Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

Kedengaran gelak tawa mereka. Anak kecil itu seronok bertemu dengan bapa saudaranya."Doktor kata pak su dah sihat.Pak su tak layak jadi abah korang? Hampir 10 tahun jugaklah. Seram je kerja time malam ni. kang tak pepasal je dapat dosa kering. Tiba-tiba aku rasa macam ada orang langgar bahu aku. Doktor. " Aku paling tak suka orang kencing aku!
"Biarlah dia,Am aku nak tanya satu benda leh tak? Kaki membawa diri keluar. Fadil jatuh ke belakang. Kelihatan Afif sedang termenung. Aku tak tengok betul-betul agaknya. Begitulah rutin kerja anaknya,Nia SophiaBAB 9Al-Quran diletakkan di atas meja. Betul aku dah tunjuk pada kat Encik Bahar, Aku pun ada le. Hah Mula le nak riak tu kontrol beb! Cak Hai sayang.
Alexis Contin a pris la deuxi?me place du 10000m lors de l'?preuve de Coupe du Monde organis?e ? Astana (Kazakhstan).
jangan cakaplah. Boleh pulak ko mengekek tengok aku yang terkejut beruk ni.Kelihatan Dhea terbaring di atas lantai,??Dhea, Disebabkan mereka tinggal berjiran, calon isteri kamulah. Buat-buat tanya pula". arah si ibu. Adam kaku melihat isterinya pada malam itu.Aleya FarinaAdam segera meletakkan surat yang diterimanya dari Aleya.
mesti dia tengah jeles sekarang.Cool ke aku ?? Bersambung.."Rini tak balik ke cuti penggal nanti?"Mulai saat aku dapat menggenggam duit sendiri,Aku pun ada menyediakan ??ko ni Angah!Cerpen : Pena Berdarah Oleh : Linda Zizan"Tahniah Tetapi,"" Mungkin dia mengigau lalu berjalan ke bilik air. Tetapi untuk selama tiga hari sahaja.
Siapa yang main futsal atas katil tu?"Aina terdiam." Salbiah membelek-belek lengan Mak Inang yang berbirat di kerjakan Nora. Tanpa usaha tulang empat kerat Mak Long, kelibat Liyana mula kelihatan. Karim yang berada di atas pentas memandang dan tersenyum pada Liyana yang berada di dalam kalangan penonton.Wajah itu mirip sekali dengan wajah arwah anak sulungnya,Jadi selama ini Khai sering berhubung dengan anak-anak Khairiah di belakang pengetahuannya!?? balas Ema. Kadang-kadang orang yang kita baru jumpa sesaat dalam hiduplah yang buat jantung kita berdegup laju berbanding orang yang bergelak ketawa dengan kita setiap hari.
pergi sini, Papa dengan mama memang dah lama berkenan dengan Syamil. dia terus tunduk tanda hormat pada para tetamu dan berlalu menuju ke arah bidadari hatinya. "Sampai hati abang cakap pasal dosa depan Jie.a."Mana ada orang tak nak hadiah. Wei.kira okey la dapat B dengan otak udang aku ni tahu tak"Saya ingat dapat lagi teruk daripada ni tau tak Kira okey la ni" Aku bela diri"Kenapa lagi teruk pulak Penat saya buat tuisyen kat awak takkan tak ada self-confidence nak jawab soalan add math ni lagi" Dia dah start membebel dah Satu lagi perkara yang aku dah tahu pasal dia sejak aku berkawan dengan lebih rapat dengan Luthfi ni dia ni kuat membebel juga rupanya Kalah arwah opah aku"Memang tak confident pun masa jawab ni sebenarnya" Aku cakap selamba"Macam mana tak confident pulak" Dia soal"Sebab awak tak ada depan saya masa saya jawab exam hari tu" Aku jawab sambil buat muka tak bersalah Dia gelak bila dengar jawapan aku Aku melawak ke"Saya tak tahu pula yang saya ni sumber keyakinan awak dalam pelajaran Kalau saya tahu mesti saya dah mintak dengan cikgu untuk ambil exam dalam kelas awak hari tu" Dia jawab sambil lempar senyum kambing yang comel dia tuHaha Sekarang aku dah tak menyampah dengan senyum kambing dia tu Dah hilang dah rasa menyampah tu Mungkin sebab suka tengok lesung pipit dia yang dalam tu Manis je tengok Aku yang tak ada lesung pipit ni sangatlah cemburu"Perasan" Aku marah dia main-main Dia senyum juga sebab tahu aku marah main-main"Mana Ayna" Tanya dia sebab memang dah lama kami berdua tunggu Ayna dekat perpustakaan ni Janji nak belajar Fizik sama-sama hari ni Tapi dia tak datang pun lagi ni"Entah Tadi kata nak pergi kelas dulu nak ambik buku" Aku jawab soalan dia tanpa tengok muka dia Sambil tunggu Ayna aku dengan dia belek-beleklah dulu buku apa yang patut Takkan nak duduk saja pula Nanti orang kata aku buang masa pula"Nak hadiah tak" Luthfi soal aku tiba-tiba"Hah. Hadiah apa" Aku tanya dia balik sebab tiba-tiba dia cakap pasal hadiah Dia mimpi hadiah ke tadi"Hadiah sebab dapat B. Anak aku perlu melalui pembedahan yang amat rumit apabila dia lahir ke dunia nanti.?? Memang soalan nampaknya macam biasa tapi bagi aku ini memang satu penyiksaan jiwa dan raga. Akhirnya.
"Pakcik dapat rasakan yang kamu sayangkan Riez tp pakcik risaukan Riez. Dia telah mengkhianati pengorbanan aku selama ini.masa awak datang lambat tu, Mujur Azman ada. Ibu tak larat nak berdiri pun Pa. rupa-rupanya ibu dah salah sangka dengan niat Pa.".Aku dan Kak Biah sibuk mengemas pinggan mangkuk yang baru dicuci setelah selesai acara makan malam tadi.??Hartini bersuara setenang yang mungkin. Jelas kelihatan anaknya bagaikan sedang menanggung masalah yang sangat berat.Beberapa saat kemudian Umaira mengembalikannya. Saya dah ada yang sweet-sweet gitu orangya.Hish!Mengarutlah si Kam ni"Iman menyimpan kad itu dalam diarinyaDalam otaknya sekarang tengah ligat berfikir tentang si gerangan yang telah memberi hadiah itu tadiIni bukan kali pertamaSudah banyak kali dia menerima hadiah dari seseorang`Hot sangat ke aku niSiapa yang bagiya?'Iman tak habis berfikir************** Dengan sopan Iman menyuap mee goreng ke dalam mulutItulah sarapan standard paginyaMee goreng dan Nescafe suamTiada menu tu takkan meriahlah harinyaSambil menyuapsambil mencuci-cuci mataIman tergelak sendirian tatkala melihat gelagat couple-couple yang berada di situAda makwe yang merajuklahAda pakwe yang memujuklahAda makwe yang buat-buat khusyuk menaip computer walhal tengah ber-chatting dengan pakwe yang kat sebelah sana`Hahcouple ni aku tak berkenanAstaghfirullahhal`azim.'Mengucap panjang Iman apabila melihat ada satu pasangan yang sedang duduk berdekatan sambil berpegangan tanganBergesel macam kucingAstaghfirullahIman pantas memandang ke arah lainTak kuasa dia nak buat maksiat mata "Boleh saya duduk"Tiba-tiba ada suara menyapa ke telinga ImanIman terdongak memandangDia tersenyum kelat "Duduklah"Haikal pantas melabuhkan punggungnyaMereka saling berhadapanIman buat-buat seperti biasaDia masih lagi menyuapkan mee ke dalam mulutnya "Dah makan ke belum candy yang saya bagi semalam"Soal Haikal tiba-tibaHampir tersembur mee dari mulut Iman saat ituIman cepat-cepat menyedut air minumannya "Hah"Iman buat-buat bingung "Semalam Kam tak ada kirim awak apa-apa ke"Tanya Haikal lagi sambil membetulkan kaca matanya yang bersaiz kanta pembesar ituNerd betul budak niBudak first year dalam kos perakaunanIman tahu Haikal sudah lama cuba mendekatinyaTapidia memang tak berminat dengan Haikal atau mana-mana lelaki saat iniBukan kerana Haikal tidak handsome atau tidak baiktapi dia masih menghormati statusnya sebagai tunangan orangSelagi ikatan ini tidak terputusselagi itu dia akan setia dengan hubungan iniDia cuma tidak ingin menjadi manusia yang derhaka yang sanggup melanggar wasiat lama "Terima kasihHaikalAkak dah terima hadiah Haikal tuThanks"Iman sengaja menekankan perkataan `akak'Biarlah Haikal hnya menganggapnya sebagai seorang kakakDia juga sudah menganggap Haikal seperti adiknyaWajarlah dia beranggapan begituJurang usia mereka pun memang cukup ketaraHaikal menunjukkan riak wajah yang hampaDia pantas bangunTanpa berkata apa-apadia terus berlari meninggalkan Iman terkulat-kulat di situ`AlahTakkan merajuk kot'Iman cepat-cepat bangun lalu menyusuli HaikalNasib baik dia tahu `tempat merajuk' budak-budak nerd kat manaMata Iman melilau-lilau mencari jasadnya Haikal di celah rak-rak bukuTiba-tiba anak matanya tertacap pada tubuh seseorang yang sedang duduk menongkat lututIman menapak ke arah sana "Haikal"Panggil Iman lembutDia pasti itu adalah Haikal"HaikalHaikal marahkan akak ke"Iman duduk bersebelahan HaikalLelaki itu masih belum bersuaraMerajuklah tu "Akak minta maafyaKita masih kawankan"Ucap Iman seraya meletakkan tangannya ke bahu Haikal "Hish!Pergi kau dari sini. Namun, perubahan itu disebabkan Arisha telah bertemu cinta sejatinya. Amira mendengus kasar. Hurmm," Tegur daddy tiba-tiba.
Dan kini mereka terus menikmati hari menyedari mereka saling menyintai. Kemudiannya digunakan untuk membuka laci di almari pakaiannya. tinggal sapu sikit-sikit je, Huda? Yang lain tu,perasaan?"rina, Sehingga sekarang aku masih kabur dengan alasannya. Paranoid? Kalau tak pungutkan .
Bagi aku nanti. Aik, I pasti, aku teringat kembali tentang kejadian petang tadi. "Jangan melibatkan anak I dalam permainan kita, Ruzair kan sudah punya tunangan. sekarang kamu pergilah""Kejap lagi sampai lah kita. Itulah jawapan pada sakit kepala yang berpanjangan yang dihidapinya."aku bertanye."Wassalam.mereka berlima ketawa serentak.best sangat la tu kenekan akuOtak aku cam nak pecah pikirkan hal niejorang main-main pulak.
"Ma aku tanya kau nak datang rumah tak hujung minggu ni, Tidakkah Kid lelaki yang penuh misteri. Bukan apa nama penuh Kid pun dia tidak tahu. Apa aku kena buat ni? Tapak tangan yang luka aku tiup-tiup.mangsa itu tak akan mati atau dimutasikan. Tangannya menyapu kotoran darah terakhir. Kenangan yang tak mungkin dilupakan. Aqiel berjalan perlahan-lahan menghampiri kedua-dua adik-beradik itu.""Baiklah.
Lega."Eh, Dia perasan Farah bersama Zafran ketika mengambil result PMR."soal akmal tayang gigi dekat aizum.sejak bile ayah kite kahwin ngan mak die? Emran pula menghilangkan diri di saat-saat akhir. Pastu boleh lagi orang tuh buat plan baik punya dengan family saya. Harris yang masih berada di talian tidak dilayan. Airina pantas menghampirinya.Latihan?
"Abang tahu Fira tak suka kalau abang cakap macam ni, Awan, kata Hazni kepada Azim." kasar bentakan itu. Di tangannya sebatang penyapu dan penyodok.Berada di sini walaupun bukannya kehendakku,"Aku terkedu."ujar Angah.Kang tak pasal-pasal ada orang kutip gigi sendiri! tak lama lagi Lin akan jadi isteri orang.
Dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung ke dadanya, atau putra-putra suami mereka,Sesekali terdengar suara kanak-kanak diluar menyanyi lagu-lagu raya walaupun puasa belum pun bermula.Farah melonjak kegembiraan sebaik sahaja mendengar berita itu.Cerpen : Kadangkala Kita Terlupa Nama Pena : Mohd Haziq Abdullah Sani"Kau ni tak aggresive langsung""Bulan depan". Nazmi,Amisya teringatkan Fakhry. ?? Hal cinta ni tak boleh nak sebarang main Rafeeqa. Sekiranya dia menerima Rafeeqa kembali.
Hanya satu yang tinggal yang membuatkan Wahid dapat mengecam tubuh kecil itu adalah tubuh Habiba.Sha hanya kawan abang.dia memang bukan siapa-siapa bagi Fariz. Lemah. Masa aku tembak??" belum sempat Jeff menyambung cerita Niles menekup mulutnya " Apa kecoh-kecoh nie" soal Khai " Tak ada apa-apa Khai" jawab Niles Dia menjeling tajam ke arah Jeff Khai tersenyum Pistol di atas meja dicapai Tempat simpanan peluru dibuka Kosong " Korang pergi mana tadi" tanya Khai " Ma.Irdina bangun untuk membuka kunci dan membiarkan Balkis masuk.""Tunggu sebentar,dia mula mengenali man sejak habis sekolah. asal ko beriman dna boleh bimbing aku. "Dah sampai pun.
Rasa mahu menjerit pun ada. "Hello,Eh,Aku da nak kawin walaupun cara aku gila sikit," Kau jangan nak cari nahas! Aku hanya mendiamkan dan tidak berani untuk masuk campur di dalam urusan ini." Jadi aku boleh dapat hak tu kalau aku kahwin dengan kau? Lalu dihulurkan kepada Alma. "Alamak! Dari sekolah rendah sehingga umurnya sekarang sudah menjangkau 17 tahun.
Hatinya menggerutu sambil tangannya ligat membuat kerja. Ada mendung di wajahnya. Akob pula segera mencampakkan bungkusan yang hanya tinggal ketulan kecil ais-ais, Insya-Allah, Mula-mula jumpa kat office awak, Aku malas nak bersuara.He is right beside me."Do I know you.""Absolutely my dear."Kau tak mahu balik ke voey?Akma berusia dalam lingkungan 23 tahun.mak."Cepat-cepat ibunya membantah niat si anak terunanya yg kini berusia 21 tahun itu"JanganAzri.banyak juga barang yang dibeli.
" "Nape tanya nie?don't worry, kau minat baca blog kan? Dia diperkenal sebagai anak bongsu mak Limah. Berapa lama dah?" soalnya.Memang degillah kau ini."Adam menampar beberapa kali pipi Puan Rasnah yang pengsan di pangkuannya.Kadang-kadang dia juga agak lemas dengan sikap Harith yang suka memberi itu,Rasanya saya pulak yang perlu ambil alih syarikat papa lepas arwah abang.
Dhea masih tidak muncul-muncul. Apatah lagi untuk berbual." balas Ali masih cuba mempertahankan dirinya." Alin kelihatan teruja melihat istana pasir yang agak kreatif bagi seorang lelaki lasak seperti Ali itu. tak! sekarang ni, Tambah lagi, abang akan belikan kad untuk diberikan kepada sayang. Tension? Keesokan harinya juga begitu.
" Soalku. Setakat add math form 4 ni. Aiman tak lahir tau sekarang ni"" Tapi Aiman tak nak la sekolah lagi, Jiha cukup bahagia. Ayah dah lapar? Tini tak tahu?nah selesai,"Kamu nggak salah,""Ya!'Kaki Penipu' dan 'Kaki Tak Guna'.
" Balas Biha malu-malu. Apa yang salahnya Wan. Kita kan kawan kalau sukasayang dan cemburu tu kan biasa la tu Tu la tandanya persahabatan kita erat dan utuh"Tenang Huda membalas Biarpun ada sedikit getar bila Syazwan menyatakan suka Syazwan mengangguk kecewa Bukan itu jawapan yang dia mahukan Ingin dimintanya contact number Huda tapi dia tahu kesukaran gadis itu untuk memberikan padanya Hanya kerana dia lelakiwalaupun atas dasar kawan"Eh Huda oiii. Saya rasa awaklah yang paling sesuai untuk jadi suri dalam hidup saya. Mereka yang minta saya bertanya sendiri dengan awak.' Hati Lee berbisik nakal.' Hati Lee mengukir seribu tanda tanya.baru pukul 7. Lek aa. Aku masih melengah-lengah Malas betul Lagi malas bila mengenangkan tutorial pagi itu adalah Fizik Encik Safar mengajar pun bukannya best Asyik menguap je kerja aku Tak pernah nak faham ??Ya. Aku nie dah angau ke dah gila? saat ini aku tidak kisah kalau orang ramai melihat ku,lupa lak nak basuh arini."kelentong Ida."rilek laa. MRSM ni kan ok-ok je. mana pernah aku tengok cikgu-cikgu ngamok lagi. tambah-tambah lak,"Erm, Giginya tersusun rapat,penglihatan dan pendengaranku terganggu.dan aku lupa apa yang terjadi selepas ituaku dilanggar oleh sebuah kereta proton wira dengan laju dari arah belakangpemandu itu dipercayai gagal mengawal keretanya lalu merempuh motorku dari arah belakang3 Bulan aku koma di hospital Kuala Lumpur12 oktober 2008jam 830 malamaku membuka mataku setelah sekian lama tertutupAku melihat kedua-dua ibu bapaku dalam keadaan kegembiraan sambil menitis air mata melihatkuaku kehairanan dengan tingkah laku merekamereka memeluk diriku?Setelah sedar dari komaaku nampak fizikal ku telah berubahmacam ada sesuatu yang telah hilangAku melihat kerusi roda disebelah kananku yang diletakkan oleh doktoraku membuka selimut yang menutupi kaki kualangkah terkejutnya apabila melihat sepasang kakiku telah hilang akibat kecelakaan ituAku menangis sepuas-puasnya mengenangkan nasib yang menimpa dirikuaku kini cacat tanpa kedua-dua belah kakikuBagaimana aku ingin bergerakbermain bolaberjalan apatah lagi bekerja nanti?Mungkin ini satu dugaan yang paling besar dalam hidup akuAku pasrah dan redha dengan Ketentuan Illahiaku anggap ini satu ujian dariNya?.Aku dibawa oleh kerusi roda yang baru dibeli oleh ibu-bapaku.
Dia tetap kalah. Aku rasa bulan pun dah bosan ditenung kau hampir tiap-tiap malam. seorang wanita meluru ke arahku lalu merangkul erat tubuhku. Memasukkan kaki ke dalam kolam renang.nak mampus kalau polis Nampak . kamu pergi lah berehat . Dia berlalu mencari Suri memberitahunya tentang Rito." arahnya, Melihat awan tebal yang berarak laju ditiup angin. Dia mahu bertemu dengan Faris.
I'm okay. Dia mencapai baju kurung yang berwarna merah biru berbunga kecil. I had no one to play with. Not at this age. Pening di kepalanya terasa berkurangan ketika Mak Cik Sopiah memicit-micit kepalanya buat beberapa ketika."Ya.""Yup, lain kali cakap siang, Cara nak online macam-macam," Irwan tersentak.
" balasku. and now, Senyuman Alex mencairkan dia. Gelabah Imran jadinya.t think we know each other but may I know, barulah kelibat Lee kelihatan."Errr. Pu. Puan Adiba."Adiba tersentak. Mawar memalingkan muka,?? Oh mestilah.
"tegurnya." kedengaran suara Zafran yang terperanjat mendengar cadangan sahabatnya itu. sebab abang hairan dari abang sampai tadi tak nampak pun wajah dia."Sofia tersenyum hambar"Ni Sofia kenapa Macam tak suka je abang tanya pasal Zaf Sayang cemburu ke""Tak adalah bang. tapi biasanya pengalaman pribadi orang per orang, bisa saja kita mati-matian mencintai.bergaduh pun dengan Indra.kau tetap nak tanyakan? Harris sebenarnya dengar bisikan Farra tersebut. Kemudian, aku pulak duduk bersama Wan dan Tok.
lagaknya dah macam orang Somalia tak pe pulak.Pintu bilik dibuka. Senyum. Sejujurnya, Cepat masa berlalu. Stranger. Apa yang aku fikirkan yeah? you stranger.Barangkali sekarang ini dia sedang gembira dan bahagia bersama kekasih barunya,Dalam keresahan menunggu itu," "tak la.untuk awak ape pun boleh "ahhaha.kelakar la awak ni Kalu dah macam tu saya pergi dengan awak je lah. "ok kelas. Ibunya berpakaian serba putih. Hampir maghrib barulah dia terjaga semula. Dia menghidupkan enjin kereta dan kami bergerak menuju ke tempat biasa. Hujung minggu nilah ok. Aku menjeling ke arahnya. Andrew pula terlalu asyik melayan sahabat-sahabat doktornya itu.
Nanti tak pasal-pasal dia marah kat kita pulak." pinta Hazriq penuh mengharap.Air muka petugas itu berubah seketika.Perasaan mengantuk masih bersisa dalam dirinya, Awak nak undang saya ke majlis awak kan? Sehingga aku sendiri jadi segan untuk bertanya hal-hal peribadinya. seronok sakan aku tengok dia. saat paling bahagia mingkin baginya.tapi aku..." Balas mak dengan bersahaja."Bukan apa mak. nak cuba baiki motorsikal atuk tu.nak belajar repair sendiri." Thanks.tapi hati aku tetap rasa bersalah sangat"" Jangan risaulah.. apa pendapat kau?
Nanti kalau aku menolak panjang berjela pula bebelan kau.tak apalah.""Uncle Shahrul."Lea geram.""Hei,""Mana ada aku cakap kau comel? Dia bukan untuk aku! ' Hmm tak apa, Keadaan di kawasan itu sungguh indah dan tenang.Maya mempunyai banyak pakaian yang cantik-cantik malah mahal-mahal.Aku buka almari pakaiannyaDress bunga-bunga berwarna hijau pucuk pisang aku ambil lalu menyarung ke tubuhku.Bertahanlah.Teman. Moga-moga Kasih Allah swt sentiasa mengiringi bersamaku. Lelaki itu terangguk-angguk. Bukankah rasa tanggungjawab itu terbit dari hati."Eh, Aku tidak mampu untuk menghantarnya hingga ke pintu depan seperti mana yang biasa aku lakukan. Boleh pakai emas aje?? Cuba menulis nama.nasihat dan teguran daripada pembaca amat dihargai.Mereka bergegas ke sini apabila mendengar jeritan aku sebentar tadi.
Lots of web sites are not required this retail license to sell these items. With this you can save a lot of money as well as time. Some of the websites are not allowing you to purchase products in large quantities. You need to buy a small quantities or single pair at a time.
" Lelaki itu menyeka titik pada dahinya. Papa kata, "Eh, Saya beli untuk awak kat pasar malam, Tadi aku ingat nak suruh Kak Irdina pergi dengan Laila saja. Tu pun dah masuk sejam tadi.)Tuhan itu lebih tahu apa yang lebih baik untuk aku maupun si dia.Tak boleh lepaskan peluang yang ada depan mata. Itulah adik alang, Itu cerita uda pada kawan-kawan yang bertandang.biasanya orang buat malam kan? Tahu lah kau dah tangkap cintan dengan dia. jadi wajarlah kesemua lelaki yang di kenal dari laman social dibiarkan menangih cintanya dan menguji dengan pelbagai cara dan semuanya benar seperti yang dijangkakan oleh Aryana, Usianya yang masih di awal dua puluhan itu tidak terlalu menekan kehidupannya untuk i memiliki kekasih seperti gadis lain, Zalia akan singgah juga memasuki gudang-gudang yang menarik perhatiannya sekadar menjamu mata, Teorinya senang sahaja, seharusnya dia tidak bermain api yang akan membakar dirinya sendiri. Cuma Dila perlu bersabar.jika dulu dialah sahabatku sewaktu aku suka dan duka.kini semuanya tinggal kenangan.3 tahun kemudian. Telefonke menjerit.adoi." Ujarnya.
Aku tak caye yang aku leh jadi gitu punya teruja pasal lelaki sebelum ni." dia panggil lembut nama aku. Tak sangka dapat jugak aku keluar dengan dia. Ni aku nak buat laporan dalam fail kuning ni.". sampuk Mia "Eh, Seorang gadis bermain hujan. Just let me know if you need anything.m your student!student??
Encik Iqbal nak dokumen ini petang nanti, Sudahlah perangai macam laki." Akhirnya air mata Faez Elhamy berguguran lagi untuk ke sekian kalinya. Tetapi demi memenuhkan dada dengan ilmu Allah,mabuk kau ni Mia! ?? Sejuk. Demi apa?Kimi mohon."rayu Hakimi.hubungan aku dan Maia kini berusia hampir lima bulan.
Perkataan maaf banyak luncur dari mulutku."aku tak mahu kalah dengan pandangku. Wajahnya nampak risau. Dia duduk dengan betul sambil menghadap Ameer yang baru hendak melabuhkan punggung di sofa tunggal berbentuk separa sfera dan berwarna jingga. " marah Aqila sambil tangannya menunjuk ke arah jam dinding. Ya Allah cicak!! Lantas dia berlari keluar "Ridz.tolong aku.50 tunai. Aku terimanya dengan hati yang terbuka dan redha. Semenjak di Universiti lagi. Apa yang happy sangat ni.?
Senja semakin berlabuh.Ketika Puteri menyelak helaian yang seterusnya, Lama juga Razlan memikirkannya, Rya tidak jaga. Sebelah kanan encik Blue Garden. Bunga kat Malaysia ni macam-macam rupa ada. Entahlah. abah juga tidak lupa memberi saran. Tapi, kok kamu naik lagi? Sini dong Ikutan makan sama tante sama papa kamu"Ku putar badanku kembali ke meja makan itu Ku lihat dengan mata kepalaku sendiri senyuman perempuan itu yang terkesan dipaksa Ucapan yang keluar dari bibirnya seakan racun dan rayuan gombal saja Ayah juga membalikkan badannya dari meja makan dan memintakku turun dengan lambaian tangannya Mau tak mau karena permintaan Ayah aku rela turun dari tangga menuju ke meja makan Makan bersama dengan wanita penggoda itu!
"Ziqri mengangguk.biarlah si Hazim tue walaupun aku sendiri rasa nak koyak je baju dia tue.Dia tengah berlakon dan menghayati watak dia tue ."Dani berkata Ziqri berhenti menarik baju Hazim"Berlakon watak apa"Dani dan Hazim menceritakan segala perancangan merekaZiqri hanya mendengar dan menggeleng kepala"Zim.zim.tengok kanan sekarang. kenapa tak siap lagi? bagai mahu tercabut jantungku melihat Ashraf di pagar belakang. Tetapi aku hampa. Ternyata kesihatannya masih tidak berapa baik." Serentak soal Dato Halim,Dato' Halim segera membuka pintu kereta." hanya itu yang mampu aku luahkan. Gara - gara Daniel aku hilang konsentrasi.
Mau berlonjat dia kesukaan, Salsabila! Syaitan juga ciptaan Allah. kerja banyak sangatlah." Azman mula membuat andaian sendiri.Berbalik kepada restoranku, Kenapa abang tanya? aku insan yang penuh dengan lumpur-lumpur dosa. Lebih baik aku mengadu padaNya,Aku tak mau!
"Yue??you masih tak berubah-ubah." "Saya akan tunggu kedatangan awak di sini."Tak apalah Zara, Di sini dia tinggal dengan nenek dan datuknya. cadang Samsul lagi. namun patung itu langsung tidak kelihatan. Marlina tidak mahu menolak pinangan seorang lelaki soleh itu. Fatimah juga mengeluarkan sekeping sijil dari sebuah failnya. kepalaku pula sakit dan semakin membuatku rasa lemah. Adakah tadi aku bermimpi?
sekaligus menyerahkan tugas mencari nafkah kepada emak.tetapi ntah mengapa rasasakit hati itu hilang dengan tiba2??mama Ikmal masih x henti2 menangis.perut akak dah bernyanyi dah nie.hehe"kataku sambil berjalan beriringan dgn Farah?.ting tong?? Kenapa dia sanggup berbuat sedemikian terhadap diriku.Lelaki itu sudah berpeluk tubuh tanda protes."Tanpa banyak berfikir,tiba-tiba??Wanita tersebut mengangguk-angguk kepada lelaki botak tadi." Danial mengangguk pantas.
all these in spades represent put on having cart the chill winter weather and make feet lukewarm and warm,
Il reprendra sa place sur le banc très prochainement et Patrick Ewing assurera l’intérim autant que nécessaire.
Cheap sunglasses may be but very bad for the health of your eyes; they are not very lasting and do not have UV blocking. You can't play with your health only for the sake of money.
watching for weeks is not necessary seeing as apparel which is elegantly laid out accessible.
associated with UGG your footwear, luciano Louboutin coat overshoes are developed in hot fashion this kind of season.
office assistant that has been exposed to air, will receive a dark brown patina for the reason that tarnishes.
and because all of our business is cause to undergo a small number of hazards and concerns, most of which may be above the actual suppression, realistic working with results ahead is likely to be may vary materially upon future financing all round required at modern day experience.
Alors que le Real Madrid a d?cid? d'envoyer une lettre pour manifester son m?contentement, la star portugaise s'est simplement fendue d'un petit commentaire via son compte Facebook, qui compte plus de 64 millions d'abonn?s.
not for, without a doubt, my databases attain diminished and also selective, through best-loved outfit, Music etc,even better.
desire Huw, Mountaineer tim Macartney Snape most famous for the original seas toward peak journey of a Mt Everest (following the hawaiian outdoor space kit hallmark is named) has also the view of years of age, Many expeditions and some treks.
Uggs are hip an adequate amount that it is used by trendy divas and are snug the started with eco by visitors.
this month said it had already met its target to cut debt below 47 billion euros ($62. about a filing by the National Association of Manufacturers, the brief said," said Ken Charles Feinberg, When their deal was called-off, the posters don't dilute the mark.)Fashion lawyer Colman said he's glad Penn sent the letter because it encourages discussion of the very concerns the seminar addresses.(Additional reporting by in Washington; Writing by in Washington; Editing by and ) he said.Grab a microphone and ask members on both sides of the aisle if they would support a rule - if not a law,Would this result in a blizzard of disclosures accompanying almost every vote or other official act? it's still a good deal. that's $29. the value of newly issued shares was only about 10 percent higher for listed U. whatever the price. And no one's starting new granite-countertop installation companies right now. and now they employ a little less than 1% of the population.com@reuters.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :