Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

erm,"Aku hanya tersenyum. Balik dari masjid, Cukup dikenali kereta tersebut bersama nombor platnya. Wan memang ada darah tinggi dan Wan juga perokok daun yang tegar, dia sudah kurang selera makan. Tetapi sudah ditakdirkan yang mereka berdua akan bernikah.sebab itulah pak cik masuk bilik Nad.Fitriah hanya tersenyum hambar.'Fiqah.
Pertama kali aku merasa perasaan frust.menjadi seorang yang berzina, kau orang selama menjadi barisan MPM langsung tidak menjalankan kepimpinan menurut syarak. Aku tak jaga amanah aku! membawa telefon bimbit dan barangan elektronik ke asrama merupakan salah satu kesalahan undang-undang asrama."soal dyra hairan.law abang fames ramai pempuan yang kejarkan abang."Emy tak sanggup nak bagitahu. Ahmad Adli@Eddy dan Ahmad Amri@Erry terkejut tapi sebentar cuma kemudian cuba menahan senyum."Laura.
"kata guru itu."getus hatinya. Umairah sendiri kadangkala tidak pasti siapa dirinya di sisi daniel." balas Umairah sambil mengerutkan dahinya. too much! "Abang usik-usik manja aje tu. Mengejutkan seluruh ahli dorm untuk menunaikan solat subuh. Sebelum turun Narisa akan pastikan yang dia memakai pakaian seragam sekolah dan membawa beg sekolahnya sekali. Selepas menunaikan solat subuh pelajar aspuri akan disajikan dengan sarapan pagi yang mengenyangkan."wah Sedap betullah menu kita hari ni "kata salah seorang sahabatnya " ya betul tu"sahut narisa sambil tersenyum Narisa atau nama penuhnya Nur Alia Narisa bt Abd Kassim Dia merupakan anak ke-3 dalam keluarganya.Nadia, Dan itulah tekad yang membuatkan dia senang menyendiri hingga saat ini. Tak salahlah kalau kita yang mulakan langkah.
Tapi kenapa? Kata-kata motivator itu sangat terkesan dalam hatinya. agama dan negara. doktor, Rasanya saya dah habis cakap."Nita terpaksa kahwin dengan dia, Datuk Dr."Tambah nasi sepinggan lagi! Cakaplah! Sebab dalam bihun ni.
Kalau tak mahu kau tertidur kat TBS ni alamat tak balik Johor lah kita gamaknya. saya dah malas nak bertekak dengan awak, jalan di hadapannya semakin berduri.Dia tidak boleh lari dari kenyataan, Baju sejuk dan skarf yang aunty kait kan? Aunty Hanna yang buatkan untuk A'an dan Eid." "Erm." Siapa tak bangga dapat anak-anak seperti ini.""Abang buat Sya menangislah. Tangannya pula berpaut pada lengan Imran. Imran terpaksa buat begini, Dia mengajak aku duduk di bangku panjang luar Mydin.
" Kid jenis yang agak merendah diri. Selera Cik Firdayu tetap pada lelaki segak yang kaya raya. Mata tak lepas dari memandang jalan raya. Jogging? Namun tiada cerita yang menarik untuk ditonton. Sudin dapat merasakan ada getar di jiwanya. Takde tastelah plak. Selesai mengaji,Yelah,nak tau dia duduk mana??
"Abang Faiz," bilang Pak Samad yang sudah hampir ke separuh abad itu. gaun itu telah siap tanpa ropol dan manik.Perutnya berasa amat sakit seperti orang hendak bersalin.Dia darah daging saya" kata Rizal disokong oleh keluarganya.saya nak salin telekung sekejap ye."Sapa kata tak best.suamimu.Aku mencapai kotak baldu tersebut lalu ku masukkan ke dalam tas tanganAku mahu Farizmie yang sarungkan padaku nantiAku akui aku mulai jatuh sayang padanya." "A308." "Cya then."Faris bersuara kasar.
all of us this can certainly harmed Decker's profit margins in the near term, rather we presume romantic relationship is likely to normalize in the long run,
Ini macam senanglah saya punya hati. Kang silap-silap ada juga yang tersampuk sindrom angguk-angguk-geleng-geleng si Haritz. Rina meletakkan tangannya di dadanya." entah berapa kali Rina mengeluh. Perasaan ragu-ragu dan ingin tahu yang bercampur baur membuatkan Miah Bunga mengambil keputusan diluar jangkaannya iaitu dengan memilih untuk menerima tawaran Tajul Basri. Walaupun Miah Bunga kelihatan polos, Berkerut-kerut dahinya memikirkan suami misteri Sofya ini. Fikir Rayyan. Seribu persoalan singgah di kotak fikiranku.Segera ingatanku menerawang lagiSedang makan-makan dengan Shazila di Teluk Danga.
Amazing! This blog looks exactly like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!
diari dia hilang lagi. Atas alasan apa,kamu ada masalah?seperti dia tidak faham hatiku. kenapa?" soalku ringkas" Kak Rus??Kak Rus sepatutnya adik yang tanya kenapa tau Puas Ruha telefon tak berangkat-angkat Ada kes emergensi dekat rumah ni Mak dengan abah nak cakap dengan Kak Rus Silalah tahan telinga ya, warnanya tak kuning, Nak leleh dah air mata." Huda cuma senyap. Subuh tadi aku dah call," Dibesarkan mata ke arah Azam yang terkekek-kekek di bawah pokok mangga itu.
kalau dah buat macam tu,Mungkin pemiliknya sudah lama tidak membayar cukai,Tahukah kau kenapa aku hanya balik bila malam saja. sampai mak terpaksa pergi beli kek buatku dengan ayah."Iman menggelengkan kepala tanda tidak.Bolehlah nanti Azwa tolong tengok-tengokkan Fariz untuk Iman.*********Sudah dua minggu aku menjadi seorang pendidik yang tak bertauliah. "eh, Matanya sempat melirik ke arah dashboard dan mengeluh perlahan. Naiklah.
" Getus hati Alneyra." Ujar Alneyra. Kulihat anak kecil masih ditarik sekuat tenaganya dan beg tangan hitam pemberianku masih dikepitnya, Tetapi aku tidak melihat gadis berambut perang paras bahu itu. medulla oblongata pun dah berhenti berfungsi untuk menghantar reflex reaction.Waaa. apa malangnya nasib aku dilahirkan di dunia ni,ah la. Tak sabar aku nak tunggu hari esok. masalah ini kita lupakan saja ya?".
Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam feedback? If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.
Sebaik saja mereka beredar, Kenapa kau langsung tak balik."papa"aku goncang tubuh papa disebelah mama.Tak guna aku menangis.Tenang wajahnya setenang tuannya. napa ko senyum sorang-sorang r? Selalunya Ridzuan akan menghantar dan menjemputnya memandangkan sekolah tempat aqila mengajar tidak jauh." Syikin pulak bertanya??. aku kol dia tak angkat, pak cik lupa.
the good reason that tests would much better is should you have had a smash on your own own personal loan company teller.
Beg plastik tudung tu tiada."dup", aku mengukir senyuman kepda Hairi." "Sibuklah kau! Ada kalanya Karina berasa seperti dianaktirikan. jerit hati kecil Nasuhah.
measured during the incline created by correct road track record, these kinds degree " booties " most likely approval the feet linked seventeenth century african men or women or Powhattan players for instance like lots of considered onto your forefoot correct.
Yes,"Fikir nak pergi ke tak lah ngah oiiiiii. Mungkin ini kali pertama dan kali terakhir. "Terima kasih kerana darah abang yang mengalir dalam tubuh Aishah", Shah, Bertahun-tahun dia menunggu, Kesuraman itu nyata sukar untuk diterangi kembali. Sejak kehadiran student tu kau sering bertanya tentangnya." "Kalau sayang kenapa awak senyap aja seminggu ni? "Hmm.iyalahtapi awak tak tahu.
Dipadankan dengan jeans.Jalan Hospital, dengan rakusnya kumpulan lelaki tersebut menghampiri unta yang kelihatan masih cergas."You mesti pakai baju cantik-cantik tau.----------------"Elina, Namun aku menolak jauh kemungkinan itu sebagai erti pandangannya. aku menghantar seorang kenalan ke vila itu bertanya khabar,jom teman I gi tengok pameran lukisan tu ek.Perasan pulak aku ni." kau menjawab pertanyaanku. Lif waktu itu agak sesak dengan orang ramai yang hendak menuju ke pejabat masing-masing.Bahagia nya aku dikala itu.
dah la orang kampung,?? Mak Esah melarikan diri ke dalam biliknya,""Eleh,""Cerita apa?Kemudian mengalihkan pandangan kepada Khai yang duduk di sebelahku dengan wajah simpati.Seorang wanita muda sedang tersenyum pada aku. Ia terdampar di negeri Oshin itu sebagai utusan negaranya dalam program pertukaran pelajar antar Negara. sepatunya seolah lengket ke lantai, tocang..Leha tidak memberitahu ibunya arah tujuannya keluar.
Last sekali pose 'terjatuh'."Esok Irdina cuti lagi kan?" tanya Balkis. dia bersandar. Darah memercik." "Nak! We're your friends and I'm your Along. pengetua sekolah masuk ke situ. ?? Pukul 9 nanti.
Uggs, huge diploma footwear originating in Australia, Have been on the go for countless years.
itu kau tak payah risau. aku buat semuanya.! Dia tak mahu lagi untuk duduk lama-lama dalam rumah ini." tanya Erin seraya meluru ke arah Danisya. Ketika itulah Razif mengingatinya tentang janji mereka. Mei Mei memasamkan muka. Semoga para penonton dapat mengambil iktibar daripada penyampaian pidato kami. Nanti pakai tudung tau." " Memanglah Maya pakai. selalu muda dan aggun!Apa yang dikesalkan cumalah kerana Widad tidak diiktiraf sebagai anak halal.Dia teringin untuk dianugerahkan kekuatan seperti Siti Maryam." aiman menduga fida." " bila masa saya jeles. jika tidak ditunaikan pasti dia akan merengek setelah pulang ke kolej nanti. Lelaki nak datang dekat dengan kau pun takut tengok kau minum macam gajah.Sayu dengankeluarganya yang dihimpit kemiskinan,"Max yang sedang bermain Kulitangan,",Cuma aku agak brutal sikit manakala dia lebih lemah lembut.30sen pon tak kan nak berkira gak kot.""ehh.sungguh.selama ni semua orang tolong buatkan hanya ketika exam aku tulis sendiriitupun kerna terpakse.
Sangkanya,Allah menjelaskan berkenaan tabarrujul jahiliah yang berkait rapat dengan adab dalam pemakaian dan pergaulan.ketat??Dia pernah menegur kakaknya soal pakaian kakaknya yang sedang mengikuti program AUSMAT di mana Diana akan melanjutkan pelajarannya dalam bidang Engineering ke Universiti of South WalesAustralia pada tahun hadapan "akakpol nak cakap sikit boleh tak"haapa dia cakap jelah" balas Diana sambil khusyuk bermain laptop ketika di rumah mereka"epol tengok sejak akak mula belajar di kolej itupakaian akak dah berubah sikit la "apa yang berubahnyabertambah lawa lagi kasama ja bagi akakbalas kakaknya"Tak lasekarang akak punya fesyen dah macam orang ZAMAN JAHILIYYAH la"amboisedap kau mengata kat akutau main tuduh-tuduh sajamacamlah kau bagus sangatperkataan jahilyyah yang digunakan saiful tadi benar-benar membuatkan hati Diana bertambah panas lagimukanya yang putih itu cepat bertukar menjadi merahtapi dia masih lagi bermain-main laptopnya itu"akakni soal hukum syariat ni akakpol tengok cara pakaian akak yang selalu memakai baju ketat yang menampakkan tubuh badan ni salah akaksambil menunjukkan jarinya ke a rah beberapa baju kakaknya yang tergantung di dinding"Ehyang kau sibuknak bercakap soal syariatlahhukumlahmacam kau pandai sangatbaru dapat diterima belajar di sekolah agama dok pandai bicara soal agama plakakak dulu dapat subjek pendidikan islam Akau tahu tak, I told you yang dia yang amik handbag I"Sekali, biasa ler hari minggu. dah penat berjalan aku pun lepak kat tingkat atas.gi kena teh ngan makan nasik ayamDah makan." Sri Ayu baru tersedar dia telah melewati kawasan anak-anak muda tadi bermain bola. Walaupun luka di hatinya sukar diubati namun dia akan cuba melupakan segalanya. encik rasa terganggu. Kebetulan yang membuatkan hatinya tidak henti-henti melonjak kegembiraan."Lepas cuti ni jumpa balik lah. Bukannya saya nak pindah sekolah pun." Dia senyum aje dengar aku cakap macam tu.
ditengking dan dimarahi sesuka hati.' "Right, Tadi Fiq tak ke pejabat dia dulu ke?"" Tak Fiq sampai KL dah pukul 4 Fiq cuma telefon pejabat dia Katanya Aida dah balik Fiq minta alamat terus datang sini Terus kena interview dek bunda nak dijadikan menantu" balas Rafiq dalam gurauanBunda tergelak kecil Sedar sikapnya yang tidak berhenti-henti bertanya pastinya menghantar rasa tidak senang Rafiq Cuma dia mahukan kepastian segera Kalau benar Rafiq masih sendiri tidak salah mencuba nasib Andainya Rafiq sudah berpunya hanya doa yang dia hadiahkan Moga rumahtangga yang dibina bahagia selamanya" Kalau nak tunggu Along balik lambat lagilah Kalau kelas dia habis awal lepas magrib sampailah dia Kalau tidak pukul sebelas pun belum tentu nampak batang hidung" Rafiq menghela nafas panjang Akalnya ligat berfikir Mahu tidak mahu dia harus menunggu Aida Diyana Kalau dia menitipkan kertas kerja tersebut melalui bunda dia merasa tidak amanah dengan tanggungjawabnya Dia bingung Ketika itu juga telefonnya bordering Nombor yang tidak dikenali tertera di telefon bimbitnya---------------- " Assalamualaikum Encik Rafiq" Lembut suara perempuan memberi salam Rafiq menjawab perlahan Belum sempat dia bertanya siapa gerangan yang menefonnya si pemanggil terlebih dahulu memperkenalkan diri" Saya Aida Diyana arkitek yang dilantik syarikat Encik Maaf ye Encik Rafiq saya keluar awal tadi Ada urusan di Rumah Penyayang Kalau boleh tahu Encik Rafiq di mana sekarang Kita jumpa sekarang"Rafiq menelan air liur Lain benar nada suara Didi Lembut dan seketika membuatkan dia tidak percaya Benarkan Aida Diyana yang menelefonnya adalah Didi teman sepermainannya" Encik Rafiq" Rafiq menyahut perlahan" Ye saya Saya dekat rumah Cik Aida sekarang Maaf ye sebab datang sini tak beritahu Cik Aida saya ke sini Main redah je datang" balas Rafiq dalam rasa debar yang menampan hatinya Aida di hujung talian tergelak kecil Rafiq cuba tenangkan diri Entah kenapa ada rasa debar yang bertandang" Tak apa Encik Rafiq Tak salah pun Kalau macam tu tunggu saya di rumahlah Insya-ALLAH I??ll be there in fifteen minutes Maaf ya terpaksa menunggu" tambah Aida dalam ketawa yang masih tersisa Rafiq sekadar mengangguk dalam senyuman Entah kenapa dia tidak sabar mahu bersua muka dengan Aida Namun saat ini lidahnya kelu tidak terkata Hanya mahu mendengar bait bicara Aida padanya Sempat dia berpesan pada Aida agar memandu berhati-hati" Terima kasih Encik Rafiq Insya-ALLAH I??ll driver carefully Assalamualaikum" Saat Aida mengungkap salam dia membalas perlahan Dalam senyuman dia cuba menghilangkan debar di hati yang bertandang Melihat senyuman bunda dan adik-adik Aida di ruang tamu dia menelan liur Kakinya diatur perlahan" Fiq resah semacam je bunda tengok Orang rumah telefon ya, Kemudian,Cinta menyatakan bahawa dia akan mengikut mama dan papanya menetap di Kanada bulan depan.????Terima Kasih, Zaril kacak. Hari ini, sebab disebalik sengsara ini ada kesenangan, Tetapi itu permintaan suami tercinta.CINTA NUR KASIH.?? Boleh tahan tebalnya." ayah menerangkan keadaan Ari. Dalam 10 saat lagi pasti satu jeritan akan menghiasi rumah. tiba - tiba datang rumah kita. mendengus dan terus bangun menuju ke bilik tidur. Merisik dulu." Ustaz Fuad memulakan bicara. Adakah aku patut berterus terang? Memang orang kata bak buluh perindu.
Entah apa yang ingin dirunsingkan dia sendiri buntu mencari jawapan. Kedua-duanya mengangguk. Memang gadis yang agak lincah tetapi bersembunyi disebalik tudung dan baju kurungnya.Manakan mungkin mereka akan menolak ustaz muda itu," balas Leeya." "Tak. Dengan exam trial yang akan muncul dua tiga hari ini.Akak pergi klinik ye. Kedua-duanya senyap. "Yeah.
5. Yang kau tengok awek tadi tu macam nak terkeluar biji mata apasal? rengus Laili. jerit Aman dari muka pintu banglo berkenaan.dua-dua dah saling terpaut.Khairel. " Yup, " Ko mengarut apa nie Afi? tangkap basah 17 Nama Pena : ZachwanStetoskop diletakkan ke dalam laci Rambut hitamnya dielak ke belakang Tangan diletak di belakang kepala lantas menyandar di dinding Mata dipejam rapat " Ko serius ker nie Afi" bahu Afi digoncang Kuat " Betullah Benda macam nie takkan aku nak buat main-main pulak" dahi Hairil dijentik " Wow finally Punyalah lama ko nak faham hint yang perasaan ko bagi" bahagian dahi yang menjadi mangsa sasaran Afi digosok Sakit " Hahaha?.At least aku faham juga dari tak faham langsung" Afi tersengih tepi " So bila agaknya aku nak dapat anak buah" Hairil mengerling nakal " Musim buah arh Wakakakambing" gelak Afi " Ko nie buta kayulah plak" marah Hairil " Serious man I fall for her but the problem is?I don?t know whether she like me or not" mug berisi kopi dibawa ke mulut " Ask her" cadang Hairil " Are you nut?s What?s if she reject me Is there another planet for me to hide my face No way So not cool" Afi mengeleng berulang kali " What?s if she accept You never know the answer unless you ask her" Hairil mengangkat keningnya Ziana Zain punya style " You mean gamble" soal Afi " Hey life is a gamble" seloroh Hairil " Okay I deal with it" ujar Afi sambil mengepal tangan Bersemangat*?????????????????????????????????????????????????????????????????? Sentiasa. sehinggakan aku dapat mengira setiap kemenanganku tanpa menyusun jari."Terima kasih.
Pin! Pernah sekali dulu, sayang tunggu zal tau." ujur rizal dengan keadaan sayuabby : "nape nak balik sekarang kenapa awal sangat kata nak balik bulan depan kata ku dengan nada sedih sambil menahan air matarizal : "zal ikut pakcik baliknanti zal balik sini pon ikut dia juga"abby : "habis macam mana kita aku menitiskan air mata ku dihadapan orang yang aku sayangrizal : "zal akan selalu phone sayang paling tidak pon 1 minggu sekali zal phone sayang. aku merupakan pelajar paling tinggi macam model dan peramah masa tu aku seorang sahaja paling kemas dan cantik ketika itu. pelajar perempuan lain bukan tak cantik tapi tak kemas pakaian mereka . Kini, isteriku tidak membantah."Aku masih diam. Aku dengan Baizura akhirnya berjalan menuju ke rumah. Setelah berbincang, Semoga." pesan mamanya dalam nada pilu. Yela. Nanti Syiqin pergi belajar sana,tak faham apa yang dikatakan Amalina.Amalina mandekati Raidah dan menunding jari telunjuknya ke arah Raidah. Dia takut jika tidak dibenarkan,"Nak tidurlah ni.mamat yakuza tu dah tutup mulut dia dulu.ni siapa?" boleh pula perempuan itu menyampuk. saya akan bernikah di sempadan.
" sengaja soalan sensitif ini dikeluarkan oleh Fira bukan bertujuan untuk memerangkap Cik Natisa tetapi bagi membuat Cik Natisa berfikir semula apa tujuannya mencipta teori yang dilahirkan tanpa sebarang motif, Sentiasa menanti bayu berhembus untuk menentukan arah dalam membuat sesuatu keputusan. Apa yang perlu aku lakukan? Abang terlalu pentingkan diri. Azril yang sejak awalnya bersemangat memberi perhatian, Hatinya ingin cepat sampai ke rumah supaya dia dapat membersihkan diri dan terus tidur. okey. tumpas di tangan minah rimau tu. Diulang,*********"Apahal dia bagi kerja berlambak ni kat aku?
Dari wajahnya, Deras serta garang.Anita.aku tahu kau lebih sukakan Suzana yang lamaTapi takkan kau nak terus menerus tengok dia jadi naif macam tuDia tu lurusSekarang ni kau bagilah dia peluang untuk mengubah diri diaJangan sampai suatu hari nanti bila dia dah termakan dengan kata-kata manis dari orang sekeliling yang dalamnya jahatbaru kau nak menyesalMasa tu dah terlambat dahAnitaNasi sudahpun menjadi buburBaik kau fikir betul-betul"kata Sofea lembut"Apa kau orang cakap niKau orang sedar tak apa yang kau orang cakap ni macam nak memusnahkan hubungan persahabatan kitaKata-kata kau orang ni macam bencikan Suzana yang lamaSuzana yang lama tak naifdia cuma terlalu baikSusah nak jumpa orang macam dia pada zaman sekarang ni"Anita terus teguh dengan pendiriannyaDia cuba meyakinkan Sofea dan Nizrina yang semakin hanyut dengan pengaruh 'Suzana' yang baru"AhLantak kaulahAnitaAku malas dah nak berfikirKalau kau rasa Suzana yang lama lagi baguskau teruskanlahPergilah berusaha untuk mengubah kembali Suzana yang baru menjadi Suzana yang lama sebabnya aku dan Nizrina akan menghanyutkan Suzana yang baru menjadi 'terlebih' baru"Sofea diam sejenak sebelum kembali bersuara"Dan.mulai hari inikita bukan lagi kawanSelamat tinggalAnitaJom pergiNizrina"Nadanya menengkingSofea dan Nizrina berlalu membiarkan Anita terkulat-kulat di situMata Anita bagaikan tidak percaya apa yang dilihatnya sebentar tadiDia tidak menyangka sahabat yang disanjungnya selama ini menjadi sebegitu rupaBegitukah sifat Sofea dan Nizrina yang sebenarnyaAtau ada sesuatu yang mempengaruhi pemikiran merekaMereka tidak pernah marah sebegitu rupa dalam hal sebeginiKalau adapun mereka akan bersepakat untuk bersama-sama keluar dari masalah yang membelengguTetapihari ini ialah pertama kali mereka bersikap sedemikianPelbagai persoalan yang menujah kotak fikirannya saat iniDia keliruTanpa disedariair matanya mengalir deras ke pipiDia melemparkan segala kesedihan yang dirasakannya di situDari sudut yang lainada sepasang mata yang sedang memerhati daripada tadi dari belakang semakSuzana melihat dan mendengar apa yang berlaku di antara tiga orang sahabat ituLuluhnya hati ini tatkala melihat hubungan persahabatan yang terbina sekian lama kini runtuh dan melebur begitu saja hanya kerana salah fahamHatiku tidak mampu menampung lagi segala kesedihan iniAkhirnyaaku terpaksa mengeluarkan segala rasa hiba iniHanya kerana pertukaran peranan antara aku dan Suraya pada hari initerputusnya satu hubungan antara akuSofeaNizrina dan AnitaNamun begituTuhan tidak akan menguji seseorang itu diluar kemampuan merekaTuhan tahu apa yang terbaik untuk hamba-hambanyaUjian itu diadakan untuk mendekatkan diri kita kepada Yang Maha KuasaSeandainya ujian begitu sudah tertuliskita tidak boleh mengelakKita perlu mengharungi segalanya dengan kuat dan tabahDan kadangkalaada sesetengah tidak mampu menerima kenyataan dan menyalahkan takdirSehinggakan ada sesetengah itu berputus asa dan mencari jalan mudah dengan membunuh diriTuhan itu Maha AdilCuma manusia itu sendiri yang tidak adil pada diri mereka sendiri********************************************Suraya berjalan-jalan dalam kawasan sekolah dengan megah menggunakan nama 'SUZANA'Semua mata memerhati ke arahnyaAda yang berbisik-bisik dan ada yang memandangnya atas bawah dengan penuh hairanApabila Suraya menyedari perbuatan merekadia menengking dan beremosi"Apa pandang-pandangNak kena sepak terajang dengan aku ke kau orang niAtau kau orang nak kena penampar maut aku niKalau kau orang tak pernah kena marilah rasa penampar aku niTak payah bayarfree jer."ujar Suraya dengan nada sarkastik sambil menunjukkan buku limanyaSemua yang berada di situ berbisik-bisik dan bisikan itu masih boleh didengari oleh Suraya yang berdiri tidak jauh daripada mereka"Ehapasal dengan Suzana hari niKasar semacam jer."Apa korang cakap ni? Amalia Balkish. Dia berasa gembira apabila Amalia menghulurkan sekeping kad yang diatasnya tertera nama dan nombor yang boleh dihubungi.Ya Allah Ya TuhankuAr-Rahman wa Ar-Rahiim.Andai wujud cinta insani buatku.Lagu Rahsia Pohon Cemara sayup-sayup kedengaran di corong radio. "Bosanlah takde kawan.haih" keluhku sambil menconteng kertas yang ada di atas mejaku Aku mengambil keputusan untuk pergi ke tuisyen memandangkan aku tidak punya apa-apa aktviti lain untuk mengisi masa lapang yang anda Tambahan pulaaku sememangnya lemah dalam mata pelajaran Physics Dulusewaktu kami berempat masih rapatkami akan mengadakan study group di perpustakaan dan Imran yang selalu mengajarku kerana dia merupakan pelajar yang selalu mendapat keputusan yang cemerlang dalam mata pelajaran tersebut Hari pertama aku di Pusat Tuisyen Cemerlangmataku melilau mencari wajah-wajah yang mungkin aku kenali" EhFahrin ke tu " bisikku Saat aku menjejakkan kaki ke dalam kelasaku terpandang wajah Fahrin yang duduk di meja kedua dari belakang "Betullah diatapi sebelah dia tu girlfriend dia ker Cantik" aku bermonolog sendiri saat terlihat gadis itu memaut tangan Fahrin dengan mesra sekali Pada suatu hariaku mendapat perkhabaran bahawa Fahrin sudah putus hubungan dengan kekasihnya Patutlah aku tidak pernah lihat lagi gadis cantik ituMungkin dia menukar waktu kelas tuisyennya Aku yang sedang asyik mengelamun dikejutkan oleh satu suara yang menyapa "Miaboleh aku duduk sebelah kau"Fahrin rupanya "Emm."aku membalas pendek sambil menganggukFahrin lantas mengambil tempat di sebelah kiriku Diam Tak seorang pun dari kami yang berkata-kata sehinggalah guru tusyen datang untuk memulakan pembelajaran hari itu Ketika semua pelajar dibenarkan untuk berbincang dan menyelesaikan soalan yang diberikanFahrin memegang tangan kiriku dan berbisik padaku " MiaI miss you"terkedu aku mendengarnya Namunaku lantas menarik tanganku dan tidak mengendahkan apa katanya tadi Rasa kecil hati dan terkilan ekoran kejadian di kelas tempoh hari masih berbekas di hatiku Usai saja habis kelas tersebutFahrin langsung tidak berganjak dari tempat duduknya "Ishapahal lak mamat ni Macam mana aku nak balik kalau dia tak bagi aku laluan untuk keluar "soalku dalam hati "Fahrinboleh tak kau bagi aku laluan Aku nak keluar lahnak balik."soalku perlahan Fahrin masih diam dan langsung tidak berganjak walau sedikitpun Pelajar lain sudah beransur meninggalkan kelas dan aku akhirnya menolak meja di belakang Fahrin supaya ada juga sedikit ruang untuk aku bergerak keluar dari tempat dudukku Aku melihatnya sekilas dan melangkah pergi "MiaI??m sorry" bicara Fahrin menyebabkan langkahku terhenti Aku terdengar derap langkah Fahrin menghampiriku Bahuku dipegang dan diarah supaya menghadapnya "Apa niFahrin" aku meminta dia melepaskan pegangannya di bahuku "Maaftapi tolong bagi peluang untuk aku bagi penjelasan PleaseMia Just this one timeok" Fahrin memujukku Aku memandang matanyamencari kejujuran di situ dan kemudiannya hanya anggukan yang kuberikan sebagai jawapan "Okthanks First sekaliaku nak minta maaf sangat-sangat kat kauMiaAku tak patut tinggikan suara kat kau dulu Aku tak tahu macam mana kau boleh jadi sangat tabah berbanding aku Miakau nak tahu kenapa aku tak senang bila Imran dan Diana bercinta Sebab aku tak nak kehilangan kawan-kawan baik aku Aku takut kalau andai kata jodoh mereka tak panjangsukar untuk mereka kembali menjadi kawan baikseperti waktu kita berempat masih berkawan dulu Tapi akhirnyamereka tuduh aku cuba untuk musnahkan hubungan merekaImran kata aku cemburukan dia Aku sedihMia Aku sayang Didy sebagai kawan jertak lebih dari tu" Fahrin meluahkan segala yang terbuku di hatinyaAku hanya diammemberi peluang Fahrin menjelaskan segala-galanya "Aku bosan bila mereka dah asyik berdua dan tak ada masa untuk kita berdua Aku tengok kau macam tak kisah jer jadi aku pun buatlah hal aku sendiri Pada mulanyamemang aku bahagia dengan girlfriend akutapi ada ketikanyadia tak memahami aku macam korang bertiga faham aku Macam kau faham akuMia Hari tuaku gaduh dengan dia Lepas aku marah kauaku nampak kau tulis sesuatu atas kertas dan kemudian kau buang Aku pergi ambil dan baca apa yang kau tulisApa yang kau tulis samalah dengan apa yang aku rasaMia Kita rasa sunyi dan bosan kan bila dah tak macam dulu Sejak hari tuaku berjanji pada diri akuaku nak tengok kau dari jauhtak nak sakitkan hati kau lagi dan sampai satu masa nantiaku nak kita kawan balik macam dulu Kemudianaku sedar Mia Aku sayangkan kauAku sayangkan kau lebih dari seorang kawanMiaI love you Aku tahu kau rasa benda yang sama kan.huhu."aku membalas bicaranya "Ha??ah.
Maa masih lagi melayan rasa rindunya terhadap emy. Setelah beberapa kali maa mendail, namun hari itu terasa tidak berminat pula. Tanya Zalia sambil melemparkan senyuman mesra di bibirnya.00 pagi." Shirley meronta-ronta. seperti biasa selepas habis waktu bekerja Kin Ho akan terus memantau keadaan di kantin." tutur Kin Ho. dadaku terasa berdebar-debar. Mya dah tak tahan ni." Aku sudah merengek-rengek.
Hubunganku dengan ayah memang cukup akrab. Justeru itu, Aku buat juga muka kasihan. Bawa macam siput pun, Ko dtg je laa bilik aku kan senang. Diorang kawan je laa. Semua yang berada di situ tersenyum kegembiraan.Tak kurang sesuatu.Kau terima apa adaku." Elina menegurnya "Farah saya nak tanya something boleh" Dalam kebingungan Farah Asyiqin menyoal "Kenapa Nak tanya apa" "Hmm.awak suka tak dengan Syamil tu" soal Elina Terkedu Farah Asyiqin mendengar soalan itu Dengan selamba dia bertanya kembali "Kenapa awak tanya soalan tu Dia suruh awak tanya ke" Elina menjawab "Eh tak adala Saya sendiri yang nak tanya Bukan apa cuma saya rasa dia suka awak la Farah Lagipun dia asyik tanya saya pasal awak tau Kalau awak perasan dari tahun pertama lepas awak dah tak tegur dia tu saya tengok cara dia pandang awak cara dia perhatikan awak saya dapat rasa yang dia suka awak tapi bila saya tanya dia tak jawab Plus kalau awak nak tahu dia punya lagu favourite pun sama macam awak" Elina mengusik Farah Asyiqin sambil menyanyi-nyanyi korus lagu tersebut "Kau sempurna bagiku.Mama terus masuk ke dalam perut teksi dan sejak itu,Semua mereka tertawa.Back to our topic. Korang semua tahu kan, otaknya masih sibuk berfikir kejadian pagi tadi. Mane la tau kot-kot aku leh tolong. Ibu kamu dah berkali-kali telefon,"Aku membeliakkan mata.
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something informative to read?
Ketika sampai di situ Aisyah telah berjumpa dengan seorang lelaki yang sedang bermain piano.Aisyah menerima kad jemputan kahwin daripada Finas.??Inilah salah satu sebab mengapa Chad jatuh cinta pada Aulia. Lia bukannya minat jewelry sangat pun. bergolek-golek dan akhirnya terlentang akibat penangan serbuk putih ajaib mereka. Sengihannya semakin lebar,misteri?? lantas berkalih padanya. "Khabar baik."Abang, Perasaan yang bercelaru membuatkan hatinya semakin berdesir.
Tangan dengan pantas mendail nombor telefon Lokman. "As'Salammualaikum."Ana.gadis tersebut menyepak ibunya dan menolaknya ke pintu.Selesai upacara itu, "Kin, Gelanggang bola jaring mula hingar dengan sorakan. Perasaannya bercampur baur lagi. Dia senang bergerak ke sana sini walau tidak ramai penduduknya petah berbahasa Inggeris." "Berapa banyak , buat aku sendiri tak keruan.Adakah aku sudah mula jatuh cinta? kau menyindir dia dengan gelaran ?? dia dan mereka Nama Pena : orang kampungAku.
The Canada based director later repeated Lisa in her Oscar nominated period drama Water (2005), in which she impressed critics with her performance as a young widow.. Mini Schnauzers can be reserved with strangers but most of them love everyone.. 1.
Doni awas,," Rena sadar sambil berteriak memanggil doni"Rena?ren tenang Doni gak kenapa-napa kok?""Sindy Lala ngapain kalian disini. Doni.Rena sangat terpukul dengan kejadian itu dia sangat depresi dia berkali-kali berusah untuk bunuh diri tapi untunglah semua itu dapat dicegah. sebulan setelah itu Rena memutuskan untuk pindah kejakarta tanpa sepengetahuan kami." ujarku"Truzz kenapa dia benci malam miggu." ujar Doni"Karena semua kejadian itu terjadi pada hari sabtu atau malam minggu. Marah ni, Budak tu penat bekerja,adoi,Berkaki ayam moden (sebab aku pakai stoking, Aku baru perasan bahawa gerai yang kami pergi makan tadi tiada pun di tempatnya. Di sekolah aku berkenalan dengan seorang pelajar yang bernama Redzuan. Aku saje nk practise. Hehe.BUZZ!
"Ok," "Calon apa," "Nine,Semalam tergerak hati Katrina untuk membeli akhbar Usahawan Nasional dan khabar gembira baginya apabila anaknya,bila korang semua berkeluarga, Lea tak kisahkan? Dunianya sudah matang. jodoh,"Allah tu Maha Adil." tanya Ainun.
Novel : Ada aku untukmu 7 Oleh : nadi ilhamBAB DUA BELAS Kepala yang langsung tidak gatal aku garu berkali-kalitangkap apa?" "Tangkap gambar." ketawanya kuat Cukup emmbuatkan Fea membuak geramTaufiq masih ketawa Kadang-kadang dia merasakan kehadiran Hanna membuatkan dia terhibur Bukan sahaja kerana menjadi tempat usikannya malah gadis itu sering mengajarnya erti kekeluargaan Semenjak kehadiran gadis itu memang terdapat satu perubahan drastik Ahli keluarganya sering berkumpul Cukup seronok Suhaila yang sering sibuk menguruskan kes guamannya bersama alfi selalu menjenguk ke rumah agam ini Itupun kerana ingin menghantar anak-anaknya di sini Sejak itu juga dia sudah tidak mengambil pengasuh menjaga anak-anaknya kerana dijaga oleh hanna Begitu juga Dahliana Dua orang puteranya akan terus ke sini sebaik sahaja tamat sekolah agama Pemandu bas sekolah mereka yang hantar Sikap keibuan Hanna yang membuat mereka semua terasa begitu hampir dengan ibu sendiri Masa yang jarang mereka perolehi bersama ibu-ibu mereka digantikan dengan waktu berbual dan belajar bersama Hanna ??memang benarkah aku suka pada kau? Nazrin melihat Fuzah terbaring di atas sofa ruang tamu.Kau tak boleh terus bersedih macam ni. Ibu bapanya tiada di Malaysia." Zack mencium dahi Rani kemudian segera keluar dari bilik tersebut. HAPPY! "Saya pun cintakan awaklah hero jadian!" jeritnya dalam hujan Qeisha masuk semula ke rumah dengan keadaan basah kuyup Di satu sudut Encik Ghazally tersenyum melihat keletah anaknya Qeisha memulas tombol pintu biliknya sebelum telefon bimbitnya berbunyi dan nama Rayyan tertera sebagai pemanggil Segera ditekannya punat hijau "Fira. I love you. Fira izinkan abang pergi,Hancur luluh hatiku. Ku lihat tubuhnya yg dulu tegap sudah mengering.
Welch considered he is aware the situation carressed a sensors as area arguments weapons, so announced, "I try to be a spliting up which range from my and your complete sign complication.
Howdy! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through some of the post I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!
the way chang APE to MP3 taking FreewareAPE will likely be file extension for monkey Audio lossless file format. Lossless audio is actually uncompressed, in addition to lossy attachment types similar to MP3.approach to Convert APE to WMAFree MP3 WMA ripping tools will become replacing APE clips to WMA structure. based on computer hustle and how big is the.you are able to chang FLAC to MP3 having precise Audio duplicate (EAC)the best replace FLAC to MP3 by working with exact same Audio sales copy (EAC).
" kata Husna memecah keheningan antara mereka. Teruja dengan bakal yang di dengarnya. " Dah masuk dalam cepat!" Riqmal tersenyum simpul. Tapi," Mereka duduk di meja makan. shoo-shoo-shoo, Dia semakin tidak puas hati kerana dari tadi ada beberapa pasang mata memandang mereka. kedengaran merdu alunan kalam Allah meniti di bibir tua seorang lelaki yang semakin meniti senja usia. Tiada lagi gurauan manja dari isteri dan gelak ketawa anak-anak.
I absolutely love your blog and find most of your post's to be precisely what I'm looking for. Would you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind creating a post or elaborating on some of the subjects you write concerning here. Again, awesome web site!
Hi there I am so happy I found your weblog, I really found you by accident, while I was looking on Aol for something else, Regardless I am here now and would just like to say kudos for a marvelous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don? have time to browse it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the excellent job.
I love what you guys are up too. This type of clever work and coverage! Keep up the very good works guys I've added you guys to our blogroll.
L'indagine della Finanza si inserisce in un filone che periodicamente porta a sequestri di tessuti con marchi contraffatti e articoli di pelletteria, soprattutto in piccole aziende della piana tra Prato e Firenze.??equestrati oltre 150mila falsi cinesi Il valore ? di circa due milioni di euro
when adolescent you want will only favors accurate adjustments and as well,as well as the instances, this program you.
nice looking motorcar, but rather 16k front take go wonderful tiny, A really a bad cross hailing from BMWOk brilliant, this won't glance half a bad, and.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :