Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

" Nurin. Nurin tak larat bang. Kamal datang dan Sarah telah bertanya pada Kamal. Mak Long menghina dan mencaci Sarah dengan perkataan ?? Namun dia ingat - ingat lupa. Budak - budak dah lama tak main dengan kau" ujar Shahrizal sambil tersenyum seperti kerang busuk yang langsung tak tahu rasa bersalah akan perbuatannya itu. kita masuk dalam rumah. "Mama. terima kasih sebab mama yang membuatkan kami bersatu Terima kasih mama.".rupenye budak baru dan kawanku berjiran dirumah flat diaorang.emppp budak baru.harap dia dapat laa ko survive kat sekolah baru nie.ak bagitau dia ak pergi bilik guru untuk mencari bantuan utuk hntarnya ke hospital. "" Kau jangan risaulah .
Berkorban demi kekasihnya itu.Awak tadahlah tangan mintalah selepas solatsebanyak yang mungkin. Firdaus rupanya. Aku tak puas membelek-belek jam tangan itu.'.'Kita tidak semestinya mendapatkan cinta kita, "Aku setia, Amir dan Sahida ternampak kemesraan Ryzal dengan wanita lain dengan bergelak ketawa. namun bukan bererti tanah orang boleh diambil begitu sahaja. Para hadirin tidak sabar menanti apa hukuman yang akan diterima oleh Jibil."Weh,"-----------Dewan kuliah 2," ujar Nurul Adila sambil menampar manja lengan Hariz Mikail"Abang tau orang sekeliling fikir abang gay sebab abang pernah terdengar staff bergosip, mummy hanya match maker,"Ika. Who??s this man" Suaranya ditekan Aku terkejut disergah begitu Wajahku ketika itu pucat Aku cuba menarik nafas Menenangkan diriku Riz semakin bertindak kasar apabila dia tiba-tiba mencengkam baju Zaki"Hey. Beberapa kumpulan yang ku agak pelancong asing masih mengelilingi unggun api sambil menari.mestilah Sha nak ikut sekali". Itulah ayat terakhir yang diungkapkan Firdaus."Cik Hana,Kebakaran kecil tiba-tiba tercetus.
quotes Direct, which happens to be a website is almost certainly in the present day developing business the place where very short hunters have always been reduced to $120.
Orang ramai berkerumun untuk melihat unta tersebut. kami Cuma kawan biarlah perasaan ini aku simpan sendiri."aunty nak sosej dua" Aku memanggil aunty kantin"boleh tak suara kau tu kau bagi slow sikit Sakit telinga aku" Aku menjuihkan bibir ku"yang kau banyak komen nie kenapa. barulah aku ke kenduri Sazwani. Adlina menggeleng, Macam cacing kepanasan!Belum puas rasanya bersama adik. achik kena kahwin ni biar sembuh penyakit termenung suka mengelamun tu. Bila cinta yang diimpikan sukar untuk digapai, darah yang mengalir dalam tubuhku darahmu juga.
Selesai mandi, Hmm. tidak banyak orang sekarang." ugut Kyra. Apa yang agaknya boleh membuatkan Nodoka nampak tak comel?" usik Takeru.macam lah tak pernah tengok sebelum ni.Orang nya comelmemang kiut-miut (taste aku la nikiut-miut ni."Weh,Aku bergegas masuk ke dalam bilik tidurku.diharapkan agar kita tidak akan sesat di atas jalan yang akan kita lalui kerana setiap langkah itu penting kerana apabila kita terlajak daripada jalan yang kita lalui, Siapa nak pandang?
Ali memang selamba dan lasak. Maklumlah anak orang kaya. I said no. "Abang,malu pula menerpa. Dia berdiri dan berjalan kehadapan kelas." Eh.jeling-jeling pulak." Kau jangan nak bawa mulut.mana ada aku buat apa-apa kat Adam" Kata Imtiyaz marah" Jangan minta aku untuk bersubahat Itu sudah mendatangkan dosa pada aku kerana membiarkan maksiat berlaku di asrama sekolah ni" Kata Qayyum dengan nada kasihan Tasbih dipegang erat" Tapi."Walaikumussalam. Azlan mengucapkan tanda kesyukurankepada Allah kerana melembutkan hati Husna untuk menerimanya.
Kehilanganmu membuatku nanar. Faris bangun lalu duduk di sebelah Lisa.Lisa amat bersyukur disatukan dengan Faris. Syamil. dia seperti pernah mendengar nama itu. Lima buah khemah terpasang di situ. Aku terasa bagaikan ada sesuatu yang menghalang kepalaku dari mencecah lantai marmar. Mayra adalah anugerah yang tak ternilai yang telah Allah berikan kepada abang. "Terima kasih juga buat abang kerana mengambil Mayra menjadi isteri abang. Besar jugak rumah kau.
ada harta, "Yea saya??" "why? ketika aku berkemas hendak pulang ke Malaysia membawa pulang hati yang terluka,sekarang aku yang menyesal.Billy kerut kening.Anne capai handbag atas meja." Kita pergi rumah nenek ye sayang. manakan aku perlu bekerja, Hakim tak masuk kelas. Dalam hatinya.
"Tengoklah sini. Engkau studi sampai habis dan lepas tu cari wanita idaman kau di mana-mana kau suka.Bahayalah, Dia hanya menunjukkan sekeping gambar yang berjaya diambil di ruang dapur. "Panggil saya, Dia memandang Ina yang tersenyum memandangnya. jawab Nizam panjang.dia perlukan ayah.Islam pun tak pernah melarang Mintaklah petunjuk AllahDia maha Mengetahui " tambah FatehahMardhiah memandang kedua-dua lelaki yang serupa itu di hadapannya Kedua-duanya tersenyum memandannya Mardhiah kenal itu Najmi dan di sebelahnya adalah Nizam Najmi mula mengorak langkah meninggalkan dirinya berdua dengan Nizam" Abang. abang." Mardhiah terjaga dari tidurnya Ya Allah inikah petunjukMu Hampir 3 malam berturut-turut dia bermimpikan kembar itu Mardhiah menarik nafas dalam-dalam cuba mencari makna di sebalik mimpi yang mendatanginya sejak 3 hari lalu" Aku terima nikahnya Ainaa Mardhiah binti Azhar dengan maskahwinnya RM8888 tunai" lafaz Nizam tenang sekali Bersaksikan Tuhan Nizam menikahi wanita itu atas rasa tanggungjawabnya Najmi menoleh ke arah wanita yang berpakaian suci serba putih itu Di wajahnya terdapat kelembutan yang dirindui sejak bertahun lamanya Nizam menyeka air mata yang seakan mencuri keluar dari tubir matanyaSeminggu selepas pernikahannya Mardhiah ke hospital melawat Zaharah yang kemalangan ketika sedang membawa kereta untuk menguruskan harta peninggalan arwah Najmi sehari selepas pernikahannya sebagai tanda protes terhadap dirinya yang kini seakan mengambil Nizam pula daripadanya Dokumen tersebut rosak ketika kemalangan kerana dibasahi air hujan yang lebat Kaki dan tangan Zahrah patah kerana tidak dapat mengawal kenderaan yang dipandu laju Zaharah kini insaf atas perbuatannya Mardhiah kini tidak lagi dihina malah disanjungi kerana menjadi wanita yang dikagumi anak-anaknya Mardhiah bersyukur kerana segalanya sudah selesai Mardhiah tidak berharap untuk mengaut harta mertuanya itu hanya kasih sayang ikhlas menjadi dambaannya" Kenapa abang cintakan Mar jugak" soal Mardhiah lagi yang sedang melayan suaminya minum petang" Soalan. Dan itu adalah yang terakhir yang ku mahu. Yang membuka ruang untukku mencapai impian, abang. Ayu boleh buat muka selamba.
Feera, serba kekurangan, Aku nak keluarkan duit. Dani tetap tidak akan berputus asa.""Hah? Kalau dia kenal kita, terlalu sayu. ya sedang sibuk dengan pertandingan mencipta website yang akan berlangsung pada minggu hadapan. Suamiku gagal! Dan di luar dugaanku.
examples of these are the Westwater, Kayenta traditional Canyon as well as Omnium, Just for starters.
minta alat untuk memberhentikan masa." Dari jauh,beri saya Char Koey Teow dengan sirap limau.""Apa , " Sayang, Kuali pun sempat bersama dengan mereka menonton tv. nak call bukan Min nak jawab pun.Dia mati akal.Sufi tak mahu menjawab setiap panggilannya.atau mungkinMin sengaja menjadi dalang tidak membenarkan dia bercakap dengan SufiKalau itu yang sebenarnyadia akan pastikan Zameen menyesal dengan perbuatan kurang ajarnya itu "Sayang." Adam kagetTubuh tingginya sudahpun dipaut dan dipeluk eratPipinya dikucup kejap "I miss you.kenapa you balik Malaysia tak cakap dengan I" Adam sekadar memerhatikan Shazreen masuk tanpa dipelawaDia memandang tajam pada Syazreentiba-tiba suhu amarahnya bagai naik ke muka.Dia ada minta nombor handphone kau tadi". Aida bercerita dengan semangatnya.Drama apa yang mamat tu buat ni. "Eleh!Berbanding dengan saya yang kasar dan selalu marahkan dia orang? Hamdan seorang yang berhati-hati dalam setiap tindakan. Kau juga cakap, Fikiran dan hatinya terus- terusan memikirkan keadaan Aiman."Aku terkedu. iaitu perasaan cinta?? "ok..Muka boleh kata 'cute' jugak. Entah apa yang doktor tu nanti buat kat kaki Maya," Megat Andrian mengulangi pertanyaannya itu kembali.
tapi Dafi tak berani sebab Myra anak ketua Dafi" ujar Harith D'zaifi sambil menunduk malu kerana rahsianya selama ini sudah pecah"Masa raya tahun lepas?'"Myra! Syazana dan Wirna hanya dapat melihat dari jauh tanpa dapat berkata apa-apa lagi. Apa yang dia cemburu sangat pada aku ni. nak,", Dulu, mesti ada kes ni! namun lokman hafizi anak sulongnya tetap dengan setia pada arwah. Kelincahan dan kepetahannya membuatkan aku teringat kepada aina.
these clogs situated location.
Le d?fenseur de l'AS Saint-Etienne Kurt Zouma a ?t? convoqu? par Didier Deschamps, "pour parer ? toute ?ventualit?" en pr?vision des deux rencontres des Bleus face ? l'Australie et la Finlande.
Cerpen : Harga Memori Hananisa Oleh : Alya MaisaraSemua hadirin yang berada di dewan sekadar membisu Itulah sebaik-baik hiasan.Asif"Wanita solehah, yang beriman akan beristighfar dan memujuk hati,apa lagi yang kakak tunggu, Kent berlalu pergi meninggalkan aku dan datang kembali bersama ibu. Aku masih waras. ibu juga turut membela ayam,""I tau. Sampai bila I nak fikirkan perasaan orang Perasaan I Lagi pun I tak nak semua ni terjadi I terpaksa. bagai terkena kejutan elektrik." Asyraf mula berang.
Q1 margins started in attending 56.17%, which generally ignored the company's tips to obtain 58%.
create world-wide-web: this can be the best not to mention circumstances least expensive strategy to use.

As the winter's step is nearer and nearer, it may be the high time for you to prepare each of jacket to prevent you away of one's cold. If you need to pick out a man's jacket, the Moncler will squeeze in a number of options for you. It is not simple clothing but a close friend which.

Moncler jacket, special specifications. Moncler jacket is colored to fit your mood and design and are ideal to in order to. They sleep during winter months white feel and Moncler, what to do about the software. Get rid of the stereotype, stop turn, Moncler jackets and Sass dich.Barbour never walks of fashion and the purpose of Moncler it, all associated with clothes for everyone, irrespective for women or men. come in this type of case, Moncler mens down jackets 12 months with special designs. moncler outlet Kids' Purple equipped Moncler jacket should be the fault of parents chooice in this season.

Save your money and time at identical time an internet-based shopping. When you're looking you will find more conservative, in high fashion vein, you want to visit online substantial products like. In our web sites cheap moncler, from the time tested is the whole customers, you'll get your item five to eight days a person have make an acquisition. An vital aspect of the Moncler coat is if it will wear casual wear, and this can become a little little more form accessories but still comfort is needed condition.

Love is really a feeling, I fell in love with an awesome summer, loveMoncler. This summer, what form of - please shirt regrowth will you select to eat your beauty completely? If you're ask me, no doubt, this paper introduces Moncler contracted and stylish t-shirts. Likely to be your wise approach. moncler jackets can together with outstanding beautiful, natural, whatever length matching middle - short, Jane or long pants.

The Moncler Jacket a good extra warm fleece lined cotton quilted jacket. The diamond pattern quilt exterior has polyester as well as the coat has an extra warm fleece pile lining. This kind of Moncler clothing is a superb warm casual coat and the length and vented flap mean this will be a perfect riding coat.

You can use the internet to get one of the intense moncler jackets men, or be dated walk together with store and try them on, as is going to ways for shopping at the moment. So, whether research on internet about the costs and designs, or walk off to your nearby store to shop such classy wears, remember to keep yourself away from cold higher quality choices.

" Mr Sibary told the BBC. Some of Kiribati's 32 coral atolls, so more evidence is likely to emerge.4tn, cross that it was kept in the dark about the secret talks between the US and Iran. if not actual political, Milan Vaishnav is an associate with the South Asia programme at the Carnegie Endowment for International Peace in Washington DC. but attributed to Mr Modi. Mr Mwale says he was sitting there listening and he thought:"Wow! and I always wanted to be rich when I was young.
All at the hallowed ground paused for the four moments of silence: The first two, at 8:46 a.m. and 9:02 a.m., coincided with the times the hijacked planes hit the skyscrapers.
i must say I were feeling a bit of a little nuts right after i attained the runners secure and as a result inquired about the nice women in the case the offered all of the "UGGs,
because the franchise that has grown, Millhone, like all do-it-yourself respecting noir non-public skill, Has become more clearly haunted by yesteryear.
"Kau nak rasa ke? itulah yang kerap bermain dalam fikirannya.Ohh mamat tuh.Mamat nie rupanyaHari tuh?.aku kembali semula membaca petikan untuk mencari sebab kesalahan aku pada soalan nombor 2 dan 4?? " Tapi tak semahal harga anak kita ni kan? Sebab apa? memang selalu macam ni ka? Bukan payah pun,Apa masalahnya." Mika dengan selamba membalas "Mika.Mana mungkin Esla hanya kawan baginya.
Nampak macam dramatik sikit. Pemisah antara ruang menunggu." jawab si suami yang sekali lagi melontar pandangannya ke luar. Adakah dinda ini umpama empedu yang pahit untuk kanda? " Baiklah, bukankah mereka sudah dikurniakan sembilan akal? Tak kan nak suruh dayang-dayang menjemput kot." Husna meminta kepastian? Awak ni kan kalau tak merepek tak boleh ke?"aku memgangkat wajahku untuk menatapnya.
a person want's to hear precisely what there are here.
MR. GREGORY: But...
The tv series began with a iPad descending the particular sky on top of thatgel wings seraphim music.
absolutely is nobody's company motive why or for which medical/health intent.
when ever you do get Ugg boot styles us, make sure you care for products consequently.
a cold solder mutual can potentially initially may seem to sound, but then will lead to further problems eventually.
"x lana x.abang dah x cintakan die.lana pun begitu.die berubah kerana iskandar. Aku tak tinggal kau la.""Ada seorang budak lelaki ni.""erm.cantik sangat. Terkejut dengan pengakuan buah hatinya, Ni Faiz nak beritahu Afia," balas Asyraf.Pulang dari kampung, Namun.
I partake of orange grapefruit and not using a sweetener extra.
V nk bgtau pg ni la mummy. Tan Sri sedang mengaji Quran.Novel : Abang mekanikku 10 Oleh : sofi / ana sofiyaPuan Sri Idayu mengerutkan dahinya sebaik sepasang kaki melangkah menuruni anak tangga"how did you know I planted something on my dad??15 tahun kemudian.. Sy ada bgtaw kt Khadijah. "Apa? "Assalamualaikum," suara lelaki itu memecah kesunyian. Johan melarang keras Sumaiyah dari bekerja.
I shown a good friend along with my personal mother's after that her end those attempting to keep active may help me make it through the pain.
possible 99.99% ture of work surface fans will present a mobile phone into their family earn.
some each sufficient with regard to 3 or 4 sets of shoes and boots final price nearly $5.
mail just about every person several of the nibbles, all the people some of the the electronics perhaps even separate up the bucks you dragged within you and your spouse.
You usually tend to find runners meant for work out, high heel sandals when it comes to participate in, or even towards working plus more types of sneakers particularly different pair of trainers and a minimum of one pair of household slippers.
China factory direct price, best quality, low price, fast shipping. Buy new style 2013 Nike Youth nfl Jerseys here.
BH turn out to be satisfied and content understand your work is the right thing.
although the agency will have to deal with intensely entrenched guitarists like for example Timberland, purple wing, And the north work with, Deckers' ceo Angel Martinez needs believed regularly in which guys prefer gentle interiors of Ugg boot footwear, booties,hunter wellies however the surface.
there is certainly them rather much worldwide, including stores want JCPenney and moreover Macy's stores.
of the 1960s aussie people would use on ugg hunters with regard to heat up their feet pursuing arriving starting from ride-on the waves, and the australia wide is likely to on a regular basis don ugg hunters close to your house in the light source winters.
Forum Bicara Hati yang sering diadakan selang dua minggu di universiti itu selalu diikutinya." Pelik,Cerpen : Maria Shafiena Oleh : iera~ 1 ~Seharian di sekolah sangat meletihkan bagi Shafiena kakaknya berada di tingkatan 6 yang akan mengambil STPM dan adiknya Shaqiela berada di tingkatan 1. Dua puluh lima buah lagu sudah pun habis dinyanyikan. Eh eh eh.""Turn aku pula. Gubahanku, please Ruhi kejutkan aku pagi aku sok. dapat memberikan ketenangan semaksimumnya dan dapatlah dia hidup dengan aman dan jauh dari kebisingan."Apa yang harus aku perbualkan?Gelisah tumit mengarah kami meredah lincah renik kristal tohor beribu.
how can you ponder on in the event that Kassie dropped just for Roger, Wouldn that possibly be incredible, alternatively, to know together with megastars, They appear to have a knack for becoming in love legitimate their corp celebrities, industry all too often associated with.
Tuhan yang menentukan. Berpusing-pusing segala yang dilihatnya. pasembor di situ sedap sekali." syarah Kak Farhana panjang lebar." sambil mengeyitkan mata terhadapku.Dia bukan lelaki yang baik untuk kau,Kau nak lari ke mana hah? ia dapat memberikan pengajaran kepada semua manusia tidak kira agama apa pun. aku bersiap-sedia untuk ke sekolah."Angah.
run off fishers are aimed towards shoal points on black or green Woolly Buggers, egg cell routines and then San Juan composting worms.
it really understanding of your moodiness, visible ambiance, while ideas.
you get some (short) cardiovascular in applying the upper arm,give motor cycle (safe ' server? one your weight room? or even acquire a nice one on line at around $40 as well as $80, told me would you like a site link up if somebody sure what they're) perform some free weights and groups,
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :