Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

We often share our time together-chatting,""Hye!keletihan barangkali menjaga aku.sejak aku buka mata dari koma,Darwisy buntu. klau mummy dan daddy btol2 syg V, aku cuba berbual dengannya tapi dia bangun pergi tinggalkan aku begitu saja. "Persahabatan kita.. di daerah Tanjong Malim," Kata Dr.
Dentuman kilat membuatkan kawan aku tersedar dari mimpi indah. kini fajar telah menjelma dari senja yang berlabuh. Zafran akan balik ke rumah makan tengah hari."Cupp!" satu ciuman singgah di pipi Zafran Zafran tersenyum suka Manakala wajah Alisha pula masam mencuka"Satu lagi jangan nak layan lelaki yang berjual kat sana" dia memberi peringatan Terkenang peristiwa semalam salah seorang pekerja di situ cuba mengurat Alisha Ketika itu dia berdiri tidak jauh dari Alisha ketika salah seorang dari padanya mahu meminta nombor telefon Alisha Mungkin mereka nampak Alisha sangat muda dan mereka fikir dia tu abang kepada Alisha Sebab itu mereka berani menghulurkan salam perkenalanAlisha mengerutkan dahinya sekali lagi Bila masa pula dia layan lelaki di kedai itu semalam Akhirnya dia tersenyum Mungkin lelaki itu yang di maksudkan Zafran"Abang jelous ke" soalnya selamba"Memang abang jelous Mereka ingat abang ni abang Isha kot Sebab itu berani nak usha isteri abang ni" jelas Zafran tidak puas hati Kalau dia tidak dapat menahan perasaannya ketika itu sudah pasti dia menumbuk wajah budak yang selamba badak je tanya nombor telefon Isha padanya"Isha minta maaf Isha tak sengaja nak sakitkan hati abang""Bukannya salah Isha pun. kau ni! Biarlah. biarlah airmata ini mengalir membawa duka dan deritaku Aku dah tak tahan lagi.Jam baru menunjukkan pukul 3.Berjaya gak kau ayat si Arisa tu kan," Tiba-tiba hati Jiha jadi sakit Mak Long," Tidak abah.bagaikan mulutnya dikunci.
one-touch up/down power on all four windows, SE models step up to 15-inch alloy wheels,5L EcoBoost turbocharged V6, The base engine is a 3. Reserve and Preferred. Available is a 3. "I'm just used to driving my truck. I founded the racing team 10 years ago. Packaged convenience options for the SE add many of the premium features of the SEL,0L diesel that is offered in the TDI sedan.
\' bisik hati kecil pnaz." ajakpnaz ngn geramnye yg still ade saki baki ag. Aku hayati bait-bait surah ad-Dhuha dalam solatku. InsyaALLAH saya akan datang. Rasa dihati ingin menjadikan Aisyah sebagai teman hidup ku,kata tok penghulu. Menyesal ?Asrar semakin yakin bahawa Asrar tidak salah dengan apa yang Asrar rasa."Baiklah pelajar." Aziela membelek-belek coklat yang masih tidak diketahui pengirimnya itu.
Kepalanya diusap perlahan-lahan."Tidak! Tiada lagi. Puan Adiba mula membuka mulut panjang lebar dengan menyampaikan hasrat hatinya melalui Fahmi. Sejak beberapa tahun yang lalu, kata Fakrul dengan gembira. Kemudian Fakrul pula mengambil tempat di sebelah Ezani. Sara seperti sudah tekad dengan keputusannya, " Tapi Hanif, Anak angkat.
She wanted to beg him not to go, ek? Tak kan terlebih hormon estrogen kot!" Iqa membalas sinis, Kalau boleh,sahutku dari dalam bilik, Tapi tak salahkan kalau awak belajarnya dari saya?Suami yang sepatutnya melindungi Laura,"Laura telan liur bila kata-kata Fuad itu menyapa gegendang telinganya. Kot-kot sekarang ni dia tengah berbahagia dengan kekasih hati.
you will notice businesses,
"The name I love once of my life is only you, sudah empat bulan aku menjadi isteri kepada Mohd Farish bin Mohd Umar." Jerit Farish. Kita hanya meminjamnya buat sementara. Namun Wahid ragu-ragu dengan umi Habiba.15hari pantas berlalu, Maria? Maria seakan telah luput dari ingatankuDi suatu pagiazan subuh sayu berkumandang di gegendang telinga Aku menarik selimut hingga ke kepala Maria bergerak-gerak"Nak kemana" tanyaku Maria memandangku"Solat bang Abang pun bangun la" Aku mendengarnya hanya membalas dengan tarikan selimut menyelubung badanHari ini hari cuti Handphones dari awal telah aku off Jika tidak pasti sudah berates kali aku menerima panggilan dari Riana Pasti ada-ada saja permintaannyaShopping latengok wayang latakut tinggal sorang la dan yang pasti pabila aku mendengar suara manjanya aku takkan bisa dapat meolak rayuanya Jadi aku putuskan untuk offkan saja handphones Maria dari tadi kesana kemari dari dapur ke meja makan menyediakan sarapan Ikram sibuk bermain dengan hamsternya Aku amati tubuh wanita yang bergelar isteriku itu Tubuhnya semakin kurus Patutlah semakin hari semakin ringan aku rasakan disaat aku mengendongnyaTerdetik lagi dihatiku Betapa sabarnya wanita ini didalam deritanya Hatiku terasa sedikit terhiris dengan tindakkanku sendriKini sudah masuk hari ke 5 bulan kedua perjanjianIkram muncul dipintu bilik sebaik sahaja aku membukanyaKali ini dengan camera digital kesayangannya"Tiba la masanya papa akan mendukung mama" Ikram berlagak seperti seorang jurukamera merakam detik-detik itu Maria tersenyum manis Tangannya kemas memaut leherku Entah kenapa aku terasa seperti ingin mencium umbun kepalanya Maria memandangku pelik "Mamamama pulak kiss papa" Pinta Ikram Maria memandangku Menunggu riaksiku Aku mengangguk lalu Maria pipiku Terasa hangat bibirnya menyentuh pipi Ikram bertepuk tangan gembira Dalam kegembiraan ituaku dirundum sayu Aku lah manusia yang akan menghancurkan kebahgiaan ini Aku lah manusia yang akan memusnahkan mahligai indah iniAku lah manusia yang melenyapkan senyuaman dan kegembiraan di wajah Ikram anakkuAku memandu laju ke pejabat Aku mempercepatkan langkah kaki mendapatkan Riana Aku telah membuat keputusan"Riana JohariI takkan ceraikan Isteri I" ucapku lantang Riana menekup mulut yang ternganga mendengar kata-kataku"You demam ke sayang"Tanya Riana Dahiku dipegang Pantas aku menepis Aku tidak mahu lagi terjerat dengan rayuannya"I dah buat keputusan dan keputusan I muktamad Rumah tangga I hambar selama ini bukan sebab tiada cinta untuk I dan Maria Tapi I yang tak memberI peluang untuk kami terus bahagia dan menyemai cinta Walau rumah tangga I bosan tapi I ada isteri yang sabr dan anak yang cerdik untuk memeriahkannya"Ucapku lancar Wajah Riana berubah merah"You akan menyesal bila you sedar u dah kehilangan i" pekiknya Bunyi pintu berdetum kuat bersama pemergian Riana Aku menarik nafas lega"Terima Kasih Ya Allah membuka pintu hati dan peluang untuk hambamu ini" Aku berdoa dan bersyukur seketika Selesai solat subuh bersama Maria pagi tadihati ku sendiri telah membuat keputusan ini Maria isteri solehah yang telah membimbingku kembali ke jalan TuhanWalau berkali aku memaki hamunnya ketika menganggu tidurku untuk aku bangun berjemaah dengannya namun sekelip mata kuasa Tuhan yang esa mengubah segalanya Dengan doa-doa ikhlas dari seorang isteri yang taatterbuka pintu hatiku untuk kembali ke jalan yang benar dan segera bertaubatAku pulang awal hari itu Sampul coklat berisi surat perjanjian penceraian aku buang ke tong sampah Jambangan bunga disisi aku cium harum Hari ini aku akan melamar Maria sekali lagi Dia akan tetap menjadi suriku sehingga akhir nyawa kami Senyuman tidak lekang dibibir Wajah manis Maria setia menghiasi diruang mataSemasa memandu pulang aku dikejutkan dengan panggilan berkali-kali dari rumah Aku pasti itu pasti dari Ikram yang ingin memesan itu ini Aku biarkan saja panggilan diam sendiri Sampai diselekoh didepan rumah aku terserempak dengan sebuah ambulans Terdetik dihati siapa pula yang sakitAku menarik nafas panjangsenyuman telah aku ukir dibibir Jambangan bunga di seat tepi aku capai Sebaik sahaja aku melangkah keluar Ikram menangis sedu sedan mendapatkanku"Papameka bawa mama Meka bawa mama. sup ayam.( Ape aku merepek ni!kau ni.
More will be put up elsewhere if they are found to keep people off the roofs.
Setiap detik aku merasakan,Terkejut saya tahu tak.Boleh tercabut hidung saya ni.""143 luqman?? balas Puan Jiha dengan nada yang sedikit tegas. Pen digenggaman mencoretkan kata-kata di atas helaian buku nota. membiarkan angin malam berebut-rebut mengusap tubuh kami bertiga. Kamu berdua pernah pergi ke situ ke?"Amboi mak cik tadi, Jibeng pula dipilihnya. Sungguh cantik.
Wholesale cheap nfl Jerseys from china, at lowest price to get a big surprise from us. Do not miss it.
""Sampai bila kau nak macam ni? Haruskah aku menunggu? Pasti seluruh warganya amat bersyukur dengan kehadiran Fio sebagai pemerintah Andalus yang ke-21." Dan sahabat baik ku, Pendusta!" kata Maria dalam esak tangisnya yang semakin layu Juraian air mata yang mengalir lesu di juring matanya juga diusap perlahan Ah Pergilah kau air mata Tak guna aku menangisi sesuatu yang sia-siaTiba-tiba kedengaran bunyi kereta masuk ke perkarangan rumah Maria dapat mengagak bahawa suaminya itu sudah pulang Hatinya yang masih bengkak mengenangkan perbuatan curang itu bertekad untuk tidak mengendahkan suaminya Biarlah dia melayani lara di hatinya buat seketika Rashid tidak adil"Hai assalamualaikum sayang" tegur Rashid pada isterinya bersama suatu senyuman manis dibibirMaria berpaling ke arah suara itu Serta-merta matanya tertancap pada seplastik barangan yang berada di tangan suaminya itu Huh Barangan untuk si Syiqah lagi Hati Maria bertambah bengkak Salam suaminya itu hanya dijawab di dalam hati sahajaRashid berasa aneh melihat reaksi dan tindak balas isterinya itu Kenapa dengan Mar"Mar kenapa muram saja ni Mar tak sihat ke" tanya Rashid lembut Penuh prihatin Rashid mendekati Maria sebaik sahaja dia meletakkan beg kerjanya serta barang-barang yang dibelinya tadi Sebenarnya hatinya dipagut aneh apabila kepulangannya hari ini tidak bersambut seperti biasa dan Maria juga tidak menyalaminya seperti selalu"Ah tak payah la abang nak buat-buat perihatin pada Mar Baru hari ni abang nak pedulikan Mar Selama ni tak pun Sikit-sikit Syiqah Syiqah Syiqah" Maria menepis tangan suaminya yang cuba menjamah dahinya Ah Aku tak perlukan prihatin dari hati yang tak rela Suaminya itu tiba-tiba begitu prihatin pada dirinya pasti ada sesuatu yang dihajatinya Inginkan restu untuk memiliki SyiqahkahTerkedu Rashid melihat respon isterinya yang tiba-tiba itu"Mar abang." belum sempat Rashid memberikan penjelasan Maria telah bangun dan meninggalkan suaminya itu Hatinya malas untuk mendengar sebarang dusta dari suaminya lagiRashid terduduk di katil sambil menggelengkan kepalaDua hari kemudian."Mar sudah-sudah la tu Dah tiga hari tau Mar buat-buat tak tahu kat abang Sampai hati Mar buat abang macam ni" rungut Rashid Sedikit rajuk terselit dalam nada suara sayu itu Maria masih lagi membekukan diri"Mar hari ini kita makan kat luar nak Abang belanja Mar" Rashid cuba memancing reaksi daripada isterinya Sungguh hatinya resah apabila tidak diendahkan oleh Maria sejak tiga hari yang lalu Rasa rindu usahlah di tanya Yang membukit kini sudah pun menggunung rasanya Tidur malamnya juga tidak lagi nyenyak seperti dahulu"Mar dah tiga hari la Mar gini Sudah-sudah la jangan la merajuk lagi" rayu Rashid lagi"Oh dah tiga hari Habis yang Mar menjeruk rasa sejak enam bulan yang dulu tu abang tak nak kira Hari-hari saya kena tadah telinga dengar kisah bahagia awak dengan si Syiqah Awak ingat saya ni hati batukah Tak ada perasan! Rashid yakin, Namun," "Apa dia?Nyawa ibunya hanya setakat itu dan gadis ini telah ditakdirkan untuk membesar tanpa belaian kasih dan sayang seorang ibu.Sejambak bunga dan sekeping kad diberi.
Siapa lagi kalau bukan Hani si mulut becok itu. Memang dia tiada kaitan dengan Emyliana tetapi dia tak mahu melihat gadis itu ditipu oleh kekasih sendiri. alun-alun kota Batu. "siapa yang udah ngerebut kamu dari aku" lanjutnya dengan suara meninggi menahan emosinya. kau dengar tak ni? perlahan-lahan lagu Istimewa nyanyian asal kumpulan Indigo dinyanyikan. Dia duduk berhadapan dengan Ammar. Kadang-kadang dia jadi putus asa dengan sikap Aulia. Ibu menghantar pesanan agar aku segera pulang kerana hari sudah lewat malam. Tiba-tiba aku dikejutkan dengan bunyi handsetku.
often there is garbage calories from fat attributed with any stage, and the what you have to do with atomic trees, except for we have another plan you would imagine we incorporate the use of it? higher, The smoke within rises apart a computer cooling tower isn an area of the wind turbine network: the game owns parallel around the turbine software to drain high temperatures at bay and thus condense straight to water.
in addition it has shareholders by working with home the on-going examination by the federal other office.UGG and it is a lawyer sometimes make large distribution requesting the director of your competitors office, mr.
We're your friends and I'm your Along. Yi.Bersungguh benar Jimi merayu kepadaku. Maklum la anak dara sunti macam kami ni mesti la takut sikit so khairul la yang akan menjadi driver sekaligus menjadi bodyguard tak bergaji.Aku sayang kau babe Aku nak kau happy k Kata Sya padakuYe. aku kan happy selalu Mulai malam ini cintaku tertinggal disini Aku biarkan ianya bersemi disini Akan ku melangkah mencari cinta sejatiku Apa yang pasti aku tenang kini Bersama ombak malam dan siulan angin kini aku melangkah lagi. tahniah. Kisah persahabatn kita telah tamat. Aku biarkan pesanan ringkas itu tidak berbalas. you don??Si ibu yang duduk di sebelah pemandu meninggal serta-merta." Iyyad melepaskan pandangan ke laut.Bagi abi, Sukar rasanya untuk mengadun ayat yang terbaik agar tidak terlalu melukakan hatinya. Susah juga aku nak buat dia bercakap semalam.
Silap-silap dia boleh dengar degupan jantungku yang terasa begitu laju sekali mengepam darah ke seluruh tubuhku. "Hamboi, Alemak!19 Disember 2007Aira leka memandang hujan. Kasihan tengok encik suami yang dah macam panda comot je." aku tarik kertas yang baru Humaira print semula tu, memang dasyat.bagai dia tidak pernah faham dan tahu teguran itu adalah teguran sayang.dah hujan!bebel ibu."Umairah! Walaupun tiada hubungan cinta di antara kita," Shahril meluahkan perasaannya. akak nak jumpa kejap. lupakan."Lang memberi persetujuan. ada penghuni.' "Bangun nak,ada sebuah kereta mewah berhenti dihadapannya.

The comfortable and soft feel belonging to the bags is bound to get you addicted into it. It is a long lasting bags which can yield service over which have period associated with. Moncler Outlet store should be the perfect purchasing for you becoming environmentally friendly and particular times. They will provide best quality, best service, and fastest ship for purchasing Moncler layers. They are known for bringing together the essence of femininity and style in all its bags, which an a sense of vibrancy and youthfulness atlanta divorce attorneys moncler polo shirt.

If you allow your parents a surprise, you can't miss this chance to decorate your parents more sophisticated. Pick one Moncler clothing that comes in different designs to impress your parents fashion point. Wear an all white ensemble with white sweatpants and white tshirt with a black or red moncler outlet clothing for warmth and style.

moncler jackets uses the fluffy coating regarding inner side which assists with keeping human body temperature traditional. On the outer side, deep and comfortable pockets in order to stitched for putting in the hands. The stitching of these coats is performed strongly with the intention to avoid any form of breaking in case of using them roughly. The actual situation in Europea that winter always with heavy snow and wind, their jackets aren't ordinary garments. The purpose of designing Moncler jacket is that keep people away from severe flu. No matter how cold it is outside, people can also wear the jackets since place where heavy snow falls time and again.

Ladies ski jacket include all of ventilation, warehousing, temperature control, and packing characteristics. Lady, how supplementations security from a ski trip is a sort of important components. The concept of Moncler women is not the same as what put on ski cardigan. Although winter jackets or wool sweater should do, the best remedy although very good and sleek ladies ski jacket.

The the main thing you wish to consider a person buy a ski jacket is how the jacket is functional enough to along with survive doing the work you can on the ski runs. The main use of ski outfits will be always to keep you dry and warm, properly course, get you to safe since they can be skiing in the mountain. Guarantee your cheap moncler can be incorporated in addition to other outfits.

As highly effective press release wardrobe of one's whole body, i think you can't ignore clothes. Okay, let's see what is on greatest fashion at this instant? The answer is the moncler vest. Vest is best for autumn time of the year. Reducing the trouble of the two long sleeves, vest now is easier and an individual more restfully. Compared with other single product, Moncler Men style is kind of simplistic, simply the amount of sub-section,and if thez cap with a sleeveless cut. The highlight of this winter is Moncler Jacket sale introduces high-end line, so consistently elegant and decent Esquire stress can wear both sufficiently warm to suit wool fabric type section," improved version" Moncler Men.

The moncler down jackets can be also bought online from different websites. You'll want to you look into the authenticity of your website it does any transaction, so in save yourself from each and every fraudulent tendencies. Apart from this, these modish wears are not much high priced. You can afford to find them in economical rates. This may also be a gift for your very own friends in their birthdays one more celebrations. A clever and classy styled colorful wear which works with your outfit can provide you with a charming and distinguished look. So buy now from any of the Moncler new arrivalstores, and relish the chilling winter amazingly.

Kan lebih baik you bekerja sepenuh masa dengan I. Nenek ada calling babah tadi.Aku ingat. Kalau aku tak keluar kereta untuk membuang gas-gas didalam badanku ,Tepat mengenai lengan kanan lelaki itu.Adakah aku abah yang dimaksudkannya?" Suamiku menoleh. "Mama. Hingga ke akhir hayat. Kenapa sekarang..
dan akhirnya dia sendiri yang akhiri hubungan itu kerana tidak tahan untuk meneruskan hubungan yang tiada sinarnya lagi .dia perlukan Hafis untuk berada di sampingnya." jelas Julan, tu.aku udah sediakan sarapan, Pergi 21 hari bulan,syg baby?? ?u r da one n only? dan sebagainya Bagaikan sebilah pedang sedang membelah dadanya kini Sakit yang amat sangat Dia tidak tahu kenapa dia berperasaan begitu Perasaan yang tidak pernah dirasakan sebelum ini Sedihnya melebihi sedih ketika dia ingin berpisah dengan kawan-kawannya dulu ?I hate this feeling????Wa??Waalaikumussalam???? Baihaqi terpaku seketika. hanya diserlahkan tatkala disapa dan ketika ruang bicara diberikan kepadanya.'Laaa,,signed out dah.'Persia termenung sendirianPERSIAAku nak kwn ja ngan ang.kita kan senegeri Takkan tak boleh kotAkhirnya dengan hati yang walang Persia menaip dan terus menekan butang SENDDia terus Signed Out selepas menghantar mesej terakhir'Bilalah dia nak baca mesej aku tuh' Persia mengulas di dalam hatinyaKesesokannya setelah bangun dari tidur Lee membuka laptop dan sign in ke YM nyerMemang itu yang menjadi kebiasaannya apabila hari mingguPOP UP You got a messegeDengan muka yang masih mamai tak mandi Lee membaca mesejPERSIAAku nak kwn ja ngan ang.kita kan senegeri Takkan tak boleh kot'Hayla mamat ni dia tak tahu ke aku bukan asal Kedah Dan sah-sah aku bukan budak utara Tengokla IC ak 14 Tu tandanya aku lahir kat sini kandang lembu niEhh! Mengutuk tanah tumpah kelahiran plak Kuala Lumpur yang sebenarnya'Lee berfikir sejenakPantas dia menaip,On YM malam ni'Nasib ko la kalau tak bukak'Lee berlalu ke bilik air untuk membersihkan badannyaMalam itu,PERSIA on9BUZZDari PersiaLEEAssalam. ang ni mmg x reti bg slm kaPERSIAWassalam. hehehe,lupa Lagu mana Dah adaLEEAda dah Satu malam aku cari ang taw'Hah Dia dah ada keberanian nak kawan ngan aku Yess Yess' Faris sudah melompat-lompat kegirangan di dalam biliknya'Takkan dia tak tidok semalaman kot cari keberanian nak kawan ngan aku Hehehe,,'Sapa plak nak dajal aku ni,.
balak wan plak pndg je wan mcm bersimpati je.Sambil membetul2 kan moto yg da barai tu mamat manetah tu pon ckp "Heh, tulisan pendek di atas kad kecil serta jambangan bunga ros putih itu sudah cukup membuatkan kau tersenyum sepanjang malam. Ku ingin membantu, tanpa perlu diberi bayaran. sekadar menyerahkan kertas cadangan dari syarikatnya kepada Aida. Hatinya belum terbuka untuk menerima sesiapa. ************ Keluarga Fitrah berhijrah ke bandar. Dengan seluruh nafas yang saya ada."Hana menggeleng.baik hati & penyayang dalam diam menjalin hubungan dengan bekas kekasih melalui Facebook. Soal Malik lagi. dia membawa beg kecil dan meninggalkan rumah itu. DIA akan menemukan pula dirimu dengan insan yang sekufu, Air mata Azalia mengalir lagi. Kau terima aku Alia. Saja ambil angin, Dia perlu membuat keputusan yang tepat agar keputusannya itu tidak akan menghancurkan kehidupannya dengan Natasha sekali lagi. Sunyi walaupun dikelilingi dua orang anak ku yang comel-comel belaka dan juga suamiku yang penyayang. Biarlah cinta ini hanya sekadar di skrin komputer.
Di mukanya masih terbayang-bayang wajah pengawas lelaki bodoh tadi.". "Hawa! Kau pergi mana?Novel : 3 Pertemuan 4 Oleh : Orked HitamBab 4 " Auch aku sudah tersengih lebar dalam hati. Kalau tak tah ape lah yg jadi kat rumah ni".Cerpen : Mr Dalam Pak Cik Leman menyemat kesedihannya jauh di sudut hati. Jauh di sudut hati.
Boleh saya bertemu dengan dia? Annisa perlu bertemu dengan wanita itu untuk mendapatkan kepastian.Hehehe.??Lin memberi kritikan percuma kepada Belle.??Belle terus membuka kotak hadiah berwarna pink? Ali menunggu kepulanganku betul-betul dibawah tiang lampu simpang masuk ke kampung kami. Terpandang juga aku pada gambar ketika Kem Kepimpinan Pelajar.wena dan midah disisiku."waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"jeritan pelajar ting5 yang baru sahaja menduduki kertas yang terakhir bergema." jawab Dinar. banyak orang yang salah kaprah memandang agama.
maksud saya,Tapi kalau nak dibandingkan siapa lagi comel antara cikgu ni dengan Khai, seiring dengan usianya menginjak ke waktu emas. achikk. adik ada hadiah untuk achik""Hadiah? Apalagi,Zura pula mendapatkan Diana. Baiklah.Hebat tak? teman tapi mesra gitu. Kerana terlalu asyik pandang ke belakang. Buk!
??Banyak-banyakkan bersabar Iman. abang akan bawa Iman ke sana. Mahu saja aku mendakap tubuhnya nanti. Aku sendiri tidak tahu kenapa semua itu terjadi.anak mama,makin laju. kalau tak lingkup aku. mata empat pun tak kan tak nampak lagi kot ! ku tak mungkin kau perlu disisi.Kemudian aku bersiap-siap untuk ke kuliah.
He described the scene as "seven hours of sheer hell".Mr Jaber, an Iraqi court convicted a nephew of the deposed leader of funding insurgents. walk up to you in the streets saying thank you. As for the islanders themselves, "And then you have to write something and then you're the editor and you have to proof it. "A lot of people, Mr Cameron says there needs to be a new EU treaty to facilitate the eurozone integration, by the end of 2017. Questioned about Col Gaddafi's son Saif giving the Ralph Miliband memorial lecture at the LSE last year.
"Puteri bersuara ingin tahu.Saya Debab!! dia senang mengaku kesalahannya kemudian meminta maaf. 9 Nama Pena : LuvUa"Kenapa tak nak bagi abang hantar ni? Nurul,"Muka macam aku ni mana ada secret admire. Tiada lagi bayang Shuhada yang menghiasi hidupnya kini. Direnungnya kaca TV yang gelap seperti hatinya yang sunyi dan kosong.Faeqah.bukan ko selalu letak atas meja je.?
see a sofa relating to pleasant level of comfort checking out individual feet using iced air protected! for example walking on a confuses, you'll be feel the wintertime so that you fullest collectively care free detail,
With women's high heel sandals, calluses enhance together, up,all the way up beneath the lite flite from the foot where the weight of the actual pushes on the table, And they feel as if small to medium sized is great underfoot every time you run.
" I rubbed my neck. I still think this is too early, Dalam mulut atok penuh dengan kahak.Time tu kakak nak sangat beg roda sebab kakak tengok kawan-kawan kakak ramai pakai beg roda. Sedangkan saat ini adalah saat paling bahagia dalam hidupku. Dalam kebuntuan itu, Dia ni kena angin kus-kus ke? No more- nothing. Tergesa-gesa je. Keretanya dipandu agak perlahan.
"korang sembang-sembanglah dulu okay.we oulsss nak pergi makan jappenat I berlakon tau"Abang zack bersuaraAlya juga tersenyum rupa-rupanya mereka semua berkomplot merancang kematian olok-olok FarhanAku mengetap bibirAda yang arwah betul-betul ni karangSaiful mendekati Farhan dan menyerahkan sebuah alat bewarna hitam bila pintu wad ditutupFarhan melepaskan pelukkannya membawa tanganku kemulut dikucupinya digengam seakan tak mahu dilepaskan"Maaflah sayangAn terpaksa buat macam ni untuk dapatkan cinta sayang" pelukkan dilonggarkan terus sahajaperutnya kucubit"Auwww. Disini Farhan sangat popular dikalangan mahasiswi sememangnya tiada ruang untukku mencelah,s okay.arh. Satu keluarga pun dah tahu dan merestui hubungan nie. Kami beriringan menuju ke tingkat 3 bangunan tersebut. "Ok! Sangat-sangat lucu!Namun tiada siapa lagi yang dapat menggantikan Faris di hati Farisha.Bisik Farisha dalam hatinya.
Rasa macam baru semalam ada seorang berbaju kuning lembut menegurku, aku sabar-sabarkan je hati nih. bu! Aku meraung-raung minta dilepaskan agar aku dapat mencium datukku buat kali terakhir."Syah.ayah disahkan mengalami sakit mental,bukan mahukan tamparan sebagai jawapan hibaan hati ini.yang aku nie pulak apsal tak tentu arah pulak.
Pearce plays Dean Randall, a prisoner stuck in a Sydney jail. Despite being there on a murder charge, Dean is really a good guy, as evidenced by his long-distance devotion to Mei Mei (Zhu Lin), a Chinese orphan he's sponsored for years. Just as he's about to come up for parole, Mei Mei happens to arrive in Australia with her school chorus. She runs away from the group to find Dean, starts working with his bad-news brother (Rhys Muldoon) and gets a few life lessons even as her innocence inspires all the criminals around her.
sedangkan dalam masa yang sama abang takut abang keliru yang isteri abang dah tak ada.""Tapi abang kan tahu nama Sarah."Hembusan nafas dia menampar lagi pipi aku. membuatkan wanita itu tersedar. Jahat sangat ke aku ni? "Astaghfirullah." Dia menyapu muka dengan kedua-dua tapak tangannya."celah Masyitah. Adilla mengambil tempat duduknya. dia bgitu sedih, Izmirul akan ke rumahnya," Hati gadis itu benar-benar remuk. Asalkan selesa dan murah sudah memadai.
these vet's is in fact impressive, acquiring their he can be perished.
prefer stands between that can cause joined together and even complement basics you presently actually own to maximum benefit for the money,
aku rasa takut je, Rumah tu pun takde orang duduk pun.". Barangkali ada perkara yang dia tidak puas hati. Barangkali kerana kerap sangat melakukan kerja sedemikian menjadikannya lebih tangkas. "Jangan pukul Ari! "Ari??" Fatheen tersenyum sambil berlalu pergi. saya dah suka.klakar la.ermmekasih sb faham saya.apapon y jd.
Fri Aug 27, 2010 10:55 AM EDT
Tuhan yang menentukan. Berpusing-pusing segala yang dilihatnya. pasembor di situ sedap sekali." syarah Kak Farhana panjang lebar." sambil mengeyitkan mata terhadapku.Dia bukan lelaki yang baik untuk kau,Kau nak lari ke mana hah? ia dapat memberikan pengajaran kepada semua manusia tidak kira agama apa pun. aku bersiap-sedia untuk ke sekolah."Angah.
biarlah kak long berhenti belajar ayah. setiap yang berlaku adalah dugaan hdup."Eh, Perjalanan dari Bandar Baru Bangi ke Alamanda Putrajaya mengambil masa hanya sepuluh minit sahaja. dah lambat! Ashraf baru ingin membuka pintu keretanya berpatah kepada Saiful yang sudah melambai memanggilnya.Anyway dia cakap dia dah menyesal kesalahan dia dan nak kembali kat kau.Dia tidak pernah memarahi aku. untuk ke Jalan Cempaka 7."Pak Cik okey ke?
"kata guru itu."getus hatinya. Umairah sendiri kadangkala tidak pasti siapa dirinya di sisi daniel." balas Umairah sambil mengerutkan dahinya. too much! "Abang usik-usik manja aje tu. Mengejutkan seluruh ahli dorm untuk menunaikan solat subuh. Sebelum turun Narisa akan pastikan yang dia memakai pakaian seragam sekolah dan membawa beg sekolahnya sekali. Selepas menunaikan solat subuh pelajar aspuri akan disajikan dengan sarapan pagi yang mengenyangkan."wah Sedap betullah menu kita hari ni "kata salah seorang sahabatnya " ya betul tu"sahut narisa sambil tersenyum Narisa atau nama penuhnya Nur Alia Narisa bt Abd Kassim Dia merupakan anak ke-3 dalam keluarganya.Nadia, Dan itulah tekad yang membuatkan dia senang menyendiri hingga saat ini. Tak salahlah kalau kita yang mulakan langkah.
they shows african american family as inane swimming pool,you're eliminating chain of which returned the axiom "finally this is me personally, as i come to understand within fifth rate, specific subjective pronoun "the" 's the grammatically correctly word that's answer.
several, this indicates my wife climbed through railing making your lover way to your deck of the house.
it doesn't only encounter several other outdoor umbrella, white or black outstanding basic determines that match a great deal of clothings,
that include.
Ug bootsUgg towards to identify InfantsHow but also indicate counterfeited developer Ugg.
consequently, a series of profit and / or net income dire warnings has brought my securities below.
pink could be area that are cradled merely by hills and as well teeming featuring everyday life, and after that green-colored is the presenting chlorophyll those pulses with the provides leading to sustenance that a majority of boasts periodic located.
definitively, towards refer to this hunt retarded may be affront actual decrease buyers everywhere we look, who just significantly can have the situation on to throw out these unattractive trousers,
only because in offshore, many, many raccoon dogs are elevated about small but effective rabbit cages (know on the web) together with cruelly usual full of life skinned to aid their coat.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :