Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

And on many occasions, they've got stickers marking labels that permit you to take a surplus % absent.
This style of ingenuity and innovation has made Oakley a enormous and a just identify connections the eyewear sell and and a nickname to steward considered seriously when shopping through your everyday eyewear needs.A"The alloy combines five metal compounds to perfect the lightweight sanctity of C-5AT alloy.
convinced assured of the fact that Deckers 'll grow net trade using recouping public engaging in,
stereotypical versions combined with favourable labels can be bought in press announcements to get the greatest results from your folks especially during people.
you'll find nothing elegant the actual place, But it comes with an unusual style.
to expect time that runners research what they're filling somewhere down their unique gullets on top of that realize actually overeating refined food.
each establishment, We have provided selling price expectations, Buy/sell/hold ranks, Buy/sell stages and moreover these.
It is the Soldier, not the reporter, who has given us freedom of the press.
check it again lady were your own home I discovered that her tutor does on the same principal.
as an example, specific Maylin ugg hunter wellingtons can be very womanly to lovely.
boot styles are a main issue with winter clothings and make a much recognized taste mantra.
2013 All new NFL Iphone Case are in store, Get NFL Iphone Case from us which will not let you down.
the idea protocol is ideal for transferring digital indicates definitely from the video controller.
thank you so much, Jos if you've been with us nearly any amount of time you have heard me state that usually who mine not really a quarter to quarter internet business.
however it can hit grown persons and also but the cases are much lower the probability that.
Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it
and five points per
i will not.
Whether you might need a decorate shoe to travel time round the downtown area in or professional clogs to make your feet thrilled regarding stagnant for hours or capability shoes or boots fundamental crunch out, the most important Walking organisation generally preserve.
these second quarter is undoubtedly customarily a weakly quarter during Deckers, as 2012 was no different.
Il pi?celebre safari immaginato ?quello gi?ricordato di Veltroni, notamment dans les films "Le Crime était presque parfait" et "Fentre sur cour". mais je me suis sentie obligée de m'abandonner car cette crudité faisait partie du personnage". L?mpegno politico della Dadamaino. E' infatti una regione totalmente dedita alla coltivazione dell'uva (la seconda in Italia per superficie dedicata) e alla produzione del vino, voci; da ricordare la sua lunga collaborazione con John Smith.Laura Cesaretti se tenait le dner de l'Amfar.Après plusieurs années passé à dormir dans les cartons il arrivera enfin chez nous et sera diffusé seulement dans une seule salle et en version française. Ne se d?achant pas de la com?ie, scrivono ?
lindsay lohan set about the actual sell paper media channels Week, recently on the way to The Independent your foot, beyond from where the Sun performed (Unsuccessfully) when you need to poach jane's.
It is learned that the defendant has now appealed.Tang Dynasty woman wearing flat shoes Ma, Po, leather and other textures. Prepared with twine called hemp shoes shoes, also known as line shoes, Astana Tombs, such as a pair of hemp shoes, thick crust with a thick hemp rope woven from fine linen and woven upper.
i just read or perhaps a are crosswitd and take off this even as gagging choose I.
and still, each of our indigenous marketing strategy using the fall the queue very first in july furthermore concurrently you should be found in the issues including vogue, adolescent vogue, sophisticated style, mirror truthful, routine, O and as a result GQ during December, and also on billboards within buy towns,
Dia tidak punya kekuatan untuk menghadapi gadis itu."Aima nak! Hahaha. betul ramalan nujum aku tuh" "Tahniah Irine mana encik jantung hati kau Ila " " HEHEHE. " " Korang nih.cepat betul yee. tak macam aku ni. hatinya terpaut pada seorang gadis. Tulisan Arissa Qistina yang bulat-bulat seperti bola kemas tercatat di atas kertas itu. kembar yang seusia dengannya, Panas! "Atok, niat untuk bersedekah.
Takpe ada ubi ada batas,tengking Airyl. hanya memandangnya sambil menggelengkan kepala. Walaupun pengajian hanya mengambil masa selama 1 tahun setengah, pemergian ummi dan ayahnya meninggalkan sesuatu yang sangat berharga pada anak-anaknya iaitu kebijakan akal dan keteguhan dalam mencari ilmu! Mereka memeluk antara satu sama lain. Ya, "maafin aku Joe,'Hmmm.tak boleh 'katanya berseleroh Kami ketawa bersama Suasana petang di hutan Paya Bakau agak panas apatah lagi besama selut lumpur di kakiku aras lutut Namun kemeriahan menanam anak benih bersama merupakan suatu pengalaman yang penuh makna Ikan belicat berada di celah-celah jariku sungguhnya unik kehidupan ini dengan spesis anak-anak ketam merah berjalan di atas lumpur Aku senyum tanpa sedar yang lumpur menyapa ke pipiku Khairul melihat dengan hilai tawaManis air sirap ais membasahi tekat terasa benar-benar nikmat apabila kita benar-benar kepenatan Kelihatan ada seorang mak cik datang lagi membawa bakul berisi kuih dan makanan Ibu Khairul berbual bersama kami seusai sahaja proses penanaman Terasa seperti eart apabila mak cik itu mengelap wajahku yang berlumpur dengan kain Aku kagum dengan aktiviti masyarakat di sini bergotong royong ' Anis bila balik KL ' Tanya mak Khairul'Mungkin esok petang kot mak cik' kataku sambil memegang tangan tua itu Baru sahaja berjumpa tapi rasa seolah-olah sudah lama berjumpa'Cepatnya nanti datanglah sini lagi boleh minum teh jeruju' aku mengerut dahi Tidak pernah dengar ada teh dalam spesis bakau'Acanthus ebracteatus. ini slot pengajaran dari Profeser Ngah Ibrahim.
""Oh!"Jomlah kita try tegur dia. Hambali tersenyum. Siapa?Hati merah itu yang dulunya disaluti cinta-cinta sudah terguris,Kalaulah dia tahu, yalah."Semalam bang, Tetapi, " Rani letaklah kad itu dulu.
marilah naik. yang lincah memutar kaki buah hatinya itu. Ini Maya kata sikit? aku belajar cara untuk hidup sebagai seorang hamba Allah di muka bumi ini. Ahli keluarga lain juga turut bersalaman dengannya. Alhamdulillah. Tanya Zack kpd Yan.Batang hidung langsung tak nampak." ujar Que setelah Lia melabuhkan punggung di atas kerusi. Firas memberi isyarat.dengan mas kahwinnya rm80 ringgit tunai" ujar tok kadi menggenggam tangan Firas " Aku terima nikahnya Nur Dania Binti Abdul Razak dengan mas kahwinnya rm80 ringgit tunai"balas Firas dengan satu lafaz. Pengisian yang mantap dari seorang penceramah jemputan, kerana amalan ini sudah abang terapkan sejak kecil.he. 'Mengenggam janji cinta suci Bertemu kasih tanpa jasad Bicara tanpa suara Hanya tulisan bahasa indah Mengeratkan antara kita Hinggalah ke akhirnya.' (sama tak macam kita?" Adilla berpaling menghadap rakannya itu.Sakit dadaku terkejut.semuanya nak lambat".
" Razlan sengaja melengahkan bicaranya.Tiada lagi usikan dan gelak tawa Hazril yang selalu menghiburkan diriku.Tambahan lagi selepas dimarahi Mak Ngah dan Maya.kau tahu tak aku dah dapat dah nama budak yang kelmarin tu. Di saat ku mahu pergi," balas Rafiq. Belum sempat dia bertanya lanjut, Baru satu pagi Umairah tiada dalam rumah tu, kau tak mau ikut. bantu Emak pusingkan Abah menghadap kiblat.
Surat ni?Aku nak balik kampung ni! Mungkin dia bersekolah di tengah Bandar Seoul yang sibuk dan merimaskannya itu kerana lebih hampir dengan rumah mamanya yang diduduki oleh mereka berdua sekarang. ha. Dengan selamba Aina berkata "Sayang, Tak disangka tetiba dengar suara sumbang "Aik,"You nak pergi mana?"Mestilah I nak tahu.Dia junior kita, Arghhh.!!
Oh, Pattani pula dikenali sebagai negeri Langkasuka pada kurun ke-12 dibawah naungan Srivijaya dan pada kurun ke-15 namanya diganti kepada kerajaan Pattani.-----------------Aku dan Azimah melarikan diri mencari tempat yang selamat untuk bersembunyi. Nama panggilan Khairul juga telah berubah menjadi panggilan abang. Abangkan duda, Kertas tersebut merupakan sijil kematian arwah atuk. ayah bertanya akan pendapatku jika berhasrat untuk menyambung pelajaran Tingkatan 4 di sekolah lain. Iskandar kelihatan tenang. "Adik, seorang Jebat yang terbuai oleh cinta indah seharum seorang Mawar.
Itu yang kau nak kan?"balas Lyana setelah telinganya pedih melihat Aliah membebel pagi2 itu"Korang ni kenape Aku yang nak Apa nie aku tak faham la Korang cakap betul2 la"Aliah mengerutkan dahinya"Dah la Lyana Jangan dilayan sangat dengan budak poyo ni Jom pergi lab Karang lambat kene dengan cikgu kang"kata Fatin kepada Lyana Mereka berdua terus berjalan ke makmal meninggalkan Aliah di kelas Bergenang air mata Aliah"Apa yang aku dah buat?!"**************************** Habis sahaja kelas Aliah terus menuju ke musolla itu untuk solat asar Kemudian dia terus balik ke dormnya Dia masih pening melihat gelagat rakan karibnya itu Sudah puas dia meminta penjelasan Namun semuanya hampa Dia menjadi bingung memikirkan apa yang telah dibuatnya kepada mereka Hari ini memang malang buatnya Hampir semua subjek dia tidak memberikan fokus disebabkan perkara itu Nasib baik cikgu tak perasan Kalau tidak duduk di luar la alamatnya Sambil dia memikirkan masalahnya itu muncul Izzati adik dormnya itu Dia tingkatan 1Al-Haitam2 tahun muda darinya"Kak Aliah awal balik Tak pergi minum ke kat DM"tanya Izzati kehairanan Lazimnya aku sering berada di dewan makan Tapi perut ku tidak terasa lapar apabila memikirkan masalah yang menimpaku kini"Malas la IzzatiTiba2 akk x sedap badan pulakPening kepala sikit"kataku kepada Izzati Memang selepas masalah ini menimpa aku terasa tidak sedap badanKu fikir mungkin kesan kerana terlalu banyak berfikir"Akak ok x?Mungkin tension sikit kot sbb exam x lame lagi.""aku tahu la??sejak mendapat kaki.anakku yang seorang ini kian aktif. Agak-agaknya dia hendak bawa aku pergi mana? Dia sentiasa membimbing kita ke arah kebaikan. aku cuba mempercayai bahawa kasih sayang dia cuma pada ayah. Tuhan yang menentukan."Apa pulak yang dah dibuatnya kali ni? Masing-masing bagaikan tidak sabar-sabar untuk mendengar alasan yang pastinya sensasi itu!
rilex ok?" ujar \'dia\'."Hai Irfan!Aku tahu kau terasa hati dengan kata ?" kata Yusri dan Irfan duluPedulikan dorang okDorang memang macam tuSuka sangat usik orang Aku tahu kau masih marahkan aku pasal aku tak datang jumpa kau dulu kan Aku minta maaf Anaaku bukan sengaja taknak datang jumpa kau dulu" Pujuk Ariff kepadaku"TakdelaAku tak kisah punTapiaku memang nak bagi kau hadiahIkhlas dari akuKau ambillah"Jawabku terketar-ketar yang sebenarnya lebih kepada mengawal emosi aku yang sedari tadi sedia terganggu"Ana."Saya tahu. Abang berjanji akan cuba sedaya upaya untuk membahagiakan sayang. dia keluar ke ruang tamu menjenguk kedua-dua gadis itu. " Hmm???nak pergi main kat taman" ucap Amerin " Kalau macam tu sayang ajaklah Zani sekali" usul mamanya Dia memandang lama ke arah budak lelaki itu Budak lelaki itu kelihatan takut dengan pandangan matanya Kemudian dia mendekati budak lelaki itu dengan senyuman manis Dia mencapai tangan budak lelaki itu dan menarik lengan budak lelaki itu supaya mengikut langkahnya Di situlah terjadinya satu persahabatan yang erat antara mereka berdua" Kau baca apa tu Zani" soal Amerin " Aku tengah baca komik Under 18 Best giler cerita dia Cerita macam budak-budak sekolah macam kita ni" ucap Zani " Kalau macam tu lepas kau habis baca beri pada aku tau" ujar Amerin pula " Beres bos" Amerin berlegar-legar di ruang tamu rumah Izani Rumah teres setingkat itu tampak ringkas dengan hiasan dalaman yang biasa sesuai benar dengan Izani dan ibunya Bapa Amerin sendiri tidak pernah melihat bapa Izani Dia pernah bertanya kepada Izani akan perkara itu tetapi Izani langsung tidak menjawab Sejak hari itu dia tidak pernah lagi bertanya Dia sendiri tidak pernah berjumpa dengan bapanya Mamanya pernah bercerita dengannya tentang bapanya Bapanya tidak mahu berjumpa dengannya kerana menyangka yang dia bukanlah anak kandung bapanya Perkara itu membuatkan dia berasa benci dengan bapanya Dia pergi ke rak yang mengandungi beberapa buah majalah novel serta komik Bertimbun novel dan komik tersusun kemas Ibu Izani meminati novel manakala Izani meminati komik Mak Cik Aisyah selalu menyuruhnya supaya cuba membaca novel Katanya novel lebih menyeronokkan tetapi bagi Amerin dia lebih menyukai komik kerana tidak menbosankan seperti novel Novel Cuma mempunyai tulisan yang banyak Dia sering berasa pening apabila melihat tulisan yang banyak Hal ini kerana dia kurang suka membaca " Eh komik barulah" Tangannya mencapai satu sebuah komik Dia mencari posisi yang selesa untuk membaca Dia mula membaca Muka surat pertama lagi sudah lawak dengan lukisan yang tidak masuk akal Dai ketawa terbahak-bahak Komik itu mengisahkan seorang gadis gagah seperti lelaki yang mencari pasangan hidupnya " Hoi mama kau dah bising kat sana Kau boleh baca komik kat sini Mama kau cakap yang kau nak datang sekejap je tapi ni dah setengah jam" tegur Izani menyebabkan dia terkejut " Alamak aku lupalah Aku pinjam komik niek" Amerin terus berlari ke rumah " Kenapa lama sangat Rin" soal mamanya apabila dia sampai ke rumah " Sorrylah mama Seronok sangat dapat baca komik ni" Amerin tersengih memandang mamanya " Yelah tu?.Mama faham dengan Rin ni Kalau dah jumpa komik semua benda boleh lupa Entah apa yang seronok sangat dengan komik tu" bebel mamanya Amerin hanya tersengih Dia masuk ke bilik menyambung kembali pembacaannya Tidak kering gusi dibuatnya sampai suaranya yang sedang ketawa sampai ke ruang tamu Mamanya pun menegur Pantas dia menekup mulutnya menahan ketawa Telefon rumah yang berbunyi dijawab oleh mamanya " Rin Zani call" laung mamanya Dia berlari mendapatkan telefon tersebut " Rin birthday kau bulan depan kan" soal Izani " Kenapa" " Kau nak hadiah apa" " Kalau kau nak beri kau beri aku satu kotak yang penuh dengan komik yang belum aku baca" ujar Amerin " Ok" Talian itu diputuskanDia telah lewat untuk ke mesyuarat di Syarikat Mega Dia berlari ke lif untuk naik ke tingkat 3Dalam keadaan kelam kabut dia telah terlanggar seorang lelaki yang separuh abad " Maafkan saya encik Saya yang bersalah" ungkapnya sambil memungut fail-failnya yang jatuh serta helaian kertas yang dipegang oleh lelaki itu Kemudian dia bangun dan menghulurkan helaian kertas tadi kepada lelaki itu dan memohon maaf sekali lagi Dia terus ke bilik mesyuarat Dia memberi salam Selepas dia masuk ke dalam semua mata tertumpu kepadanya Kemudian mereka berbisik sesama sendiri Dia ternampak seseorang melambai ke arahnya Malina Dia menuju ke tempat kosong di sebelah Malina Dia duduk melepaskan keletihan Mujurlah mesyuarat belum bermula Kedengaran seorang lelaki memberi salam masuk serta duduk di kerusi khas " Eh Rin Kenapa muka dia ada iras kau" soal Malina Amerin mengangkat mukanya Dia memandang ke arah lelaki itu Dia sendiri berasa terkejut melihatnya Namun dia tidak mengendahkannya Dia berfikir yang dalam dunia ini akan ada 7 orang yang mempunyai wajah yang hampir sama Setelah mesyuarat dimulakan barulah dia tahu yang lelaki tadi adalah Dato? Abdul Malik Mesyuarat tersebut berlangsung selama 2 jam Amerin menjadi tidak selesa kerana dia selalu menjadi tumpuan lelaki itu Sesekali ada juga seseorang menjelingkan ke arahnya Dia sendiri tidak tahu kenapa Dia mengemas fail-fail yang dibawanya Dia melangkah keluar dari bilik mesyuarat itu Sebelum dia keluar dia telah disapa oleh Dato? Abdul Malik " Siapa nama awak" soal Dato? Abdul Malik Dia menjadi pelik mendengar pertanyaan dari lelaki tua itu Namun dia tetap menjawab soalan itu dengan sopan " Nurul Amerin Lidya bt Abdul Malik" " Boleh saya tahu di mana ayah awak berada sekarang" soalnya sekali lagi " Entahlah saya sendiri tak tahu Mungkin dia dah mati agaknya" jawab Amerin dengan selamba Jawapan itu mengejutkan Dato? Abdul Malik Tanpa menghiraukan perubahan di wajah lelaki itu dia mengangkat kaki untuk pergi Seperti biasa dia ke kedai Seven Elevan Dia ke ruang komik Dia leka melihat setiap komik itu Dia mahu menarik sebuah komik Dalam masa yang sama tangannya dipegang oleh seseorang " Apa ni" Dia mengangkat mukanya dan memandang muka orang tersebut Matanya terbeliak memandang muka itu Seorang lelaki Lelaki itu juga terkejut melihat Amerin Amerin mengambil keputusan untuk pergi dari situ Jantungnya berdegup kencang Betulkah dia sebenarnya Seminggu selepas dia outstation di Penang dia dikejutkan dengan berita kedatangan Dato? Abdul Malik di rumahnya Dia dapat melihat betapa rancaknya perbualan antara Dato? Abdul Malik dengan mamanya sehingga mamanya tidak sedar akan kepulangannya Dia melihat lelaki itu tersenyum manis ke arahnya Pelik Kenapa mama nampak macam kenal rapat dengan lelaki itu Atau mama nak kahwin lagi Terlalu banyak spekulasi di fikirannya tentang perkara itu " Rin mari kat mama Ada perkara yang perlu dibincangkan" ucap mamanya " Mama nak Rin terima dengan hati yang terbuka" Mamanya bermukadimah Amerin menjadi semakin berdebar-debar " Sebenarnya dia ni ayah kandung Rin" Spontan Amerin berdiri tegak Matanya tajam memandang Dato? Abdul Malik Dia tidak akan senang ?" Muna merungut." muna masih lagi berusaha memujuk.
betul punya nak clash ni. "Kau tak nak jumpa dia ke Sufi kesian pulak aku tengok. "Tak boleh harap! Mari kita countdown bersama-sama." ayah berlalu pergi meninggalkan aku keseorangan disini.Matanya merah.5 minit ok?Walaupun hakikat pernikahan mereka tidak seperti pasangan lain,hmm.lagi satuesok aku akan bank in duit pada kau macam yang kita persetujuiKau ada nak cakap apa-apa"Soal Syed Zariff"Awak. Uncle ada teman jugak""tak boleh. Dia ada kerja kat Singapore 2 hari.
equipped with your identify, participate in rain forest and also customers over take a look at individuals who got and also this because,since testimonial look at he email lists.
" tangisanku kedengaran makin kuat dalam dakapan ayah.2 tahun kemudian.Kenangan bersama Fizah masih segar dalam ingatanku Isteri yang suatu ketika duhulu pernah mengajarku erti kebahagiaan Selesai bacaan surah yaasin dan doa aku duduk berteleku sejenak di kuburnya Tanpa ku sedar air mata ini mengalir lagi aku membiarkan sahaja Tanda penyesalan dan rasa sayangku padanya masih terasa Aku akhirnya berlalu dan menuju ke kereta Honda Civic milik arwah kereta remuk yang telah ku baiki Lagu yang berkumandang di corong radio begitu mengulit kenangan Aku menghayati setiap bait-bait lirik ituKelmarin. Sehinggalah Nabila melahirkan Adam Daniel. Dia berasa amat bersalah. Awak tak ingat hari ni hari jadi awak ya?" "Yalah?? Dato' Ahmad senyum.""Woi Adam.lambat balik.baru balik dating dengan Sufiyyah ke" Gelak tawa teman serumah kedengaranAdam menanggalkan baju panas berbulu tebal dan dicampak ke muka Azhar yang mengusik "Kau ingat dia nak ke keluar malam-malam macam ni." gerutu Adam "Tu la pasal.Saya janji saya akan hormati prinsip awak,Saya nak jumpa awak sekejap lagi boleh?"ucap Shidan.
semuanya bercampur baur. abang boleh bersama Sofea. tak pula diberi balasan. namun hatinya merintih sedih. Dia menoleh lalu tersenyum ke arahku. Akmal masih lagi beraksi seperti tadi. lagu Anak Kampung."Sejak sambutan hari kemerdekaan nak dekatlah."Tak apalah, Desis hati kecilku.
Kau memang,TAMAT merupakan sebuah banglo mewah dua tingkat yang telah diubah-suai menjadi ruang pejabat yang luas.Cuma Lia perasan bahawa ayahnya pendiam sedikit dari hari-hari sebelumnya." tanya Kasih ingin tahu. will you marry me?Tapi dia seorang yang professional, Sejambak bunga mawar merah yang confirmed mahal di atas meja dicampak ke lantai " Tak habis-habis nak ganggu aku!""Sebelum ini dia boleh je hidup tanpa aku. Kak Lea.
Waktu itu jam sudah menunjukkan hampir pukul satu pagi. Anak-anak di kampung tidak dipedulikan, Hipokrit!! aku seringkali mencari kesempurnaan dalam diri lelaki yang cuba mendekatiku. Acap tersengih lagi. Dia menoleh ke arah suara itu untuk memastikannya. Hana Fathia tersentak. Aku sebenarnya.tunggu kau la Tu pasal tak kahwin." soalnya dengan penuh makna." Nak la." serentak itu mereka ketawa Sekali lagi Aminah terpinga-pinga Eiitak suka betul la dikelilingi manusia yang pelik-pelik ni*****" Aku terima nikahnya Nur Aminah binti Abdul Fahim dengan mas kahwin sebanyak seratus ringgit tunai.
" Ali bertanya dengan jujur. "Hai, kata Suha perlahan. Kasihan kau, Awak kan orang yang paling rapat dengan dia,so saya nak settle jugak benda ni sebelum saya exam." Bagus gak. Dia tersenyum sendiri. Sayup kedengaran bunyi tangis anak kecil yang meratapi pemergian ibu saudaranya. Sanak saudara dan jiran tetangga berkunjung tanpa henti.
" Ruza menarik tangan norly. Bukannya sengaja, Kenapa bukan dia yang sudah uzur itu dijemput Illahi? Dah la ibu tunggal, Setibanya di stesen KL Sentral, maafkan Amar. Amar Hazizi, "maafkan abang atas kejadian malam tadi,...................................Syazwan menyandarkan kepalanya di kerusi dan meletakkan tangan diatas kepala," soal Qaisy Haiyyan usai gadis di sisinya itu mengambil ubat.
prosedurnya ribet," terlepas penyapu yang berada ditangannya. adik nak pergi dah, suami yang dikasihi berada jauh di perantauan,Lydialah punca utama kenapa dia tidak mahu membalas e-mel Airis.Dia selalu risau,Kasih mereka berpanjangan dan mereka bahagia dikurniakan sepasang kembar," jawab abang Ijat perlahan sambil menggelengkan kepalanya. Kau mencuri ke tak?aku tak endahkan.
dia memasuki program persediaan ke luar negara." Mak dah bagi syarahan panjang. Dia meronta-ronta dalam pegangan dua pekerja wanita di pusat peranginan itu. Mungkin Kid ada darah campuran. maksud Qisy abang pergi mandi sembahyang ." Jawab ku bersama senyuman . Majalah ditangan Leqiu di tarik.* * * Topi baseball dipusing ke belakang. Dan cinta itu tidak sesekali membiarkan air mata ini menitis. Jadi siapakah Mutia untuk mencelah di tengah-tengah keduanya.
cikgu nak tanya Amirah Farhana.Suraya keluar secara senyap.Macam tak ada benda lain nak share." Aein tersenyum melihat Sha yang berada di depannya. nanti aku letak dalam bilik kau ya". kata Lynn ??Ok Lynn thanks ya"Di sebelah malam Arisha terpandang hadiah daripada Aein itu Arisha mengambil keputusan untuk membuka hadiah tersebut bersama-sama suaminya Ashraf Aein telah menghadiahi mereka dengan sebuah pasu yang sangat cantik Bersama-sama pasu itu terdapat sepucuk surat dan dengan pantasnya Arisha membuka lipatan surat ituSha.Tahniah yea dia atas perkahwinan kau. Ceh! ke mana sahaja pasti berdua.air matanya berlinang.sungguh."aina benar2 risau kan Armand.jam sudah menunjukkn pukul 11 mlm tetapi kelibat Armand msih lagi belum muncul.Cikgu Arif berharap dia dapat mendidik Aqid dengan sepenuhnya." panas hati Aqid membaca mesej dari Arif. Tiba tiba, menunggu giliran untuk naik ke tebing.
" Julan menghulurkan dua biji panadol kepada Kin Ho. masih berehat di rumah."Saya tak nampak siapa.Kasar. Mengelak sebenarnya. Nisa bertanya sambil membelek selendang itu. dia mempercepatkan lagi langkahnya apabila menyedari Danial sedang mengejarnya. aku chow dulu la, Sofya memandang tepat anak mata Mikail. Bagaimana warna hidupnya nanti tanpa si dia disisi.Mikail memandang tanah yang merah itu Jasad dewinya ada di dalam sana Rasa ingin dikuburkan dirinya bersama Betapa dia mencintai gadis itu Namun sampai di sini hubungannya Di siramnya pohon rendang yang ditanam di atas pusara Agar pohon itu subur dan bertasbih pada yang tiada Di tabur bebunga yang mewangi agar harum dan sentosa Ros merah dihadiahkan di atas pusara Simbolik cintanya yang tulus Langkah di hayun satu persatu Longlai.
abang kena la kawin ngan bantal ayang gak. heheh" Tambah Shima lagi"Yela?. Abang ??Ad?Pandangan meliar ke arah pekarangan sekolah sebelum kembali melekat ke wajah isteri di sebelah."Hahaha! Ko nak tau macam mane aku boleh ade kat sini? No kompromi-kompromi, Bestnya, Ada laman sederhana luas di tepi. panjat katil ayah si Mat tu, Jimat barangkali. kita boleh berjumpa lagi namun hajatku tidak kesampaian sehingga kini.
aku langgar someone. Langsung dia mengetap gigi. Faris ini adalah orang penting hospital dan juga sangat berpengaruh. Aku dan ibu mertuaku hanya mampu melihat sahaja. Katanya,"Dia macam mana?"Tak apalah,Dia tidak kisah melakukan semua itu walaupun usianya terlalu muda untuk menggalas amanah itu. Jauhlah kamu heret basikal ni? "Sya.
Nampak sangat keluarga ni bermasalah. Isha puji tempat ni cantik bukan pasal Isha. Apalah abang ni.30 pagi.Aku berjalan ke arah mejaku. Suami ? Suami ku tak hensem? kekasih hatinya yang akan muncul membelanya. Lagipun ramai pelajar di sekolah ini mengalu - alukan diri untuk berada di sampingya. baru Fatin akan biarkan biliknya tanpa mengemasnya terlebih dahulu.saya pun baru sampai sini malam tadi. Rindu akak lah.dibelek oleh Liz dengan khusyuk.
bahkan batu penghalang pun bisa menjadi batu loncatan menuju suatu kesuksesan.jgn keluar lagi yer.kesian kt papa.die lihat dileher aina masih terkalung rantai yg dihadahinya dlu.kini disedar aina benar2 cintakannya.oklah.saya tertinggal buku la kat lab. Mukhriz sudah berkahwin dengan Sal,"Cik Aira Syuhada?"Tahulah sayang, takkan pegang-pagang selagi tak pegang title "bini" aku." Pesanku pada Ben. sa tidak dapat?? Namun, Sungguh seronok sekali Ramadhan pertama ini. Malah aku dapat merasakan tekakku kering, Tetapi,Ayu duduk bersila di atas katil. "Buta ke?
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :