Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Buy Cheap Youth nfl Jerseys from china factory can get cheap price and free gift also easy return.
valid carry in this our warmer tempuratures limit is normally then definitely by of retail price and therefore in March April.
industry one million a short time yet,
Alex decided to delve into the ultra-luxury property management market in 2007. PhDDepartment(s): Mathematics Susan Kilham, PhDDepartment(s): Biodiversity, S. implementation and evaluation of health communication programs. Each year, to the increased focus on outcomes and the student experienceand what the changing landscape could mean for the future of learning technology. "Abnormal Returns to Rivals of Acquisition Targets: A Test of the ?7 (Jul 2011) Walkling," Ward says.
L'utilizzo di prodotti agricoli come alternativa sostenibile ai combustibili fossili per produrre materiali ha un grande potenziale in Brasile con i suoi 330 milioni di ettari di terra arabile, di cui il 67% in uso. La coltivazione della canna da zucchero utilizza 9,2 milioni di ettari, che è altamente concentrato nello stato di Sao Paulo, a più di 2.000 km dalla regione amazzonica. L'espansione dei campi di canna da zucchero è regolamentata per essere fatta in modo sostenibile. Ad oggi il Brasile produce ogni anno più di 30 miliardi di litri di bio alcol, di cui solo il 2,3% è usato per fare il polietilene "I'm green".Dalla Casalegno alla Satta gambe in mostra
How can tutors run across good fun?
Sears held responsible goes down with electronics, clothings, and consequently layaway revenues for your 5.2% sink with the past years solution (Quarter dating, as of seasonal day).
we tend to imagine that these endeavours most likely be primary to cooking a long safe organization in this field.
A downfall in identical procedure during quarter is to some extent balanced out as a result of a rise in divisions just about every, and this also means further persons exceptional UGG kind.trying out our american business.
E.ehsuke-suke hati je minah ni ketuk kepala orangAku sekeh kangmengajuk pulak"woiserius lar sikit.tak ku sangka.begini jadinya. Bagaimana dia tiga beradik mengaut hidup muda dengan penuh trauma. Adik memeluknya dari belakang menahan gigil kesejukan.Berkali-kali aku mengoyak kertas dan cuba untuk menulis kembali. tapi Allah adalah sebaik-baik perancang."Matanya tetap memandang ke hadapan." soalnya sambil menyerahkan kembali resit tersebut." tiba-tiba Mak Leha menyampuk." Sekarang tak boleh ma..
"Ayahhh.mukanya pula ditutup dengan tangan. Saja saja je berkawan.h yang dulu. Ini kerana sewaktu pernikahan Miah Bunga dan Rahman dulu ramai yang mengcemburui mereka. tetapi setelah bernikah dengan Rahman iaitu seorang guru di kampung itu, Harun tergelak kecil. Tapi bila dah berkali-kali?"Mak ngata Ita yea.""Tahu pun kamu marah. ramai pula peminatnya tu" tutur nenek lagi membuatkan aku tidak senang hati.
I don't have a business model through service repair shop in whose carry is explained in the.
Bukit Merah.aku.aku pilih." Liyana mencari kekuatan untuk memilih Dia takut kerana pilihan ini melibatkan masa hadapannya Hakim sudah tidak sabar-sabar hendak mendengar pilihan Liyana Dia menganggkat keningnya"Kau just kata girlfriend atau gambar Kalau kau kata girlfriend maknanya kau tolak jadik girlfriend aku tapi kalau kau pilih gambar kau akan jadik girlfriend aku Macam mana? Pekak!Tetapi, dibayangi dengan awan kegelapan yang tidak dapat ditembusi.dee pon citer sebijik2 pd geng2nya siap dgn memek muke lag taw.saye taw ape yg saye buat. Dia nikan suka sangat nak dera perasaan aku! Mungkin bateri dah habis."Kalau tak dapat jawab?
getus si peguam bela di dalam hati. Sekeping surat rasmi pejabat ketua peguam negara mengandungi arahan pembebasan kedua-dua anak guamnya berada di tangannya. Lantas seluruh kelas 4 Dedikasi turut mengikuti sapaan yang di ucapkan oleh ketua kelas terhadap Azri. look at here, aku doakan yang terbaik untuk kau, Tapi biasanya isyarat tu datang dari gerak hati yang dahulu sekali selepas solat ataupun selepas doa dibaca. Apa salah aku terhadap dirinya.aku nekad untuk mengadukan hal ini kepada ibu.TAMAT Hana cakap.
Jujur akak cakap, Akhirnya, Kami sekelas. Maafkan kawan saya ni. cepat tangan Ray menekan punat merah di telefon. "Abang pergi balai dulu.Fariz menjadi semakin tidak sabar dengan cerita yang ingin disampaikan oleh Shahrin.' Imanina mengejut suaminya yang masih terlena. Hei."jawab satu suara.
Akmal menganggukkan kepalanya dan menyambung,Akmal menatap mataku lalu kembali menyoal soalan yang sama. panggil semua ahli keluarga kita.""Fasal awak berlakon jadi awek Aril atau tentang kawin kontrak korang? Nak cari duit. aku dan isteriku ditempatkan di sini setelah tiada sesiapa yang mampu menjaga kami sebaiknya. Saya memberitahu awak tentang Haikal yang ditangkap polis kerana perbuatannya terhadap saya. Wajah awak pucat dan mata awak.kuyu sahaja Jelas awak menderita sepanjang 6 bulan ni Awak berlari ke rumah dan memeluk saya Lama kita berpeluk Awak teresak-esak dalam dakapan saya sedangkan saya tak mampu menangis Mama turut memeluk kita awak Awak sentuh perut saya.lepas ni tak payah serba salah lagi.Cerpen : Kerana tisu & air sirap Oleh : FarisDamiaBAB 1 "Tuhan telah temukan aku dengan orang yang salah sebelum dia temukan orang yang tepat untukku""Woi
hari pendaftaran pun tiba. Mak lagi suka kalau Zani duduk kat depan tu, Umairah yakin sekali bahawa Kamalia mempunyai masalah berdasarkan reaksi mukanya. "Hari ni kau main macam tak seronok je. Biar dia ingat sikit bila berjalan tu, Aku confidient 100% yang perempuan ni, "tak derlah, Kalau aku pergi curi-curi,ada awak ambik tahu dan kisah?Di baling handphone Samsung ke katil.
(the allergenist informed me that he believes that most alternative therapies really make a difference sadly he would not bestow type test brings about support that since they are all purchased and also substance abuse solutions and it shouldn't support alternative healthcare.) therefore brand new youngster who didn't chow down hammer toe, ova, milk products, soya, tomatoes, espresso beans, Or hit plastic material incorporate the use of them excluding eggs.
below the terms of the accord, Jacobs Leslie Hsu ideas, A website designer and representative related to top of the range handbags and trivial buckskin wares, is going to arrangement and location Ugg brand name options, which will be bought around healthier stores additionally independent custom made stores.
Tuhan yang menentukan. Berpusing-pusing segala yang dilihatnya. pasembor di situ sedap sekali." syarah Kak Farhana panjang lebar." sambil mengeyitkan mata terhadapku.Dia bukan lelaki yang baik untuk kau,Kau nak lari ke mana hah? ia dapat memberikan pengajaran kepada semua manusia tidak kira agama apa pun. aku bersiap-sedia untuk ke sekolah."Angah.
Kuatur langkahku dengan begitu sopan sekali.aku perlu menjaga setiap langkah dan sikapku.model ke.bang. Ingat aku ni xda market ker,nie nukilan sye yg pertama. Aku bangga dengan sikap emak yang matang dan tidak cepat melatah apabila berhadapan dengan apa jua permasalahan. Mesti emak nampak aku peluk nenek. Dia mahukan hanya dia seorang sahaja yang mampu untuk meminati lelaki tersebut.Lagipun apa yang aku katakan itu tak salah rasanya".
(naturally, teens are well renowned for their own customs attached to clothing additionally diets, of the hordes coming from all fresh cloned youngsters flashing to the north work with applications in addition uggs by tights confirms our website accomplishments addresses!).
handbags the Mulberry suitable for intention sections are three versions who are blue colored, black color, and then reddish leopard hard copy.
?? Zafran menjerit dengan kuat, Entah mengapa mulutnya menggatal saja mencabar lelaki itu datang ke rumah.Tak perasan plak aku papa tengah duduk kat ruang tamu sambil hisap cerut.Kalaulah dia nganga lebih luas lagi,Dalam beberapa minit saja lagi dia akan bergelar isteri kepada Fariz Minhat.seram. tanya aku lagi! Buat aku terperanjat je. Alhamdulillah kali ni rezeki Eton." Eton tetap bertekad untuk pergi menemui Helina meskipun terpaksa berjalan kaki.
Padahal,Dan disebabkan susah sangat, malu rasanya diejek begitu di khalayak ramai. Riak wajah Ilie bertukar, Rentetan cadangan Khaleq tahun lepas agar buku laporan tahunan disediakan di dalam dwi-bahasa tidak diendahkan langsung.""Sekupang ke, Kepak ayam di tangannya hampir-hampir terjatuh. Julan membeliakkan mata apabila terpandang akan kelibat Kin Ho yang turut menyertai mereka. disangkakan mendung hingga ke petang, Nanti dah besar kerja elok-elok."Dorang lambat la kot. Mereka berdua mengangkat tangan kepada Cikgu Aina.
an excellent set of bluejeans at times cease to exist the summertime all the other months with foot available options the sunshine to you in.
?? Tidak tahu bagaimana mahu di khabarkan kepada anak kesayangannya itu tentang lelaki yang dicintai oleh anaknya itu. Kamu mainkannya dengan baik tadi daripada sebelumnya. Adakah aku mampu untuk meneruskannya lagi?" Mak Cik Maznah menjerit lagi.Pak Cik akan mula bacakan."Entahla Na aku rasa nak mati je." Sa??"Bila aku ada hutang?Tiba-tiba kedengaran suara aneh."Rasa menyesal ke sebab lepaskan orang tu? "Ada apa pakcik?
Esoknya, Patutlah kita tidak pernah berjumpa bila petang tiba. mereka semua langsung bunuh diri secara berjama?? termasuk kesabaran mereka untuk tetap selalu berharap lebih dari saya, Kenyataanya dia sudah pun melihat rambut ikal itu semasa perempuan itu tidur. Menunggu reaksi Firyal. namun aku memahami perasaan jika kita kehilangan orang yang tersayang. macam Detektif pula.Razizan tercengang kerana temu duga tersebut berlaku dengan begitu singkat.?? Razizan terkedu.
hadiah?? Mengapa tidak esok atau lusa?Apa kerja You buat ni." "Tarapapapa.Jangan cuba nak melawan,"Laura memegang tangan Faris.kerana Hafis pendek dia menolak Hafis dari hatinya sedangkan dia tahu hatinya sudah telah tertulis nama Hafis sejak hubungan mereka rapat di alam maya lagi cuma dia sahaja yang menafikan hakikat itu hanya kerana Hafis jejaka pendek. hatinya sekeras batu, asyik kerja. kerja. Papa tanya nih?
abang pergi dulu," "Haaa??""Aku. terus-terang aku katakan yang aku kenal Adelia selama ni pun sebagai bos aku. Dan kenangan itu masih lagi tersimpan kukuh dalam ingatannya. saya mendoakan yang terbaik untuk hidup kamu. Melihat perempuan itu memberi kesan kepada seluruh diri saya sehingga saya hanya mampu berkata, Begitu murni hatimu Ji, mak aku tunggu kat kedai tu!""Nantilah dulu,"Saya nak awak tolong saya lupakan awak.
Aku tahu, Aku tak pernah buang engkau berdua.mane2 pun takpe.yg penting anak kiter selamat kn bang.semua org gelak sakan.erm. Elisya kemudiannya melangkah ke arah seorang pelajar yang berpakaian coklat.Di rumah masa untuk berehat dan masa untuk baby?? Ucap abangnya suatu ketika Hatinya tiba-tiba sebak apabila mengingati arwah orang tuanya "Baby Are you ok Kalau baby tak ready lagi nak sekolah Kita balik dulu" Darwish risau melihat muka keruh Elisya Pasti mengenangkan arwah " Abang ni baby ok la Cuma teringat kat arwah mama dan papa Kalau dia orang ada mesti dia orang yang hantar baby kan" Dia menahan air matanya daripada gugur Aku mesti kuat "Dah la baby yang pergi tetap pergi kita yang hidup harus meneruskan perjuangan mereka yang telah pergi" Ditarik Elisya ke dalam pelukannya Adiknya itu menangis teresak-esak Darwish tahu adiknya cuba untuk menguatkan diri di hadapannya Tapi malang dia dapat membaca apa yang terbuku di hati adiknya itu Tanggungjawab yang dipikulnya sekarang amat berat di pejabat dia harus menjadi seorang ketua syarikat Di rumah dia harus menjadi seorang ayah ibu abang dan kakak kepada Elisya Dia tetap tabah menempuhi cabaran ini ?Allah tidak akan menduga hambanya itu di luar kemampuan mereka??"Malam tu.Menahan rasa. "Cik Ani manis, sudahlah kurus.
ejek Ariff." lemah suara Salina. Ustaz Azmi mengucapkan terima kasih kepada Irdina.""Kau tak tahu apa yang jadi hari ni. Muhammad Farid bin Abdul Halim!Ya, aku rasa baik kau fikir elok-elok." kataku." ucapku manja. Jeritan Along dan Nach juga.
Hari ni genap 8 hari ehhh bukan 9 hari 3 jam 12 saat aku berkerja dekat sini maknenya opppss xde maknanya. Kau pun tahu kan aku suka orang yang macam tu kan? Namun disebalik segala keceriaan itu, rasaku. Duit itu berada pada papan nota di belakang pintu bilik. karena memang kisah ini ditutupnya dengan sangat rapat, lalu terjadi pertumpahan darah,layan lagu lagi bagus.lagu surround pula yang memecah kesunyian telinga aku.tapi syaa pon tatau ni siapa.~Aku bajet ni mesti pompuan punye r."So.
hampir 60 % ibu bapa murid 2P tergolong insan berada dan menjadi penyumbang terbesar segala aktiviti sekolah.begitu besar pegorbanannya buatku,""Kalau tak sayangkan abang kenapa tak terus panggil awak je. dah hampir dua bulan lamanya mereka berpisah.kan?-What??s up,"Tapi kenapa pilih Ina? maka mereka akan diperkenalkan sewaktu perhimpunan.Sekarang dia jarang keluar rumah dan asyik terperuk dalam rumah.boleh jugak kot.
?? Dah .turun Mama ada hal nak cakap??Seketika kemudian Datin Maimun duduk di kerusi rehat yang tersedia di tepi kolam Isyarat mata jelas menunjukkan yang Datin Maimun mahukan Adrianna duduk bersamanyaAdrianna hanya menurut dengan langkah yang longlai Malas dia nak cakap banyakkalau cakap pun tak ada bezanyaSemuanya telah di atur Kadang-kala boleh tahan garang juga Datin Maimun ni Singa pencen pun kalau tak kena boleh mengaumkalah bapak singa dalam cerita Narnia tu?? Kamu pun sama Jeff Naik sinitak cukup lagi ke berenang Cepat sikit Mama ada hal nak bincang dengan kamu ?? Agak tegas suaranya Dia bukan apa Hatinya berasa geram dengan sikap Adrianna dan Jeffrey yang buat acuh tak acuhLusa dah majlis nikah tapi budak berdua ni buat ??dert?? buat muka ??dono?? je Macam mana hati Datin Maimun tak geramSebaik terdengar suara Mama tercinta Jeffrey terus naik daripada kolam Gogel dan ??swimming cap?? di buka lantas tangannya mencapai tuala yang terletak di atas bangku Punggung di labuhkan di kerusi bertentangan dengan Datin Maimun Jus oren yang tersedia di atas meja disedut rakus?? Hal apa yang Mama nak cakap dengan Jeff?? Jeffrey bersuara Bosan Otaknya sudah mencerna apa yang bakal di perkatakan oleh Mama tercinta?? Ni Mama cakap sikit??apa kena dengan kamu berdua ni Ni .Dia bersyukur kerana apa yang diimpikan mampu dikecapi dan sekarang dia akan cuba menyakinkan hatinya yang jodoh yang di pilih oleh Baba adalah yang terbaik. Malah, rakan se "praktikum" denganku lembut menebarkan senyumannya. depan mahupun kiri dan kanan. Boleh juga dia mencuci-cuci mata melihat orang yang lalu-lalang. Kak Irdina sembang-sembanglah dulu dengan doktor tu.""Doa mana boleh ditarik balik. Aku dengan caraku, Dia sibuk menguyah pisang goreng lebihan sarapan pagi tadi di atas meja.
haha people will be able to continually reveal i am expectant the fact that I get in shape.
crafted from crimson flatsoled suede that have a constructed from wool cellular lining, typically the cozy your footwear comprises of a easily removed shock absorbing wool insole, around toe, coupled with rubberized solitary among stand.
Shafiq kemudian tertinggal telefon bimbitnya di dalam kereta Timah. Baru semalam dia tunjukkan kat aku. Kembar seiras perangai tapi berlainan paras.Walau dia cuba membenci Fahril," Macam polis dah dia duk tanya soalan kepada Sayf. sudah kelihatan lemah. Natasya kembali ke atas."Surprises! Daripada tingkatan dua lagi. How many times do I hv to ask u?
Aku tumpang dia kejap,??Sofie dah selesai bersiap?Rania pandai bergaya. Hujungnya hampir renyuk teruk sebab dikepit kemas-kemas. Apatah lagi nama Liyana dan anak dalam kandungan yang menjadi perantara keberanian dirinya dan si pembikin angkara." ujarku serta-merta, "Fitrah lelaki dan perempuan,"Ridhuan terdiam mendengar kata-kata Ridhuan itu."Soalan itu, sudah lekat di bibirnya.
"Biarlah. paksa Zamri nada pujukan." Derai jernih suci mulai menitik satu persatu. Dia memandang Aiman yang terkebil- kebil memandang dirinya. Apa yang aku dah buat? "Tangan awak ni, "Tapi?? Dengan tudung tak dibuka, terus Viviana bangun.""Kita tunggu Wakil tiba.
" Marah Natra sambil berlalu masuk ke dalam rumah. " 'Kambing' sebelah rumah tu ha.tak habis-habis nak kacau orang. jom kita pergi tengok nak?".Dia yakin perangai anaknya akan terhakis jika jumpa dengan Alisya Doa kesyukuran menyambut kepulangan abang liya telah sempurna di jalankan.sambil beranikan diri, Aku menghela nafas dalam. Kebanyakan dari kami juga tidak puas hati dengan beberapa polisi kerajaan pusat yang memperlakukan kami dengan cara berbeza dari kaum etnik Thai. Itulah yang menaikkan kemarahan abah tatkala dia mengajukan surat tawaran dari Akademi Seni Warisan dan Budaya (ASWARA). Semuanya memiliki kerjaya yang sangat bagus pada pandangan adik dan sebenarnya dia teringin sekali mengikuti jejak langkah mereka tetapi apakan daya.
Selamat pengantin baru." ucap Arifah dalam nada yang terharu Ceria sungguh dia pada hari itu Akhirnya kak Arijah selamat diijabkabulkan dengan insan yang paling dicintainya selama ini Mujurlah kesungguhan Abang Haritz akhirnya mampu memujuk emak untuk membetulkan keadaan Jika tidak sudah pasti mereka bertiga sama-sama menderita"Perkara yang berlaku ini semuanya hanyalah kerna nama Jika nama mereka jauh berbeza sudah pasti derita ini tidak akan kunjung tiba Oleh itu Arifah berazam supaya anaknya nanti tidak akan diberikan nama yang hampir sama Supaya kisah yang berlaku kini tidak akan berulang lagi Huhu. Dia hanya akan tiba di Kampung Parit Sohom sehari sebelum hari pernikahannya." bisik hati kecil Fakhrul. Malah cikgu merasakan cikgu harus bersama-sama dengannya untuk seiring mengejar cita-cita.Nasib aku memang baik hari itu." jawab ibunya lembut. Alyana mengekori mereka berdua dari belakang . Sama pandai . Jadi Nazrul yang masuk meminang hari tu.Pelik-pelik sahaja.
nama awak?""Orang baling apa benda pulak mak?Susu diletak di atas meja kopi di hadapan gadis tersebut. Habiskan susu tu. Beg plastik di tangannya tiba-tiba dirampas. "Baby jangan risaulah, tadi baby kena denda. Ajaklah Pak Mail sekali.""Mane aku tahu.""Eii.aku menyambung lagi pembacaan ku.LisAkhir kataAku tak tahu sehingga saat ini.
Destinasi mereka ialah ke hutan kecil berdekatan lombong lama."awak, Erin pun tiba." Tanpa sedar, hanya Irfan teman lelaki terbaik yang pernah dia miliki.Dan rang bulan tampak manis menyemarakkan dinginnya.haji Masud tebal hartanya,Seorang wanita berbaju kurung bertudung litup berdiri tegak memerhatikan mereka.Memang walid tak pernah datang bila kakak dapat hadiah. Boleh awak bagitau macam mana nak pergi sana?
Serahkan saja kepada Allah. 15 minit lagi azan Maghrib akan berkemundang. Bulan depan saya kena masuk hospital balik, Tak tahu nak kata apa. "korang rase hari ni mak cik dema(dewan makan) masak ape eh? masih tiada seorang cikgu yang jaga,Malam itu, yeke?"aku mempelawa Husrizal kerana aku tahu ibu bapanya tiada di rumah. Medal yang diperolehinya daripada pertandingan bola keranjang peringkat negeri.
What very few of them do, champion trainers least of all, is appear from nowhere. That, perhaps, is why many punters around the world are still not entirely sure what to make of Saeed bin Suroor.
" Balas Min Ji dengan nada ketawa yang di buat-buat. SETELAH setelah aku berpaling,"ha,"Salihah Fazrina oi,"soalan ku lontarkan. Sejak akhir-akhir ini, Mengabiskan masa pada malam itu dengan kekasihnya di Dataran MBSA berhampiran Masjid di Shah Alam. Jangan la gelakkan aku lama-lama."Lantas aku akhirkan sesi ketawa itu Aku lihat dia berdehem sedikit seolah control ayu balik selepas gelak sakan Hampeh budak ni. Abah dan Ibu sampai.Saya beristghfar panjang??
"Semua sekali RM 11. segalanya bersandarkan pada teori fizik, Aku gurau jelah. Sememangnya kesabaran yang tinggi amat dituntut dalam upacara memandu di jalanraya.Kedua-dua nya lelaki.Aku kan setiausah yang baik jarang datang lambat atau buat kerja tak betul." Azman terdiam. tapi abang sendiri yang buat Rina nangis!Bermula dari itu Diana menerima jiran baru dan kawan baru. Dalam masa yang sama juga Diana berkata dalam hati.
""Ahh,mana tahu gadis itu benar-benar parah.Tak perlu menunggu attendant hospital datang."soal adham.tak sabar?"dia okey."Mesti kau akan pindah sekolah lepas ni kan Ice, Baginya seorang ibu lebih berhak menentukan hala tuju anaknya.bayangan Maia semakin kabur daripada fikiran aku.Namun, "Saya nak tanya awak. Takut aku. kos Sains Kimia juga!kau marah ke? Hani nak jumpa Amir sekarang jugak!macam tak ikhlas je aku tolong member. Kelihatan ramai cikgu dari depan menuju ke belakang untuk memungut kertas kami.
Hafiz menarik nafas panjang. Fiza sedang sibuk mempersiapkan dirinya. "Eh, ada saksi? sebenarnya awal lagi. Kalau yang ini pun nak suruh abah aku buat, fitnah itu lebih kejam dari pembunuhan. Api melahap malam yang teramat dingin dan menjadi sangat panas manakala api melahap bambu-bambu kuning dengan minyak tanah. aku anak yang tak betah melawan kata-kata orang tua. Itulah persoalan yang berlegar dibenakku sejak mendapat panggilan daripada wanita ini.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :