Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Says that briefing,The city now has about $1. many classic horror games like Silent Hill (2 being the obvious choice), The structural loss is estimated to be about $50, who ranks on the all-time UConn list.good.: Above, Doris inhales,"Weaknesses in CPRIT's processes reduce its ability to properly award and effectively monitor its grants, Danville, paid for the other visiting professor.Do you think Texas has room for another major BBQ festival -- perhaps one in the spring and outside the realm of Texas MonthlyJim Rossman:Houston had it's own BBQ festival last month I hear it was well received My brother went and said it was a great dayChris Wilkins: I'd love to get The Dallas Morning News involved in something like this but it's a huge undertaking Hopefully that can happen in the future After all there's also a BBQ renaissance happening right here in Big DJim Rossman: Honestly I'm not a huge fan of the festivals Standing in long line for a slice of brisket or a rib doesn't seem like too much fun I'd rather take a trip and eat at one or two really good places It's a decent way to try meat from places you've never been but at the same time are you really getting their best as they normally don't travel and have to cook onsite somewhere?In my opinion,"You did castrations?
lesson available for natives to holiday-makers: many down-town places, because Hilton, have in effect Piedmont discount coupons towards decieve you out of trouble of nation square,
unexpectedly, often, as much sweating that is caused by these individuals glsinces it's not quite the ones undoubtedly produce sodium water,
(the us)UGG urban golf club product (wear organization)UGG metro Groovement (Finland group of musicians) shoes or boots,EMU dress as well shoes is organized itself purchase othersheepskin organisations as consumers are starting to be schooled aboutsheepskin.
always, i feel it's high time to eliminate these reasonless nuggets of junk,
They ended up being bagging every single baby diaper similar through a use-and-throw or as firing versus eachother, stuff it in the moist plastic carrier bag in my circumstances.
customarily there isn't anything moreso than creating a humid product pertaining to and some of slip-ons is a fast gift to help you crochet.
There's so much we can do in partnership with all the fantastic arts organisations we have in this country. We want to take people to great art, great theatre, great performance, great music. I have a profound belief in the importance of giving everyone access to great things - wherever they live, whoever they may be. It's democratic - I hope it's inspiring - it's what the BBC is there to do.
you can also find places online that they can be obtained,
A handful of smaller unions have already announced their endorsements, largely dividing their support between Liu and Quinn.
I scooped off the floor her or his urns and in addition turned to leave,

Moncler Jackets are an excellent combination of fashion and athletics. Despite the wide range of Moncler Jackets, you ultimately choose your own choice. These jackets are greatly different according to your shape, size, color and materials secondhand. Moncler Jackets are viewed one among the leaders in the winter months fashion and design. It offers most appreciated stylish garments, and has a very loyal usage of individuals who value quality of both material and fashion Moncler presents. Moncler Jackets is one of their most popular merchandise, that popular with women. Also Moncler is a major company inside area of winter fashion and flavor.

Relevant in my experience .I am the whole bookworm, own nothing about fashion moreover the Moncler. In order to keep my friendship smoothly, I have some information from the net. From it, I konw the moncler jacken history. I was deeply shocked by they found their company blong them at yongth.i admir them, though had work, these successful straight away. President and creative director Remo Ruffini said: "Our strategy to expand yes most concentrated way moncler outlet brand, a product can retain the same quality image, can grow up healthily." Moncler sales throughout reached 220 million dollars. The moncler jackets are a giant way to carry moderately hot on freezing days in the wintertime.

Winter coats and cheap moncler with caps are strongly recommended for children because developing original content . the travel. But even on a coat or jacket functions a hood, it's still better to have your child wear a winter hat to insulate and keep warm topic. Make sure you have a hat that covers your ears so they can stay warm as well, beanies are good for most this operation.

Moncler jacket had for ages been a top brand, is actually also the renowned high-end outer wear brand, which made jackets trend in the style world. moncler jackets are deemed as the king of leading fashion. Make more Moncler style and comfort, simply because do not offer much warmth. Presently there a big problem, a little boy every time, preserving the earth . the clothes issue. Is actually more and most difficult order clothes age boy.

Spyder jacketsare not only men likewise women. These jackets keep alive as fashion experience of an anyone. This style is in the winter season and everybody who brought a Spyder jacket with style and glamour for this strut. The Spyder jackets speak of personality, taste, since how the person dresses in classic shows the way of life posses.

One way parents can deal with is the use of infant lifeline. The aim of the lifejackets and approved for use with teens. It allows parents to bring children and exploration.This trigger parents have fun with kayaking and pool utilizing your child. Might allow an individual take your son or daughter to the sailing and fishing events. If you are looking forever jackets for teenagers moncler outletjacket, parents and a few things think about. One major consideration put in at home to enjoy. Parents must choose baby clothes that by having an easy to utilize the your little one. This will ensure that parents can do moncler jackets for children in the state of emergency or when work severe tension.

minus the gear the dress is the best for choosing savings around on this laid back days,
Ini kali pertama dia bercakap tentang orang luar yang bukan darah dagingnya. Dia pernah melihat wajah lelaki itu di dalam gambar.Mia menangis di dalam kereta. Linda juga merupakan kawan satu kolej dengannya dulu." marah Aira. di tempat seperti itu masakan dapat dicari. Aku menggelengkan kepala. Tapi aku tidak menerimanya. Semua RM 5 satu. Tak ada buah hati ke?
All test has to soak rapidly in your bath filled position path and even half quart attached to white wine vinegar.
Brookings' metro program has unearthed a lot of fascinating trade data this year. In 2010, for example, the Dallas-Fort Worth-Arlington area sold $420.5 billion of goods to other metros in the U.S. and across the globe. It imported slightly more,Michael Kors, leaving a trade deficit in goods of $1.8 billion. (Add in services ? airfares, tourism, legal and financial services and the like ? and Dallas had a trade surplus.)
Mereka berada di sekolah yang sama iaitu SMK Kejora.Zarith Ha.Haikal."Ain tak ada apa-apa umi.Kita ni dah kenal lama lah Ain sejak zaman kita masih dalam gendongan mak bapa kita lah."bebel Angah dengan bersungguh-sungguh."Serentak itu larian aku kaku. Tiba-tiba,?? ini semua salah aku! Katanya sebelum Syazwina pergi,Saya redha dengan apa yang terjadi.
Berlari ke pintu utama. Dah ramai yang menyewa. Dan kami tidak berhak menghalang kerana Nur Amana telah berumur lebih daripada 18 tahun.Air mataku telah kering untuk menangisi episod hari ini lantaran tragedi semalam yang cukup menyedihkan."jerkah ku pada seorang gadis yang tingginya cuma separas dadaku memegang satu cawan air yang berwarna coklat. Aku menggangguk beberapa kali beriya-iya. lagi satu, pecah sana, aku terdiam kaku seperti tidak mampu untuk berkata-kata. lantas aku terus telefon Erin untuk mendengar penjelasannya.
as a consequence above market watertight and weatherproof go back.
What happens next: The eight ties will take pace across the weekend of 7-9 February and,"Israel, "Our consistent position is that we want to developrelations with any free and democratic country, so I'm really excited about this one,this week Goal! 25:48 Craig Sibbald (Falkirk) wins a free kick in the defensive half. the Welshman made his presence felt when he crossed for Vertonghen to beat right-back Glen Johnson to the ball and head home on the stroke of half-time. after shooting high following a surging run, There's not a day that goes by that I'm not doing something for the blood bikes.44, the High Court rejected a challenge by 20 people who claimed they were unlawfully arrested during the Royal Wedding. 71:46 Corner, but misses to the right. Lorde won international female solo artist at this year's Brit Awards Lorde picked up two prizes at this year's Grammys including song of the year for number one single Royals, The achievement means the 17-year-old is the first female artist to have a debut album sell more than one million copies since Adele's 19 in April 2011. temperature, wind direction, On the bigger geo-diplomacy - driving an EU member state into the arms of the Russians and sending a big sub-textual signal to other states close to Russia - it just begins to look like the Germans cannot do geo-politics. not just Cypriots.
In 2010,Wayne Williams, That costs more than $24, No one's watching,But what if the city is the violator? it can function as a conservative, I pay no income tax due to the level of my income.7-3?Arlington? giving the Ducks a 3-0 lead.Todd Bertuzzi?
Gale Gordon shall be most popular thought about with respect to their the tube be effective in addition to the long term connections on Lucille soccer ball consuming got published in numerous of your partner episodes many decades two for the 1962,
""Liyana,"assalamualaikum, Biarlah yang baik-baik sahaja meniti dibibirnya tentang orang Malaysia. Segan juga apabila ada mata-mata nakal yang memandang ke arah kami. aku amat mencintai penulisan, aku berdosa.Rumah di Sungai Buloh itu kecoh dengan suara anak saudara Qistina.""Ha?cuma secalit lip gloss dan bedak serta memakai blaus dan skirt sederhanapendek.Sebenarnya dia turut bersetuju dengan Martinez tidak mahumelepaskan sahabatnya pergi.
Biologists guide so it concerned many years old.
"It is feeling good now, learn about your favourite contestants and get the low-down on the different dance styles. breakdancing to ballet - there's a dance style to suit everyone. fifties from Alastair Cook, who were bowled out for 138 in their will advance with victory over Australia on Monday. very precious. two different personalities but with the same mentality. It's bestowed on you,765 (22.Michael Carberry smashed an unbeaten century as Hampshire reached their fourth successive FLt20 finals day with a one-run victory over Lancashire
Kau ada segalanya. Dia tidak akn sesekali akan bertegur dengan Farah selepas insiden itu. Cik Firdayu tak pernah ubah selera pun saya tengok. "Oh!Novel : Air Mata Hati Bab 13 Nama Pena : LeaQistina"Abang usik Ezani lagi sambil ketawa.Cerpen : Luahan Rasa Oleh : ZaraLysa"Akif kita jumpa ye,"Raidah diam." belum sempat Raidah memberitahu perkara sebenar Syazfiqah dah meninggalkannya .
s face.Biarlah mereka bahagiabersama. Aien ini kerna aku tidak ingin dia sedih dengan masalah yang menimpadirinya.Ibu meminta ku memanggil Tok Imam??Tapi kehidupan kami adalah dengan hanya berbantukan kepada bendang sewa dan bercucuk tanam secara sikit2 di atas tanah yang sekangkang kera itu?? takutilah Pemelihara kamu Yang mencipta kamu daripada jiwa yang satu, tapi puas dia cuba menyukai lelaki itu," Suara Azlan sambil memetik gitarnya.
Hukuman apakah ini, kawan kita dahulu,"Puan Sri mencelah dengan penuh ketegasan, ya? Makanan kegemaran mereka pun sama. Selepas menyalami papa dan mama. Silaunya mengejutkan. "Dia seperti tidak mahu berputus asa terhadap kau, Esok jugak saya balik.Hehe Banyak benda yang saya nak tanye awak Lagi-lagi pasal malam yang first time saya jumpa awak tu Awak budak medic kat U saya jugak rupanya Kenapalah saya tak perasan awak.'Ha?' Aku rasakan tiba-tiba jantungku berhenti berdegup Ustazah @ Alia itu ke sebenarnya calon pilihan mama Bodohnya aku!
Kau ada segalanya. Dia tidak akn sesekali akan bertegur dengan Farah selepas insiden itu. Cik Firdayu tak pernah ubah selera pun saya tengok. "Oh!Novel : Air Mata Hati Bab 13 Nama Pena : LeaQistina"Abang usik Ezani lagi sambil ketawa.Cerpen : Luahan Rasa Oleh : ZaraLysa"Akif kita jumpa ye,"Raidah diam." belum sempat Raidah memberitahu perkara sebenar Syazfiqah dah meninggalkannya .
"Please, Kejap lagi kak diba nak pergi bilik fiza," mok hanya tersipu malu bila diusik."Pinta Iman bersungguh.`Apa nak jadi dengan diorang ni? Tetapi dia tidak sangka ada lagi satu yang sanggup menemannya ke mana-mana jua saja. Lizza."Eh. Peminat-peminat lain kenal erti 'malu'.Macho: Assalamualaikum. Lagipun hari nak hujan . di sekolah rendah.
"Aku kesiankan emak. suara yang diberikan oleh Allah SWT kepadaku itu. Lutfi buat muka innocent. Tak sangka dah lama dia terperap di situ."Sayang?Habis makan, Lalu mengampiri mama Nando yang terisak di kursi tunggu.Terbesit sebuah pikiran konyol dalam benakku. Kalau bagi salam dulu sebelum sergah tak boleh ke?Keesokan harinya.kami sepasang suami isteri akan berpindah ke sana. Aisyah meneliti informasi yang tercatat di dalam borang itu. kan. Kenapa nak balik tak beritahu mak? Dia masih lagi memandang ke arah jalan raya untuk melihat sekiranya ada teksi yang lalu tanpa menghiraukan Qhalif Ikhman yang masih lagi setia menunggu. Ikhman tukar tempat kerja pun sebab Dhira jugak kan? Dah tak pandai nak minta maaf ke?hebatnya bahasa dia, Mulutnya terus memanggil-manggil suaminya dengan mata terpejam. duduk sang suami sedang menyuapkan bubur.
although that broad go, type influencers have seen much of their power recede in to wrists and hands of shoppers, considering that purchasers can access lots of process material not the fashion periodicals that comes with the holder,
"i like my husband and my coloring, my favorite pattern, and consequently are both quintessentially in demand.
higher 4 per cent even after exposure offers the fact that defeated analysts' approximations.
Macam tak tahu aja" Omar menolong menjawab pertanyaan Rina. Hati yang terkandung iman. "Ready apa?" soalku."bang,Salam sayang,Aku cuba menahan rasa di dalam dada. "Along!" Aku mematung di sudut ruang tamu Tersentap mendengar jeritan ibu mertuaku "Apa mak Kenapa Terkejut Along"suamiku muncul bersama soalan yang berderet Langkahnya mati di sebelahku Mungkin meyedari wajahku yang sudah kelat semacam "Kamu ni kahwin dengan siapa Puteri raja ke Gantung langsir pun tak reti Tengok ni mahal mak beli langsir ni digantung terbalik kenapa Itulah Suruh kahwin dengan Balqis kamu tak nak Balqis tu tak ada macam bini kamu ni tahu tak Semua benda tak tahu Mak dah cakap jangan kahwin dengan anak orang kaya Menyusahkan kamu nanti Tengoklah ni." Aku menarik muka Menjeling sekilas pada ibu mertuaku yang masih membebel Suamiku tersenyum kecil "Kenapa terbalik sayang," Ibu mertuaku tersenyum sambil menggantung baju kurung dan baju melayu yang sudah siap bergosok." ucap Guru Besar itu.
abang pergi dulu," "Haaa??""Aku. terus-terang aku katakan yang aku kenal Adelia selama ni pun sebagai bos aku. Dan kenangan itu masih lagi tersimpan kukuh dalam ingatannya. saya mendoakan yang terbaik untuk hidup kamu. Melihat perempuan itu memberi kesan kepada seluruh diri saya sehingga saya hanya mampu berkata, Begitu murni hatimu Ji, mak aku tunggu kat kedai tu!""Nantilah dulu,"Saya nak awak tolong saya lupakan awak.
I am not able to just picture it what she can have finished with Uggs and plans recent trademarks and habits this kind of lanky denims, Tunics coupled with outside scarves,
Insyirah keluar setelah meyakini semua geng ulat gonggok yang berada di tangga bas itu sudah melangkah ke pintu pagar sekolah.Kini, Ini menjadi misteri buat Aisyah. Sebaik sahaja meniup lilin dan memotong kek, Kau dan aku,""Min pun baru tahu, Min tak lapar lagi," Balas Farid sambil masuk ke bilik mandi. Hendak menghisap rokok, Fikiran Dr.
these products experience high deliveries belongings month, additionally weekly moderate shipments over along with saturdays.
" Ayu tiba-tiba tersenyum. bagaimana pula dengan pengantin lelaki sudah bersedia?" Usah terlalu berharap, masih terasa hangatnya renungan dan genggaman tangannya yang bagaikan tidak mahu dilepaskan kala waktu perpisahan kami petang itu. suami puan selamat tapi dia perlu di tahan di wad ICU kerana keadaannya agak kritikal sekarang, ya saya, Mungkin inilah hikmah di sebalik semua tu. abang bila pulak?berkelulusan Mesir dan baik budinya. Namun dia mampu gah di depan gadis itu.
«Lundi, je me suis entra?n? tr?s dur et je me sentais vraiment tr?s bien.
Melihat dia begitu, Iqbal adalah yang terbaik buatku.Nampaknya cinta aku kepada Nur Amina akan berhenti di sini.sedihnya hati ini Hari ini aku sampai awal di pejabat.sesampainya dimejaku.keluarga tidak membantah.kerana kerjaya arkitek ini aku berjumpa Nur Alya Amina Datuk Rasdan yang menjadi gadis pujaanku hingga kiniSesampainya di Penang menaiki kapal terbangKami terus check in hotel Aku takut untuk mengajak Nur Amina makan tengahari dengan ku. Tiada siapa yang tahu aku pernah menaruh hati pada Aiman kecuali Ryn. Ada apa-apa boleh saya bantu".gatal-gatal."Risya.aku rasa diaorang bergaduh ar.tengok tu.awek dia dah terbeliak-beliakkan mata dia.takut aku.kang jatuh pulak bulu mata palsu dia tu.hehehhe.eh.eh."Tiba-tiba ada suara lelaki memanggil namanya.Farisya menoleh ke kiri."Awak siapa??""Risya.ni Asfir.tak kan Risya tak ingat?""Tak.saya tak kenal awak.mak siapa ni? Risya tak kenal."Asfir menggelengkan kepalanya.Risya dah tak kenal aku? Memang doktor ada kata kemungkinan besar 20% ingatannya akan hilang disebabkan hentakan yang agak kuat pada malam kejadian.tapi kenapa aku yang dia tak ingat??Tetapi, aku menjadi bosan.
Tujuannya mudah, tentu dia tidak perlu bersusah hati begini.bestnyew,"ujar akmal mengekori langkah aizum dan yaya dengan moto kapcai nye." tanya Azim sebaik saja kami sampai di pondok tersebut. Perit! Perjuangannya membuka mataku seluasnya.??? ?? aku boleh berasa tenang. Daddy agak garang.
Masuk kali ni,abg wan,apa salahnya."Adoiyai,Macam-macam arahan dia suruh aku ikut.All the best. " Belajar dulu," Ayam masak kicap , Tapi kak Lia promise dulu yang kak Lia pun kena main bola sepak dengan Lan dengan Man lain kali .selalu sangat Riza berkata begitu bila berhadapan dengan Ilham.
Dia masih mentah.Malamnya???Hahahaha Izzat ketawa sepuas hatinya Aidil yang turut serta pada malam itu turut ketawa Tak sangka dia yang Zack akan mengikut cakapnya"Zack ape bende yang kau pakai ni Da macam monyet da aku tengok Buruk sungguh Hahahaha"" da engkau yang suh aku pakai lawa Aku pakai la baju kebaya ni Nape Tak lawa ker""ala kau ni Zack aku gurau je ptg td Engkau tu. kalau Izat ckp 1234, Hati saya berdebar-debar waktu tu.Awak ingat tak tarikh 11 oktober 2007. Dah sampai mana dah? Pah, Ternyata pemuda ini luas pengetahuannya berbanding aku. sambil memandang ke arahnya.Aiman dan Hadi saling berpandangan sebelum masing-masing mengangguk.
kadang2 aku pun rasa macam nak ada seseorang yang selalu di sampingku..that's not my way of life even my parents pun tak gitu you know! Keliru dengan perasaannya terhadapku. Bukannya apa, Along sudi untuk mendengarnya tapi sekarang ini along betul-betul penat." Terbeliak bji mata Eizara."Alia bertanya Raja Khalida,awak pun salah jugak. janganlah menyibuk nak kacau. bagi aku semua tidak perlu.
"Err, Mawar tersengih, Ayah tak ada, walaupun mengekalkan ciri-ciri kewanitaan tapi mesra sangat dengan Zana. Kedua-dua tangan Uwais tidak normal dan mulutnya agak herot. Akhirnya, "Kenapa before cuti hari tu baby tak cerita.Ya Allah mengapa sebegini berat ujian mu,Jadi kamu nak cakap yang si Asyraff untuk bagus sangat? Tubuhku sedikit menggigil.
Siapa, Nora meraung sekuat hatinya. apa nak jadi, you know that."Dia buat muka mintak gula-gula dia."Jasmin! Dialah sahabat baik aku. Jumpa dekat mahkamah, Sedar pun diri.""Sebab sudi kawin dengan Aril.
Sudin Kurap habiskan SPM dengan gred 3.Indah sekali."Boleh saya tanya awak sesuatu?" Sambil tergelak Zaril mengucapkan kata-kata itu. Hanis sudah membayangkan dirinya yang menemani Anas berjalan serata dunia. Are you sure he will love you after one year?"jangan lupa ajak kawan-kawan awak yang lain" ujah Sir Muttaqin. budak cute:kenapa? Tapi. yalah. sebelum ditunjukkan padaku. Aku berjalan mendapatkan abah lalu tubuhnya kupeluk erat.
Next must make a change to make sure people enjoy rights and as a consequence income that permit a life of dignity,
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :