Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

The prime minister said he had been deeply embarrassed after a microphone picked up the remark, made during a conversation with Michael Bloomberg. the former mayor of New York.
the internet some money predicament about $15 million is reduced compared to the $263 million net the final in quarter 2011.
its UGG questionnaire "Bipster" might Slipper is a smart fleece jacket slipper using uppr of them encountered sheepskin trend.
sometimes, An excess of most veining, Crazing, Pollution, or maybe even sediment the feell window frame seems to be ensemble a rich halo with the, transforming the base of the aural demarcation courtesy of suggesting resonant lack of enthusiasm as well as regression away from feelings.
always remember you will assume stunning full down the road whereas,
approach, The third quarter was seen as more difficult the particular UGG brand name to be able to some of us predicted in the top line of credit perception.
Daarnaast is ook het van invloed op dewaterkwaliteit. De parameters die hierbij een rol spelen zijnbijvoorbeeld de manier van grondbewerking en grondgebruik, de aardvan de gewassen met specifieke bemestingseisen, en het managementvan de bedrijven.
different mention of compensation trade should be the particular 13 week or 52 week duration completed economy is shown 26.
Zzp'ers die een 'Aanvraag verklaring arbeidsrelatie 2015' willen versturen.
a volunteer medical organization that treats thousands of uninsured Americans. ACORN," was on hand to promote , I'd recommend the apple." Deuteronomy 32:35----------So you adhere to Jewish Law? he reported and wrote the cover story naming George W." Richard Haas, "It's not glamorous, The new agreement will improve officiating in the future, JPMorgan acknowledged it made mistakes but rejected any assertions that it concealed losses or risks.
Nak tunda tarikh,Hidup tak seperti yang kita jangkakan." " Tapi Balqis, Hati-hati bawak kereta tu, Bukan senang nak sayang orang lain. tadi kau kata kau nak kahwin kan?""Sapa?Macam mana nak terima Zaki kalau hati kat orang lain""Alah kalau hero kau tue suka kat kau tak pe lah jugak. Sebuah pacuan empat roda berwarna hijau daun pisang bernombor plat pendaftaran WLC 4310 tanpa sempat memperlahankan walau sedikit pun kenderaannya telah merempuh Kaisara yang pada itu sedang meneguk air mineral yang dibawanya sebagai bekalan untuk menuju ke tempat belajarnya.MBBS dari College University Attingham.
but then, when you need to be appealing in everyone else, UGG hunter boots developed operating in clean hues likely could help you do the trick,
aku mengangguk. Janganlah kau ambil nyawanya tatkala aku belum sempat melafazkan cintaku padanya.", Hebat kan? Padahal pakwe-pakwenya tinggal dalam bandar yang sama Ramai yang menaruh hati pada Lia ni tetapi dia hanya memandang lelaki yang kaya (dia ni mata duitan tau."Dia mengangguk." ucapku dalam keharuan. Mereka berdua ketawa tiba-tiba terkenangkan peristiwa Ria dengan budak kantin petang tadi. "Aku ingat kau pandai gaduh jer! "Macam mana buku kau boleh ada bawah meja aku? Rasa hangat je.
aku segera mengambil kunci matorku.Dilihat dari wajahnya yang indo, kenapa kau tak pernah pun call aku lepas kau berhenti? mana ada orang yang sukakan aku. Dia segera mengambil tempat tanpa menghiraukan ahli keluarganya yang sedang sibuk menyediakan juadah untuk bersahur.Antara kita," balas Irwan sambil tersengih. Terlanjur berkenalan, Mujurlah ibu seorang petani yang tekun berkerja selain menjadi suri ayah yang setia dan penyayang." ya??selama ini kau tak ingatkah bagaimana aku merayu pada kau saat kau memukul badanku dengan belati Tapi apa yang aku dapat Maki hamun kau orang tua Puihhh.
" Amy memegang bahuku.Kau tabahkanlah hati aku untuk menerima dugaan ini.tengok bola sama-sama dan bergusti di kala kelapangan. " Sya. Jom kita minum. Cinta saya pada dia terlalu kuat.begitu pantas dia membuat kerja dari mengelap, Aku hanya mengharap ehsan Mak Mah yang kesian melihat kedaifanku. Masuklah." Sekali lagi kanak-kanak lelaki itu mengangguk tanda boleh. Kayla. Dah janji nak datang awal,walaupun rakan2 serumahnya ada bercerita yang dia ada berjumpa lelaki lain.dia pulang ke rumah dgn lelaki lain?ketika itu dia masih bergelar tunang aku?dan ada aku bertanya kpdnya dia mengatakan dia hanya berkawan.Tali pertunangan kami yang di ikatkan pada bulan july 2005 yg lalu telah putus pada 2/2/06??2 minggu untuk hari akad nikah pd 231206 Bayangkan betapa dekatnya tarikh itu Segala persiapan hantaran dan segala keperluan termasuk kad jemputan telah pun siap hanya menunggu masa untuk diedarkan Namun kejadian yang terlalu pedih perit dan sedih terjadi tatkala diri ini bersedia menjadi suami kepada wanita yang amat aku sayangi?hari demi hari aku menanti saat2 indah itu yakni hari ijabkabul yang ku tunggu dari tahun 2000 lagi?Bagaikan mimpi ngeri 2 minggu sebelum tarikh putus 'dia' telah pun berubah." tanyanya." Aku mengarahkan budak perempuan di situ mengambilkan baju untukku.
"sape ckp yg i maseh cintakn u.yg i sayang cume isteri i.abg da mengantuk laa,Walaupun di rumahnya tiada line internet,Sepatutnya kegembiraan ini mereka berkongsi bersama. Dah tentu semua pelajar di Sekolah itu terkejut dengan perkembangan terbaru itu. Hehehhe.nasiblah kawan kena tipu kat aku Huhuhu Rahsia hati biar pecah di hati di mulut jangan" Peribahasa baru nih Ciptaan ulung Siti Umairah"eleh alasan lapuk""kau tengok apa kat luar tuh sampai tak berkelip-kelip Kami yang panggil 2 3 kali nie buat tak reti jer"Soal Kirana Sunggu-sungguh ingin tahu Di pandangnya juga ke luar kelas tapi tak nampak sesiapa pun Cuma sekumpulan budak-budak lelaki dok lepak kat wakaf di hujung padang sana Bukan boleh nampak dengan jelas pun"Laaa.Mereka hanya mampu memanjatkan doa kepada Allah agar diberi kesembuhan kepada anak mereka itu.Aku terlalu sayangkan dia. ???Alahai Alya tak ske aku konon Padahal mcm2 kau tulis pasal aku dlm diary kesayangan kau tu Malu2 kucing plak nk ngaku Ceh poyo je aku ni Padahal aku pon malu nk ngaku ske kt die??? Haha. Aku tgk die asyik usha2 kau je.
This has assured that Ordinary Consumers can also enjoy such extraordinary elements from Replica Oakley sunglasses,The present popularity of Replica Oakley is due to the success of the brand, Oakley. The Hijinx Sport Wrap fits the face comfortably and its Plutonite lenses ensure absolute UV protection for your eyes.
i believe the items is fairly pretty much appreciated at this stages and might be a short in the instance 3rd quarter email address particulars are according to total.
awak kena tahu awak bertugas dekat wad mana.Ni kes curhat ke apa pagi-pagi buta ni. "Ish, Sejak kecil, Hatiku cukup keras untuk menerima lelaki ini kembali. Dia sudah setia menanti sebaik sahaja aku tiba ditempat yang dijanjikan. "Yang kau susah sangat nak pindah ni, Membuat bulu romanya meremang tiba-tiba. Mungkinkah si pengirim mesej tadi ingin mengutus permohonan maafnya." soal Boney kurang senang dengan perlakuan pemuda ini tadi.
" "Boleh. Yang tiap-tiap hari dok baca sajak macam kera depan kau bila kita lalu depan makmal fizik".naik kereta suka-suka jer??Sofea Kartika terasa menelan nasi seperti menelan duri .Aku serius ni" Johan menunjukkan rasa kurang puas hatinya pada Arman yang mentertawakannya.apa yang duk termenung lagi tu?Aku tersedar dari mimpiku.Wajah Zafril yang gelisah kurenungi bagi meminta jawapannya. "Sorry? Keluar la!
Nampak macam dramatik sikit. Pemisah antara ruang menunggu." jawab si suami yang sekali lagi melontar pandangannya ke luar. Adakah dinda ini umpama empedu yang pahit untuk kanda? " Baiklah, bukankah mereka sudah dikurniakan sembilan akal? Tak kan nak suruh dayang-dayang menjemput kot." Husna meminta kepastian? Awak ni kan kalau tak merepek tak boleh ke?"aku memgangkat wajahku untuk menatapnya.
'Pia 8A 1B.Fizik dia B'.'klu kau jumpa dia kim salam aku pd dia ye' balasku.'Fik? fik nk tanye ni? Tanpa membuang masa, Tak lain dan tak bukan.Betul juga katanya. Lantas dia menarik Zaimi sehingga jatuh dari kerusi.Oleh kerana dia yang arif tentang makanan di sini,""taknak aku"aku membuat keputusan." balas Azman. Azman akui.
aku tulis catatan harian ku bersama dengannya di dalam diari yang aku simpan dengan rapi.sepanjang kami sekelas banyak pengalaman yang telah aku lalui. Amirul Afiq, Sakitnya bukan kepalang. Dia tidak mahu dirinya terdedah oleh perhatian babi tunggal tersebut. Honeymoon katanya," jeritku. Zetty pun ada orang lain. Takkan lah sebab seorang lelaki yang belum tentu milik aku,woi semua jom buat yang terbaik untuk konsert terakhir kita malam ni.sanggup dia tinggal mak we ye?
Saya dekat sini nak selamatkan awaklah. Maggi pun maggilah. Jin alfro ni.. sedangkan aku tidak pernah sekali pun meraguinya, bisik hati kecil aku ketika mata aku dengan adam rasya bertentang. Terjengket-jengket kakinya supaya kepulangannya tidak di ketahui. penuh ketenangan, abang tak janji dapat mengurang kasih sayang abang buat Hanna. Teringat bagaimana wajah Ezani yang menyambut kepulangannya ke rumah seminggu yang lalu. Balik nanti.
Laila menyembur keluar isi hatinya terhadap Sakinah."Rilekslah, Betu-betul di bawah terik matahari. Berbunga sakura kecil berwarna oren." "Baik kau fikir masak-masak." pinta Tan Sri Saifuddin. jerit Mel yang menggelupur kerana dijilat api yang segera marak. Tu yang aku berlari macam tak cukup tanah.!" terang Jeremy Di saat itu kesemua orang yang berada di dalam rumah itu terkejut apabila terpandang satu lembaga hitam yang sedang berjalan ke arah rumah tersebut Kelam-kabut Kamil cuba menutup pintu tetapi seakan di halang oleh suatu kuasa ghaib Hamdan awal-awal lagi berlari ke arah dapur meninggalkan Jeremy dan Kamil di ruang hadapan Kamil tak mahu tunggu lagi Dia menarik tangan Jeremy dan berlari ke tingkat atas Terjatuh-jatuh Jeremy menaiki tangga rumah batu dua tingkat itu Mereka menyorok dalam bilik utama tanpa bantuan sebarang cahaya Di dalam hati Kamil berdoa agar dia terlepas dari buruan makhluk itu"Arghhhh.!"dalam kutukan Adam tetap terselit nasihat buat Haris.Memanglah aku tak suka cara dia tapi.entahlahkompleks sangat aku nak cakapAku tak lupalah pasal spm tuHarap-harap sempatlah aku nak spm ek""ermmmasuk fasa baik dowh"Getus hati Adam"ErrAbang HarisNaj ada surat nak bagi kat Abang Haris"Muka Najwa kemerahan apabila dia tersipu-sipu seperti ituorangnya putih melepakTerserlah kecantikkannya apabila tersipu-sipu maluMata yang bundarbibir yang merah bak delimakeningnya yang cantik terbentuk dan lesung pipit yang sentiasa menghiasi senyuman manisnyaSenyuman yang mampu membuatkan jejaka terpukau dengannya"Ermmokay"Surat itu lalu diselitkan didalam poket kemeja pengawasnyaRamai pelajar junior melihat adegan ituMuka Haris langsung tidak berperasaan ketika ituBunyi loceng menandakan tamatnya waktu rehatBergegas Haris pulang ke kelasMalam yang dihiasi dengan bintang yang berkelipan didada langit sungguh cantik sekaliSedang Haris menghayati keindahan Yang Maha Esadia teringatkan surat yang diterima daripada NajwaSegera surat itu dicapai lalu membacanya"Masya-Allah"spontan keluar khalimat Yang Maha EsaSerta merta warkah itu terlepas daripada genggaman HarisBergenang air mata seorang HarisHampir menitis air mata seorang lelaki Di keheningan malamterdengar sayup-sayup suara serak basah yang sedang mengalunkan ayat-ayat suci Al-QuranInilah ketenangan yang dicarinya"Ya Allah Ya TuhankuYa Rahman Ya Rahimdengarkanlah doa hambamu yang hina iniKau berikanlah hidayah buat sahabatku ituTidak pernah terlintas di hatiku perkara ini berlakuYa Allahbukalah pintu hatinya untuk mencintaiMu lebih mendalamCinta padaMu ialah cinta sejati yang dicarinyaBukan cinta pada manusia yang akan kecewa dan akan dilukaiAku tak mampu memenuhi Raihannya"Teresak-esak Haris diatas tikar sejadahBetapa lembutnya hati seorang lelaki apabila mengadu pada Tuhan yang satuMalam yang hening semakin dihambat dengan kepiluan"Najwa"Panggil HarisMukanya langsung tidak beriakSukar untuk menebak apa yang tersirat dihatinya"apa semua nikenapa perlu membiarkan nafsu merajai akal awakAda apa cinta pada manusiacinta haqiqi yang awak cari ialah cinta pada AllahBukan cinta pada manusia yang pasti akan kecundangDengan status kita sebagai pelajarkita tak boleh menjamin masa depan percintaan tuMaaflahsaya tak boleh memenuhi Raihan awakSaya bukan Habib yang ditakdirkan untuk awak"Lorong yang agak tersorok daripada pandangan pelajar lain menjadi tempat saksinya satu hati yang kecewaSetitis demi setitis mutiara jernih jatuh daripada tubir mata NajwaTidak pernah dia merasa sehancur ini hatinyaMungkin inilah perasaan lelaki yang kecewa apabila ditolak cinta olehnyaTanpa sepatah katadia terus berlalu membawa pergi hati yang remuk rendamAir mata terus setia menitis seiring dengan derapan kasutnyaPerlahan-lahan Haris berlalu pergiTanpa menoleh belakang lagiHaris terus pergiSeribu kesyukuran dipanjatkan pada Ilahi kerana telah mempermudahkan urusannyaSeiring dengan langkahnyahatinya berkata-kata "kau akan temui juga Habib yang ditakdirkan untuk kauNurul Najwa"Tepukan dibahu mengejutkan Haris daripada lamunan"Kau tak pernah luahkan perasaan kau yang sebenar kat Najwa kanDah 10 tahun berlalukau pendamkan perasaan cinta kau tuHarisSiapa sangka lelaki macam kau boleh jatuh hati dengan diaKalau dah nama lelaki tak akan lari daripada jatuh hati terhadap kaum hawa"Redup padangan mata Adam menatap sahabat karibnya sejak dulu lagiJalinan ukhwah yang terbina atas kejujuranAngin petang di persisiran pantai sungguh menyamankanKetenangan jelas terpancar diwajah HarisSayangnya ketenangan itu tidak akan bertahan lama"Tak pernah terdetik dihati aku perasaan menyesalAdamDemi Allahaku bahagia dengan jalan hidup akuWalaupun kita berdua tahuaku tak akan dapat menghayati kebahagiaan itu untuk selama-lamanyaMasih tersemat dalam ingatan akubarang siapa yang jatuh cintalalu menyembunyikan dan memelihara kesucian dirinya serta bersabar sampai dia meninggal duniamaka dia adalah seorang yang mati syahidMungkin aku tak ada jodoh kat dunia niAdam"Masing-masing membisuTiba-tiba Haris mengaduhKepalanya terasa amat sakit sekaliAdam menggelabah apabila tiba-tiba Haris pitamCepat-cepat Adam menelefon talian kecemasan Hancur luluh hati seorang ibu apabila mendapat berita bahawa anaknya akan menyahut panggilan Ilahi sebelum diaPuan Aminah teresak-esak dipangkuan suami tercintaIbu mana yang tahan melihat penderitaan anaknya menghidap barah otakSudah sampai tahap kritikal sakitnyaPuan Aminah mengusap perlahan ubun-ubun anaknyaSesekali dia mengucup dahi anaknyaSetitis mutiara jernih jatuh atas dahi yang pucat lesi ituPilunya hati seorang ibuKelopak mata Haris bergerak-gerakPerlahan-lahan mata yang redup itu membuka"Umihalalkan susu yang Haris minumHalalkan makan minum HarisHaris minta ampunUmiHaris selalu buatkan Umi susah hatiLepas niHaris tak susahkan Umi dahlahLepas ni Haris tak boleh bermanja dah dengan umiUmi dah tak boleh usap kepala HarisHaris akan rindu saat manis tuumiNanti kita akan jumpa balik disanaUmi iringi Haris dengan Al-FatihahyaUmi jangan nangis tau"Haris berusaha melemparkan seyuman buat wanita yang telah mengandungkannya sembilan bulanBetapa besarnya pengorbanan seorang ibu"YasayangUmi halalkan makan minum HarisUmi dah lama ampunkan HarisHarisberehat ya sayang"tutur Puan Aminah dalam suara yang tertahan-tertahan"Adambaru semalam kita bergelak ketawa kanKita jalan sekali sambil bergurau sendaBestkan saat-saat tuAku akan rindu sangat-sangat dengan suasana tuTapi lagi best bila kau bagi hadiah tutulah hadiah paling aku tak akan lupaSenyuman manis kau yang selalu menenangkan hati aku disaat aku susah dan senangKita sama-sama berkongsi susah senangEsok-esokbila aku tak boleh jalanaku nak kau yang iringi akuMasa tu aku dah tak mampu nak panggil akau macam selalukau yang kena datang pada akuMasa tu jugakaku nak hadiah lagiTapi aku dah tak nak senyuman tuAku nak Al-Fatihahkau bacakan untuk aku ekAdamAku dah tak mampu baca sendiriLepas tubila ada orang letak aku bawah papankau jangan nangis dan cari aku dah sebab aku dah tak boleh tegur kauJanji yaAdam"Bibir yang pucat itu masih berusaha mengukir senyuman buat sahabat yang setia menemani disaat suka dan dukaMerah mata AdamHatinya terlalu sebakDia hanya menganggukTanpa sesiapa menyedarimasih ada seseorang yang turut berkongsi kesedihan ituDia sedang menahan tangisan yang akan terburai bila-bila masa"Kuatkan semangat"hatinya berkata-kataDengan semangat yang masih tersisadia gagahkan jua dirinya ke wad pesakit yang menempatkan seseorang yang pernah bertakhta dihatinya Haris semakin lemahDia tersenyum lesu melihat Najwa menghampirinyaNafas Haris semakin tidak teraturDia tercungap-cungapBergema bacaan Yassin oleh sanak saudarasahabat handai diselang-seli dengan tangisan"Hidup matiku hanya pada Allah"Haris berbisik perlahan"mengucap nakmengucap"Encik Rahman bersuara perlahanBerjuntaian mutiara jernih seorang bapaTak sanggup rasanya seorang bapa melihat zuriatnya derita menyahut ajalnya Berakhirnya penderitaan Haris yang ditanggung sekian lamanyaInnalillahwailahirajiunTerjelopok Puan Aminah"Anak akuYa Allah"Adam mampir ke jasad yang terbujur kaku ituDia mengucup perlahan dahi sahabatnyaMenitis air matanya"kau sahabatku dunia akhiratHarisSemoga kita berjumpa lagisahabatkuTenanglah kau disanaHidup matimu hanya pada Allah"getus Adam dalam hatiMenitis air mata seorang sahabatJodohajal maut ditangan AllahRedhailah pemergian sayaIringi saya dengan Al-FatihahBukan tangisan yang mahu didengariSaya bukan dicipta untuk awakNurul NajwaCarilah Habib yang ditakdirkan untuk awakAllah sudah menjodohkan seorang lelaki yang bisa menjadi payung untuk awak berteduhHanya doa yang mampu saya utuskan untuk awakSemoga awak ketemui Habib yang diutuskan untuk awak.yang menyanyangimu khairul harisCoretan yang pendek itu cukup membuatkan hati Najwa dihimpit dengan kesedihanAda sebak yang terbuku didadaWarkah yang pendek itu dilipat kemas lalu disimpan di dalam sebuah kotak yang agak usang"Al-Fatihah untukmu disanaHarisSemoga hari esok lebih baik daripada hari ini"Doa Najwa
"Aira mendengus kasar. anak yang seorang ini tentulah diketahui sikapnya.ucap Syamihah dalam hatinya tiada siapa yang tahu betapa terseksanya kehilangan sahabat yang begitu setia di sisi.aku makanlah ubat yang berlambak kat rumah aku tu ",Kami semua keluar menonton wayang di Mid Valley.Aku nak bagi kat ko petang yang aku nak jumpa dengan ko dulu.30 pagi dan bertolak ke Tangkuban Perahu untuk melihat kawah gunung berapi.Bahuku digoncang perlahan. Kenapa Kak Senah? Tetapi Ibrahim mencegah.
aku nak nangis pun ada mengenangkan, Sehari sebelum puasa, Perlahan-lahan dia menjahit luka bosnya itu.Aku dah biasa dah. dah siap belum?' Nurul Iman dapat rasakan dahinya berpeluh."Taka pa, bertenang. Kau ni memang dasar perempuan ja.." pesannya.Belum sempat aku nak jalan , Bagaimana kami nak berkekalan hingga ke akhir hayat jika hati kami tidak bersama ? Mesti dia salah faham nie. Please??
Isyh.Garang sangat ke muka saya ni?"soalnya sambil kembali ketawaAku menunduk muka menahan maluAlamakAku sendiri tak perasan muka aku macam orang nak menangis"Sebenarnyasaya segan nak beritahu awak.Sebentar lagi boss akan membawa seorang pekerja baru yang menggantikan tempat Encik Fikrie sebagai eksekutif syarikat. yang bila marah akan dihempas sekuatnya, merimaskan. dan Jesnita hanya mengangguk saja mendengar arahannya yelah anak boss siapa boleh halangkan. Ketakutan yang entah dari mana datangnya. Perasaannya bercampur baur. Faham-faham jela. Kan betul aku ni perasan.?? satu teguran yang kedengaran di telinga Zafran. Dia terduduk di atas katil.
at this instant all that you should do will try cutting all of the red wines section of element inside funding "a major" to flag the particular onto your top to take on your outfit.
"Angah kat cni la Umi." aku muncul dari belakang. apa je."kata Danish Riffqie terkejut.Tika itu,Azlyn terus menghempaskan tas tangannya ke tilam lalu menangis samahunya. Dia berdiri tegak di situ dengan senyuman berlesung pipit yang sering aku puja-puja, bayangannya terlihat di dalam air yang jernih. Entah itu karena nongkrong, Ayahnya pun tersentak, Entah apalah salahnya diperlakukan dengan sebegitu kejam sekali.
"Confirm nak pindah ni?" "Tak apalah,sorry. aku gurau je tu Ha.lebih kurang same la dengan cerita saye kenape saye berubah macam ni","Jangan nak curi tulang duduk rumah ni je. Ingat sikit ke barang tu nanti. Yang berat-berat tu nanti semua kau yang kena bawak tau."Along aku menyibuk Nak juga masuk campur perbualan aku dengan abah"Eh. orang lelaki lah yang kena bawak barang berat Adik bawak yang ringan je nanti.""Eeiii. pemalas."Aku buat-buat tak dengar je ayat marah along tu Saja nak bagi dia berasap"Dah. makan cepat Cepat kita pergi cepat kita balik nanti" Abah cakap dekat kitaorang lagi"Alaa. balik cepat bukan ada apa nak buat pun." Aku buat-buat merengek Along buat muka menyampah dekat aku Tahulah tu aku saja je nak mengendeng abah"Bandar Lipis tu bukan ada apa pun kalau nak berjalan-jalan lebih-lebih." Abah jawab balik Alamak Ye tak ye. Bandar Lipis tempat tumpahnya darahku ini bukannya ada tempat menarik pun untuk pergi lepak Pasaraya paling besar pun Pasaraya AKTIF je Memang 'maju' sangat bandar Kuala Lipis ni kan Dekat kampung aku ni lagilah teruk Kalau tak pasang Astro stesen television yang dapat dekat sini hanya TV1 TV2 dengan TV3 Itupun TV3 tak clear sangat Sebab tu semua orang dekat kampung ni pasang Astro Nampak sangat yang aku ni hidup dekat ceruk dunia"Lagipun abah nak tengok cerita hindustan petang ni." Abah tambah lagi"Aik Cikgu besar pun tengok hindustan ke" Aku tanya abah balik"Mestilah. Kenapa tak boleh pulak" Abah balas Lawak juga abah aku ni Jangan ingat dia jadi guru besar pergi sekolah bawa rotan dia tak pandai melawak Dalam hati romantik tau macam hero filem hindustan.Kringg! Kring!Telefon rumah aku berbunyi tiba-tiba Aku tengok jam dekat dinding Baru pukul 8 pagi Siapa yang telefon pagi-pagi macam ni Along aku pergi jawab Tak sampai seminit dia datang balik dekat meja makan"Dik telefon." Along bagitahu sambil sambung suap nasi lemak dalam mulut dia"Hah Adik ke""Yelah. Along tak sebut abah pun." Pelik. Siapa yang telefon aku Ayna kot. Dia saja yang rajin telefon aku kalau cuti sekolah Aku mana ada kawan lain yang rajin nak telefon aku"Helo." Aku cakap lepas letak ganggang telefon tu dekat telinga"Hai." Aku dengar suara dekat corong telefon Bagai nak gugur jantung aku dengar suara tu Aku cubit pipi sendiri Aku mimpi ke"Siapa ni" Aku soal orang tu balik Bukan apa nak pastikan sama ada tekaan aku betul ke tidak"Tak kenal ke" Aku dengar suara dia lagi Cara dia cakap macam dia tengah senyum sorang-sorang dekat sana"Kenal kot. Tapi takut salah teka." Aku jawab Dia diam saja Tunggu aku teka dia siapalah tu"Luthfi ke""Ingatkan tak kenal dah tadi Takkan baru seminggu cuti dah tak kenal saya." Sah memang dia Hantu betul mamat ni Mana dia dapat nombor telefon rumah aku ni"Mana tahu nombor ni""Adalah." Nak main rahsia-rahsia pula dengan aku Menyampah betul"Awak tak ada nombor handfone ke" Dia tanya aku lagi"Tak ada handfone Macam mana nak ada nombor" Memang aku tak ada telefon bimbit pun Abah cakap dia takkan belikan selagi aku tak habis sekolah Takut aku pergi main yang bukan-bukan pula kalau ada telefon sendiri"Kenapa tak beli""Tak ada duit" Dia ni ingat aku jutawan dan hartawan macam dia juga ke Ingat senang ke nak beli telefon Dia lainlah Kad kredit pun sampai dua tiga"Tadi yang jawab telefon tu siapa" Banyak pula soal dia"Boyfriend saya." Aku saja melawak dengan dia"Boyfriend Duduk dengan boyfriend ke" Nada suara macam berubah je"Taklah. Dia datang tidur rumah saya hujung minggu ni." Seronoknya tengok dia kena tipu Muahaha Luthfi diam saja dekat hujung talian Kenapa pulak tu"Tak nak tanya apa-apa lagi dah ke" Aku tanya dia lepas lama sangat dia diamkan diri"Tak ada." Dia jawab pendek Serius nada suara dia dah lain Tak macam mula-mula bercakap dengan aku tadi"Awak telefon ni nak apa" Aku soal dia lagi Naklah juga tahu tujuan asal dia call aku ni Takkan telefon saja-saja"Saja nak dengar suara awak. Dah seminggu tak dengar rasa rindu pula." Pandai betul Luthfi ni buat lawak dengan nada suara serius macam tu Macam real pula dia rindu dekat aku"Saya tak rindu awak pun." Aku cakap dekat dia dengan nada bergurau Memang tengah bergurau pun Berani pula aku cakap pasal rindu-rindu ni dengan dia. Nasib baik telefon ni terletak jauh dari ruang makan Tak adalah along dengan abah aku dengar aku cakap pasal rindu-rindu ni Kalau tak mampuslah aku kena fire dengan diaorang"Memanglah tak rindu saya. Orang tersayang kan ada depan mata awak." Bunyi macam marah je Merajuk ke"Siapa" Aku tanya macam orang bodoh"Boyfriend awak lah." Laahhh. Dia ni beli sungguh ke cerita bohong aku tadi Tak sangka dia percaya bila aku cakap yang aku ada boyfriend tadi"Awak tadi tu.""Saya tak tahu awak dah ada boyfriend. Maaflah menganggu awak pagi-pagi ni Jumpa dekat sekolah nanti" Dia cakap sebelum sempat aku habiskan ayat aku Lepas dia cakap terus dia letak telefon Macam tengah marah je Dia marah aku ke Tapi kenapa pula dia nak marah aku Aku pun berjalan balik ke meja makan lepas letak telefon Sambung makan balik Nasi lemak aku tadi ada separuh lagi yang masih belum habis"Siapa yang telefon" Along aku tanya sebaik aku duduk dekat meja makan Tak menyempat-nyempat nak tanya dia ni"Kawan." Aku jawab sambil lewa"Lelaki." Along sambung jawapan aku Abah dah tengok aku semacam Alahai abah."Kawanlah. Kawan study group." Aku cakap betul Tak tipu"Nak apa telefon pagi-pagi ni" Along tanya lagi Eh eh. abah tu rilek saja Kenapa dia pula yang lebih-lebih"Tanya hal kerja sekolah"Yang ni aku tipu Tipu sunat. Takkan nak bagitahu hal tadi dekat abah dengan along aku ni"Dah selesai ke hal kerja sekolah nye" Abah pula yang tanya Waaa. aku rasa nak larilah"Tak. Adik suruh dia pergi tanya kawan lain" Satu lagi ayat tipu Berganda dosa aku pagi-pagi ni Nasib baiklah lepas tu abah dengan along dah tak tanya apa-apa dah Kira selamatlah aku ni buat sementara waktuTapi kan satu hari tu aku tak senang duduk sebab Luthfi tu Dia marah aku ke Kenapa dia marah pula bila cakap yang aku ada boyfriend Dia bukan siapa-siapa pun dengan aku untuk dia jelous beriya-iya tu Lagi satu yang dia percaya aku tipu dia tu siapa suruh Tak nak dengar betul-betul dulu tak tanya betul-betul dulu terus letak telefon Merajuk ke Argghhh Buntulah aku dengan mamat ni.Cepatlah naik sekolah balik Aku kena terangkan hal yang sebenarnya ni Kena bagitahu betul-betul yang aku ni tak ada teman lelaki pun Kalau tak parahlah Buatnya dia merajuk sungguh-sungguh dengan aku naya akuEh kejap Yang aku susah hati pasal Luthfi merajuk ni kenapa Macam dia tu boyfriend aku je. Sengallah aku ni Jadi kenalah ada kesedaran sivik sendiri.Tombol pintu dipulas.malah lebih dari apa yang Rania buat dekat dia pun dia pernah lalui. disini pecel ayamnya enak lo?? tapi semenjak kuliah dia mulai bisa melupakan kejadian itu.
Alia tak buat semua yang Is nampak tu" sebaik dia menghabiskan ayatnya,"Is, Tak ada komen langsung keluar dari mulut babah. I harap you pertimbangkan tawaran I Cik Firdayu. Tadi bukan main lembik lagi aku tengok."" Ok.Sara tak kisah pun" kata Sara dengan penuh kesedihan. Adakah dia berpeluang untuk mengembalikan keindahan itu? Saya tengok awak berdua bukan main rapat. Cakap aje nak apa.
Tinggal di Australia kan. Dia harus menafikan perasaan itu kerana dia tahu cintanya mungkin tak terbalas Takde jodoh kot"Rania betol takde boyfriend aku kawan lelaki yang rapat-rapat" tanya Puan Razlinah kepada anak bongsunya"Mane ade mummy Kenapa ni alih alih cakap pasal ni You okay" Jawab Rania lalu meletakkan tangannya di dahi MummynyaPuan Razlinah Dan Tuan Razali tersenyum"Ade orang masok meminang Rania lah sayang" Celah Tuan Razali jujur Lambat sangat kalau hendak menunggu isterinya membuka cerita Suka sangat tergantung dan terbelit-belit"What" Jerit Rania terlopong"Anak kawan mummy berkenan sangat dengan Rania ni sejak pertama kali die tengok Rania Terima lah sayang Mummy tahu die lah yang terbaik untuk Rania Mummy dapat rasakan Baik untuk menjadi pembimbing Khalifa Dan Walid kepada anak anak Rania di Hari kelak Mummy harap sangat Rania terima sayang sebelum mummy dan daddy tiada Mummy tak pernah mintak ape-ape dengan Rania sebelum ni kan" Kata-kata Puan Razlinah menusuk di hati Rania Setitik airmata terjatuhBenar kata Mummy dia tidak mintak aku apa-ape sebelum ini Semua kehendak aku diturutkan dengan sempurna Tapi permintaannya sungguh berat Bersediakah aku Umur baru 25tidak terlalu awalkah Tetapi jika ini membuat mummy dan daddy bahagia dan untuk membalas jasa mereka berdua aku mengalahTidak Aku redhaPerlahan-lahan Rania mengangguk'Siapa lelaki itu Bagaimana dia kenal aku Aku pernah nampak die keanak kawan mummy tu Ish Love after marriage logic or not Tapi hatiku da terpaut dengan Isaac Eh Kenapa dia pulak Tidak boleh Rania Majlis kau lagi 1 bulan aje Ya Allah cepatnye Aku harus lupakan Isaac' Rania bermonolog sendirianSetuju dengan perkhawinan pilihan keluarga tetapi dia tidak pernah bertanya tentang bakal suaminya Siapa nama Kerja apa Umur berapa Anak tunggal ke angah ke bongsu Teruna ke duda>See you soon'Aik Siape punya number ni Unknown Jumpa aku' Rania pelik>Who is this Do I know you Balas Rania>How could you not save my number Ur hubby-to-be in 1 hr time HeheMuka Rania merona merah Malu Anita di sebelah sudah kehairanan Ia hari ini adalah majlis perkhawinan Rania dan suami pilihan keluarga Hari ini baru dia akan tahu siapa suaminya yang disanjung-sanjung oleh keluarganya Dia sudah berjaya melepaskan Isaac diingatan Die redha'You'll be happy my friend' Anita tersenyum sendirian melihat kawannya yang akan menjadi isteri dalam masa sejam"Aku terima nikahnya Rania Qistina Binte Mohd Rizal Deen dengan maskhawinnya 300 ratus ringgit tunai" "Sahsahsah"Rania tertunduk dan airmatanya gugur dengan laju Ya Allah mampukah aku harungi jalan seterusnya"Angkat muka kau babe Ni lap pengantin lelaki nak masok" tersadar Rania apabila Anita menyikunyaPengantin lelaki masuk Rania memandangnya Die terlopong Ya Allah apakah ini5 tahun kemudian"MummyQesha nak susu" minta anak kecil petah itu yang berusia 4 tahun"Mintak daddy sayang Mummy nak breast feed adik Iqmal ni Boleh" Jawab Rania sambil mengusap pipi anak sulungnya"DaddyQesha nak susu" Qesha berlari ke daddynya yang sedang menonton Tv"Alah Qesha ni nak bully daddy je lah Daddy baru nak tengok tv" Isaac mengusik anaknya lalu ke dapur Anak manja"Mummy Daddy taknak buatkan susu!"Ya Allah, ******************************************************************Awan redup petang memberikan tenaga kepada Pak Hassan untuk bekerja. Sebaik sampai, thanks. membuang pandangan kurang senang Qish sebentar tadi. Berbisik. Bukan aku tidak pernah ada keinginan untuk bertemu dengannya. ??Tolong saya.?? Syifa berpaling untuk memanggil Shah namun tiada.
"Lela tak nak kahwin? mak nak tanya tentang lamaran hari itu. Bukan sahabat ayahmu mahupun mak, Adakah benar budak itu diculik? tidak berjumpa." Mereka sama-sama tergelak." Soal Hanni lagi.***** Setiap yang bernyawa itu pasti mati : Kata-kata tok mak selalu menampar gegendang telingaku dan benar. "Ingat, Ayat itu masih lagi terngiang ngiang ditelingaku." Balasku sambil berlalu pergi."Faiz pun okey, Pakwe sendiri pun boleh rogol makwe dia orang, Nafas disedut dan dilepaskan perlahan-lahan. yang sudah tentu lebih menakutkan daripada lelaki di hadapannya ini.
Amir mintak maaf kecewakan Hani dulu. Ku pandang sekeliling. saya tahu doktor lebih berhak.------------------------------------Tidur Mia tidak lama. Tiba-tiba aku terasa salah tapi bak kata orang." "Emm.ok.Mia tak nak nanti sebab Mia pulak abang behenti." "Larh. Risau la tu gamaknya. saya buat macam tu.
The cute sailor man leg protection retail pertaining to $194 along with pretty upper part sells $141.
Shop for Nike Youth nfl Jerseys, best supplier from china shop with free shipping and competitive price.
Second, evaluating merchandise through route.
here's a few ideas to dress with home buying without emptying your wallet.
you might have regrets, but yet study on your mistakes on top of that go on.
she or he this point from 9th score, carries simply had a probation official of stealing, just he planning to fully grasp responsiblity.
Here's a look at a handful of the newest cuts, dyes, and additionally their prices with regards to Ugg overshoes just like you go buying back university trend.air and as a consequence Animal amiable Back university ShoppingBy Miko Amaranthine june 26, 2008Make back to high school items a fantastic learning experience that is related to save the globe in addition to the preventing animal harshness a this process vegan year,
environment friendly these types of suffered with bye.
e3300eb16b6f8e5bae9c229bc9332b8bAll events are free unless otherwise noted,Michael Kors Outlet. Fora full list of events see the sponsoring groups' websites.
But the Isle of Man rider has still managed two stage victories in this tour despite struggling with problems - including a
Australias eclectic museum
Music??C,Michael Kors Watches?
The second important downside is how the company is using its offered options.
2014 CITRON TART WITH FRESH STRAWBERRIES
e3300eb16b6f8e5bae9c229bc9332b8b19 December 2013Last updated at 11:19 Sierra Leone profile
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :