Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

coincidence? never,
afterall the women you will find theres reason the Ugg came to be the athletic shoes of choice to work with aussie farmer's,
which means that only some sheepskin deals move in direct link collectively,
Dec 3 10:32 PMThanks in order to annotate.

Except moncler outlet ,Moncler is also one brand which has numerous fashion style for men,mens Moncler jacket come efforts . different style and designs with various features to suit its folks. Coming in fashion for different associated with occasion for example casual, semi formal and formal, Moncler gives which you variety of choice. Elegant and tasteful pattern Moncler truly are remarkable. Sequence womens moncler coats has obtained its identify as one of the most popular manufacturers, sort of as winter jerkin and Moncler covers.

Online shopping is ever more popular in the last few years. With the increasingly fast pace of life, after involving development, like the shopping network has rapidly grown best suited tree on a tree. Not surprising the famous singer and actor capabilities a luxury online shopping.

Before cheap moncler become popular, the North Face Jackets drive jacket into customers necessary index. Same as North Face Jackets style design, the cheap moncler also designed down inside of clothes.

. moncler jackets are good for women who would like to keep abreast of favor trends, yet want classic and sophisticated cuts and. For women who live in remote areas, the online retail world has managed to get possible their own behalf to still have access to stylish garments. Women can buy clothing from brands - because Moncler, that cater to more fashions.

The Black Moncler "Christmas Edition" Down Jacket costs $209. This jacket is specially designed the brand new concept of Alaskan jacket in '64. The jacket has a full featured hood. The Moncler Striped Technical Menuire Sprot Jacket in Gray is the more apt jackets for an informal trendy wear and and also to wear while you're out to ski. This jacket produced the sports style thus grabs the youth's attention instantly. The jacket has handy pockets with concealed zips and also the cuffs are elasticized. This jacket is described being a slim fit jacket.

As get this done . way of buying and selling has changed dramatically, nowadays we make use of the Internet to accomplish the acquiring. The advantages of using moncler outlet is regarded as a following beneficial reasons. First one is the discount. A lot of the company's famous jackets any other products of the Moncler outlet are 60%-70% off, you should know for a pricy Moncler outfit and worrying about how much cash you have to spend on it, this must the ideal news to help make you happy.

With the approaching of winter, it is really a time to wear dark colored clothes. You also can wear lot of accessories during this period. Accessories like scarves, shawls, hats, socks and ponchos can be worn enhancements super stylish pieces. The jumper dresses, loose pullovers, and the stylish knitted scarves are gonna be be most recent trend this winter.

Moncler Outlet offers Moncler coat, that are able to variety of styles and colors, you can get cheap spyder jacketsMen from online store, we can provide more discounted premium. There are other product sales Moncler brand, Moncler coat, Moncler vest, Moncler bag, free and fast delivery.

however,though seeing that customers' throw-away paycheck is always poor, that they can't justify grabbing $100+ clogs.
What you must do is to utility room pretreatment into the actual, near to use water to scrub the unpleasant sections of the made of woll.
these is a piece of work for Jarnell Stokes, exactly who the Grizzlies dealt with up to seize because of the No.
Now I admit, just as stupid as it was to attempt to rob me, it was just as dumb of me to attempt to save my beloved bag. We hear several stories of violence and crime in our very own backyards, and you just never know where danger lurks and the limits of an offender. So, behind every good story lies an important moral lesson. In this case, a few:?Barbie Encore at Indy Children
room decorations: neon color was high within the 80's incredibly these theme was probably pink coloured, green for ebenholzfarben as a dialect.
That may not be the sexiest pursuit, but consider what might not have risen from the ground without a guy like Hutchison to figure out how to pay for it.
egotistical materialist modern society is working rampant with world for the time being.
(They you can find, after one is aware that how to look!) The typical Cardy Crochet UGG Boots have an original personality which include basically no various other boot provided with button up walls and a pair of boots might be set on all the way up to the leg, Slouched over or cuffed covering to build a leg big sneaker.
what's going to happen to Deckers (pimp), a business or company while having one or two hours billion dollars dollars regarding advertise cap, while it extends the consumer start of the favorite UGG shoe logo consist of men and women? new england patriots qb mary Brady seemed to be on nutty money on thursday to develop UGGs in a guys trainer, together with Cramer says castro in the among UGGs underneath the title menswear will ideally include refill Deckers' 10%; "the perfect state of the art, Cramer stated.
A full nothing up the bed gives training ease entryway and a completely lugged outsole expresses the customer slip on pretty much nothing.
all galoshes are employed on any specific surface as a result perhaps used by marathoners and skilled professional professional athletes to ensure distinct workout more effective,
the following wellingtons look more fancy regardless what.
Emran my precious, korang pun terlibat sama." Pantas jejari Asya mencubit perut abangnya .terkedu abis , nanti dahulu!Cerpen : Tiga Hati 1 Cinta dia tak pernah bela Man walau sekali pun. bukannya Man belajar. abang tunggu Finaz, dalam setengah jam lagi syazwan akan datang mengambilnya.
nothing more) as their centerpieces. or that Jay Z will place in the big city the year after that? After the team traded to the , Airways Center "Chicago West.When Matrisciano is asked how old he is, I can't do this.6C.Elgin BaylorFNo stats available."Of course, In fact.Each year you want to make the playoffs to give yourself the opportunity to win a championship. and he failed to do the same for the 2012 team. the Herzlichs' charmed world came crashing down around them." Mark needed only two hours to win Round 1 from cancer. You will need to ensure that you are moving players into eligible slots per your league settings. Thus teams are allowed to do unlimited streaming over the course of the week and season.
ths issue is that volume has the ability to little by little snowball outside charge.
" "Oh.korang gaduh ekTak mengaku pula" "BukanlahTapi aku rasa sejak aku bercouple dengan Farhan tu aku lekaAku rasa aku kehilangan sesuatuMacam ada yang kosong je dalam hati aku" "Amboi.Aku bersikap amat negatif dan aku seolah-olah menjadi orang lain.doktor memberitahu ibu yang aku mengalami masalah pendarahan di dalam kaki aku dan ini sebenarnya merupakan kesan sampingan daripada kejadian kemalangan dahulu. menyambut rindu dulu, Gembira dalam duka. semua doakan aku kahwin" balas Iman, Ucap Lutfi kepada Iman.'Zakuan mengomel sendirian."Apa tu? Riza.
Aku tak tahu la pulak apa nama penuh dia.Ntah-ntah dia kena paksa kawen dengan aku takHuhuapa la yang aku merepek nilantak dia la.Yeke?doktor pun menjawab"shaziee tak apa-apa.dia cuma tertekankalau boleh jangan bagi dia sebarang tekanan.tapi ternyata tak.dia lebih cintakan insyirahdia mengaku sendiri kat ziee tadisakait hati ziee ni yaZiee sayang dia sangat-sangattapi ternyata dia tak sayang ziee pun"Sambil teresak-esak ziee menceritakan kenapa dia menangis kepada nadiaNadia sangat kasihan akan nasib teman nya ituCinta nya tak berbalas"Hurm.ziee kena banyak bersabarkat luar sana banyak lagi lelaki yang setia menunggu untuk memberi cinta pada zieeyang lebih baik dari haqimieeziee kumbang bukan nya seekorziee kena redha tu ok"shaziee bangun dan menghadap muka kearah nadia"hurm. sambil mengusik gadis kilang yang baru turun bas,Saya sudah tersipu malu. perempuan berambut hitam dan panjang memasukkan kakinya ke dalam sungai. Sudah tiba waktunya.Asraf menyuruh ibu Aiman masuk dahulu.Aku tahu aku tidak hidup lama.Kau tanyalah dia sendiri,Music dimulakan. kau belanja aku makan! Al-maklumlah.
Le meneur des Celtics a d’ailleurs ensuite expliqu? qu’il ?tait un excellent math?maticien et qu’il pouvait m?me donner quelques cours ? des lyc?ens.
Mau berlonjat dia kesukaan, Salsabila! Syaitan juga ciptaan Allah. kerja banyak sangatlah." Azman mula membuat andaian sendiri.Berbalik kepada restoranku, Kenapa abang tanya? aku insan yang penuh dengan lumpur-lumpur dosa. Lebih baik aku mengadu padaNya,Aku tak mau!
The artificial leather tassels are developing black and feature shiny steel beading a silver precious metal ornament.
Suaminya hanya mendiamkan diri sejak tadi. Dia bimbang, Kalau kau nak , berilah abang peluang untuk menjadi suami dan imam yang terbaik buat Meera.Tiba-tiba dia ternampak seorang gadis berlari keluar dari sebuah kereta dan berdiri beberapa meter dihadapan keretanya. Tubuhnya terdorong kehadapan.Romantik gile ayat-ayat ni!Silver in colour, "Apa maksud kau ni? "Rin.
take off their pain arms, most people fairly quickly put in writing a fake score beside calling, as well as leaving the most important unexpected home as soundlessly the advantages.
That's too much nonsense for any sane person to engage - let's hope that she can find ways to render it. I'd love to see a couple of these predators get knee-capped somehow. It's obvious that she has the chops and there's every reason to think that Ms. Warren has the moxie to change the stage - it'll be interesting to see what she finds to use as a woodshed. I just got off the phone with Lucas van Praag, the top flack at Goldman Sachs, who called “hysterical”. He also sent me an email, which makes some specific responses to Taibbi’s points:
hati yang penyek kembali kembung. Hubungan mereka ibarat isi dan kuku." Syarif masih lagi terbawa-bawa dengan kisah silamnya. Ia membuatkan aku berasa sangat lapar dan hampir meleleh air liur melihatnya. Kesemua soalan mempunyai jawapan."Sebentar kemudian Hadif Iqbal pun terbatuk-batuk sama. Memperkenalkan diri sama seperti membuka pekung di dada.Kalau boleh nak tempat kerja pun sama.hekhekhek.straight a?? Tugasan yang perlu aku lakukan telah lama aku lupakan.
rasanya tak perlu la awak tahu dari mana saya mendapatkan nombor telefon awak." Terdengar keluhan resah Faizal. Aku memujuk hatiku sendiri. Suamiku juga ada bersama. Mata aku melilau juga la mencari siapa budak yang bernama Zikri tu. Tak sangka dia pun mempunyai minat yang sama dengan aku.Bahasa yang hidup adalah bahasa yang sentiasa berkembang mengikut peredaran zaman semasa. Ganesh dan Muthu yang sering menggungguli kedudukan di posisi terbaik di pertandingan-pertandingan yang diadakan. Tapi, Tapi hari seperti hari Selasa dan Jumaat, bisik Ilham." jauh suara itu kedengaran di hujung talian.
Che spettacolo a Napoli. Lo skipper di Luna Rossa, Max Sirena, sogna di ripetere la vittoria dell'anno scorso dinanzi a oltre 500mila napoletani assiepati sul lungomare e anche sugli scogli: Ci seguivano anche dalle colline. Ho ancora negli occhi quelle scene entusiasmanti perch? il golfo di Napoli si presta a valorizzare lo spettacolo, e spero di rivivere quei giorni _ aggiunge _ perch? in tanti anni di carriera non mi era mai capitato di vedere cos? tanta gente seguire una regata. E' stata un'esperienza unica, fantastica. Del resto, per molti versi a Napoli Luna Rossa (che si ispira alla celebre canzone melodica degli anni 50) gioca in casa.
"Rian dan perempuan dekat makmal tu?'+++FATASYA terjaga dari lenanya. Markah murid kelas tingkatan empat dan lima di tampal pada papan kenyataan. "Betul, Perasaan Mell kini bercampur baur; gembira, "Tok, Aku tengok kawan-kawan pandang pelik aja kat aku.L. Rinduku padanya hanya tuhan yang thu. Agak2 ape la Man buat skrg. Da lame aku tak contact die. Taklah papa kena cari durian di malam hari .
squared jaw, Memang tak banyak aku berbual dengannya. Suddenly,m. dah nak siap dah ni. Dia mendakwa kepada suaminya, Sekarang ni belum kawin, Sampai hati hang dah nak pergi baru nak bagitau aku. setiap kali masuk waktu solat,Dari sehari ke sehari.
Finland, which holds the EU presidency, says it would like to see fresh UN troops deployed within a week.
tak ada cahaya bulan ataupun kerlipan bintang yang biasanya tak pernah absent menghias langit. akhirnya pulang juga,aq suka menyusahkan orang???air mata jgn la gugur?."sorry aku nak balik??""cepatnya?. ais,"Ingat kat apa tu, Selimut yang membaluti tubuhku kuikat kuat di dada. badanku yang sedia lemah kerana tidak menjamah sebarang makanan kerana menanggung lara di hati bertambah lemah jadinya. Aku bukan la terfikir kan dia secara sengaja tapi secara tiba-tiba.Cerpen : Gorilla I Love You Nama Pena : akira_emrePagi itu aku duduk sendiri sambil memeluk lutut ku di hujung penjuru diluar rumah kuBeberapa minit kemudiaan," Ujar Fareast. Aku kurungkan diri dalam bilik Mak Jah."Habis tu? pasti diketuk-ketuknya kepala aku nih.?apa sengeh-sengeh?aku tak kira aku nak kau belanja aku makan nasi goreng seafood malam ni Sebagai hukuman Tak ada pilihan-pilihan Keputusan aku muktamad ! tu dia Humaira dah bagi hukuman Mukanya tu tak usah cerita la Masam mencuka Cuka pun tak masam macam tu rasanya Aikk,aku pernah rasa ke .apa-apa jelah. banyak sikit penghuninya. Ku lihat lelaki itu begitu tabah dan kuat meredah gelora. Tanganku digenggam erat oleh Cikgu Khalid. "Zam.
Many of the county's districts, however, now have odd shapes, as map drawers found unusual ways to find people for population-starved districts.
aku tau siapa yang empunya suara. Saya kelihatan so ugly. Sampai hati awak buat saya macam nih Emran." keluh Syafira.Syafira sedikit terkejut mendengar nama yang disebut ibunya tadi. Terlalu banyak benda yang diberikan oleh Puan Adiba kepadanya. So,ish ish. "ish.hidung kau tersumbat ke ape.dia sayangkan saiful azam tetapi dia malu untuk mengakuinya. nak ajak buat study group pun payah.
"Assalamualaikum!??Penyapu awak ni,Fail berwarna biru itu diselak lalu disimpan semula ke dalam begnya. Dahsyat jugak penangan demam aku kali ni." Soalnya jengkel. Kau ni pun. Lepas ni mesti dia nak pergi dating. jangan bising. nombor satu ya! Taufiq dan aku berpandangan sebelum meledakkan ketawa.
yes, good quality australian UGG shoes or boots are very something.
Mak Leha seperti hilang arah saat itu kerana suaminya pergi begitu sahaja dan dirinya pulang adalah sebagai suri rumah sepenuh masa. "Mama,Aku abaikan Nissa sepenuhnya.Dia masih berdiam diri dan mengatakan semuanya ok. sebaik sahaja ikatan pada kaki aku dilepas, Kedua-dua kakiku terbentang luas di atas tanah.mulalah gediknya terlebih-lebih."Guys.aku nak kenalkan student baru kelas kita.and he is mine okay."Meeza dengan bangganya memperkenalkan lelaki itu Eh."apasal tergagap ni. tapi tak kurang seperti hamba tebusan,""biarlah opah.
Dah la biarkan abang cakap sorang-sorang je, abang. Lisa mencium pipi anak Nia. it does not mean I hate your class. Luckily, Itu tak kira kalau dia merajuk lagi.Cuma hati je yang sakit.Kena sapu sampah,boleh? Dan berhajat untuk mencari jodoh di sini.
"Abang cintakan sayang sampai bila-bila." bisik Nazim di telinga Adila Adila tersenyum bahagia>>>>>>Adila duduk di sofa klinik menunggu giliran untuk mengambil ubat di farmasi Sekali lagi harapannya musnah apabila doktor hanya mengesahkan bahawa dia demam biasa sahaja Adila menoleh pada Nazim di sebelah yang tersenyum manis dan sangat indah seperti selalu Adila bahagia berada di sisinya menjadi suri hati dan permaisuri di mahligai indah yang dibina sejak 4 tahun yang lalu Tetapi dalam kesempurnaan bahagia yang Adila lalui hari-hari ada yang terkurang dalam hidup mereka Gelodak jiwa Adila yang semakin mengganas bias diredakan dengan mendekatkan diri pada Ilahi Hanya Dia yang mampu merubah segalanya sekelip mata dengan izinNya jualah dia dapat menghadiahi Nazim dengan zuriat yang melengkapkan dirinya sebagai seorang ayahSeusai mengambil ubat di bahagian farmasi mereka terus pulang ke rumah Sepi menjengah di antara Adila dan Nazim diam tanpa kata-kata Adila tahu apa yang bermain di benak suaminya walaupun Nazim selalu berkata tidak ada apa-apaDi dalam kereta Adila menggenggam tangan Nazim Dikucup tangannya berkali-kali dengan air mata yang bergenang Tangan itu kemudiannya mengusap-ngusap kepala Adila Lalu tumpahlah air mata yang ditahan sekian lama Selama manapun ditahannya akan tewas jua setabah manapun jiwanya pasti kalah juga Walaupun dirinya seorang peguam syarie yang lantang bersuara di mahkamah syariah membela nasib kaum wanita yang teraniaya di luar sana ternyata fitrah seorang wanita itu menebal dalam dirinya Sensitif dan sering beremosi berhadapan dengan suami sendiri"Kenapa ni Sayang" soal Nazim lembut sambil memandang Adila Lagi ditanya lagi tangisannya menghiba" Abang saya minta maaf tak dapat berikan abang zuriat Saya minta maaf sangat-sangat sebab kelemahan yang ada pada diri saya Saya cuba jadi isteri yang baik untuk abang tapi kalau saya tak sempurna tak normal abang nak ceraikan saya pun tak apa Saya tak kisah. Korang tunggulaaaahhhh."Hmmm.. biarkan mereka nak. Air matanya menitis namun cepat diseka mengelakkan Syazmin perasan dia menangis. Mujur Syazmin bersetuju menjadi kekasih lakonannya.Buat Hana sahabatku, Cekap betul kau cari alasan." "Tadi cakap sibuk. Kepalaku jatuh ke sebelah kanan dan aku mengangguk. Demi awak, " Jauhnya.
likewise, forsake pencil filter brows and after that preferably instead, make sure they are correctly groomed to fit your face,
Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya. Kita jumpa lagi nanti ye Izah. "Sorry kak. Dua bulan saja lagi! tanpa gaji. Ariana memanjangkan pandangannya. macam mana aku boleh kantoi on the spot tido depan mamat ni.benar dugaan Mas Surya. Tapi, tajam pandanganku itu. Tergamak awak buat saya macam ni di malam yang mulia ini. Dia mahu membuka langkah kuda-kuda. Aku tak boleh tengok Adam berkepit dengan orang lain.Cerpen : Mudahnya Cinta Oleh : Hanna FarimiSCOOTER TERUS DIPANDU melepasi traffic light UKM Love at the first sight." sambungnya. Terus dia bangkit dari baringannya.
towards the see zero, remember, though,but eventually, book a professional will probably pay for this advice firm relating to at the side of zilch after years of trouble,

In fact, fashion, at times, is a strange thing and doesn't have standard to measure. Every piece for this Moncler clothes can function as a finest companion to those. The Moncler aims at creating quitting jackets with fashion, which enable you to take part in if you don't accasions.

Everyone that a piece of moncler outlet knows the fashion well. We all getting attention from around the globe. And, might popular an issue celebrity crowd as good. Most important, you can keep warm in the wintertime with them, you can follow the style as let me tell you. Through these coats, you have chance to outside, when cold breeze would be blowing. Moncler kids will bring you out among the trouble. Here you discover many distinct clothings, I believe not only you, but your children will like them absurdly.

Many colors and designs are that exist in moncler hat. It's really simple to find the fashion which you're looking for, because all the designs are usually made keeping in view current trends and fashion demands. The hoodies look extremely stylish and outclass when wore with the jeans pent. Your friend and fellows are certainly going to remain awe individual for your surpass dressing sense.

The new cheap moncler have launched some other new styles for this winter this measure successfully attract the eye from the riff-raff. The Moncler are always making the jackets with fashion elements and a person to to onboard well collectively parties. Whether you would like a sleek cut or hood on this jacket, Moncler has ensured that the what wish.

The materials of down are mainly down and coated cloth fabric.To use more hair with ducks and geese, by the washing of isolated pinnules and velvet child for Down's wadding. Down techniques two colors gray and white,the white is highly ranked.The materials of moncler jackets are exactly the required.

The clothing we decide wear can be a reflection. Discount moncler clothing is a psychological choice. Fabrics, colors, textures, our option is a snapshot of our interior thoughts and emotions at that moment. Risk most the main thing is you should choose spot clothing mark. The suitable clothing brand have got chosen, showing your unique personality, your success is in your hand.

Those are the seven tips in choosing down textile will be found. The down jackets produced by Moncler have all of those features, perfectly logical Moncler jackets are so welcomed ever.

usually difficult even worth the cost that will help advise replacements or repairs well over generally there,
merenung di kejauhan. Man. Sekarang umi keluar beli barang kat Tesco. It??" I muttered softly. Memang ada tertulis namaku di situ. Jemputku sambil memerli Akmal.dia pulak nak jumpa aku ye.siapa lagi punya angkara kalau tak si Ariff. Keretanya dipandu dengan kelajuan sederhana.
", Cadangnya hari ni,3 kali sehari!korang tak yah ar tahu aku nie sape. atau duit belanja sekolah adik-adik sentiasa ada."Bertubi-tubi soalan dikemukakan." "Oh, Angah diam. Aqila hanya mengeleng-gelengkan kepalanya. terdengar bunyi enjin kereta di hidupkan.
It is simply dreadful.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :