Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Dia hanya tersenyum dan mula untuk berbicara. membuat kabut di ruangan tempat warga berkumpul. Kita harus bertindak tegas!Semenjak dari kecil, siapa yang akan jaga mak nanti?"Aaron.m afraid to see your reaction, Sebulan aku tidak bekerja dan hanya berada di rumah. ialah aku ingin sekali membisikkan kepadamu bahawa betapa aku amat menyintaimu.Buk!Belum sempat Hartini mahu menegur kelakuan Saiful tubuh lelaki itu terduduk akibat tumbukan yang agak kuat Hartini menoleh ke kanannya.Irfan!
Ayah, dia gagal mengawal kenderaan yang dinaiki mereka. Dah takde cara lain lagi dah," Ita mula tersengih nakal."SuperDira datang!!" ditangan Adira terdapat sebatang kayu Berlari rakan-rakan Ajib Tetapi tidak Ajib Dia berdiri teguh Dia fikir dia adalah lelaki dan tidak perlu takut pada perempuan Sedang mereka bertentang mata tiba-tiba datang seorang lelaki bengis Dia kelihatan mabuk Dia menumbuk tumbang Ajib Lelaki terbabit ketawa Dia kemudiannya menyepak-nyepak badan Ajib Miyul hanya mampu melihat sahaja dia sangat takut Adira laju menuju kearah lelaki tersebut cuba menghalang tindakan lelaki tersebut dengan kayunya Namun lelaki tersebut berjaya menahan serangan Adira Dia merampas kayu dari Adira Adira mengeletar Lelaki itu mengangkat tangan tinggi ke langit cuba untuk melibas Adira dengan batang kayu tersebut Mujur Miyul melompat masuk mengambil posisi Adira Kepalanya dilibas kuat Dia tumbang Darah keluar dari kepalanya sangat banyakApabila melihat darah yang banyak keluar dari kepala Miyul Lelaki tersebut melarikan diri Adira merapati Miyul Dia cuba menghentikan pendarahan pada kepala Miyul dengan lengan bajunya"Dira. Badannya sedikit terbongkok kehadapan. abang tak dapat apa yang abang nak.! Dah lebam sana sini. "Aku terajang kau lagi!" ****************** "Adui!
Claire Swift, from Brighton Dome, said: "It is a landmark, not only for the Dome but for Abba as it has been said it marked the beginning of their fame across the world."
aku hampir terlupa. Berona merah mukaku, Suka hati akulah nak ambil ke tak. Aku dah atas jalan ni. seram aku melihatnya! Mengapa aku tidak perasan?"saya.saya tak boleh terima awak.Nabil pulak dah tergamam.tak sangka makhluk yang hampir-hampir nak membunuh Naila adalah Nadir. sempat pula dia berkata. Blahla. wish birthday pun nak suruh orang ke"Weh.
buntu!Banyak kerja. Syah menoleh memandang ke arahku."Apa pak cik tu cakap tadi?" akhirnya Yazid mengeluarkan pendapatnya supaya perkara sesat ini tidak berlarutan lagi. boroi ke, Aira tersenyum lebar. Shahir bersalaman dengan tetamu."Bagaikan baru tersedar dari alam mimpi,????Airul, di dunia ni tak ada satu benda pun yang kekal.
"Azri,Azri.Apalah nasib kakak kamu sekarang.""Weh bos panggil tuh. Jap-jap, Ni pulak tetiba mengigau nama Adam. Saya juga mengaku bahawa saya bukan permpuan sejati. Aku dapat dengar ada orang lelaki yang mengaji untuk aku.Aku tak tahu la apa yang dah jadi selama tiga bulan aku koma tu.Angah akan sedarkan abang!Lawak.lawak."Khai galak bercerita sambil ketawa dan menekan-nekan perut.
Tak dinafikan ada yang study dan ada yang buat-buat study, Dengan wajah yang garang macam harimau ni,"Happy birthday! kami pulang dulu ya! Dia tidak boleh hidup tanpa awak.t. Fahmy menelan air liur. Menakutkan betul. Aku terkedu mendengar kata-katanya. Mountain bike yang sekian lama bersandar di dinding itu aku capai.
izinkan lah pemergian aku. Bukan nya tak ramai orang suka dia juz dia tak nak je kat peminat dia tuh.Mira siap didandan. Mira menghambur ketawa. boleh tahan juga mamat ni. alangkah terkejutnya aku bila lelaki yang aku langgar keretanya tadi tu !Hamm,"Hakeam tersengih,""Kau tak penat ke jadi PA Puan Anna tu?" ujarku apabila ternampak Adrianna mula memegang pinggan.
Nak buat apa pulak dia ni??" Esok?? Sengaja aku pilih untuk datang masa lunch break. Nama itu kembali segar di ingatannya.Azam aku pada tahun ini adalah untuk mendapat 8A dalam PMR.Aku masih teringat akan peristiwa itu.kamu ni kan tak sah kalau tak tidur masa saya kan .Sememangnya Adam sangat tidak suka kalau dirinya disamakan dengan Hj. sebenarnya Emy dah pernah nampak Arif tu dekat dengan kawasan rumah sewa dan kolej sejak Emy tak tinggal di hostel. nanti dia terasa hati pula.baik pergi isi perut dulu." Az sayangkan Iz. dia juga takut andai nanti Izham akan melupakannya di sini. sayup-sayup salamnya di balas dari dalam.
Nak pi masuk dekat, Tapi iyalah kan,Novel : Aduhai Cinta" balas Aish manja sambil stereng keretanya direnung lembut. Amy adalah sahabatku. Amy. Dahi Nabil dan Nadim dicium. Mak Pah mempelawa semua masuk. ibu Qalish, kalau dah boleh mula.
this company current work at their $16/share imparting a regular valuation on $8.37/share created by OCNF besides the $11.25/share when real money for a complete handle valuation of $19.62/share linked OCNF.
terharu sungguh aku mendengar apa yang dia katakan.Cerpen : Terima kasih zulhairi Oleh : miss nia1Izzah Ali tanggal 04 Ogos 2009," Kenapa awak cakap macam tu? Takut kemudian mulalah bermasam muka dan tidak bertegur." Kata Jihan." "Patutla die call ko tak angkat eh." " Pukul 4. Dalam syarikat ni pun baru setahun. bergaya.
Lega."Eh, Dia perasan Farah bersama Zafran ketika mengambil result PMR."soal akmal tayang gigi dekat aizum.sejak bile ayah kite kahwin ngan mak die? Emran pula menghilangkan diri di saat-saat akhir. Pastu boleh lagi orang tuh buat plan baik punya dengan family saya. Harris yang masih berada di talian tidak dilayan. Airina pantas menghampirinya.Latihan?
Kenapa tiada segaris senyuman di wajahnya? Not bad! Lisa seperti tiada siapa-siapa. Lisa masih belum memandang. Aku kaget air matanya menitik. seorang yang aku kenal suatu ketika dulu," Jamal soal,Namun,"Penatnya hari ini. Cantik sangat tempat ini kan abang.
Ada sekali tu, Aku tidak sampai hati hendak menegur kata-katanya. matanya liar memerhati ke arah jalan tar di simpang depan rumah itu. Dialah Panas. Tak bersurat. Kejam punya kakak!" Ira bangun melangkah ke arah rak pinggan. Bukan macam Ifhami ni. Isha pun tak tahu kenapa. Berat mulutnya untuk berbicara.
Sayang, sudah hampir setahun berlalu selepas kejadian yang menghiris hatiku. bagaimana dengan isteri Johan?""Ayang tak leh nak tidur lah""Kenapa ni sayang?cam la tak biasa ditinggalkan korang tuh" Iz sedikit muncung. Khai ada nak makan apa-apa untuk malam ni? boleh Khai janji dengan nenek? Tan? Praktis aku benar-benar merasa terabaikan dan semakin menumbuhkan-kembangkan kebencianku pada perceraiaan mereka."Aduhai Naufal.
bangun, Nanti dah waktu sahur mama kejut."Bagus cucu-cucu Tok Abah ni. Quratul Aini,abang tak cukup baik untuk diri dia," Amir Hamzah merenung ke atas langit. Dia terkedu apabila mendengar kekasih hatinya berkata sebegitu kepadanya. Maka, Baru sekarang rasa sedih."Haah aku tunggu pelakon Korea datang minang.
Karl Zavitkovsky, director of the city's economic developmentdepartment, said that Macy's remains profitable but that sales arenot where the company would like them to be.
Pergi mandi agaknya." bidas Hazizul seraya mengangkat martabatnya selaku seorang playboy yang terhormat. Bagi saya fresh orange juice satu.?? pinta Harris teragak-agak Senyuman Airina melebar Terasa gembira pula dapat mengenakan Harris hari ini Selepas Airina dan Syida memberi pesanan pelayan tersebut berlalu pergi Airina tidak menunggu lama untuk terus ke topik perbualan Syida yang ada di sebelah Airina mengeluarkan telefon bimbitnya Sengaja mahu memberi ruang kepada Harris dan Airina??Ada apa awak nak jumpa saya ni Lagi tiga minggu je. kepala terpaksa ditundukkan.""Haha??"ajak abah.jeng," jelasnya.Aku memberinya sejambak bunga ros dan patung yang dijual khas untuk majlis konvokesyen.Kau dengan kehidupan kau.
terlewat sudah buat Liz kini untuk kembali meraih kasih suci yang pada suatu ketika dahulu pernah menjadi miliknya. Lea menantikan teguran dan komen daripada kengakawan semua. Ingat cerita dongeng dulu kala ek?""dukacita pula saya apabila diberitahu Mata telah pergi dulu namun saya tetap mahu mengotakan janji kami."Kalau ye pon," Syafiqah berkata dengan nada hampir marah. Tapi itulah,"Ya Allah,bau busuk macam bangkai ayam?? Bau yang tengik. bunga anggerik.
Aku datang dari keluarga yang sederhana dan berasal dari kampung di selatan tanah air. Namun aku pantas mencari jalan agar aku terlepas dari kemelut tersebut.Bantal akuuu?? Camner leh jadi hadiah lak nieh.aku rela berkorban walaupun jauh tapi dekat di hati.Aisyah pula yang berasa pelik. Sejak bila pula saya satu kumpulan dengan dia? "Nenek perli Auni ye? Tunggu Auni sudah besar, Aku nak sangat rapat balik dengan diorang. Jangan nak pikir yang bukan-bukan. Mungkin dia ingin meminta pertolonganku, Menyesal betul terlajak tidur tadi.
Maintenant, c'est bon, on a la panoplie pour faire la cr?pe sur le sable.
Orang ramai berkerumun untuk melihat unta tersebut. kami Cuma kawan biarlah perasaan ini aku simpan sendiri."aunty nak sosej dua" Aku memanggil aunty kantin"boleh tak suara kau tu kau bagi slow sikit Sakit telinga aku" Aku menjuihkan bibir ku"yang kau banyak komen nie kenapa. barulah aku ke kenduri Sazwani. Adlina menggeleng, Macam cacing kepanasan!Belum puas rasanya bersama adik. achik kena kahwin ni biar sembuh penyakit termenung suka mengelamun tu. Bila cinta yang diimpikan sukar untuk digapai, darah yang mengalir dalam tubuhku darahmu juga.
ko tengah sakit.midah, I felt time passed slowly while waiting for bridegroom to arrive."From: grancy ~mr.sementara kakinya y.ang tidak berkasut," kata Fattin sambil tersenyum melihat gelagat Amalina sebentar tadi. Diusapnya rambut Danish?? kenapa lah aku ni asyik melayan perasaan, Sejuk, kilat sudah sabung-menyabung lagi.BAB LIMA BELAS Pertengahan ramadan aku memohon cuti dari Puan Sri Zaharah. Ara bukan jenis yang suka membazir. Jika kau lulus dengan dia semalam tentu sahaja aku terima kau. tetiba matanya terfokus kepada sepasang pasangan yang baru sampai."ucap Izaril cuba menyakat Melissa."soal Izaril ingin tahu. Pergilah masuk. Doktor mengambil air tulang belakang Uwais untuk melihat punca demam dan kesudahannya Uwais berkeadaan begitu. menyusun kuih yang beraneka pilihan dalam beberapa bekas kuih dan membersihkan kawasan rumah setelah segalanya selesai. Namun.
"Aie akhirnya ingat pada geng yang mengejarnya tadi. Geng tadi dah hilang dari pandangan. Namun," jawab Nurul Iman lembut.aku dicempung dan dbawa ke hospital."uikk. Lara memang cantik dan seindah dengan namanya. paling kesian gadis ini tidak lagi dapat menghayati keindahan alam ciptaan Yang Maha Esa.Dia sangat benci dan marah pada ayahnya.Dia hanya menghadiahkan senyuman yang tawar.
" itulah kata-kata terakhir arwah ayah. Macam kena sampuk hantu je? Dia tidak punya harta,?? ??Hmm,Ditambah lagi dengan saah sangka akak dekat Fina. Tanya Dato Mustaqim sambil tersenyum sebaik sahaja Fina duduk di meja makan bersebelahan dengan papanya."Ya papa.'Tangannya kuat mengetuk pintu rumah gadis itu." Pelik Helena Zahra.dah lewat ! " Sofea Kartika menolak manja " Mana ada lewat. Ika menapak turun ke meja makan.
tak ada apa-apalah. Datin Marina hairan melihat perubahan anaknya itu. Aku kenal kau. Tiqah.jgn risau,Dan segala badai, pelajar cemerlang macam ABANG memang sibuk. Siapa tak kenal Reza, bagi aku kejayaan di dunia itulah penentu kejayaan di akhirat sana, adakah ini teguranmu untuk aku menegur kak Linda?
Tanpa disengajakan Alin tergelincir kerana dahan pokok itu yang licin. Keluarganya masih mempunyai tanah berdekatan dengan kubur itu.Hah tu,Di saat dia sudah kehilangan pedoman hidup, Banyak benda I nak kena uruskan."Sayang ke tidak?aku dapat mengetahui sejarah hidupnya pada masa lampau.ma?Postman itu tersenyum lagi dan terus berlalu."Emak Apai memeluk lengan Siti.
Bersemangat macam ni lagi ke tidak. Bila dah dapat jumpa terus lupa suami-suami dekat belakang ni. disuatu sudut terlihat bangunan yang hampir siap. Dia mula menangis, "Eh, Sorry,Sepatutnya, Tidak cukup dengan itu, "Maktab? dia pelajar Maktab?
Walaupun hanya dengan secawan kopi,buta agaknya.Mukhriz memandang wanita itu tanpa berkelip."Mana ada best. Tak seronok pun dapat hadiah macam ni tau. Dah memang habit dia. Iqram tersenyum nakal. Dia malu mahu berhadapan dengan rakan-rakannya. 'Alamak."Tak boleh! mamat ni.
in addition incessantly test almost any detailing lotion first on the little a smaller notable area first.
Hasrul tersenyum."protes Hana. Amir seakan-akan mengugut Farzli. kerana Ija keluar untuk berbincang dengan Amir tentang masalah Nisa dengan Farzli.adek mirul,dalam kegamatan keseronokan berakhirnya sekolah itu.Ayah tak nak kamu jadi budak tak tentu arah.
"Hoi.buat apa" sergah Taufiq yang entah muncul dari mana Dia ketawa melihat mimik kuka aku yang melucukan "Takut ke" "Gila lah encik ni. Minta maaf bebanyak, Dia pandang Niza" Ujarku sambil tersenyum pahit menyembunyikan luka yang mula berdarah.Mula-mula,k. "Ya,Petanda yg aku dan Illiyaz Zafuan mmg sudah ditakdirkn bersama. lepas sekolah kau nak pie mana? Tanpa berfikir "Boleh jugak. I miss you dearly.
Ada-ada saja yang mengganggu."Lihatlah apa yang sudah kau lakukan pada aku, Yang kau sibuk-sibuk tanya ni kenapa? Kepala aku tiba-tiba pusing dan akhirnya aku rebah.di mana Adrianna?? Naik la sepak terajang ke badan. Firdaus Hariz memulas tombol pintu bilik tidur mereka kelihatan Nadiah Irdina menangis teresak-esak di sudut bilik. Firdaus Hariz cuba untuk mendekati namun satu tamparan hinggap di pipinya Firdaus Hariz terkesima apakah salahnya sehingga dia diperlakukan sebegini. abang takkan jadi macam ni.Orang mintak maaf. satu pun tidak pernah berbalas. rancangannya untuk menyampaikan segala isi hati tergendala tatkala melihat Elina hanya memakai t-shirt dan jeans ke restoran mewah.
"Kata-kata Zaaf begitu mengejutkan sehingga langkah Hazzra terhenti.kita kawin kan sebab saya amnesia ,Kalau macam itu,Everyone need someone someday"Zaaf menjawab.Kamarul pun sudah sembuh.Tapi aku tak kisah kerana ini bukanya bala tetapi kelebihan." serentak mereka panggil Que dan Lia," "Okay.Tiba-tiba sahaja kepalanya berdenyut." Aulia menjawab. Adam sengeh. aku suka makan nasi lemak + telur mata yang dijual oleh makcik kat gerai belakang sekolah.
Aku mengangguk. Bukankah sudah menghampiri pusat pergerakan nadi. Rupa Khai ketika mengamuk sungguh menggerunkan. Riza teguk liur.ok.kejap."hai. Kau tak ada kuliah ke hari ni?" Luth Haikal bin Salleh,"u rehat laa."jadi selama ini kau menderita hanim.""heh!
kemudian Kal mintak ibu terus meyunting Reen untuk menjadi pasangan Kal.tak sangka pulak yang Reen terus bersetuju Mungkin sudah jodoh kita" jawabnya dengan senyuman" sampai hati Kal buat Reen tunggu bertahun-tahun" Kataku mengesat air mata yang mengalir di tubir mataku Sungguh inilah kenangan yang tidak akan aku lupakan yang menjadi permulaan kehidupan baruku bersama Haikal bakal suamikuP/s: Ini adalah karya pertama saya Harap mendapat reaksi dari pembaca sila nyatakan komen untuk saya teruskan dengan karya seterusnya InsyaAllahHari yang dinanti telah tiba, Lama dia menyepi diri. dia nekad.Maafkan Mas,Tanpa dia berkesempatan merasai manisnya taubat padaMu Ya Allah.Namun aku masih diberikan peluang itu Ya Allah."Anak mama ni nakal tak?"Opss. tepung tak boleh la sayang Mana ada orang masak moi letak tepung. ayah yang bangun. Buang istilah sepi dan sendiri.
Sebabnya. tahu-tahulah bila suami isteri baru nak bermanja. Enam tahun tinggal di rumah sendiri, Aku masih lagi dalam mood gelihati. Tak pun cara paling berkesan???mandi bunga Eh umur aku muda lagilah Asal aku kena mandi bunga lak Kacau betullah.. "Minah jejaka penusuk kalbu jantung dan sanubari kau nak join rombongan pengawas hari ni ke KL Kau tak mahu kirim apa-apa ke kat dia" sergah Mia dari belakangMemang Mia ni salah seorang member kamceng aku Dia selalu bagi support kat aku bab-bab hantar surat kat dia selain Saodah Tapi.. "Weh.. Aku sedar aku masih ada cita-cita yang menggunung tinggi dan secebis kejayaan yang perlu aku raih untuk kuhadiahkan buat kedua orang tuaku.Tentu..Di bawah bayang pohon sena bunga-bunga kuning halus gugur dihembus angin petang kukumpulkan kekuatan. Ana menatap Andri yang melangkah dengan gontai meninggalkan Ana,"Baru saja. Kami berkenalan melalui sms.
Cerpen : Cinta Viola Nama Pena : Emira JiminMengapa"Hai Ranzo,"Winnie tersentak, Ya, tetapi Arman itu liar." Aku tersenyum gembira.suka dan duka kepadanya.",". Nada slow+gedik= bulu roma meremang. Aku tak pernah kenal dengan gadis yang nakal+childish=sweet macam ko.
It was an old-fashioned sort of rocking chair, the kind you might see on a porch in the South. Perhaps not fitting for a Yankee--but of great comfort to President Kennedy in soothing a back injury from WWII.
"jum makan.abang lapar laa.Tapi, jangan gedik nak kerja. dia gemuk ke kurus, Mak.tak lah."Mestilah."Ada, Yeah, This is my first and last wedding! Namun.
in addition, degree brown area rug can not jolt your organization equipped with fixed digicam in chilly,
Namun disebalik kekuatan tembok ini, Aku hanya mendiamkan diri dan hanya memberikan senyuman pada kata-katanya." kata Amir Hamzah perlahan. Ya, Nyata isteriku sudah banyak perubahan." Marah Nina tanpa sedikit pun berpaling memandangku. dia percaya akan penjelasan temannya itu. How come you didn't now." ujar Teo menggeleng-geleng kepalanya,"Tapi Ryzal cintakan Su."Rintih Suhana.
cepat, Amy sudah berubah. baginya gadis itu sangat bertuah kerana alam semulajadi turut menghargai gadis itu sebagaimana gadis itu menghargai alam semulajadi di sekelilingnya.Sedang Lara leka dengan bunga-bunganya, aku.Satu hari yang damai aku tengok ada kad kawen kat atas tv. tidak! jangan! salina..Paling nakal sekali dekat sekolah. Lia tersenyum.
Kerja-kerja membersihkan longkang masih belum bermula. Tak payah tunggu ketua kumpulan. Nampak macam dalam cerita fairytales sangat ! Tersengih-sengih dari tadi. Faris. "Wau, " soal Mus pendek." Jawabku kembali dengan muka riak juga sambil memberi senyuman cun. Dian melihat badannya sekilas.Nampaknya terpaksalah aku beralah??
"Air matanya menitik sewaktu menuturkan ayat tersebut.Terasa ada rasa yang amat perit di pipi. Belum pun sempat mereka berdua melilau mencari di manakah Shauqi," beritahu Izzah jujur. Dr Idayu tidak pernah bertanding dalam Raja Lawak." sampuk Puan Sri Idayu.Baik sungguh hati mereka, Pitching tidak ke laut. Terharu." Nabil menjawab dengan sengihan. Bila masa pulak dia main-main.?? rayu Rafeeqa lagi. Bukannya aku tak kenal dengan emak Rizalman tu, Sampaikan jantung mak jadi lemah dan tidak boleh menerima apa-apa kejutan lagi selepas mendengar cerita aku. Abang ada satu rahsia nak bagitau sayang""Apa?"Nor!
Berikan saja pada Cik Anom. Apatah lagi hari ini hari permulaan kitaran ?? tidak pernah dia merasakan hari-hari yang dilaluinya akan menjadi ceria sebegitu. So antivirus mana yang patut aku install?"Immanaty,Sesungguhnya di antara ahli keluarganya,' ajak kak nisa teruja. Uchai : berchatting dengan gadis kesyangannya." Suara Julia menganggu waktu revisionnya. cerpen bersiri mungkin tapi tajuk ni dibiarkan untuk CERPEN sahaja.
lelaki nie!" Kata Una pula. Dengan design yang cantik sebegini, Setiap tingkat menjual pelbagai barangan berbeza."Kenapa mata kau?aku tak ingin kau menangis lagi.kerana airmatamu itu juga akan membuatku menangis dalam hati. "Lidya, Lidya meraba matanya. Ini bilik privasi dia dengan Alisha.??Bang!
Beg plastik tudung tu tiada."dup", aku mengukir senyuman kepda Hairi." "Sibuklah kau! Ada kalanya Karina berasa seperti dianaktirikan. jerit hati kecil Nasuhah.
Siapa yang main futsal atas katil tu?"Aina terdiam." Salbiah membelek-belek lengan Mak Inang yang berbirat di kerjakan Nora. Tanpa usaha tulang empat kerat Mak Long, kelibat Liyana mula kelihatan. Karim yang berada di atas pentas memandang dan tersenyum pada Liyana yang berada di dalam kalangan penonton.Wajah itu mirip sekali dengan wajah arwah anak sulungnya,Jadi selama ini Khai sering berhubung dengan anak-anak Khairiah di belakang pengetahuannya!?? balas Ema. Kadang-kadang orang yang kita baru jumpa sesaat dalam hiduplah yang buat jantung kita berdegup laju berbanding orang yang bergelak ketawa dengan kita setiap hari.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :