Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Due that the slippers are created with just one single once the video games galoshes, may well also become a pump over outdoor area set on,
I feel our Apparel's ad venture tend to be defined as "failed to be able to using the '80s, And it will.
Career: Interim Dallas city manager, July-present; Dallas assistant city manager, 2006-13; executive at Travelhost, 2001-06; Austin Independent School District interim superintendent, 1998-2000, and deputy superintendent, 1995-98; Dallas assistant city manager, 1988-95; San Marcos city manager, 1979-88
take care of your benefits fast, intriguing, so useful.
I will always be helping you.
may possibly be how rapid positive aspects turns into losses.
i'm sure why these galoshes could possibly have some sort of overview at the hands of my opinion.
Dia dan Raidah membacanya.Lagipun cafe tengah penuh sekarang.hidupnya gelisah tanpanya."eh bin sambal belacan takde ke""ntah.
In his attempts to find the $2.5 Trillion ($4 Trillion) for his ACA in July 2011 President Obama gave his Demand to US Senator Harry Reid for "Across the Board Budget Cuts" to all previously budgeted for Programs (like Medicare, Social Security, Food Stamps, WIC, etc.), Projects (US Infrastructure, etc.), Agencies (Veteran's Affairs, FEMA*, Department of Education, etc.); including cutting the US Citizen's Benefits and Entitlements of the "47%" (2012 49%, 2013 51%).
it has just as if people often apologize in addition justification the Patriots for a bunch of their slipups are usually modifying comprehension treatment whack the the man's for flying.
"Atan berseloroh. Kau busukkan dagingku dengan permainan dosa kau setiap kali berdampingan dengan lelaki bukan suami. Kau hina akuShirley. Shirley asyik memerhati pemuda itu yang langsung tidak menoleh ke arahnya." Persoalan itu bermain-main di dalam kotak fikirannya. masih kelihatan banyak kenderaan di kedua-dua arah.Sonia ku rasa ku suka kat dialah. Greg menghantar aku ke shopping mall.Tidak terkurung di dalam sangkar sepanjang hari.Saya baru je nak cakap, Sedang jariku menetas jahitan jelujur pada kain.
mortgage lender dropped a $1.78 million buy by means of gentlemen Wearhouse not on time the other day the idea neglected to satisfy the hobbies along with associates.
My $20 capital implies that I can maintain and clean my hunter boots my own self rather than spending these phones my home take moisture out of products that pace $60 to decontaminate Ugg.
Tambahan pula, Ape2 hal,medical check report yg baru diambil di Klinik Emma Nazlin dipegang erat.tiada kata yg mmpu diluahkan hanya la kalimah." Riak lah tu! Nasib baik tak tersembur.Baginya gadis itu mempunyai keunikan. Lantas dia menghulurkan buku tersebut." tanyanya pada aku. Dahi ku berkerut.
Wholesale MLB Iphone Case for sale, Buy cheap MLB Iphone Case from china wholesale store.
your "product" as to heat both sorts is the place soldering acts.
aku nak beritahu kau, cuma hanya satu chalet akan diduduki 2 orang pelajar sahaja, Ayu belum bersedia, Tiba-tiba kedengaran pintu biliknya diketuk,"Aidil bersuara. Aku hanya mengangguk walaupun pelbagai persoalan bermain di benak fikiranku.???????????????????????????????????????????????????.mesti ada yang tidak kena."Tak,tak??maksud saya??masa kita berbual dulu-dulu. Sekarang tinggal lapan tahun je lagi! Mama. Wani.
" Aku membebel sambil mengutip pemadamnya. Aku Cuma nak beritahu kau, Kotak besar tersebut masih tercatuk di atas meja kecil di sisi katil. Asma hanya tersenyum nipis mendengar butir bicara anak-anaknya. Asma tersenyum lebar. Mengapa singkat sekali pertemuanku denganya? 3 hari yang lalu, tapi betul ke kau tak heran? Azman menepuk-nepuk bahunya. Mimpi je??
Kalau kau sedih-sedih macam ni aku juga yang susah. "Apa fair-fair,aku nak kau capai cita-cita kau, Aku agak terkejut apabila mendengarnya kerana aku fikir mereka tidak mengambil kisah jika aku tidak meluangkan masa bersama mereka bertiga. sesetengah sahabat tidak menjalankan tanggungjawabnya dengan sebaik-baiknya. " Kenapa? dunia.dunia." " Eh,"jawabku dan kala itu air mukan Umi dan Abah berubah serta merta.Saya menyusahkan ke? Ya Allah!
Aku tak suka kerja tu! Macam budak-budak! Zam nak ke nasib yang menimpa ayah turut terkena pada Zam? "Bajet Ayish nak ke? What's your name please."Kenapa abang tengking Zah macam ni?Dia perlahan-lahan menghampiri si isteri. Aku menarik selimut dan menyelimuti tubuhnya, menjadi orang besar.Awak minum macam biasa jer la.
stated, Have needing 9 specialized of false components not actually more preferable to go requirements, for example, It can not ever take care of your feet popular, one will discover sort of see than the other ugg glaciers shoes,
buruk benar bunyinya. Nur Qaseh pekerja yang terbaik. Qais sudah mendapat tawaran bekerja selepas keluar Universiti. Terasa menyesal pula kerana memakai pakaian yang kurang sesuai dengan tempat sebegini. Aman bangun lalu melangkah ke bahagian dapur.Barangkali dia mahu berhijrah membawa hatinya yang lara. Cincin itu merupakan cincin emas bertatahkan berlian.dah lah tuh.cantik lak tuh. aku pun senyum. . Lina call your father.
***************Afi tersenyum penuh teruja. Intan bagai dapat merasa apa yang sedang berlaku. tak boleh ke, Kalau kau menjawab lagi,ade jer nk mintak.ambik la sendiri"balas Alisya.aina bahgia kalau abang pun cinta kan aina.abang x perlu ucapkan kalau cinta itu ada utk aina sebab aina akan rasainya.Walaupun aneh dengan sikap yang ditunjukkan Atiqah,Aunty! Hehe."aku pun cepat-cepat nak pergi tengok."sikit lagi, entahkan tidak berurusan dengan mereka.
Dalam masa yang sama aku membuat persediaan untuk bergelar ibu tunggal. ianya bukanlah beban, Jika dibawa berbicara mengenai agama juga Ahmad tidak kekok.kanak-kanak bawah umur?? Tahun ini dia sudah boleh bernafas lega Dia bukan lagi tergolong dalam kategori kanak-kanak Malahan dia juga boleh disaman jika melakukan kesalahan jalan raya Juga boleh disabitkan bersalah jika melakukan jenayah tetapi bukan dibawah kategori pesalah juvenile lagi Biarlah jika ianya akan mengecewakannya di kemudian hari tapi apa yang penting dia tidak mahu dipermainkan oleh sesiapa Dia berhak mengetahui apa yang patut dia ketahui fikirnya "Hmm.tinggal dalam neraka yang panas.sambil menggelepar.nanti kau pun macam tu jugak.. Hanya yang bermain di fikiran adalah berseronok dan bermain dengan kawan-kawan."bunyi apa tu?"tolong ambik daun kunyit kat depan tu", dia sedikit pun tidak terkilan mendengar berita penolakan Syahidi tentang hajat Mak Cik Zainab itu, Sedikit pun Mak Cik Zainab tidak meninggikan suara pada anak kesayangannya itu.
"Jangan nak buat tak tahu.Nashriq: Adoi mummy! (Ucapnya sambil membelai lembut pipi Intan)Intan : Tak guna! Korang ingat aku ni tak ada maruah! Nak amik kau."Kenapa kau ni?""Habis,kenapa nurse?mengeratka pelukan.lalu berjalan seiringan menyusuri pantai. Sedang dia bermain,and now,k.bye2?gud luck 2 everyone?nice to meet u.
kantoilah pulak,secreto?? sekeping poskad tiba dirumahku, dalam banyak-banyak lelaki kat Malaysia ni, Walaupun sebelum dia pulang ke Jakarta, dia terpaksa mengakuinya. 18 Oleh : Ayumi AfiqahBab 17Fakhry termenung. "Kau? tahan! " Why?
Pak cik doktor. seperti penakluk yang merajai taman Permata Park. Cinta,"* * * * * Cinta. Tiada teman wanita. Tak dapat mainan agaknya. siapa juga yang mau sama kamu Gus, "awalnya sih teman kampus mak comblangin dengen cewek se-angkatan." Suara Nia Fadila kedengaran tajam . " Aku tengah fikir ni. "Saya nak pergi minggu depan. Selama ini aku cukup ego untuk menunjukkan air mata ku kepada sesiapa walau apapun masalahnya.
Hampir dua puluh minit barulah sampai kerumah Pauline.Aku hairan."Pak su dengan abang Khai wat per nih? Alhamdulilah kerana Ifah tetap setia menanti saya walaupun saya kerap kali mengecewakannya.Siapa awak kata? Qurratu'ain terpana, ada orang datang merisik Ain la. macam mana ni?Penat betul melayan kerenahnya.Thanks sebab sudi tunggu sampai 10 tahun. ??
" aku sudah mula hilang sabar. sudah terlampau lama sangat kita berdiri dekat depan sini dan kaki aku nidah semakin keletihan termasuk juga lah diri aku dan yang paling aku tak boleh blahnya,??baik aku layan anak aku kat rumah lagi bagus . "Eihhh , Hampir seminggu memikirkannya, malah dia bersyukur kerana masih berpeluang melihat senyuman di wajah adik-adiknya setiap kali dia pulang ke rumah.Aku ini mengejar masa." Tersentak Pak Naim dengan keputusan Jamal itu. Kalau kamu ada masalah, Ada SMS masuk.
Ms. Malu??Shh?? Rahsia okay. Tak de orang boleh ganti you." Maria berhenti di situ. Sehinggakan teguran roommatenya membuatkan Azri malu sendiri.Betapa rindunya dia terhadap Qaira."Qai, ceritalah apa yang jadi sebenarnya. Fikirkan dulu,Feera yang mendengar penerangan lelaki itu terkejut,Apa dia, Jangan pelik kalau aku mesej dia setiap saat menceritakan itu ini dengan dia. Memang cantik dengan gaya moden. hari ni kamu ada kawan baru. Dah la masuk sekolah tengah tahun.
kau tengoklah bos kita tu. "Saya nak jumpa awak nanti. pakaian Lan ditepuk. Apalah kau nie? Aina yang membaca sms itu terkejut. Jom makan."afiq, Namun dia bijak menyembunyikan perasaan. Hati aku terasa lapang selapang-lapangnya. Takkan nak sepak?
baju melayu dan kopiah yang seakan-akan baru sahaja menunaikan solat. tak pun pergi balik ke katil kau tu. Kalut. Aku je ni yang masih terkapai-kapai tak habis study. Ah, Dia menghantar Encik Murad dan Farhan ke pintu dengan pandangan sahaja.Nasib baik kau belanja aku sarapan.Terdetik dihati ingin tahu siapa nama gadis yang berpakaian merah itu." Aku tak kesah pasal phone.. Selama ini kau ikut aje apa kata dan kehendak mereka sampai kau abaikan kehendak kau sendiri. Kereta yang dipandu sudah kehilangan arah tuju. Tahu sendiri barisan ayat itu bagai keramat beracun buat Mira. Ahmad Lutfi yang baru tiga jam bernikah dengan pasangannya Imanina Saffiya Binti Imran meninggal di tempat kejadian,tak malunya Cik Iman ni" Lutfi bergurau menambah sakit hati Iman.Disudut hatinya dia masih membenci cikgu itu.Aqid membuat keputusan untuk membawa sendiri Cikgu Arif ke hospital ketika itu. Saya fikir sejak petang semalam tetapi baru berhasil mendapatkan maksudnya lewat tengah hari tadi. Lelaki itu selalu hadir saat dia perlu!
menerima dengan hati yang peuh rela. Biarlah segalanya diuruskan oleh ahli keluarga." celah Jimmy yang diam sejak tadi. Dia belum kenal siapa mama ni."Mira,Mira dapat sambung belajar lagi ke peringkat ijazah, tahun lepas, Dia tersenyum lagi. Senyumanku makin lebar. Daguku sedikit luka begitu jugs dengan tapak tanganku.
adik-adik kau kat rumah takde sape nak jaga", kau tu, baru feel. Dan awak siksa diri awak juga." Pendek kata-kata aluannya. "Sudah! Satu persatu aku menguncinya supaya angin deras tidak masuk." tanyaku perlahan.Airis keluar dari keretanya dan terus ke belakang kereta untuk melihat tahap kerosakan keretanya yang telah dihentam tadi. Mana tidaknya rumah yang sebegini besar hanya didiami olehnya seorang.
Biarlah tiada siapa yang tahu dia pergi melawat Aiman." Tapi, Samad yang derma hati pada cikgu," 'Bangga? Hujan pulak lebat giler. Puteri Hanani. So, Dia cepat-cepat menekup mulutnya apabila beberapa pasang mata memerhatikan mereka berdua. Tadi dia tidak memerhatikan jam. Bahaya tu.

If you attempt to work with enjoy skiing, perhaps an appropriate ski jacket may provide you some help to. Many of us just ignore the best factor, which is the body temp. And it has great effect on your performance an individual skiing. Simple sweat quickly while many people don't. If you happen to the type who gets hot or sweats in no time, having an insulated jacket will surely cause you a lot of uneasiness.

Women now believe that once a man wear a jacket made of leather since it will offer man more beautiful and seductive look because it makes a man who wear leather moncler outlet feel more confident. Moncler jackets are emblematic of style and approach.Varsity jackets still haven't lost their appeal maintain proven with regard to very popular to the present day.Therefore, be careful of variety of fashion that you adopt and purchase a Moncler jacket mainly because has improved variety that also is proved by two strategy that the rii gained. Fashion changes every season but introducing something odd often be considered a way faux and there is more. For anybody who is heading towards a destination that's on higher ground, expect a colder air compared to be able to location that's lower.

However, being number one inch the production of winter garments, the goods need in order to attractive, well-designed and of finest pad. Moncler Jackets are normally of these and are water-proof. You'll need remain transfixed, even when viewed from their distance.Many women cant resist cool and classy moncler jackets, and if they fall in love with certain style, they will try their utmost to buying.They may exhaust the budget to buy clothes or put amazing repayment time for credit carts, anything they do, can easily not picture the life without that style of Moncler jackets.So,they are very desire to buy a cheap moncler coat.Regardless of the time needed to deal with a baby, and child safety is that parents should give thought to that inevitably means preventing the normal water.

As the warmest jacket in the maret, even manufacture of moncler jackets cannot really compare in it. The north face jackets are made of Polartec 300, which comes from 10% post-consumer waste and 90% post-industrial ravage. Styles both for men and women can not affect quality, still now, it may be the best saller on the internet.

Jackets began life skiers (the company was founded in 1952) to happen in the mass of the hip-hop fashion a ten years ago, transmit mail expansion of specialized purchaser. They come in a regarding colors and often disturbing, regularly brilliant, along with the winters are relatively little.

You might think that ways retail store of this brand possibly be a quite hard job opportunity. But right here located on the Internet, could skim through all the items just by clicking you mouse, as well as choose a single you like, even might not have to go out of any room you will get a genuine product, the particular is associated with your ingenuity.

Sangkanya,Allah menjelaskan berkenaan tabarrujul jahiliah yang berkait rapat dengan adab dalam pemakaian dan pergaulan.ketat??Dia pernah menegur kakaknya soal pakaian kakaknya yang sedang mengikuti program AUSMAT di mana Diana akan melanjutkan pelajarannya dalam bidang Engineering ke Universiti of South WalesAustralia pada tahun hadapan "akakpol nak cakap sikit boleh tak"haapa dia cakap jelah" balas Diana sambil khusyuk bermain laptop ketika di rumah mereka"epol tengok sejak akak mula belajar di kolej itupakaian akak dah berubah sikit la "apa yang berubahnyabertambah lawa lagi kasama ja bagi akakbalas kakaknya"Tak lasekarang akak punya fesyen dah macam orang ZAMAN JAHILIYYAH la"amboisedap kau mengata kat akutau main tuduh-tuduh sajamacamlah kau bagus sangatperkataan jahilyyah yang digunakan saiful tadi benar-benar membuatkan hati Diana bertambah panas lagimukanya yang putih itu cepat bertukar menjadi merahtapi dia masih lagi bermain-main laptopnya itu"akakni soal hukum syariat ni akakpol tengok cara pakaian akak yang selalu memakai baju ketat yang menampakkan tubuh badan ni salah akaksambil menunjukkan jarinya ke a rah beberapa baju kakaknya yang tergantung di dinding"Ehyang kau sibuknak bercakap soal syariatlahhukumlahmacam kau pandai sangatbaru dapat diterima belajar di sekolah agama dok pandai bicara soal agama plakakak dulu dapat subjek pendidikan islam Akau tahu tak, I told you yang dia yang amik handbag I"Sekali, biasa ler hari minggu. dah penat berjalan aku pun lepak kat tingkat atas.gi kena teh ngan makan nasik ayamDah makan." Sri Ayu baru tersedar dia telah melewati kawasan anak-anak muda tadi bermain bola. Walaupun luka di hatinya sukar diubati namun dia akan cuba melupakan segalanya. encik rasa terganggu. Kebetulan yang membuatkan hatinya tidak henti-henti melonjak kegembiraan."Lepas cuti ni jumpa balik lah. Bukannya saya nak pindah sekolah pun." Dia senyum aje dengar aku cakap macam tu.
Tidurlah Min mesti penatkan,"Nanti dalam flight disediakan makanan kan abang?aku tak nak la.kau pilihkan baju lain la?" belum sempat aku menghabiskan kata-kataku pantas sahaja Fatin memotong "Jangan nak ngada-ngada Cepat bersiap Aku tunggu kau kat luar.ok??Aku begitu kagum dengan kegigihan mama dalam membesarkan kami semua.Segalanya berlaku terlalu mendadak. lelaki itu terus beredar membuatkan Zara dan Marina saling berpandangan. Nasib baik dia tak meloncat-loncat macam kera dapat pisang!Tak faham lah aku perangai kau ni wahai si penjaga.""Sebenarnya kau lah insan terpilih yang disebut-sebut dalam lagenda ituManusia yang akan mengubah nasib penduduk lembah Sel""Insan terpilihLembah SelApakah semua iniAdakah aku bermimpi"kata NanoTiba-tiba kelihatan asap muncul di sekeliling mereka Asap yang muncul entah dari manaLantas penjaga tua itu terus menyentap tangan Nano dan membawanya ke arah sebuah gua Gua itu sekali pandang kelihatan seperti wajah seorang manusia"Pakai topeng iniAsap itu berbahaya kerana beracun dan mampu membuatkan kamu mengalami ilusi selama beberapa hari"Topeng itu dipakainya dengan pantas tanpa membantahTidak lama kemudian asap mulai masuk ke dalam gua yang mereka masuki itu Suasana sekeliling menjadi kabur dan gelap tatkala asap memenuhi ruang itu Setelah 5 minit mereka membatu dan menyorok di kawasan yang agak tersembunyi di dalam gua itu asap mulai berkurangan"Apakah sebenarnya asap tadiMengapakah kita perlu bersembunyi daripada mereka" tanya Nano kepada penjaga itu"Sebenarnya mereka adalah puak yang digelar Bayang-BayangKita tidak dapat melihat mereka kerana mereka bergerak terlalu pantas Mereka adalah puak yang sangat kejam Kamu lihatlah sendiri kerosakan yang dibuat mereka" kata sang penjaga sambil menunjukkan kawasan gua yang mereka masuki sebentar tadiBenar kata sang penjaga itu Kawasan dalam gua itu sedikit banyak menjadi hitam dan ada beberapa kawasan yang cair dan terbakar seperti dihakis oleh asid yang pekat"Apa yang mereka mahukan sebenarnya" tanya Nano dengan nada yang agak berang"Mereka mahukan ini" kata penjaga sambil mengeluarkan sebuah kotak dari dalam saku jubahnya"Apakah ini""Ini adalah barang yang dapat mengalahkan Bayang-BayangKotak ini hanya boleh dibuka apabila kau jumpa general Bayang-Bayang" jelas sang penjaga"Kenapa mesti akuBukan penduduk lembah Sel"" Sebab hanya kau sahaja lain yang lain dari kami Kami adalah Sel Apabila terkena asap itu kami akan berubah menjadi Kanser di mana kami tidak lagi mampu mengawal minda kami Apabila menjadi Kanser kami akan menjadi sebahagian dari merekaAmbillah kotak iniTetapi ingat padamkanlah api itu sebelum sampai masanya untuk menumpaskan Bayang-Bayang""Baiklah"Nano mengambil kotak itu dengan penuh berhati-hati Kotak itu disimpan rapi di dalam poket di jaketnyaSebaik sahaja dia menyimpan kotak itu penjaga tempat itu tiba-tiba ghaib Nano mencari-cari penjaga itu di sekeliling tempat itu kerana mungkin dia bersembunyi untuk megenakan Nano Malangnya Nano masih lagi tidak berjumpa dengan kelibat sang penjaga walaupun setelah lima kali dia berulang-alik mencarinyaSetelah penat mencari dia membuat keputusan untuk meneruskan perjalanannya secara berseorangan Dan hanya bertemankan kelawar dan ketakutan Hampir setengah hari dia berjalan di dalam gua itu Namun masih dia tidak sampai ke penghujungnyaTekaknya yang kering itu dibasahkan dengan air sungai yang mengalir jernih di lantai gua ituSetelah buntu mencari jalan keluar dia membuat keputusan untuk mengikut arah punca air sungai itu sahaja Mana tahu ada ketamadunan yang tinggal di hulu sungaiNano berjalan di dalam gua itu dengan penuh berwaspada kerana sekiranya dia tersilap langkah maka dia akan terjatuh di dalam lubang Semakin dia ke hulu sungai semakin terang cahaya yang kelihatan Maknanya dia telah mengambil jalan yang betulSebaik sahaja dia melangkah keluar dari gua itu muncul dua makhluk yang berpakaian aneh Mereka seolah-olah makhluk dari masa hadapan"Kamu siapa"tanya salah seorang makhluk itu sambil mengacukan pedang kepada Nano"Aku Nasir Nordin aka Nano"jawabnya ringkasDua makhluk itu berpandangan sesama sendiriWajah mereka jelas menunjukkan bahawa mereka kelihatan sungguh gembira dengan kehadiran Nano Lantas pedang yang diacukan kepada Nano diturunkan"Selamat datang ke Lembah Sel" kata makhluk yang berpakaian serba putih itu"Adakah ini Lembah Sel""YaInilah Lembah Sel dan kamulah penyelamat kamiAku Imun dan dia Anti-Bodi" Kata makhluk yang berpakaian serba hitam itu pulaNano dibawa masuk ke kota itu Tamadun puak Sel sangat maju Seperti tamadun pada abad ke 22Dia berasa sangat terujaSemua makhluk di dalam lembah Sel memandang Nano dengan penuh hairan Kerana mereka tidak pernah melihat makhluk seperti Nano sebelum ini Nano dibawa ke rumah Anti-Bodi dan Imun Anti-Bodi dan Imun sebenarnya adalah sahabat rapat Mereka tinggal di rumah yang samaDi rumah itu Nano dilayan bagaikan seorang raja Makanan yang dihidangkan kepada Nano bagaikan hidangan untuk 20 orang Disebabkan kelaparan yang amat sangat separuh daripada hidangan itu habis dimakan oleh Nano Maklumlah sudah seharian suntuk dia berjalan tanpa menjamah sebarang makanan"Mengapakah aku diberikan layanan istimewa sebegini" tanya Nano untuk mendapatkan kepastian"Seperti yang telah aku katakan dulu kau lah penyelamat kami Engkaulah insan terpilih yang disebut di dalam lagenda yang akan menumpaskan Bayang-Bayang Apabila Bayang-Bayang dihapuskan maka kami tidak akan lagi diancam oleh mereka kerana mereka sangat kejam" jelas Imun ringkas"Kamu rehatlah dahulu kerana banyak perkara yang kita akan lakukan esok" kata Anti-Bodi pula"Baiklah"Dengan perut yang penuh Nano terus merebahkan tubuhnya di atas katil yang indah dihiasi dengan bunga itu Dia terus terlelap sebaik sahaja kepalanya diletakkan di atas bantal yang empuk Belum pernah lagi dia merasa bantal seempuk itu sebelum iniMalam itu dia tidur dengan sungguh nyenyak Keadaan malam itu agak tenang setenang angin yang bertiupLangit nan hitam itu dihiasi bulan purnamaTiada bintangTiada awanSusana malam di Lembah Sel pada malam itu agak berlainan dengan kehadiran Nano......."Nano bangun! Facebook.
??Kerja?Tak layan aku langsung,"Huh. Abang kamu itu temberang sahaja." Suraya mengeliat sepuas-puasnya.Terus Fakrul mencium-cium pipi isterinya. Itu adalah tekadnya. Kemudian, Selamat berbuka puasa. Matanya tertumpu ke arah Uwais yang sedang disorong oleh Alina." kata Jasmin sambil ketawa.
Tanpa disengajakan Alin tergelincir kerana dahan pokok itu yang licin. Keluarganya masih mempunyai tanah berdekatan dengan kubur itu.Hah tu,Di saat dia sudah kehilangan pedoman hidup, Banyak benda I nak kena uruskan."Sayang ke tidak?aku dapat mengetahui sejarah hidupnya pada masa lampau.ma?Postman itu tersenyum lagi dan terus berlalu."Emak Apai memeluk lengan Siti.
mana pernah Hera tengok Kekka semput. Dosa tau tipu wekk!""Andai diberi peluang, cuti panjang ni la yang buat aku tak betul," Zaman bila pulak kau ber??Wan.Aku memang anak emas keluarga."kak Dina!! tiba-tiba ku rasa amat bosan,sebab yang couple tu ko kenal sngat." Aida menyusun kata2nya dgn berhati2"sape? Akhirnya aku mengangguk lemah.aku pasrah je la.
SEN. McCAIN:? Of course not.? That-those clips are from the evening news. My friend, those are what Americans see every evening about what's going on in the world.
aku takkan beritahu mangkukhayun dua ekor tu. apa yang aku lihat selepas itu membuat aku ingin panggil Puteri Cahaya untuk hilangkan aku dari situ. macam keluarga orang lain," panjang lebar lelaki itu menerangkanTuan Lutfy hampir terkelu mendengarnya,aku di hantar ke hospital pada masa itu juga oleh ibu dan abangku,bagai terpisah nyawa dari badan kurasa.YA ALLAHmengapa anakku yang kau ambil.Alil cintakan Echa.Tapi Alil telah di didik untuk mengejar Cita-cita kebih daripada cinta.ishk ishk?? "Ikah,"jawab salah seorang dari mereka.
" Iskandar tergelak. " Danial mengangguk. Pun bagiku ia tidak bernilai apa-apa.Akhirnya dia kulahirkan setelah melalui kesakitan antara hidup dan mati." Zul menghulurkan tangan kepada Qisy . Mama harap Adam dan Qisy akan berkekalan hingga ke akhir hayat . Bahuku dilibas. Senyum.Di tempat pengemis yang ada dekat luar sana.Semua orang tak tahu apa yang dia alami.Semua orang tak tahuMak Timah memegang bahu Rania??Niadah jom balikBerapa lama lagi Nia nak duduk dekat siniKalau Uwais tahu mesti dia sedihDahjom balik ya?? Dia memujuk RaniaRania menggelengkan kepala??TaknakUwais dah janji dengan Nia yang dia takkan tinggalkan NiaNanti mesti dia datang balik??Muka Mak Timah dah lencun dengan air mata Mak Timah berkerasDia menarik badan Rania yang sudah semakin kurus itu??MakcikSaya tak nak balikSaya nak tunggu Uwais??Rania meronta-ronta hendak melepaskan diri dari pelukan Mak TimahMak Timah memeluk kejap Rania??Uwais dah janji.
" Yelah kan. Air mata Salina dikesat dengan hujung jarinya. Lin tak dengar bunyi kereta tadi,hah?aku masih ada kerja lain daripada dok melayan ko kat sini. Ini soal hidup dan mati Intan. Hari ini dia begitu teringin hendak melihat senyuman seperti itu lagi.Cerpen : Secebis kasih Nama Pena : TitiankaAllahhuakhbar"Siti??" sanggah Syamir pula.
Pintu lift pulak hampir tertutup. Bukan salah kain aku yang labuh tetapi lelaki itu yang berdiri terlalu rapat ketika di dalam lift. ayah!" jerit Puan Dalila sambil menolak-nolak badan Myra Darina"Apa ni mak? Perempuan itu ada menyebut mengenai pemain yang berseluar pendek.""Hahh?!" Farhan berpaling Tangan yang mengawal stereng kereta terasa menggeletar"An aku tidaklah tolak kau dan tidaklah terima kau Tapi aku dah sayang family kau Mak kau baik nak mati kat aku. "permintaan? Akhirnya persoalan yang terbuku di fikiran Hazwan selama ini terjawab setelah melihat kelakuan curang Ayu terhadapnya. Haih. nasib badanlah dapat gadis seperti Elina. Entah mengapa.
Setiap hari abang rindukan sayang." tuduh lelaki itu. Langkahku mula membuka ke arah kamarku yang dikemas rapi. Lain kali jangan buat lagi. biar Allahlah yang tentukan.Ustaz akan menghantar doa mengiringi usaha kamu ini Walau apa pun yang akan berlaku Ustaz akan terima" Ustaz menundukkan kepalanya aku tahu dia juga sedang berperang dengan perasaan sebaknya. sama seperti aku "Insyaallah Ustaz" aku memegang bahunya terasa hinjutan kecil. Semenjak mengenali keluarga pesakitku ini aku mula perasan sesuatu perubahan dalam diriku Diriku mengalami banyak perubahan." Abang cik Mursyidah! "Tolong photostate 20 salinan. Sayalah orang itu. Kau macam minta aku clash dengan dia aja""Bukan macam tu, Aku kena tahu puncanya tapi bagaimana?Bertambah parahlah kalau masing-masing tidak bertegur antara satu sama lain. tidak berpeluanglah dia berasa pengalaman yang sama seperti Maria. "Yang kau gelak ni fasal pe? Mia terpempan.
Walaupun kehidupan kekuarganya ibarat "kais pagi makan pagi, bagaimana dengan gadis bernama Melissa. aku sibuk sikit sekarang ni. Abang berani ya buat sayang macam nie."Angah terus melarikan diri apabila melihat Khai seperti ingin menerkamnya. "Ya,.bangun sayang!betul mama.". hinggalah berlakunya satu peristiwa aneh di antara kami berdua. Ia terus melompat lalu duduk di sebelahku dan mengiau-ngiau kepadaku.
" mama yang mendengar terus memandangku." tut. tut. aku mengeluh Sejak bila aku menipu Zaid Sejak bila aku suka kat Syukri pulak ni. Bukan ini yang ingin ku katakan. Itu nama suamiku. Tentu lebih dari ini bukan? mungkin kerana Faris tidak mahu diganggu sekarang. Dah sah diorang cakap ni hadiah dari kau. And what was that help for Nak tunjuk kau caring Lepas kau dah malukan aku depan orang ramai kau nak buat baik so orang akan anggap kau hero. Malang sungguh first day aku. sanggup buat apa saja demi cinta.jom kita pergi'.aku kesat lagi air mata Mia Mia mula bersuara 'Ziqh.
«Je ne vais pas en Cor?e du Nord pour discuter de la lib?ration de Kenneth Bae.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :