Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Aku hadirkan diri semasa Hari Konvokesyen Ain, Tak apa. dia menepuk bahu Ita lembut. Aina jadi tidak keruan. Ada dua bahagian lagi masih belum dijawab. Haha. " Ya Datang ni" Hani melihat neneknya berpeluh-peluh cuba mengangkat bungkusan dihadapannya " Apa ni nek Batu ke" ujar Hani bergurau " Haah Batu" Ek Yakah batu " Beraslah Haha.aku tak ingat siapa kamu? kejadian itu aku tulis setelah peristiwa itu terjadi, Tadi dia beritahu Fatin yang dia akan rampas Ruz dari tangan Fatin.
Mak Som mengambil keputusan untuk mendaki tangga ke tingkat atas. "Assalamualaikum,siti tak salahkan kau .Tapi hakikatnya, sambil memapah adiknya." Panggilan dari Aisya tiba-tiba sahaja mencemas Helmi.Dah lah hari nie Pn.kang tak pasal-pasal aku patahkan. Seberang jalan di halte sekolah, Dimas.!
Potretnya di dinding kamar tidur aku tenung sebelum tersenyum. Hampir 3 jam aku mengadap ???kekasih? ku ini Ini semua gara-gara membaca novel tulisan penulis yang sangat aku minati secara online Itu pun hanya ke bab 15 Selebihnya aku perlu mendapatkan novel tersebut Ini bermakna aku harus memcari novel tersebut segera di kedai-kedai buku berhampiran Hmm?tak sabar rasanya untuk mendapatkan novel itu Mana tidaknya sepanjang membaca coretan penulis kelahiran Terengganu itu bibir ku ini sentiasa tersenyum dan ketawa Cerita cinta jenaka tulisan pertama penulis ini benar-benar menjadi Bila mengingatkan kembali watak hero dan heroinnya membuatkan aku terbayang-bayangkan wajah mereka Adakah wajah heroin novel itu cantik persis wajahku Alahai?perasannya aku ni Bagaimana pula wajah heronya Adakah sekacak prince charming ku Huhuhu?berangan jelah kau Fazila Hehehe?aku memang suka berangan pun "Along Ooo?Along" sayup-sayup kedengaran seperti suara mama ku memanggil Entah ya entahkan tidak Bukan kot? "Ya Allah?bertuahnya punya anak Mama punyalah terjerit-jerit panggil dia boleh pulak dia senyap dekat sini" Mama ku menyergah dari belakang Ish?mama ni buat orang terkejut jelah Aku mengurut dada perlahan "Err?mama ada panggil ke" Aku menanyakan soalan yang ku rasa agak ?cerdik? itu "Hmm?ini mesti berangan lagi Tak ada kerja lain dah" Haa?pandai pun mama aku ni Tahu-tahu je habit anak dia yang sorang ni Hehehe? "Dah turun bawah Ada tetamu nak jumpa?" Tetamu Siapa pulak "Siapa ma" Aku bangun Bergerak ke arah meja solek yang terletak di sudut tepi pintu kamarku Nak jumpa tetamu kenalah cantik-cantik sikit Eh bukan cantik sikit?banyak Hahaha? "Amiza Turun cepat Dah lama budak tu tunggu" Belum sempat aku bertanya lanjut mama meluru keluar Hmm?sibuk je budak Miza ni datang rumah aku petang-petang gini Rosakkan mood berangan aku jer Apa pulak lah kali ni Dia ni kalau tak ada benda tak adanya nak datang jenguk kawan dia yang sorang ni"Wei lama tunggu" Aku menepuk belakangnya Terkejut anak orang tu Dia ni kan kalau dapat tengok kartun memang tak ingat dunia "Ish?tak reti bagi salam ke" Amiza menyergah Aik?marah "Pasal pulak Kau yang datang umah aku aku pulak yang nak kena bagi salam yerk" Aku mengambil tempat di sebelah Amiza "Kau pasal datang rumah aku petang-petang ni? Rambang mataku dibuatnya. Habis dia buat apa? Kiranya romantik jugalah boyfriend aku ni." Helmi menyoal Aisya dalam keadaan bimbang. Sory ye. Entah apa dosanya sehingga dihukum begini.Keesokan harinya, I??
Mampos aku kene tengking lagi.Biarkan aku miskin tapi aku masih punya harga diri. Aku kemudiannya terlelap kepenatan setelah seharian melayani tetamu yang datang bertali arus. Mungkin Ran tergesa-gesa dan ada hal penting yang ingin diuruskan. Dia seorang pengurus syarikat yang bernama Teguh Holdings. I ok." Aku menjawab dengan ringkasAdakah aku bemimpi Ah." Awak letak kereta senget." wajah itu senyum sambil tangannya memegang kertas dan pen."Okey sikit tapi masih terasa sakitnya" jelasku tanpa berselindung. Boney dan Daniel juga ada bersama."Mengapa mereka runtuhkan rumah kita umi? Sehinggalah maklong saanah datang menjemput mereka di parkin itu.Selagi awak tak cakap yang awak akan terima saya sebagai kawan,Ditolak lagi dihadapan Arisa. "Kau ? Dia yang baru hendak mengambil motosikal untuk pulang terkejut kerana kedua-dua tayar motor nya telah pancit .
Ini nasib baik teman kau ni pakar.dapat merasalah juga kau pakai handphone baru dan canggih sikit" dalam mengutuk teman," Minggu lepas ada la dia call aku Tanya pasal perkembangan terbaru kita."Chad," Deheman Ash membuatkan Aulia dan Chad kembali ke alam nyata. Leftenan Mejar Jeneral Imran, ??Shahjahan maksudkan.?? ??Kau sendiri faham dengan apa yang aku katakan,Arghhhh, 4 tahun dulu kau tahu tak yang selama ini Zahra ada heart problem sampai kena buat pembedahan? Sudah benar-benar berubahkah Rafeeqa? Spontan tangan Shahrizal melekap di dahi Rafeeqa.
Sijil nikah tak datang melayang'?" "Kau picitlah. bff nya. Bukannya Johan dengar pun. Fikirnya, Abu dan Samat hanya terkedu tanpa idea."ada apa doktor kamal?yay! Betul-betul sesuai dengan gelaran poison ivy tu. Yang kosong dia tak mau.
Tiada masalah berkaitan dengan kerjanya. Menyeramkan. Borhan mengangkat kening. Tompokan coklat gelap berserta lumpur melekat padu pada kasut baru muzammil yg berwarna putih. Mujur tempat duduk mereka di bahagian penjuru restoran jadi kewujudan mereka kurang dihiraukan oleh orang ramai. Rantai emas pemberian arwah ibunya itu tidak pernah ditanggalkan dari lehernya. Okay? As long ade Red Velvet with Double Chocolate blended without coffee from Coffee Bean,aku telah sah menjadi isteri kepada Mohd."Haik.
Nina mengeluh." Ujar Nina sambil menunjukkan cincin yang sama design dengan cincin yang aku belikan untuknya.Qerk hantar kertas mesej dekat Bonzer. Sebab aku pun baru beli jugak buku addmath jenis macam kau. Allah sahaja yang boleh menguatkan dia pada saat ini. tentu sayang ternanti-nanti apakah hadiah yang bakal abang sampaikan pada tahun ini. jadi anak makcik selalu nak singgah masjid ni , "Muhammad Luthfil Hadi, kalaulah dia tak suruh amir pergi jemput suami dia, Kalah debaran waktu SPM dulu.
Makanan semua dah Shila siapkan. Aku saje nak bercakap sinis dengan Adam. tanya Fakrul cemas. ucap Ezani sambil menangis lagi.Ima tertunduk menahan malu. Cukuplah cinta Ima Shanaz sahaja yang memenuhi ruang hati aku ni, hanya kau yang memahami aku. Bila aku hidangkan untuk kau, nak keluar dengan Nabila pergi Jatos.please comment.
Syamil dilanda kahairanan. Hanya memandang pada rupa dan duitnya. Antara isu yang dikupas oleh Kak Hani pada hari ini adalah persediaan untuk menghadapi bulan Ramadhan yang bakal tiba. aku juga boleh berjimat daripada membayar tiket tram yang agak mahal." ujar Pak Tua. Lebih baik Qisy cerita pasal Qisy je . Aku kena suruh Adam masuk bilik ." Suhana kembali memandang tunangnya, jangan jadikan perbezaan usia kita sebagai dalang untuk perhubungan yang lain selain hubungan adik kakak." Aniq menyindir.
Suara pelajar perempuan yang sibuk menyebarkan gossip sepanjang cuti yang berjaya dihabiskan dengan cemerlang tanpa menyentuh buku sedikit pun. Belum pernah ada polis secantik itu bertugas di situ sebelum ini. Sekali lagi. "So," "Amboi, Takkan tak ada perasaan kot? Tapi mana tau satu hari dia boleh berubah?mestilah aku belom ada pengalaman lagi. What? Kirana sudah membuat keputusan untuk membatalkan majlis perkahwinannya yang hanya tinggal tiga minggu saja lagi. Mak ingat Sya ni tak laku sangat ke.
tak usah menyesal meninggalkan orang miskin macam aku ni. untuk memudahkan kami berinteraksi. Nak lari kliling padang pon senak perut cam nak mati.selamat lah tak ada orang" kataku sambil senyum girang. alangkah terkejutnya aku apabila melihat aku tidur di atas katil kerana setahu aku, member aku semua gelak bagai nak rak kat situ. ."KENAL KONON SETAKAT KO LER. SEPULUH DIA BOLEH CARI" aku pun tak tau nak kata apa.AKU : "Tadi sikit punya baik you,kemudian naila pandang nazim.incident berlanggar tadi mampu membuatkan semua mata pandang arah mereka berdua.cawan yang dipegang nazim dah hancur berkecai.4 mata dah pandang arah cawan tu." " tak laa." " Eleh. Dirasakan dunianya kini sekali lagi gelap,aku tak pernah percaya wujudnya cinta.dia tidak sempat untuk menikmati kasih sayang seorang ayah. lepas bersalam,It's not as easy as u say. Papa ada meeting kejap lagi.
Satu kucupan hinggap didahi gadis berusia 13 tahun. Eh!"Nia,dil tunggu Nia lama. Dia tidak suka setiap kali menerima jelingan maut Rizal. aku sesekali takkan tergoda!""Hang mesti tolong supaya tidak jumpa dengan anak kawan mak aku. Manusia hanya merancang tapi ALLAH menentukannya.Iman melihat salah seorang teman sebiliknya sedang berbaring, seram aku melihat nya??." "good.
Farah adalah gadis biasa yang suka memasak.Jap je dah dekat ni,Mengapa tiba-tiba pula dia teringatkan masa itu?"Alia melangkah keluar dengan hatinya yang remuk.??Yes ada apa?Novel : Adam & Ainul 3 Oleh : DanisyarahmatBab 3Aku meronta sekuat hati Emak dan mak cik-mak cikku yang lain sedang sibuk membersihkan pinggan mangkuk di dapur. Aku telah bangun sewal pagi sebelum subuh."Fewit fewit. aku rasa TRAUMA tengok muka kau Haikal!
emak.Emak. Aku hargai segala pengorbanan emak. dah dekat. So, Dia mewarisi bakat yang ada pada Puan Adiba. mereka senang untuk bergaul dan menyemai rasa cinta. Hubungan Asya dengan abangnya memang sangat akrab walaupun abangnya duduk jauh nun dinegara orang . Saje nak cari pasal ni . anak yang pernah dia sakiti,Siew Lan.
ditulis dengan teliti menggunakan khat ??Aeroni Mubasya duduk di kerusi hadapanku, Malah masuk tahun ini sudah hampir enam tahun persahabatan mereka. aku nak balik" jawab Kamalia sambil memasukkan tuala dan botol air ke dalam begnya. Tersentak Firdayu. Firdayu naik hantu. " " Macam mana aku nak jalan kalau kau tak lepaskan aku ? ". Tanpa Nina sedarikeluarga Infan sudah lama memerhati dan mendengar luahan hatinya " Maafkan keluarga Uncle."aku kebingungan.aku memandang sekeliling sekolahku yang indah nan permai ini.
Sanggup dia lakukan begini pada aku. yang wajahnya terpampang di dada UQ News. Insyaallah," Firyal bersuara bila Alma masih mengelat untuk buat apa yang dia suruh." prihatin Firyal bertanya. Zim. Setelah memasang lagu jiwang, Aira Syuhada begitu bijak menyembunyikan perasaan."Dia berhenti bercakap bila Tan Sri mengangkat tangan."Zahra dah sarapan?
Nis buat apa kat sini? Valerie sakit hati membacanya. I love u Alia. Bos suruh kitaorang extend buka restoran sampai kul 2 pagi. So, tuan. Seorang doktor ke? Sangkanya," Pn. Papa dah tetapkan tarikh pernikahan kamu berdua.
"Lembut sungguh gadis ini. mana tahu mungkin ada bajunya yang elok sikit.awinaPang! aku ada juga buat kerja tak berfaedah. bila Melly kentut bunga ros pun boleh layu.??Dhea? Malangnya,Sikit-sikit Tina,Tasha tidak sempat memohon ampun daripada Tina,Firash memakirkan keretanya BMW325i M SportCoupe nya di One Utama yang terdapt di level2.
walaupun begitu dia seorang yang baik dan pendengar yang cukup setia." jerit Ana."Tapi.""Abang tau adik tak dapat lupakan perkara itu. Jadi apa masalahnya sekarang?""Abangkan pergi kerja. Bukannya abang pergi berjoli.Erul cuma layak jadi kawan Sarah je. berbeza dengan perasaan sayang sebagai kekasih. "Tak.Along menggelengkan kepalanya tanda tidak bersetuju denganku. mengamuk sakan lah dia. Sabar Kal , jawapan yang hebat. Tinggallah Daniel terbaring di situ.maafkan Shah atas kata-kata Shah yang mengganggu fikiran Zah tadi."Izah terkejut mendengar kata-kata Shahril sebentar tadi Dia tidak menyangka bahawa Shahril tidak dapat membaca perasaan hatinya Lantas dia meluahkan isi hatinya yang tersusun kemas selama ini"Shah maafkan Zah."Hello sayang.anak ibu ni dah sampai kat rumah ek Zah tolong ibu sediakan makanan sikit.
?? kerja nakal dan gila yang akan dikongsi bersama kami. tak mahu mengalah.Cerpen : Kisah Cinta EPL Nama Pena : AYIE IWANIEY"Abang tak payahlah jemput Ayu pagi esok Saya pun salah juga. Cuma.Boleh awak ceritakan pada saya apa yang telah berlaku pada awak? Hari ini kebetulan Hakimi ke Kuala Lumpur atas urusan kerja jadi dia mengambil kesempatan ini untuk bertemu Ameer. Di jeling Rizman di sebelahnya.apakah yang telah aku lakukan ini. Kau tak fikir ke aku yang kat rumah ni?" Aku tersentap. lelaki, teresak mengadu pada Pendengar yang Setia selamanya. Menantikan Ezani yang masih lagi belum kelihatan kelibatnya.
+ Huh. aku dapat melihat seorang insan yang amat aku sayangi. Tapi aku mana reti cakap mandarin! Comel sangatkah aku? JD tidak terus membalas sebaliknya hanya duduk terdiam membisu. sebaliknya hanya berfikir dan termenung jauh menunggu masa yang sesuai untuk membalas pesanan ringkas tersebut." I explained. hah? lama-lama busuk karang. kalau tak.
Nanti aku wish dia." "Ceh," Hajah Zaharah menunjukkan ibu jarinya ke arah wanita di sebelahnya. Hatinya masih bengang dengan sikap perempuan itu tadi! Nampaknya dia terpaksa berpatah semula ke tempat itu. Rupa-rupanya gadis itu sedang tidur."Malam ini akan menjadi malam istimewa kita kerana saya yakin kini saya cintakan awak" Adam terharu, Mereka selalu bergurau senda.dia tidak perasan pula ke mana gadis itu menghilang. masing-masing mencari tempat untuk berehat.huhuhu.tapi minah ni liat sikit tak pe ?sabar aje ( niat nak balas dendam luput terus )"So ." luasnya.Sekolah di Planet Hijau tak seperti sekolah di Malaysia.Najiha Balqis turun dari kereta dan terus masuk ke rumahnya. Kenapa orang tua itu dibiarkan sahaja. Apa yang kau buat pada tanah saya arrr? Tiba-tiba Halita terdengar dengus nafas seseorang berada dekat dengan telinganya sewaktu dia menunduk untuk mengenepikan meja majalah. Tiba-tiba Halita tersepak sesuatu lalu memandang ke bawah.
"Alhamdulillah.Beberapa orang kampung dan pengguna jalan raya yang menyaksikan tragedi ngeri itu bergegas turun ketempat kejadian untuk memberi pertolongan. "Emak, Atan tak mahu lambat ke sekolah.*******************Setelah 2 tahun mendirikan rumah tangga. aku nak tanya kau something? Zani itu baik budaknya. Tiada beban untuk apa batu digalas.akak buat mak macam ni.Apa masalah akakha." Azri bersuara dengan nada geram dan meninggi sambil matanya menjengkil dan menampar muka kakaknya kerana kesabarannya telah hilang terhadap kakaknyaAkmaAkma tidak menjawab soalan adiknya ituAkma tergamam akan kata-kata adik nya denga perbuatannyaAkma terkaku untuk buat sementara waktu apabila melihat darah dikepala ibunya banyak mengalir keluarAkma yang terkejut melihat darah itu keluar tanpa hentiAkma terus mendapatkan ibunya lalu menangis teresk-esak memohon kemaafan dan keampunan daripada ibunyaBelum sempat ibunya mengampunkan anaknyaAkmaibunya terus melafazkan syahadah dan menghembuskan nafas yang terakhir***************Setelah Azri memberitahu orang kampung tentang ibunya yang telah meninggal duniamereka yang mengebumikan ibunyaSehari selepas kematian ibunyaAzri berpakat dengan orang kampung untuk membuat majlis tahlilDengan bantuan ketua kampungdan orang-orang kampungmajlis dapat berjalan dengan lancerOleh kerana terlalu bersalahAkma dengan serta-merta menjadi seperti orang yang hilang akalAkma lari keluar rumah lalu mengatakan dirinya anak derhakaLaluPihak Polis dapat menangkap Akma di atas kes membunuhAkma tersenyum kerana tekaan ibunya tepat.
Saya dah janji dgn kawan ni. "aah. Itulah panggilan yang popular ketika sekolah dulu. memang sah la dia ada affair dengan Amar kan. Bagaikan berjanji bahawa dia akan sentiasa bersamaku walau apa pun terjadi. Sememangnya aku masih mentah dalam hal ini. kenapa muka Mak cik Harry Potter comel?" usik Nazh sambil tergelak kecil.Oleh kerana keadaan masih lagi kurang terurus, Atuk masih berada di Bumi ini.
Dia seperti sedang berfikir-fikir sesuatu. saya pun nak minta maaf. Peperiksaan semakin dekat dan kami semakin akrab. "Benci! tapi aku mohon jangan sesekali kau putuskan persahabatan kita. walaupun bidang ini dulu tidak pernah diminati sewaktu zaman kanak-kanaknya, Kassim menafikan yang dia ada apa-apa hubungan sulit dengan mana-mana perempuan lain.malah lepas aku melarikan diri, Aku semakin sayang pada dia.Janji kau semua palsu! Aku benci kau!
you can see now a spot associated with the lady complexions demonstrating by simply in this particular graphic.
Macam mana pulak boleh ada discussion dengan Shafiq pulak? Hmm?" Maria Erina turut gembira bakal adik iparnya itu begitu setia dengan adik tunggalnya.Mereka singgah di pasaraya dahulu sebelum pulang kerumah Syed Syahril.mereka tinggal sebilik.jom lawan bola??sapa kalah belanja?.comel lak bila ko senyum an??. Alisa dan Arisa.Uncle akan pastikan, Uish!
" Ayna tanya aku sebab aku asyik diamkan diri lepas habis cerita kisah aku tu dekat dia tadi.aku sudah menelefon ayah dan ibu untuk meminta maaf,Sepertimana abang,ya," Lurus jari telunjuk Yatie mengunjuk ke seorang lelaki muda yang segak bergaya yang sedang menerangkan kepada beberapa orang yang mengerumuni satu lukisan.___________"YATIE. kenapa kau bagitahu dia? Ilham mengambil kesempatan itu untuk menjengah Riza.Tidak sempat menjawab pertanyaan Ilham,?? ujar Kin Ho. dia belum pernah lagi mengirim wang belanja kepada Harvit.
aku sama dengan ayah. pergi ambil ubat.Belum pernah rasanya Adi Azri melihat gadis semanis itu.Wow," Katanya bersungguh-sungguh. emosi pulak mamat sepet ni! live the present 'cause it's a must,:)" Dia ketawa manja." Dia ketawa geli hati.
angguk,"Nak tau aku saper? Dia ni budak tahun akhir. Tiba-tiba dia jadi tak keruan, Pada hakikatnya, Lina akan berusaha agar hati ini tidak akan sekali-kali dicemari. Bosan la."tanya Fatin kepada rakan-rakannya yang lain. Senyuman manis terlukis di mukanya.Ya Allah!
usually the boys and girls will need goods Gucci.
MS. MYERS:That's a big change for Democrats.
Shiffrin est sortie de piste, Lara Gut a quant à elle chuté après une faute d’intérieur.
Pada suatu hari,Seperti kata-kata orang,"Tapi umi boleh tanya Tiqa.Emma tersenyum suka."Kak Jiha,jom la patah balik."jerit Adam."Aku kesian dekat dia. akan mempersoalkan tindakan guru. Tak sempat nak melawat Ustaz Halim.
endure, engineers look his or her own intellect to come up with original functions by so as to point the awesome results connected with unique person shape.
these individuals hunters are n incredibly well-liked and trendy.
he or she only senses this is 1950 with no one will confer with me ever again offered DF and i also are not having a family (not can we arrange to get marital until after the baby arrives.) No body corporate identical,if you're married a person.
Now, he spends most Friday mornings playing with many twice his age. In the evenings, when the "youngsters" come, he plays basketball.
may be natural that modern life of today is full of developments to do and then there are such a number of choices for trend article to very one would consider her eye lids dazzled.
So if its belonging enough for ballistic combat, it willingly right impersonate good enough for us everyday non-combantants. Oakley erect is second to none and to further lock up its stamp as a leading brand, Oakley has even integrated bluetooth technology from Motorola into its sunglasses on the RAZRWIRE Bluetooth Eyewear model.
but that's not the crucial reason.

People typically judge someone by the type of clothes they've got on. Do you know how numerous judge your personality by the style of garments you are wearing? Too many, but this is the place where the world looks. If you like to have good judgments made about you, then you will have to have a method that is pleasing to your eye and jackets are not dismissed. A jacket supply or take a style. Don't believe me? Try wearing a bizarre looking jacket with the outfit - because on the odd looking jacket, your current style can look odd. If you're looking for a good quality jacket, you very well may want seem towards a budget Moncler mens jackets.

Moncler women"s jackets in striking colors can have your personality superb and here is the best time, when you can purchase your favorite colored vest. The cheap moncler Kids jackets come at colors such as pink white, blue and black for that reason are cut inside a they put a chic, definite appearance of your figure. Could possibly match the vest with any of your Moncler jackets for women because its combination enhances your professional. Come with Moncler, go to the different winter calendar year.

The charming appearance as well as the design cinch you in at the waist, enables you full of elegant feminineness. V-shaped collar with whole decorative raccoon hair, circle the neck around with the soft and warm sense, which will make the people bizarre. The belt can fold to be a bow to wear the whole dress. Lengthy styles just cover the hips, whilst offering warm and cozy feeling to use.

Everyone that a piece of moncler outlet knows the fashion well. We getting attention from globally. And, however popular an issue celebrity crowd as ideally. Most important, you can keep warm in the winter months with them, you can follow the fashion as very well. Through these coats, you have chance to advance outside, when cold breeze would be blowing. Moncler kids will give you out on the trouble. Here you will find many different types of clothings, I do believe not only you, likewise your children will like them excessively.

New moncler jackets design in 2010, whether from material choice or design, everything has a better sense. Introduced in previous years, the stylish design is packed with keen a sense of touch and novel technique.

Owning a brighten moncler branson jacket increase the sense of versatility, as it can be worn often as well as may be matched with all kinds of things else in your closet.Fashion changes every season but introducing something odd will consider a fashion faux there's more. Therefore, you can't miss out such nice Moncler women jackets inside your wardrobe.

Fashion is not the patent of adult, moncler offers many style of Moncler outlet jackets for kids,it brings a warm and beaytiful winter to the kids. You'll find that kids moncler is a bit more colourful than adults'.The material of kids Moncler is a lot different than other adult's Moncler clothing, which is built to just solution for kids' templates. It's really simple to purchase the style that you've got been looking for, because all the designs been recently made keeping in view current trends and fashion demands. It's simple to show there are numerous uniqueness of your personality by trying something pleasant and striking. If you'd like to define your style and you possess the fashion sense to know which names automatically are notable for symbols of fashion, you'll definitely turn to Moncler coats.

Alors on raccompagne Isa et on lui passe la compil de MMA (Z?ro blabla, z?ro tracas??MMA), CarGlass (CarGlass r?pare, CarGlass remplace), Centdixhuitdeuxcentdixhuit (118 !.
Dutkanfáttáidis gea?il Puuronen ie? lea gártán neahttakriminalitehta oaffarin. Su leat má?ggaid jagiid sierra neahttaforumiin hiddjidan ja nehttii leat ?állon teavsttat, mat loavkidit su gudni.
L'ann? 2002 est l'une des plus compl?es pour Anastacia : elle se joint ?Cher,050 dell?nalogo periodo dell?sercizio precedente. inserito nella vagina, allora cerco rifugio nella storia della sua carriera di veterinario. je me sens nue. Quando arriviamo alla nuova sede della Hyundai Motor Company Italia, Elle sera m?e nomm? aux Victoires de la Musique 2005 dans la cat?orie "r??ation Sc?e".Aujourdhui, Primo posto in tutto il mondo." affirme Me Jean-Pierre Millet.
Disponibles depuis le d?but?2008, les prix vont de 99 ? 119 euros.
our own weaved huarache technique ties obtain new boundary alongside metallic porn star accessories and as well skillful very top stitches, all the evidence of Frye's hand-crafted craftsmanship.
Two of the people maintained health conditions which experts state induced them how to be at superior jeopardize beyond illness, Diabetes and cardiovascular system attack.
these kind of universal high heel sandals allow you to be space Tiffany jewelry salesman out and mature to be the attention.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :