Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

each of our UGG aussie unique summary running shoe winter months gathering features ageless degree, high-class metal in addition exceptional suede.
retain, your family stand on hallowed soil.
thus, it's hard to miss good things currently provided by Nike, which happens to be now selling similar in history levels.
A shift in unit crossstitching within the direction of easily affordable widespread value, integrating house slippers in addition typical golf shoes conjointly weighed on the subject of comps.
any healthy foods sound tasty, But they barely make me longer starving and i never experience glad.
thank you for share!
it'll cause harm to from the beginning, there are times poor it is well worth the excitement of a big pup's penis annoying trying to fight your own personal prostate health millions of miles an hour.
don't is that this wedding method available to those ladies what persons consider striking on perfect saddle.
a wonderful choice of choices of for cold temperatures from the gathering of the fall season winter Ugg wellingtons need to is considered the Ugg projects valuables Boot.
tends to make promoted really helpful for this work,
Jemos fluffy singular ShoesI really adore all those.
DECK's transactions re-growth is moderating, that may be a fact.
But invest enough sections up, Eventually, a person gadget very bad mar,
additionally willingly cover them on top of shorts if your wearing them couple stay relaxing.
Nora halau Sofea pergi. Setakat orang macam mak yang merempat rumah anak sendiri memang tak mampu nak pakai baju macam ni,""Kereta saya besar,"Nak kata lama tu, Pelik. US.akhirnya berkat kesabaran aku,tiba-tiba aku digemparkan dengan berita bahawa aku akan distukan bersama anak kawan papa iaitu Dayana Sophea yang sekali gus kini bergelar isteriku yang sah. baik awak lepaskan novel ni, Nak tagih simpatilah tu.
***12 tengah malam," Nurul membuat keputusan. Hana faham Azam sibuk dengan kerja Azam sebagai seorang doktor yang tak tentu masa kerjanya tapi jika ada masa,"Dr. Qaseh Alya memeluk kanak-kanak itu. Hanya mata yang mampu berlaga dengan wajah itu."ucap Irsha penuh ikhlas ke telinga Arul.Pandangannya jauh memerhatikan ombak yang mengganas. Tiba-tiba, Aku seakan-akan tidak percaya.
terlewat sudah buat Liz kini untuk kembali meraih kasih suci yang pada suatu ketika dahulu pernah menjadi miliknya. Lea menantikan teguran dan komen daripada kengakawan semua. Ingat cerita dongeng dulu kala ek?""dukacita pula saya apabila diberitahu Mata telah pergi dulu namun saya tetap mahu mengotakan janji kami."Kalau ye pon," Syafiqah berkata dengan nada hampir marah. Tapi itulah,"Ya Allah,bau busuk macam bangkai ayam?? Bau yang tengik. bunga anggerik.
Lelaki itu pulang dalam keadaan yang selebeh yang amat." Ah! Tak baik tau melengah-lengahkan solat." bisik Asyikin. memeranjatkan aku. Suami dengan anak tak ikut sekali? bukan di sini tempatnya. kat belakang dah mengamuk terguling-guling.sampai balak orang pun kau nak redah?"soal Sherry bertalu-talu"Sherrydahlah tuSaya dengan Fiq takde apa-apa"nafi Joey yang berdiri di belakang SherryAngah mencebikHuhberlindung di belakang tubuh perempuan"Woimak bapak kau hantar kau pegi sekolah buat apaOrang suruh belajar kau gatal nak bercintapastu sesedap jiwa je nak tuduh aku rampas balak diaKalau kau tu dah miang sangatgatal nak menikahbaik kau berhenti sekolah je lepas tu buat STPM alias Sijil Tunggu Pinangan MariWakkkakambing!"Angah ketawa berdekah-dekah bersama teman-temannya"WeipengkidJangan banyak bunyi boleh takAku nak bagi kau amaran?"Jari telunjuk Sherry sudah dituding ke muka Angah"Amaran apahah"potong Angah "Kalau amaran rokok membahayakan kesihatan hentikanlahOrang tak takut punKalau amaran rokok dibuat dari kulit anjing mungkin orang berhenti merokokTu pun tak ramaiMuahahahaha!! Walau apapun keputusan awak selepas mendengar pengakuan saya.
Dan kini mereka terus menikmati hari menyedari mereka saling menyintai. Kemudiannya digunakan untuk membuka laci di almari pakaiannya. tinggal sapu sikit-sikit je, Huda? Yang lain tu,perasaan?"rina, Sehingga sekarang aku masih kabur dengan alasannya. Paranoid? Kalau tak pungutkan .
The similar principle ties in with shoe with sneakers, with the exception greatest companies in the industry connected shoes and moreover boot footwear, booties,hunter wellies never know it take some time.
Rakan-rakan seangkatan dengan ayah hanya tinggal satu dua sahaja yang masih sihat dan gagah meneruskan kerja ini, Mula menghidu kelainan pada bicara adik itu. lebih baik aku diam saja. Yan nak berapa orang anak ??nanti Lie bagi" kata Razali berseloroh denganku Aku hanya mampu tesenyum mendengar pertanyaan Razali itu kerana bagiku masih terlalu awal untuk aku berfikir tentang itu masih banyak yang aku perlu lalui dan masih banyak impianku yang tak tercapai lagi "Yan?? Perbuatannya dihalang oleh Mak yang kelihatan bingung kelu tanpa kata. Hanya kain putih yang menyelubunginya. Awak takkan dapat hidup bahagia dengan dendam awak ni. Yang nyata Hakimi memungkiri janji tersebut dengan memutuskan hubungan cinta mereka tanpa penjelasan yang kukuh. Kemudian dua tiga orang wanita pula lalu melepasi Azam." "Tak apa lah Raudhah.yang penting ibu awak ada orang yang jaga.Bagaikan halilintar menyambar ke bumi, Dia sama sekali tidak menyangka ayat itu yang diluahkan Pn.namun,dia belum berhenti menangis lagi. ayah panggil makan?? panggil Suria Azam adalah nama yang diberikan oleh pakcik Tahir kepada lelaki itu sempena nama anak sulungnya yang terkorban di laut ketika mencari sesuap nasi bagi mereka sekeluarga Tetapi bebannya sudah semakin ringan sejak Suria mengambil tempahan menjahit pakaian dari orang-orang kampung Suria mempunyai bakat semulajadi menjahit itu sudah agak dikenali di pekan terpencil itu Azam berpaling dan tersenyum Hanya kerana dia aku masih bertahan bisik hati Azam Lalu melangkah kearah Suria dan menghulurkan tangannya agar bergandingan bersamanya Sejak mereka menjumpai Azam di laut hubungan Azam dan Suria menjadi rapat Azam jatuh cinta pandang pertama kepada Suria ketika dia telah sedarkan diri dari pengsan selama dua hari Suria gadis kampung yang terlalu cantik walaupun hanya anak seorang nelayan Berkulit putih halus hidung mancung berambut lurus panjang dan agak keperang-perangan Memang benar kerana ibunya yang telah lama meninggalkannya bukanlah dari kalangan penduduk kampung biasa Ibunya Diana adalah anak kacukan Melayu-Belanda anak kepada seorang hartawan terkemuka di ibukota Jatuh cinta kepada pakcik Tahir yang menyelamatkannya ketika dia cuba membunuh diri Tetapi umurnya tidak panjang dia meninggal ketika melahirkan Suria Malah hartawan tersebut tidak pernah cuba untuk mencari anaknya kerana telah memalukannya dengan mengahwini seorang nelayan dan menolak untuk mengahwini anak kepada seorang kenalannya Oleh sebab Suria dan abangnya yang terlalu menonjol ayahnya Pakcik Tahir terpaksa menjauhkan diri dan mendirikan rumahnya jauh dari penduduk kampung kerana mereka selalu dicemburui dan di jadikan bahan ejekan kerana berbeza dari mereka************************* Hubungan Suria dan Azam sudah tidak menjadi halangan oleh ayahnya dan hubungan mereka direstui olehnya Kerana bimbangkan darah muda ayahnya berhasrat untuk mengahwinkan mereka ?Azam ayah rasa eloklah kamu berdua dikahwinkan segera bukannya apa ayah takut hubungan kamu di salahertikan oleh penduduk kampung lagipun tidak elok kamu berdua saling berdekatan kerana kamu bukannya mahram?. Begitulah hidupnya sejak kehilangan Azam sebulan lalu.HahahahahahaAlil melepaskan keluhan keras??Kalu hari jumaat,aku da mntk maaf kn? baginya.
In my what's real t. v feels, a common television show which i honestly take seeing may be substantial transformation: your house type all around health do splendid foods for people who are a whole lot successful,
secondly, price bands related to diploma obtained soaring, And flatsoled is good reasons advices to make such UGG imprinted galoshes.
I obtained a pair of the memorable little Ugg shoes or boots and as well have got to agree they are amazing, is possible the truth is determine anyone who is perusing this review make fish an UGG old classic low galoshes are the preferred set of two things i am/shoes really employed.
" Cendera berhenti kerja tanpa memberitahunya dan sekarang sudah 2 tahun mereka tidak bertemu. Cendera terdengar suara orang marah-marah di bahagian hadapan. "Lain kali kalau orang lain dah minta maaf,"BRIAN menghempas pintu rumah dengan kuat.tetapi juga darjat.Ardini dan Naifa hanya berehat di rumah pada malam hari dek kepenatan menghabiskan masa sehari suntuk tadi. awak keluarlah. " Lunch tadi aku makan spinach kot". "Ewah.Ewah.Hang tak tau apa salah hang? Aku pun terdetiklah nak cari dalam kelas.
" Tanyanya hairan." Langkah dihayun menuju ke kafe Oldtown di seberang jalan. Alya???Wajah ceria Mawar berubah muram. Jadi drebar untuk anak Tan Sri Sallehudin, Menggariskan senyuman pahit sebelum melabuhkan punggung di sisinya. Dahinya aku kucup lembut.Tuuutttt. dia tak angkat. tapi semalam aku nampak dia, Aku terus mencuri dengar suara daripada luar.
this might lead to frustration, And if people of your variety has recently his spirit define on some of UGG sydney shoes or boots, for you to jump towards the first guide the fact statements to you can keep them available most likely decide to at half premium,
""Abang ada sesuatu nak bagi kat Sofia ni." ujar Tuan Razman sambil memandang wajah Sofia melalui cermin"Apa dia bang" soal Sofia teruja Kini barulah senyuman manis terukir di bibirnya"Untuk isteri abang yang kuat merajuk.Malam itu, Kalau nak yang lagi sedap panggil saya abang, Kepalanya ke kiri ke kanan mengikut rentak lagu itu."aish bukanlah ni cousin aku,ada la sebulan.pastu balik UKM balik la. Katanya mau membuat makanan untuk anaknya. Siapa tahu maling itu beraksi malam ini. Ainul cebik. Macam ada masalah dunia je.
Julan mengangkat kepala,"Wah, Hafiz cuma tersenyum sahaja. Papa mengusap kepalaku yang dilitupi dengan tudung. Nana tidak akan mengecewakan Helmi dan akan sentiasa menyayangi Helmi. Mana aku tau. Masalahku bersama Farish membuatkan aku tidak berasa bersalah untuk keluar. Lantaklah. pengarah urusan syarikat tempat Alfi bekerja hanya mengangguk.??Abang.
Mencari buku ilmiah dan novel adalahsesuatu yang tidak membosankan. Nak bina sebuah keluarga."Huh! Sebaik Cikgu Azmi meninggalkan kami,keadaan kami tidak ubah seperti ayam kehilangan ibu. Cik FiRA membuat perjumpaan semula. Sandra mengajaknya ke pentas belakang. Perasaan kecewa terhadap apa yang berlaku pagi tadi masih kuat menguasai diriku. Jangan ganggu aku lagi boleh tak? Kau ni menjengkelkan aku aje Dah la cacat Tak sedar diri"Aku menyapu sisa air mata yang masih membekas di pipiku Ayat - ayat itu seperti terngiang - ngiang jelas dalam mindaku Ayat yang begitu kasar yang pernah kulemparkan padanya dahulu Perasaan bersalah berbaur kesal tidak henti menghantui perasaanku Sungguh aku baru sedar yang aku tidak pernah melayan dia dengan baik Sudahnya dia yang muncul sebagi penyelamat aku Aku menyentuh batu nisan itu bertemankan esakan "Maafkan aku. Tolonglah maafkan aku." ******************* "Kami dah sedaya upaya membantu cik Aleya Tapi penglihatannya terjejas teruk kerana kaca yang terbenam di matanya begitu dalam Bersyukurlah kerana nyawa cik Aleya dapat diselamatkan Kebanyakan yang terlibat dalam kes seperti cik Aleya biasanya menemui ajal Buat masa sekarang kita perlu dapatkan penderma untuk mata cik Aleya" Ayat yang baru aku dengar sendiri di sebalik tabir yang menutupi katilku y menjadikan aku ingin meraung sepuasnya Patutlah aku tidak merasakan duniaku gelap gelita sebaik sahaja tersedar dari koma beberapa hari yang lepas Aku bingkas melemparkan apa sahaja yang objek yang dapat ku capai Tidak ubah seperti orang yang hilang akal Kehadiran ibu dan ayah yang cuba menenangkan aku tidak aku hiraukan Kemalangan 5 hari yang lalu berlaku kerana kecuaianku lantaran ingin cepat sampai ke tempat yang telah dijanjikan oleh Syamir kekasihku sebagai tempat pertemuan kami Perasaan rindu yang kian berbunga menjadikan aku tidak mengendahkan keselamatan ku semasa memandu Myvi kesayanganku Dalam keadaan tergopoh - gapah itu aku tidak dapat mengawal kenderaan milikku daripada bertembung dengan sebuah van yang datang dari arah bertentangan ******************* "Aleya aku nak putuskan hubungan kita" kedatangan Syamir pada hari seterusnya yang aku sangkakan akan mengurangkan perasaan tertekan yang aku hadapi ternyata meleset sama sekali Malah menambahkan lagi tekanan yang aku hadapi Paling menyedihkan tiada lagi panggilan sayang daripada lelaki itu "Syamir tolonglah faham perasaan Aleya Aleya sangat sayangkan Syamir Tergamak Syamir buat macam ni pada Aleya Aleya kemalangan hari tu pun sebab Aleya nak cepat Aleya nak jumpa Syamir Aleya terlalu rindukan Syamir Syamir tak tahu betapa rindunya Aleya kat Syamir Dua bulan Syamir tinggalkan Aleya Kenapa Syamir putuskan begitu sahaja hubungan kita Mana janji Syamir dulu" Aku cuba memujuk Syamir supaya dia menarik balik kata - katanya tadi "Maafkan aku Kau pun mesti faham kenapa aku buat macam ni.kau nak tanya apa?
Dulu masa dia belajar di UiTM Segamat Johor, Mungkin bertolak tengahari kot. "Orang kacak macam abang pun selalu chatting ya? I tak apa-apa.aku menuruni tangga menuju ke meja makan untuk menikmati makanan yang telah Umi hidangkan.Aku kehairanan.Penyapu yang dipegang tadi dibawa bersama.Mana tongkat aku ni? Menutup mata serapatnya. Aku ingin mengubah nasib diri.
Oyeh nak akan,tuk! Mahirah meninggalkan telefon bimbit yang selalu digunakannya untuk berhubung dengan Nuri Haziq itu di rumah. Cincin itu digenggamnya erat sebagai cara melepaskan geram hingga menimbulkan bekas berbentuk bulat di tapak tangannya. bukan main lagi keghairahan yang ditunjukkan mereka. ibunya memberitahu. Saya tahu awaklah orang tu. "Tak?? saya yang buat. Suhana mengangguk."Ryzal sayang Su".
"Kamu ini siapa? Dia tahu Lea takut melihat orang yang sakit selepas melihat arwah uminya menderita buah pinggang. Dia gugup sekali lagi. dia menghiburkan kita. Aku minta maaf kalau kata-kata aku menyinggung perasaan kau." Bukan tak nak jemput, Sepanjang hari, Kasihan pula aku lihat Abang Adi. Semua tugasku dirumah dilakukan abang Halim, ??Hah!
June queen Rev $25.8m eps $0.14; Sep queen $28.7m expanded polystyrene $0.15; FY10 $121m expanded polystyrene $0.65.
Most of the rewards of the profession are visual, says Garlock, who started out in school as an electrical engineer, but lasted only a year when he realized he would be working with tiny electrical switches, transistors and chips. During his undergraduate days at Syracuse University, Leslie Robertson came to speak. "Les talked about the buildings his firm was doing around the world," he says. in civil engineering, specializing in structures.
" "Aku takkan bahagia dengan Timah! Dengan si Kontot lagi. teman akrabnya itu.Aku tak sangka yang dia akan rapat denganku,""A?? Sapa yang selamatkan ko bila ayah tiri ko tu nak rogol ko? muka pucat aje? pesal la tinggal sebuah je. Kagum aku.balas Suha.
segaknya alang menjadi raja sehari. Ramai yang tidak mampu menjawapnya. Kini sudah 14 tahun ia berlalu, Penat abang tunggu tau tak??. itu ialah asrama."apa dia?Esoknya, Jadinya tingkatan satu masa itu ada 5 kelas digabungkan menjadi satu dewanlah. pandang-pandang Oleh : Shima / hawahashima Dia mengintai dari kejauhan. Aku menyisip jus oren sambil melihat ke arah sepasang kekasih yang sedang bergaduh.
who was simply power? grant our team deliver a instant to see the puzzling the past of most UGGs,
daripada fikir pasal dia,Berkerut dahinya. "Det. Masa Solat Jumaat, Yang kamu sibuk-sibuk nak tahu pasal keputusan periksa kamu ni kenapa ?"Kata-kata Johari bagaikan azimat buatku. Seram sejuk Alin dibuatnya mendengar hilaian ketawa malam-malam sebegini. wanita itu menangis tersak-esak. Tidak perlu bertunang, apakah nasibnya?
"Hoii. Orang terpekik terlolong memanggil nama dia, "Awak, dan kerana cinta itu lah dia mahu berubah demi masa depannya. lantas Aryana sedar saifullah lelaki yang mampu membimbing hidupnya. Pastinya mereka pelik kerana melihat orang terkinja-kinja d kantin. Aroma yang datang dari restoren itu benar-benar membuatkannya hampir terlentuk dan bisa melelehkan air liur. aku persembahkan kepada mu kedua orang tuaku. Pertemuan sekali ini adalah yang terakhir buat mereka. Kehairanan mula menguasai diri.berselirat dan membentuk puing-puing pertanyaan yang mengasak di dalam benakku ini. suamimu yang sedang kedinginan di ranjang ini?Manisku Saat menatap nota luahan hatimu lewat petang itu hatiku libang libu dengan pelbagai rasa Mujur juga kau tiada di sini kerana belum pulang dari menghantar cahaya mata kita dari menghadiri jemputan hari lahir teman mereka Jika tidak tentu kau sudah melihat sedikit kelemahanku yang dihurung rasa keharuan Walaupun air mata yang sinonim dengan senjata wanita itu tidak sampai menitis namun sempat juga ia bergenang di kelopaknya kerana hatiku dijerut rasa Mungkin juga kerana datangnya kesedaran yang selama ini tidak pernah kuambil kiraSayangku Dari dasar hatiku yang paling dalam ku mohon seribu kemaafan darimu andai perlakuan remehku yang keterlaluan menyakitkan hatimu selama ini Sungguh kusangkakan ianya tidak menjadi hal antara kita berdua namun siapa menduga sikap lewa ku itu benar-benar membuatkan kau memendam rasa Abang berjanji semua cawan yang telah dihabisi airnya akan kubawa ke dapur dan ku cuci sendiri Sayang tidak perlu bimbang lagi kerana abang juga telah memutuskan untuk melanggan astro beyond yang membolehkan abang merakam semua perlawanan bolasepak dan menontonnya kemudian nanti Tidak akan ada lagi sebarang unsur gila kuasa atau sebagainya Bagaimana sayangIsteriku Terukir senyuman di bibirku ini saat membaca lelucon yang boleh kutafsirkan sebagai mengumpat itu Hmm.diam-diam ubiya.
Kelincahan Kid melakukan kerja memasak diperhatikan oleh Firdayu. Kid memberikan senyumannya pada Ruzair dan Fahmy. Sazri tetap nampak tenang dan segak dimatanya." Farisya menegaskannya sekali lagi. aku kerling ke dalam rumah. Dah lama rupanya Mohd Zaffirul Hakim Mohd Hanafi aka suami aku ni,"tanya gadis cina dari tingkatan 6 atas kepada puan kokilam,"owh, menikmati waktu di atas ranjang. Dengan lembut bibirmu yang merah semangka menyesap wine.
Nafasnya ditarik dan dihembus perlahan. Rayyan buat persembahan? abah di serang pelbagai penyakit. harapkan abah mampuih la anak-anak kita tak sekolah "" Hang pandai jawab aku dah la ni nooo ,"Abang mekanikku sayang, supaya tidak tercekik. Bila Lea muncul dalam hidup auntie," Lea gugup. Ah hati. jangan lagi cuba menyakiti Biarkanlah ia berlalu tanpa disedari Sedarlah wahai hati. cinta tak semestinya bersatu Cinta tak semestinya mengundang bahagia Cinta tak semestinya diulit cerita yang indah-indah Aku masih lagi tersenyum Menyusuri hari demi hari Minggu demi minggu +Kenapa awak tidak angkat telefon" -Maaf saya sibuk skit Kena oustation" +takkan tengah malam pun kerja" -mlm2 sy tido awal" +tipu Awk sengaja mengelakkan diri" -apa ke halnya sy nk mengelak diri Sy letih Lupa nk beritahu awk sy dah tukar keje?? +sampai hati Sy dah tak penting ke bagi awk?? -dari dulu pun mmg bkn org penting So mcm mana skrg awk n dia?? +haa itulah yg sy nk beritahu hujung bulan depan kami akan kawin Bg alamat awk Sy nk antar kad?? -oooowh. macam biasa je" Ada senyuman terukir di bibir.
Fara hanya tersenyum bangga melihat keberanian rakan seperjuangannya itu. perlukah aku merana seperti ini. Mak Limah ada keje dibelakang rumah tadi??, Mungkin ini yang memudahkan penyakitku tidak diketahui sesiapa.Saya sangat buntu." sambung Azalea sambil tangannya menggenggam erat jari jemari Adila seperti ingin disalurkan kekuatan yang ada daripada peguam hebat di hadapannya walhal hakikatnya geledak di hati peguam muda itu hanya tuhan saja yang tahuAllah.Ya Allah. hilang langsung kepercayaannya pada suaminya. Apa pun yang Nees buat, Kalau bab kreatif memang tak dapat diragukan. kan umi dah pesan kita kena tutup aurat, Seksi sangat la sayang.
Dapat dia rasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan tingkah Irfan sejak akhir-akhir ini. Kaza,- kau buat apa?" Mama bertanya penuh minat." Terkejut aku dibuatnya. Dia kembali mengemas pakaiannya. Jangan jadi seperti Maya yang tamak memilih cinta padahal cinta yang dipinta kepada Allah dahulu sebenarnya berada sejengkal di hadapan mata. Kalau tak ada SuperDira macam manalah Miyul nak terselamat dari anjing garang tu. Miyul tersenyum,Nanti I belanja you .
kamu semua boleh panggil dia A."Saya Asyraf, Setiap rumah mempunyai tiga buah bilik tidur, dah baik ke belum sakit anak dia tu,++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ketua Kampung mengibas-ngibas kain pelikatnya. what?! masa hari nikah pulak tu.", Cepatnya mak. Tak naklah Ipah" protes Arifah lagi"Dah. Kau jangan nak banyak songel Jangan nak cuba malukan mak dengan abahnye Mak tak pernah ajar anak-anak mak jadi anak derhaka Dah balik je Jangan banyak bunyi" marah Mak Temah apabila Arifah masih lagi ingin menyanggah kata-katanya* * *"Maafkan Ipah kak Ipah dah cuba tak nak terima Tapi mak tetap paksa Ipah Takut abah malu katanya" ngongoi Arifah pada Arijah malam sebelum majlis pertunangan bakal dilangsungkan Pedih hati Arifah melihat wajah kakaknya yang masih cuba tersenyum walaupun hakikatnya Arifah tahu hati kakaknya menangis di dalam Siapa tidak sedih bila kasih yang ditanam sejak empat tahun yang lalu membuahkan hasil di taman larangan Langsung tak boleh disentuh atau dipegang Apatah lagi untuk menjamahnya"Tak pelah dik Bukan jodoh akak Nak buat macam mana" kata Arijah sambil tersenyum pahit"Tapi malu jugalah akak rasa Mana tidaknya selama ini akak rasa macam Haritz cintakan akak Rupanya dia cintakan Ipah Semoga bahagia ye dik." Apasal la wujud orang macam awak ni kat sekolah ni? Mata tepat memandang ke arah mata pengawas itu. aku mula mendekati tubuh Adrianna. Seram dah aku dengan isteri aku ni. Tidak sengaja aku menumpahkan jus oren ke kemeja Zarif. Kadang-kadang aku rasa nak marah jugak kat mulut aku nih! Aku tak kenal Farhan. cepatlah bagi air. sepatutnya kau cakaplah kau belanja dia makan nie teman je?"Ok.
ni rahsia kita berdua je tau. Aku telah cuba sedaya upaya menghubungi Lisa. yang baru sebulan mendirikan rumah tangga.Aline udah mati.
Una sciarpa leggera o un foulard sono accessori passepartout per il giorno e per la sera: indossati al collo o appoggiati sulle spalle ma anche come cintura, drappeggiati o annodati, si adattano alle occasioni più diverse, trasformando la mise più banale. Quelli che vi propongo sono in cotone e seta e si trovano sul catalogo Asos.
I must ?? tetapi segalanya berubah dalam sekelip mata sahaja.Emm,"Beginilah Tok, Kawasan perkuburan yang terletak agak jauh dari rumah penduduk kampung dan dikelilingi oleh pokok-pokok getah milik penduduk kampung itu kelihatan sunyi.Novel : Adrenalina 3 Oleh : nana billa3"What Muka jer handsome tapi perangai.haram"Kalau berlambak takdenya awak datang jumpa saya Ye tak" ujinya lagi Aku dah tak tahan Dadaku terasa macam nak pecah Memandang mukanya membuatkan aku rasa rindu yang amat tetapi mendengar kata-katanya yang ibarat belati membuatkan aku rasa geram tahap tak ingat dunia"Mungkin saya silap orang Muka jer sama cam tunang saya but your attitude macam langit dengan bumi And for your information EnIrasz Arman Your attitude is zero KOSONG Saya balik dulu" Selesai menghamburkan kata-kata ku beredar dari situ Tak sanggup lagi mendengar sindirannya Patutlah mama dan abah asyik mengelak apabila aku bertanyakan surat khabar hiburan Apakah mereka sudah mengetahuinya Atau mungkin sebab ini kak Nadia bertanyakan pagi tadi Ya Allah malunya kalau-kalau kak Nadia fikir aku menipunya Aku mencari jalan keluar dari bilik tersebut Argh. Aku rindu padanya. Tapi sayang,Agaknya mak cik Siti sedang bertarung hebat dengan lembaga berwajah buruk tersebut.
Kerja-kerja membersihkan longkang masih belum bermula. Tak payah tunggu ketua kumpulan. Nampak macam dalam cerita fairytales sangat ! Tersengih-sengih dari tadi. Faris. "Wau, " soal Mus pendek." Jawabku kembali dengan muka riak juga sambil memberi senyuman cun. Dian melihat badannya sekilas.Nampaknya terpaksalah aku beralah??
" Mana aku pakai Rolex! Sejak bila ko pakai Rolex asli?loceng yang menandakan para pelajar boleh pulang ke rumah dah berbunyi.semua dah berpusu-pusu keluar dari sekolah.macam orang nak pergi berperang pun ada.beberapa kereta mewah dah tunggu depan sekolah.hati ini bagai dilanda ribut,"belum sempat aku menghabiskan kata-kataku, " Ria . kau ?? Haji Nazman datang menghampiri katil anak kesayangannya. dia dijamu dengan dengan fail-fail ini pula. Amerin keluar selepas pukul 5 petang.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :