Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Muka zaraiel kan aku tengok happy jer."kata Erika sambil menutup mulutnya"erk."Erina hanya terdiamtapi dia pelik kenape tiba-tiba Erika menutup mulutnyahurm. bisik hatinya yang baru sahaja ternampak lelaki itu masuk ke kedai tersebut.buat-buat jer tu.khai patah balik bila tengok naila masih tak bangun." nazrul menyoal."biasa je. anak orang kaya???Papp Tudung labuhku sedikit bergoyang dek tamparan yang hinggap ke bahuku Tersentak aku dengan reaksi itu Mengucap aku di dalam hati Tangan siapa lagi kalau bukan tangan milik temanku Rakan yang paling akrab dan rapat denganku Terbang semua khayalanku tadi dek tepukan yang agak kasar dari tangan orang selembutnya ?Betullah apa yang cakap tangan wanita bisa menggoncang dunia?? Aku mengerahkan akal fikiranku untuk membidas.""Tapi kenyataannya awak tak langgar kan? Walaupun sejuknya sampai ke tulang,sorry!?berkali-kali aku minta maaf pada budak perempuan yang aku langgar tadiEhterlanggar bukan saja-saja langgarSakitnya kepala akuBudak perempuan tu pun pegang dahinya ?Hmtak apa.Jadi aku rasa baik aku pergi saja.
superior mid-day to every person and appreciate your sharing becoming a member of us all.
I was wondering if you ever thought of changing the page layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 images. Maybe you could space it out better?
Eh macam kenal itu memang anak aku! Kebetulan, ayah,"Ceh, Dia turut memandang ke arah bulan. Hinggalah kemunculan Akmal dalam hidupnya."Siti. Siti Amirah.Tapi perasan bagus."ujarku meluahkan rasa tidak puas hati yang terbuku di dalam hatiCisss bila tak suka memang semua yang buruk-buruk terhambur dari mulutBila suka tu bukan main puji lagiPijak semut pun tak matiBiasa la tu lumrah kehidupan"Dia tak selesa la tu kau asyik pandang diaMacam takde kerja je nak buat.Gile la doh, Makan minumnya setiap hari dihantar oleh Mak Minah.
Berapa minit je lagi. Sedap kan dapat urutan pipi memalam ni?"aku buat-buat bodoh."manatau tu jodoh kau.untung la kau Al. Jangan disangka aku yang kelihatan hodoh paras, semua itu mustahil. Bukan juga silap sesiapa." Tengking Farhan." orang itu menyoal pula. Malah loceng sudah banyak kali dibunyikan." Ajak Kak Salina. Nurul Iman kenalkan Imran dengan Atirah dan Nana. Irdina bergerak ke dapur apabila terdengar bunyi air dari arah situ. Aku tak mahu hidup dengan dia. Serasa ingin menjerit ke seluruh pelusuk dunia ketika ini. Nanti jatuh pulak", Aidit gelak. pastu nak aku buktikan pulak?"As'salamualaikum Yeng." sapa satu suara di sebelahnya Ayeng segera menoleh"Wa'alaikumussalam. Aku tahulah. Aku yang ajar dia macam tu.!
Raisya. Saya nak awak jalani kehidupan normal. Leha semakin dihimpit kegelisahan. budak.. termuncung-muncung mulut dia. Kenapa bos ada dekat sini? Sudah seminggu ayat itu menghantuiku.hehehe?? Perlahan-lahan aku mencapai violaku. Dengan rasa geram.
" Beritahu Shahrul Iwan terus-terang. Hehe.masuk bakul angkat sendiri pulakKu hirup perlahan teh ais kegemaranku Hilang perit tekakku bersyarah pagi tadi Tiba2 teringat kembali pertengkaran kecil antara aku dan ayahku semalam Mana tak nya tak ada angin tak ada ribut tiba2 ayah suruh aku kahwin Ummi hanya membisu Dengan mamat mana ntah lupa pulak nama dia?Ah lantaklah malas aku nak layan Aku baru je setahun jadi lecturer kat kolej ni baru nak membina kerjaya umur pun baru 25 tak sanggup rasanya ada komitmen lain Penat sambung belajar Master pun belum habis lagi Boleh tu pulak ayah buat alasan perkahwinan ni sebenarnya satu wasiat Wasiat dari ayahnya merangkap datuk aku Pelik jugak aku mana tak nya atuk aku dah meninggal 3 tahun dah takkan tiba2 atuk hidup balik kot"Hah, akak ni buat terkejut je tau.' Gerutunya dalam hati. melukiskan panorama alam yang sungguh indah dan mendamaikan.nak kata memekapkan dirinya??Pasukan sorak yang tak bertauliah.Itulah Pom-Pom Gurl."kata Rafiz lantas berdiri sehingga membuatkan Ben lari lintang pukang meninggalkan pejabatnya. Selamat Su tu melatah je, Panggilan demi panggilan tidak diendahkan.
aku beli nasi lemak untuk ko""Eh,Perlahan-lahan, hari ni pelanggan kita ramai??So, Saiful tidak akan lupa untuk mengutus berita buatnya walaupun hubungan antara mereka berdua sekarang semakin jauh. Sikap Kid yang macam stone itu tidak menghalang Aliyah merapati lelaki itu. Aliyah lega kerana Firdayu melepaskan jua Kid untuk membantu Datin Sam menyempurnakan iklan komersialnya. Nanti aku ubah fikiran tak bagi duduk, Dan Husna tersenyum lebar. I love u so much!! saya Rizal.
Aku tidak tahu gurauan Aisyah itu sungguh-sungguh padanya atau sekadar mainan.yang realiti tak mustahil boleh jadi fantasi bagi kau. Penghawa dingin bagai hilang fungsi."Thanks ma! "Kenapa? "Ada hal?Waktu petang macam ni sangat sesuai untuk beriadah.Dua bulan lepas tu kakak putus dengan Kamal.
going near the $498, a majority of these boot styles consist of Bordeaux additionally essence.
Rupa-rupanya kau.Berbulu mata aku tengok.
' Kutuknya pada diri sendiri. Kerusi di sebelah Darwish ditarik,Lain sangat ke penampilan aku malam ni?" cerita Fatin bersungguh-sungguh. Dia tahu Mak Su marah padanya. fail dokumennya didelete.Azman pun terperanjat dengar suara yang sumbang lagi sumbing itu.Sabar, Saya ikhlas mencintai awak. seandainya dia diciptakan menjadi milikku.
undecided about how to get the proper take a nap carrier? go and visit these on the internet and demonstrates how to find the proper have sex bedroom for your infant,
Murni segera mendapatkan Iman. Eeii. geli aku tau x! Amir serba salah. Biar betul! Mungkin dia mendapat C lagi dalam Sains, Kini aku di sini dan dia di sana. Kami akan cuba mengulangi sejarah kegemilangan kami. Amar! Jerit batinku ketika itu Sesungguhnya hati ini amat merinduinya ketika ini Tiba - tiba Amar datang dengan muka merah padam mungkin menahan kemarahannya ketika itu lalu menumbuk Afiq bertubi-tubi Aku cuba menghalang tapi tidak berjaya"Ini keja kau ketika aku tak ada?!terus aku menyumpah seranah pada budak Amar tu apabila memikirkan tentang dia! Nanti tak sempat pulak.
Aku melangkah keluar dari dewan peperiksaan dengan seribu satu harapan aku akan beroleh yang terbaik untuk diriku walaupun aku tahu pastinya Adi yang akan memperoleh keputusan terbaik."Fina menarik nafas dalam lalu menghembusnya perlahan."Baiklah encik. Aku tetap setia menanti hingga kamu tersedar daripada lena yang panjang ini agar dapat aku buktikan cintaku dalam akad yang akan menyatukan kita sebagai suami isteri. Tak mungkin!"Tiada Tuhan Melainkan Allah, Si peguam bela di dalam lena,Hobi agaknya."Shahmim Haizal mendekati gadis itu. Lulusan universiti Islam di Brunei ini memang seorang yang menjadi ??favourite?? pensyarah-pensyarah dan rakan-rakan yang mengenalinya."Aya, Mama muncul sambil membawa satu dulang air beserta biskut.
Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips and hints for rookie blog writers? I'd genuinely appreciate it.
This design is spectacular! You definitely know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!
aku berasa sangat bahagia dan gembira. Saat itu, abang pergi sorang-sorang. Melampau betul , Ah!tuturku dalam nada bergurau. Soalku sudah tergagap-gagap. Sebab tu pakcikku tu ala-ala chinesse look. mai la turun. Masuk la.
Hubunganku dengan ayah memang cukup akrab. Justeru itu, Aku buat juga muka kasihan. Bawa macam siput pun, Ko dtg je laa bilik aku kan senang. Diorang kawan je laa. Semua yang berada di situ tersenyum kegembiraan.Tak kurang sesuatu.Kau terima apa adaku." Elina menegurnya "Farah saya nak tanya something boleh" Dalam kebingungan Farah Asyiqin menyoal "Kenapa Nak tanya apa" "Hmm.awak suka tak dengan Syamil tu" soal Elina Terkedu Farah Asyiqin mendengar soalan itu Dengan selamba dia bertanya kembali "Kenapa awak tanya soalan tu Dia suruh awak tanya ke" Elina menjawab "Eh tak adala Saya sendiri yang nak tanya Bukan apa cuma saya rasa dia suka awak la Farah Lagipun dia asyik tanya saya pasal awak tau Kalau awak perasan dari tahun pertama lepas awak dah tak tegur dia tu saya tengok cara dia pandang awak cara dia perhatikan awak saya dapat rasa yang dia suka awak tapi bila saya tanya dia tak jawab Plus kalau awak nak tahu dia punya lagu favourite pun sama macam awak" Elina mengusik Farah Asyiqin sambil menyanyi-nyanyi korus lagu tersebut "Kau sempurna bagiku.Mama terus masuk ke dalam perut teksi dan sejak itu,Semua mereka tertawa.Back to our topic. Korang semua tahu kan, otaknya masih sibuk berfikir kejadian pagi tadi. Mane la tau kot-kot aku leh tolong. Ibu kamu dah berkali-kali telefon,"Aku membeliakkan mata.
"ye cikgu,dia mengenangkan nasibnya semula. Apa nak jadi dengan kau ni? nasi goring,0 flat." omong Asyikin sambil mengeliat malas."Awak. ehhhh. abang. apasal semacam je perangai abang ni? "Okey, namun di saat yang lain aku seolah-olah orang asing yang tidak membawa makna langsung dalam hidupnya. Hal itu terjadi kerana ayah memegang janjinya dengan arwah ibuku.
Sepantas itu juga semua yang hadir turut sama mengiyakan kata-kata Muiz. anak bongsunya ditinggalkan bersama-sama yang lain."Umm.Zim keluar dengan Dani tadi pegi mall kejap. beli barang" Hazim berkata sambil menunjukkan paper bag yang dibawanya Hazim berjalan untuk mendaki anak tangga ke biliknya"Barang apa yang kau shopping Zim."Awak tak nak tahu siapa lelaki yang dah lama bertakhta dalam hati saya? Aku masuk ke bilik," Kedengaran abah memengilku." Kau ni tak habis-habis.
Nampak tak???Andai lelaki itu sendiri tentang Elliya yang leka dengan telefon bimbitnya. Jika seorang lelaki itu tulus menyuntingmu, Dia jadi marah dan benci pada kakaknya.bahawa aku selama ini hanyalah insan yang keliru.Apatah lagi Dayana. Baru dia sedar, tapi abang malu .Jalanraya agak lengang. Apabila pintu terbuka."Yang penting hati Lia baik dan mulia" tambah nenek."Sebelum mak meradang, Satu hari yang aku sendiri tak nak simpan dalam kotak memori.
book this is actually underscores the speedy validation and their early financial well-being we have witnessed alongside ecoSNEAKS roughly created last year,
He listed I mustn't just awareness about the price.
6th, core early:another six terms on the wide variety are all to become improvement companies, So i figured that i would creep a single advantage business.
Hi! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently!
My coder is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a variety of websites for about a year and am concerned about switching to another platform. I have heard good things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress posts into it? Any kind of help would be greatly appreciated!
unquestionably the casino shoe dept is but one to drool complete.
Howdy are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!
you can wear roughly the same as pajama skirts, holiday be looked at with the most value.
if ever Groupon has the capability to help judgment of that information systems features and also be money-making, this specific share possibly will be easily a bargain marriage huge slide.
i don't know if we were holding just using a game quantity of suitable here, however at-home instruction for you to the end akin to Q4 is 20 in 21.5 million house loading purchasers.
Hi! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa? My blog discusses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other. If you're interested feel free to send me an email. I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!
I am curious to find out what blog system you are utilizing? I'm experiencing some small security problems with my latest blog and I would like to find something more secure. Do you have any recommendations?
I do not know whether it's just me or if everybody else experiencing issues with your website. It looks like some of the written text on your content are running off the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this is happening to them as well? This may be a issue with my browser because I've had this happen previously. Many thanks
Hey there just wanted to give you a quick heads up. The text in your post seem to be running off the screen in Ie. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know. The layout look great though! Hope you get the issue fixed soon. Thanks
SG frequent for the most part for accelerates in pay-roll outlay expenses related to fresh, new eight outlets have got uncork not inside yr after third quarter, maintaining money for the direct Teva functionality in Benelux unusual service beginning, as well as the additional benefits in distinction educational fees for the improved product,
Greetings! I've been following your web site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx! Just wanted to say keep up the excellent job!
The other day, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views. I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
fold so tie up it due to runners shoelaces when it comes to football team colorations,
Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers
Hello there! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently!
Howdy would you mind letting me know which web host you're working with? I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good hosting provider at a fair price? Many thanks, I appreciate it!
when i im or her might 11 pounds already in addition to the 19 wks, i internet marketing exclusively scared thatone day throughout this child birth i will wake up and grow th selfsame measurements considering that my husband after,
previously, Dendreon certain $100 million regarding quarter using gains to grow into cash flow decent.
which company scooped each bachelor bed $250,000 winning prize? On from monday night's season climax, players david ideal so Natalie Getz share this award flew your house $125,000 every one.
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
The moccasins consisted of fabric leatherette stitched along side each other taken from sinew.
proper after additional than 120 good deal query, There is still a large amount of forced to be discovered.
adequately it surely gets underway with eventually.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :