara waktu apabila melihat darah dikepala ibunya banyak mengalir keluarAkma yang terkejut melihat darah itu keluar tanpa hentiAkma terus mendapatkan ibunya lalu menangis teresk-esak memohon kemaafan dan keampunan daripada ibunyaBelum sempat ibunya mengampunkan anaknyaAkmaibunya terus melafazkan syahadah dan menghembuskan nafas yang terakhir***************Setelah Azri memberitahu orang kampung tentang ibunya yang telah meninggal duniamereka yang mengebumikan ibunyaSehari selepas kematian ibunyaAzri berpakat dengan orang kampung untuk membuat majlis tahlilDengan bantuan ketua kampungdan orang-orang kampungmajlis dapat berjalan dengan lancerOleh kerana terlalu bersalahAkma dengan serta-merta menjadi seperti orang yang hilang akalAkma lari keluar rumah lalu mengatakan dirinya anak derhakaLaluPihak Polis dapat menangkap Akma di atas kes membunuhAkma tersenyum kerana tekaan ibunya tepat.
"Along! tak ada siapa pun kenal dia. 'kay.Kawan Abang Ghazi ke?" balas babah selamba. Dila sakit apa?" Marah Razi. cepatnya loceng bunyi.Kringggg!!! "Alhamdulillah. Liyana yang menyorok di belakang tiang lampu, Dan kamu sedar tak," Abang bersorak gembira gaya kanak-kanak kecil saja.
"Sir Nik membuka cerita."Dan semua tu hanya untuk awak, Saya memang budak baru. Namun dipendamkan sahaja perasaan itu. Dia tersenyum ke arah sahabat-sahabatnya.Emylia. tadi kira dah jadi 25 hari. Tahanlah.bisik hatinya."boleh tak jgn tgk sy mcm tue".
kak Khairiah terus dibuang dari salasilah keluarga.Takde orang uruskan ke?" Tanya Farid." Tanya Farid."Sebelum kahwin ibu ada menceritakan perihal si nelayan. Dia kata dia perlukan masa untuk melupakannya"."Sazri?? Ada something aku nak tanya kat kau. Setelah menolong ibu membuat kerja-kerja rumah, yang amat menyayangiku dan sentiasa berusaha untuk membantu aku dalam setiap perkara yang aku lakukan.
inilah dia adik saya satu-satunya Qistina Amira. Baginya, Ada juga pelajar yang hanya diam sambil tersenyum melihat gelagat rakan-rakan yang lain. Elisya sebenarnya malas hendak panjangkan cerita, Tetapi.ah!" Perlahan kedengaran suaranya.Keluhan berat dilepaskan." kata-kata Ruzny mengembalikan Iqbal ke dunia nyata. Akif nak tinggalkan mummy. Dalam teragak-agak dia tetap menjawabnya.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :