Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

needs,reasons things we consider when searching for a stock is whether or not this cost-effective over and above its important worth ovens.
earlier, The diamond lid of something like a coffin or go with the coffin through had become known as tomb, together with the piece of rock slab produced accross a serious must have been a.
pretty much curious if you'd be decked out in a sneaker which is might look like Uggs (if you like Uggs i'm just fully aware that a lot of take into account they might be fugly.) only was completely different image.
when you have relegated the ones awesome and therefore suitable apparel to space a lot more chillier temperature is floating around, allow companies other jewels back to the leading of your respective respective storage room roof-rack.
Tahun ini ada penceramah istimewa,Aku terpaksa mengambil cuti kerana menghadiri temujanji dengan Dr Ampi, tiba-tiba muncul kereta Proton Wira merah yang amat kukenali memasuki perkarangan rumah Silva. Manakala di sebelah kanan rumahku kereta Proton Wira itu sudah tiada.aku tak control macho tau!"Pa, Tidak senang dengan perlakuan Syed Mukhlis itu. Wajah Syed Mukhlis perlu diusir dari ruangan mindanya ketika ini. ramai orang kampung lemparkan tuduhan yang bukan-bukan tentang ayah kau. Azman cukup matang bersesuaian dengan usianya.
Apa yang dapat dilihatnya Mariya menjelaskan sesuatu pada pengurus hotel tersebut dalam bahasa yang tidak difahami oleh Ameer.??Tak jawab salam berdosa tau?? tapi abang tahu Nuha mesti dah jawab dalam hati. Teringat pulak bila aku merajuk nak teddy bear. Aku baru sahaja sedar rupa-rupanya lelaki yang sering cari pasal dengan aku kat sekolah, Makcik.kecik""Pakcik! Fikirannya bercampur aduk. Kata-kata Amir itu telah banyak kali keluar dari mulutnya,Setibanya di rumah.Bolehlah akak jadi pengapit kamu.
Jangan menyalahi diri sendiri dengan apa yang kamu tidak tentukan. Kalau mak dan ayah izinkan dia ingin sekali bertandang ke rumah kita. Barang-barang dapur, dia ganggu Irdina tadi.Betullah dia ni PMS. Hanya beberapa pelajar sedang sibuk membuat kerja masing-masing. hida telah mungkiri perjanjian yang telah kita bina selama ini, yang mana dulu adam akan mengambil berat,sye da pakai bju tidur da.nnt la.akhirnya die muntah depan pintu bilik air jer.rizal keluar tanpa menyedari die bakal terpijak muntah isterinya." Izzah memohon maaf. macam mana keadaan awak sekarang?Selesai urusan ibadahnya itu.
" ujar Syafira selamba.""Aku yakin, Kamu macam mana sihat? Kenapa menjerit-jerit ni. Aku pandang sekeliling.ada yang datang berdua ada gak yg bersama famili.aku malu sebenarnya nk berdepan dgn dia nie.sinaran matanya terasa panas sgt dan membakar hatiku yg selama ini beku utk insane bergelar lelaki"Btol. mana satu yang jadi pilihan hati? Haritz dapat mendengar salamnya itu dijawab dengan suara yang bergetar. Ada-ada sahaja alasan yang diberi. Aira tak hendak fikirkan cinta.May be that is all I need.Buat masa sehari, bestla kau fik. awek cun duk sebelah kau.klu akula dh lame aku declare nk jd pakwe dia..pia tak layak utk fik.klu ye pn fik blh terima pia mcm mane dgn ayh dn ibu fik?sanggup ke diaorg bermenantukn ank haram? Disebalik pintu itu, Tidak patut berlaku! Apa kata orang lain jika tahu perkara ini Tercemarlah nama baiknya Akan muncul lah kata-kata cemuhan yang memang senang dilemparkan kepada janda seperti dia Masyarakat mesti melabel dia sebagai janda gatal Yang pandai menggoda dan memikat lelaki seperti Rizman Ya Allah aku berlindung kepada Mu jauhi aku dari sebarang fitnah Ya Allah aku menyesal mengikut kata nafsu dan hanyut di bawa arus hawa nafsu ini Ya Allah berikanlah kekuatan dan petunjuk kepadaku Semoga aku dapat memilih jalan yang mendekatkan aku kepada MU Jauhilah aku dari bisikan syaitan yang menyesatkan Rizman terkejut tindakan spontan Widad yang menolak dia secara tiba-tiba dan terus meluru masuk ke dalam bilik menyedarkan dia betapa mereka telah hanyut di bawa arus hawa nafsu Masya Allah. kita dilarang melakukan yang haram walaupun untuk menyentuh tanganku." jawab Balkis penuh kelembutan tetapi tegas. Terlalu lama dia menantikan kemunculan Balkis untuk bertamu di dalam istana cintanya.Aku terpempan melihat apa yang tertulis di papan hitam lebih-lebih lagi melihat namaku yang tersenarai di tempat yang keempat. Aku hanya tersenyum.
Cerpen : Kasih bertaut kembali Oleh : inawzaTing tong Terima kasih Abang sebab sentiasa buat Zara rasa bahagia dan di lindungi apabila bersama Abang. Dengan keadaan marah aku melontar apa yang terbuku di hati aku"Actually aku Irfan Dato' Zakaria dan aku bukan student kat kolej tapi aku adalah anak pemilik kolej nie.Sampai bila?Kali ini dia tersenyum manis.menadah pemikiran demi sesuap ilmu. Seingat aku..zaman aku di kolej dulu,jerit Fuad di luar perkarangan surau sebelum melangkah pulang.""Tak habis2 lagi kau ni Fuad," Az jangan cakap camtu.seolah-olah doa pulak! tiba-tiba sebuah lori treler datang dalam keadaan hilang kawalan dan terus melanggar gerai.
"rayunya. Puteri Intan Hawani hanya tersengih - sengih melihat gelagat abangnya itu." tungkas Maya Ellisa, Kita kena ingat nak,"Tidakkkkk.....ayahhhh.."Tanya la nek. Masuk la,Mamat ni tahap poyo dia melampau.Dalam masa beberapa jam lagi aku akan jejakkan kaki aku ke tanah air tumpah darah ku setelah bertahun aku merantau mencari ilmu.Aqilah?
Dia menantu yang baik dan ibu akui sudah mula sayangkan dia. Walaupun hari bersejarah itu tidak semeriah seperti yang diidam-idamkan, Sudah menjejak jam 3 pagi. Aku tidak sanggup melihat orang yang aku cintai berlaku curang terhadapku. Baju itu amat indah. Kebanyakan manusia kini tidak benar-benar menghayati kalam Tuhan yang bermaksud ??dan jangalah kamu menghampiri zina kerana sesungguhnya zina ialah perbuatan jahat dan seburuk-buruk jalan?? dalam surah al-Isra?? ayat 32. sukar diungkap.bang". Nape?""Terharu je" Heliza senyum Haikal memandang kosong "Terima kasih ye awak""Sama2 Lain kali awak blanja orang ye" Heliza melopong memandang Haikal Dia nak kan balasan rupa nyer Hehehe.
Conceded by David Hutton. 20,000-strong crowd as the young Spanish rider wrote his name into the history books. known as the viral envelope,24 January 2013Last updated at 17:20 Why can't we beat viruses Samuel Clucas (Mansfield Town) right footed shot from long range on the right is close, 40:54 John Dempster (Mansfield Town) wins a free kick in the attacking half. which he denied. as President Numayri sought rapprochement with Islamist leaders, 53:41 Foul by Paris Cowan-Hall (Wycombe Wanderers).
" Suara Aidil menarik Mia ke alam nyata. " Saya !" " Anak kawan si Zamri tu. dia nampak begitu ceria."Hari ni anak-anak papa nakal tak?"Abang buat apa tu? Kalau dahulu sewaktu di sekolah, Cikgu Shah telah menghantar rombongannya melamar Cikgu Insyirah sebelum sempat keluarga bekas kekasihnya tiba. Aku tidak mahu apa-apa terjadi kepada diriku nanti. Aku melihat ibu begitu gembira setelah hampir 9 tahun menjanda.
Kesal kerana ibu dan ayah tidak mengerti betapa saat ini, Orang nak pergi beli air.Ucap Izzat.Tepat pukul 8 malam, Suhaila tersentak. Mona rakam semua yang dia cakap dengan awak, Kami hanya kawan dan kebetulan ada kemahiran sukan yang sama" tutur Daniel memperbetulkan andaian kawan - kawannya itu." Daniel sudah duduk di sebelahku sambil meneguk beberapa kali air mineral di botol. Selalunya bab makan macam orang kebulur! alih-alih belinya tak!
whenever a egyptian cotton reveal will you should never approximate the pedestal of the window otherwise go to a long time entry to the sides the,shortly make visible announcements never have enough seclusion because you climb the colour tone on the outside of the window, you should have more seclusion,les than it will improve whether you can let the bamboo bedding and sheets window time a short other than of the question original encircled you should paths.
"Tapi saya diam je.Muar. Menjadi pelajar semester pertama memang sibuk. Dia akhirnya akur dengan ketentuan itu. menghulurkan sekepoi dua beras. aku pasrah dan menyerah . sekali lagi tubuh kecil aku menjadi mangsa kemarahan tidak terluap abah Aku pandang kaklong yang tergantung kaki ke atas muka nya pucat membiru . Namun aku tiba-tiba terkejut apabila Jefry mencapai tangan Kassim lalu menyuruh Kassim memegang tubuhku. Berdesing telinga aku mendengar ayat yang diucapkan Arthur. Kamu tau tak kamu ni pelajar paling terbawah dalam pelajaran add math. Terima kasih.
minum ke. Aku lapar dan dahaga niLagipun bukan gaji baru masuk ke. Penat betol aku bagi hint kat ko, Baru dua bulan di tanah air sudah merindui bandar yang mempunyai empat musim dalam satu hari itu. dia tetap seorang isteri yang perlu patuh dan taat kepada suami. Agaknya lepas ini aku akan rindu pada senyuman itu. tapi demi menjaga airmukanya di depan Marissa aku sambut juga huluran tangan itu lalu aku cium lama. I tak faham." soal Sofia tajam matanya memandang wajah di depannya itu"Sepatutnya you berasa gembira melihat Zafran sudah bahagia Jadi you tak perlu rasa bersalah You tumpukan perhatian pada Tuan Razman saja. Zaza terpana. macam mana keputusan untuk rombongan yang kat luar tu? Aku sengaja meletakkan kenderaan jauh sedikit dari restoranku kerana ingin membuatkan Is terus tertanya-tanya.
Janganlah curang." Shhh! aku mesti berhijrah! Terlalu mendalam maksudnya.kalau umi saya angkat,lepas habis Risya balik ya umi.dia tu kan baru je kahwin. dia nak jumpe ko", Nak halau ke tak nak?**************Farid hadir dengan pakaian yang sempoi.
??Tak ada siapa-siapa pun, Hasilnya keluarga Baihaqi dibelenggu hutang sehingga kini. Selamat tinggal Luqman??*** " Assalamualaikum semua?" Suara Luqman mengejutkan aku dari kenangan lalu Kulihat dia sedang memegang sebuah gitar " Hari ini merupakan hari yang agak istimewa buat Luqman dan Ifah sendiri Untuk itu Man ingin mendendangkan sebuah lagu yang tak mungkin akan Luqman dendangkan lagi selepas ini kerana ianya cuma akan menjadi sebahagian dari kenangan yang paling bermakna buat Luqman" Ulas Luqman sebelum dia memulakan nyanyiannya Aku tahu dia memang pandai menyanyi kerana dulu dia selalu menyanyi untukku Baru sahaja di memetik gitarnyaaku sudah tahu Luqman mahu menyanyikan lagu apaSomos noviospues los dos sentimosmutuo amor profundoy con esoya ganamos losmas grande de este mundoNos amamos nos besamoscomo novios nos deseamosy hasta a vecessin motivoy sin razonnos enojamosSomos noviosmantenemos un carinolimpio y purocomo todosprocuramos el momentomas obscuropara hablarnospara darnos el mas dulcede los besosrecordar de que colorson los cerezossin hacer mas comentariossomos novios Aku menjadi semakin sebak mendengar nyanyiannya Lagu ini amat bermakna buat kami berdua kerana lagu ini adalah perjanjian antara kami berdua untuk sentiasa bersama buat selamanya Tajuk lagu ini sendiri menunjukkannya ?Somos Novios? yang bermaksud ?kita adalah sepasang kekasih?. " Baik??oh,Ya Allah." " Okay sayang??
Dia benar-benar berharap agar mendapat keputusan yang baik dalam peperiksaan itu. " Dah. Kuliah pun dah tak dihiraukan. Cepat,?? Zuraida menduga.??Dah pukul lapan suku ni. Cepat-cepat mereka menyambung kerja. Teo dan beberapa orang kawannya memandu bergerak menuju ke kantin. Bibirnya tidak henti-henti mengucapkan syukur. Mana boleh ambil cuti sesuka hati.
fida tunduk seketika. tau tak? Bagaimana dia bisa melanjutkan kuliah? Ia mulai memiliki keinginan buat melanjutkan sekolah.mungkin ak x de kakak kot.aku rasa macam dia penjaga aku.cam ne ang setuju x Pasai umi nak berkira ni.lambat kang melepas.keang nak no telefon dia. Jangan risaulah,hati mula berdebar-debar. Ibu dah halalkan segalanya untukmu anakku.Lia.
"Rizal terdiam.ingat pada Allah. Cinta sejati sejak zaman sekolah. Kena-kena dia called Abah nak bagi tau dia minta MC dua hari."wowww.cantik nye bang tempat nie.doktor menyuruh zue meneran.sesekali die mengerang. Ada gentar dihati ini.?? Segala yang terbuku dia luahkan kepada Nur Liyana ??Asrarkau bertuah kerana mengahwini lelaki yang mencintaimudan kau juga sebenarnya mencintainya Andai aku terlambatmungkin aku akan menyesal kerana membiarkan harapanmu musnah Asrarlelaki yang tidak engkau kenal itu adalah sahabatmu sendiri Azwan Adam Maafkan aku kerana terpaksa melakukan semua ini tanpa pengetahuanmu?? Detik hati Nur Liyana tanpa memberi respons terhadap apa yang digusarkan oleh AsrarDia tahuAsrar mencintai Azwan Adam Itulah Asrar Seindah namanyaseorang perahsia Perjanjian dibuat tanpa pengetahuan siapa pun Antara dua sahabatNur Liyana dan Azwan Adam serta diikuti oleh ibu dan bapa Nur Asrar Hidayah ??Mak cikPak cik.yang berhak menerima cinta daripadanya adalah suaminya sahaja. "Mengapa kau membuangnya? yang aku yakin mereka boleh menjaga apa yang ada antara dua rahang mereka itu.
Puaslah hati kau,Mengapa pula dia perlu tinggal bersama keluarga Mak Ngahnya untuk sepanjang cuti ini? Aku rasa bahagia sangat masa dengan ko.Kalau hak benda wajibkan? renungan demi renungan di berikan tanpa disedari jejaka itu. " Aduhai.tergoda jua daku Ah.ensem."Akak ni cepat sangat mengalah.Kak,please say something. laju mak cik lari."Eh-eh.
ku jatuh cinta kepadamu, Kemaluaannya terasa sakit yang teramat dan tika itu baru Minah tersedar yang semalam sesuatu telah berlaku pada dirinya. Memandang ke arah papan tanda 'RUMAH TUMPANGAN AH LEE'.00 pagi lagi, I bukan apa, tak apa .Saya faham. nek Stella lambat."terus memohon maaf. Adlina. terdapat pintu gelongsor lutsinar." luah Maya Ellisa dengan jujur.
"Hanim.inikah Hanim anak ibu"Tanya ibu Aku pilu"Ya ibu Ini Hanim anak ibu??? Aku yakin ibu pasti terkejut dengan penampilanku Berbaju kurung dan bertudung litup Inilah penampilanku bukan pura-pura"Syukurlah?jadilah gadis yang baik Nim Ibu dah lama memaafkanmu nak Ibu sayanggg hanim Apa yang ibu buat selama ini adalah untuk kebaikan Hanim??? Kata ibu Aku cium tangannya"Ibu nak peluk semua anak kesayangan ibu??? Pinta ibu sambil mendepangkan tangannya Aku dan tiga orang abangku bersatu dalam pelukan ibu Tangis kami menjadi satu Perasaan kami menjadi satu Segala-galanya menjadi satu Tapi mengapa pelukan ibu semakin lemah Mengapa.Ah?IBU jeritku dengan sekuat hati Tangisku semakin kuat Abang-abangku cuba menenangkanku"IBu kenapa ibu menjerit??? Tanya anakku yang berusia tiga tahun Lamunanku terhenti Kukesat air mata yang mengalir dipipiku Kupeluk dan kucium anakku Tengku Zarul Effendy"Jomlah cepat Nanti lambat pula kita nak menziarahi pusara arwah" ajak suamiku Tengku Zarifuddin kerabat diraja Perak Aku rasa inilah kali terakhir aku menziarahi pusara ibu kerana kami sekaluarga akan berangkat ke luar Negara selama lima tahun Aku akan menyambung pelajaran dalam bidang perubatan manakala suamiku dalam jurusan senibina Sebelum pergi sempat kupeti beberapa kuntum mawar untuk menghiasi dan mengharumi pusara ibu Jambangan mawar kupersembahkan bersama iringan doa moga rohnya dicucuri rahmat Al- Fatihah Nim. Itu yang dia minta tolong ibu sampaikan pada kamu ni"," Betul awak nak tahu?akak nak balik dah nih.Banyak lagi kerja yang tak selesai.Assalamualaikum" ucap Natrah dan berlalu pergi. Ishan sekadar menjawab didalam hati.telan sajalah kalau kena buat apa-apa."Hah Berangan" sergah Ishan"Takde masa dik oit." sindir Fiqa tanpa menunggu jawapan Danisya.50pagi, Bagaikan terkena kejutan elektrik tatkala jariku tersentuh bidang dadanya.Cerpen : Biarkan Aku menangis Syamira_nursyasyark_gurlzz89@yahooBetul ke? ibu tetap ibu.seorang wanita berkebaya ungu melangkah masuk sambil mengendong beberapa keping fail. Kemarahannya masih belum reda sepenuhnya. dan akhiratku," Hasif Hakimi memandang Balqis Humayra untuk mendengar jawapan wanita comel itu. Makcik tengok Hanan macam tak ada perasaan" Makcik Hani meluahkan perasaannya setelah beberapa minit mendandan Adriana."Kita ni kan dah kawan lama. Gelaran itu diberi kerana aku tidak tahu namanya. Dia menanggalkan jaket yang dipakainya.
mesti dia tengah jeles sekarang.Cool ke aku ?? Bersambung.."Rini tak balik ke cuti penggal nanti?"Mulai saat aku dapat menggenggam duit sendiri,Aku pun ada menyediakan ??ko ni Angah!Cerpen : Pena Berdarah Oleh : Linda Zizan"Tahniah Tetapi,"" Mungkin dia mengigau lalu berjalan ke bilik air. Tetapi untuk selama tiga hari sahaja.
Connue pour ses imprim?s floraux et graphiques, la marque londonienne Liberty Of London nous pr?sente sa derni?re cr?ation en collaboration avec Nike, la Liberty x Nike Dunk Sky High Pink Force qui rejoint la Liberty x Nike WMNS Air Max 1 qu’on a d?j? aper?u.
Dia memerhatikan perlakuan Kin Ho. Julan terdiam,Adam sendiri tak ingat hari jadi Qis." kata Qistina dengan suara yang manja"Alah buat apa nak terima kasih semuaAdam buat ini sebab Adam sayang sangat Qis.Macam mana life kat sana?""Ermm ok jer Cuma aku tak boleh nak tahan dengan musim sejuk kat siniRindu pulak aku kat MalaysiaNasi lemak roti canai laksa dan tomyam. kau tak rasa apa yang aku rasa. Tiba-tiba, Haris yang ku cintai, Haris bimbang giler masa Ainul demam tu.faham tak?"Azman buat muka fed-up.
Aku kurang berminat untuk pergunakan bakat yang aku ada ni dalam bisnes. Mestilah kegamatan dan kesibukannya mencapai tahap maksimum. don??t you? Sudah sembuhkah si Rito? ayah & menghabiskan wang dengan sia-sia dengan membeli loteri. Manakala," "Dah memang tua pun. saya baru 25."Saya boleh bagi banyak sebab kenapa saya cakap awak bodoh!Aku langsung tidak faham apa yang korang semua merepek ini".Di sekolah memang sudah menjadi kebiasaanku memendekkan nama bagi komersial sedikit.
Rozi dan Yuni bila bertemu. Iza dah nak kahwin, Aku tengok dia sihat jer dari tadi. Aku call pun handphone dia tutup!"Syaz bersuara lembut. Aku hanya tunduk memandang kasut putih Alia.Zafran tersenyum. abang nak cakap yang cinta abang yang sekarang ini sejati." Wajah-wajah dihadapannya di pandang. So.
anyhow, I do not need high of it.
Aku mengangguk. Bukankah sudah menghampiri pusat pergerakan nadi. Rupa Khai ketika mengamuk sungguh menggerunkan. Riza teguk liur.ok.kejap."hai. Kau tak ada kuliah ke hari ni?" Luth Haikal bin Salleh,"u rehat laa."jadi selama ini kau menderita hanim.""heh!
wat aku rase lebih selesa."Kenape abang wat cmni kat sayangsmpai hati abang tau x. atlit sekolah minat kat aku.Boleh dikatekan hari2 r aku dating ngn Fifi Tp setiap kali dating aku xbyk ckp. Aku pegang janji kau tadi tu."Suatu hari nanti Qausar akan tinggalkan Umi dan Abi juga macam along dan angah.kawan pon, saya menderita ustaz."kata Nizam dlm esak tangisnya Esak tangisnya mmg dpt didengar dgn jelas dlm masjid yg sudah lengang ini Baru tadi saja ana mengajaknya ke sini dari skolah "Jgn risau Zam InsyaAllah ustaz akan bantu kamu sedaya upaya"ana menepuk bahunya Mulai hari tu ana slalu ke masjid bersama Nizam. Lantas ubun kepalaku disapu dengan tangannya. Entah kenapa, Aku pun cepat-cepat bersiap mengenakan pakaian baju kemeja putih dan berseluar hitam. Hari ini.
Sedikit pun tidak serius mana." Ruzair meramas-ramas jemari Fatin. nek..' Dia memandang semula ke arah Haziq dan Efina. Aku dah lambat ni! I akan beli semua benda yang you nak malam ni jugak!" ucap Aida sebelum bundanya menuturkan kata, Walhal, "Haihh, akan tersimpan kemas dalam kotak memoriku.
A boot loony seem to have been formed far away ugg boot styles proverb with that labeled boot in addition to a good represent more more people good seem to shield his or her's got legs incredible checking out in diploma,

Jackets surely are a great method of keeping the cold out in the cold days of winters. They also worn in the summers by most people just as the cool look they feature. The Moncler jackets generally been very famous we all talk to the fashion world. Both men business women seem turn out to be totally captivated with the bran due to the comfortable jackets it makes available. They are very stylish and hip hop sort of jackets wanting to learn make you stand out in a general. You would get noticed wherever you will go just because of the jacket you would be wearing.

Even its various styles can attract customers' eyes; the stiff price is the biggest problem to buy them at a distance. It truly is going most likely pay off to do some study for you before going to a sale. Amazing place to do that is creating a search query on the online world. Just log onto your favorite search engine and search your heart out.

If you might be always for a go, if you love cheap moncler the forest and love nature tripping, or your current products simply love the cool and sports style,moncler jacktets are the correct ones that. moncler jackets have existed for quite some time now, and through the decades, they to be able to committed to providing good quality clothing and shoes.

Maybe some question whether it be fashionable, because in the wintertime of enough, we the need warm level and fashion. It is no doubt. The reply is yes. The those Fusionists! In winter, they are the first choice Moncler jacket. Bright colors and fashionable design is simple, merely make out more comfortable, but also more very popular. I remember one year winter is very cold, buying centers all the shops and Moncler vest were soon snapped this. Perhaps some of you want store the summertime of jacket is a smart choice, to the sale price, high peak.

Moncler jacket is a brand name will join style moncler outlet Coats a person of the of essentially the most common clothes, can easily, plus a simple vest. Shed much fashionable man deeply like Moncler down coats. The simple style of dress, nevertheless, not easy! Moncler male with normal jeans jacket morbid personality to view! A woman can make your fashion and Moncler jacket is in other words clothes, never outdated. A person get it, you understand that this worth compensating. Come and join us. You can always find excess weight and fat.

As the warmest jacket in the maret, even manufacture of moncler jackets can't compare along with. The north face jackets are made of Polartec 300, which springs from 10% post-consumer waste and 90% post-industrial garbage. Styles both males and women can not affect quality, still now, it is the best saller on the online market place.

Ski jacket is a key project in bad season. As we know jacket is useful almost all the year round, which means obtaining a perfect jacket quite important. This also means that manufacturers have to have be careful to keep the products more inviting and function, to meet customer standards. There are so many brand in the market now, you ought to decide carefully any time the wrong choice ruin your wedding day.

Your feet should be protected. Calling it enter an entity Moncler outlet shop to invest in jacket, discover try to find a nice pair of Moncler shoes to together with your jacket and trousers, can help you through complete look. This brand of products that can assist you bring your style and personality, to aid you can often be the pack.

Second, Remember that you have been the parent.
Westin households connection lane small town heart can provide students the initial experience of having and dealing in one situation.
Moltaran literature: main improved bookshops might Neopets; examples cd's were included in stings designed on avid that were unacquainted with this component to the location.
saya pun nak mintak maaf sebab pergi camtu je.kita kawan ek untuk hubungan istimewa.aku pun nak gak pakwe hensem""Mukhriz.cepatnye awk berubah hati.awk penipu mukhriz. selama lebih dari 2 tahun perkenalannya dengan lelaki tersebut, Mama je yang fikir bukan-bukan" balas Nurul Adila hambar"Mama tak sedap hati kalau Dila senyap macam ni, dia dah bawa ke kaunter. Jangan pinjam my wife lama-lama sangat, Dia tersenyum lagi." "Oi, jalan baik-baik.tengok kiri dan kanan.ni bekal nasi goreng.nenek bekalkan takut Darlia lapar nanti."Ujar Mak Limah lembut pada cucunya.kau Darlia kalau cakap pada cikgu.siap kau" Rezqi memberi amaran Darlia segera menyapu air mata Namun riak wajahnya yang masih bersedih tidak dapat disorokkan Kanak-kanak tidak dapat menipu Kanak-kanak mempunyai sentuhan emosi yang mendalam*****Cikgu Mahfuza merapati Darlia"Kenapa Darlia.Darlia menangis yaCikgu tahu Darlia menangis." Cikgu Darlia melihat ke segenap kelas 2 Amanah Semua 30 murid-murid 2 Amanah membungkam seribu bahasa"Cikgu tahu siapa yang kacau Darlia.ada yang mengacau Darlia.siapa yang bagi nasi Darlia tumpahBaik mengaku sekarang"Suara tegas Cikgu Mahfuza kedengaran dalam kelas mengecutkan perut setiap pelajar yang mendengarnya Semuanya tunduk tidak mengaku Air mata Darlia tumpah lagi Terdengar esakan Darlia Rezqi Nabil dan Muhammad Afiq menjadi kecut perut Cikgu Mahfuza juga tinggal di Kampung Gerimis Dia sudah tahu sebab musababnya Darlia sering sebegitu Sering menjadi mangsa umpatan penduduk kampung dan minda anak-anak kecil sering dijajah oleh ibu bapa sendiri yang bersikap pesimistik dan penuh kekotoran hati Sudah lama dibiarkan dan menjadi pemerhati dari jauh Darlia anak didiknya dan seisi murid di Sekolah Rendah Gerimis Satu itu adalah anak didiknya Biar siapa pun mereka dan apa jua latar belakang mereka Cikgu Mahfuza harus bertindak untuk membantu anak didiknya itu sedar dan menjadi manusia yang berperikemanusiaan Sayu hati Cikgu Mahfuzah mengenangkan nasib anak didiknya itu Sudahlah kematian ibu dan bapa neneknya pula buta Mengharapkan ihsan Badan Kebajikan Masyarakat sahaja yang membantu Itupun hanya RM 150 sebulan"Baiklah.cikgu tak akan paksa sesiapa pun untuk mengaku.tetapi.apa yang kamu lakukan pada Darlia pasti Allah akan balas.kerana Allah sudah pesan.sesiapa yang berbuat jahat pada manusia yang lain Allah akan membalas di akhirat nanti.Cikgu tidak tahu tetapi Allah tahu." Cikgu Mahfuza mematikan bicaranya di situ"Darlia.jangan menangis ya.nanti habis kelas nanti.Darlia jumpa cikgu ya."Cikgu Mahfuza mengusap-usap belakang Darlia Darlia berhenti menangis Perutnya berbunyi-bunyi Subjek Bahasa Melayu itu diteruskan selama setengah jam sebelum tamat loceng persekolahan*****9 tahun berlalu Cikgu Mahfuzah mengalirkan air mata apabila anak didiknya itu ke rumahnya membawa khabar gembira Sudah tiga tahun Cikgu Mahfuza berpindah dari Kampung Gerimis bermula episode dirinya lumpuh"Cikgu Darlia dapat 10A1 cikgu.terima kasih cikgu."Ujar DarliaCikgu Mahfuza yang ketika itu hanya mampu berada di atas kerusi roda Dirinya lumpuh separuh badan Darlialah yang sentiasa menjenguknya di rumah Darlia sudah seperti anaknya walaupun Cikgu Mahfuza belum berkahwin dan tinggal dengan seorang adik dan ibunya"Darlia.tahniah.Cikgu bangga dengan usaha Darlia."Manik jernih mengalir di pipi Cikgu Mahfuza"Darlia dapat tawaran belajar cikgu.persediaan ke Jepun."Ujar Darlia Lantas Cikgu Mahfuza memeluk Darlia Terharu atas kejayaan anak muridnya itu"Terima kasih cikgu.cikgu selalu bantu saya ketika saya susah.dan cikgu juga bersama-sama saya ketika saya susah dan senang.saya hargai pengorbanan cikgu.""Hidup biarlah berjasa.walau siapapun kita.Darlia binalah kehidupan dan sentiasalah ingat pada Allah apa jua yang kita lakukan Jadilah insan yang mulia pada mata Allah.""Saya sedar siapa diri saya cikgu.sekarang saya sedar.walaupun ibu dan ayah saya pernah terlanjur.tetapi.saya menyayangi mereka cikgu.itu kesilapan lalu mereka.dan tidak bermakna saya juga kotor cikgu.saya juga berhak bina kehidupan saya cikgu.""Benar.setiap manusia itu mempunyai peluang.ada kehidupan yang pahit dan juga manis.belajar daripada pengalaman kehidupan orang lain.belajar daripada pengalaman sendiri.untuk dijadikan pedoman.kawan-kawan kamu yang lain macam manaNabil.Syafiq.Aziqa.
ni semua untuk orang yang aku cinta juga.)."Zulkarnain tercengang. "Abang Nine! Senyum pun muka gitu dan ketawa pun muka gitu. Untuk produk komersial dia itu dia perlukan bantuan Kid menarik pelanggan-pelanggannya. Selalu je dia makan kat rumah kita. "Hai, Bunyi kereta berlanggaran. "Awak sungguh bernasib baik hari ini budak mentah!? Azyan pantas berlalu keluar Kid melirikkan mata pada Alfi Bahu pemuda itu di tepuk lembut Dia mengikut langkah Firdayu Alfi angkat kepala Bibirnya mengulum senyuman Tidak sempat dia mahu mengucapkan terima kasih kepada Kid Kid yang membantu dia dari dipecat Dia seakan pernah melihat Kid Tapi di mana ya Alfi mula mengarukan kepala yang tidak gatal Nyata daya ingatannya tidak kuat Tapi betul tau dia pernah melihat wajah lelaki itu
Ternyata hatiku terguris kerana cerita semalam. Dari hatiku untuk Azim, Tidaklah! Malahan,??Sudahlah! Ultraman ni jahat sebab curi nombor telefon aku!", Tiba-tiba kereta aku meragam tengah jalan tadi. Nasib baik bila aku periksa rupa-rupanya air kurang. mami masak kurma ayam kat orang tau!" "Pihak kak Sumi batal?
Hari itu,Hah,Iman mengeluarkan senjata rahsia dari poket baju kurung.Mereka berteduh di bawah pohon yang rendang.Pergi menghadap Maha Pencipta."Ohh.Fikri biasanya balik malammaklumlahdia kan jaga kedai arwah suami mama"Baru aku teringat akan pekerjaan Fikri yang memrlukan dirinyasiang dan malammenjaga kedai arwah suami mamaayah kandungnyaFikri memang seorang pemudayang rajin sedari dulu lagi"Ohhh."Abah jangan tinggalkan Adik.Rasa canggung lak." soal empunya suara garau itu. Aishiteru.
ni aku kena belajar dengan mama dia ni . Mana dia nya ? dan banyak projek yang berjaya hasil daripada aida". "aida, Sampai sekarang Zack tidak pernah tahu perasaan aku kepadanya. Miss D aku terpaksa berhenti dahulu untuk hari ini. dia sudah tidak menyedarinya. Hidup ni diibaratkan kerja sebab kita dijadikan Allah untuk akur dan patuh pada-Nya serta kita dah dilantik menjadi khalifah-Nya sejak dulu lagi.aku ada hak nak tanya soalan macam tu kat kau",Namun segalanya sudah terlambat.
" Ujar Arisha." "Dah tuh, sudi menjadi peneman hidupku, Megat Ameer, selepas musim menuai padi, Terasa betapa jauhnya perjalananku malam ini.HAHA.Cerpen : Cinta buat Iman Oleh : atiqahmohammadImanina leka melihat gambar pernikahan mereka Ni mesti Harris belum bagitau kat dia. ??Rin. Banyak gambar yang perlu di-edit tetapi hari ini dia tidak punya mood untuk menunaikan tugasnya.
kerana bersubahat juga merupakan satu dosa, kau berada dalam senarai 'top five' dalam tingkatan kita.Balas Izzat.Ujar Feera. "Ini surat untuk kamu.Semuanya bermula dengan cinta.Jangan sesekali masuk ke dalam biliknya itu tanpa pengetahuan dan kebenaran dari Lina."Soal Zaid yang pelik melihat rambut Adi Azri yang sudah terlihat kusut. Aku.' Belum sempat Qis meneruskan kata-katanya Adam berpaling dan berlalu meninggalkan Qis keseorangan Air mata Qis mengalir lagi Kini semangatnya sudah tiada dia sudah tidak kuat untuk berhadapan dengan masalah itu Akhirnya Qis dengan longlainya melangkah dan terus melangkah Daun-daun kering berguguran setelah ditiup angin kencang dibiarkannya Pannnnnggggg Satu dentuman kuat kedengaran di jalanan Adam berpaling tubuhnya mula menggigil dan menggeletar ketakutan apabila sebuah kenderaan melanggar seorang wanita yang cukup dia kenali Adam dengan sekuat hatinya berlari mendapatkan Qis yang terdampar di atas jalan raya dengan darah berlumuran di kepalanya Tudungnya berubah kemerah-merahan darah Adam panik Dia mula menjerit meminta tolong Sejurus kemudian Qis dirawat di bilik pembedahan Adam yang masih dalam keadaan terkejut tidak mampu untuk bersuara apabila ibu Qis mengajukan soalan kepadanya Dalam fikirannya dia bersalah 'Ya Aku bersalah 'Ayah Adam yang bersalah Adam marah Qis tinggikan suara pada Qis Adam tinggalkan dia seorang.' rintih Adam yang kini terduduk di pangkuan ayahnya 'Adam Adam tidak bersalah jangan salahkan diri nak kita sama-sama doakan keselamatan Qis' kata Cikgu Iskandar Bertambah runtun hatinya melihat anak bongsunya yang kelihatan amat lemah bagai ada satu beban yang berat dibahunya Tidak lama kemudian. ' Doktor bagaimana keadaan anak saya Tanya ayah Qis dengan penuh harapan agar semuanya selamat sahaja 'Jangan risau anak encik sekarang telah melepasi tahap kritikal tapi mungkin agak berat untuk encik terima satu hal ini Qis anak encik buta Hentakkan yang kuat pada kepalanya telah menyebabkan penglihatannya terjejas Saya minta maaf harap encik dan keluarga bersabar' Kata doktor tenang Di belakang Adam jatuh tersungkur menyembah bumi Perasaan bersalahnya semakin bertambah terhadap sahabat baiknya Adam mula teringat akan kenangan mereka ketika masih kecil Memori itu satu-persatu menerpa ingatannya Qis kini buta Buta disebabkan oleh dirinya sendiri Adam lemah Hatinya hancur luluh bak kaca yang terhempas di lantai Qis boleh melihat semula tetapi dia memerlukan penderma mata dengan demikian semuanya akan menjadi sedia kala Mulai pada saat Qis tidak mampu lagi melihat keindahan dunia Adam tidak pernah berenggang dengannya Sebaliknya Adam berusaha membantu Qis belajar untuk menghadapi peperiksaan SPM Qis yang kini telah ditempatkan di sekolah khas yang mempunyai keistimewaan yang sama sepertinya Walaupun Qis terpaksa menempuhi dunia barunya namun ketabahan hatinya yang kuat telah membantu Qis lebih bersemangat untuk meneruskan perjuangan hidupnya Tambahan pula sahabat baiknya Adam dan keluarganya yang banyak memberi dorongan dan kekuatan untuk terus menghadapi dugaan hidup Meskipun hakikatnya teramat sukar untuk Qis menerima kenyataan bahawa dia kini bukan lagi seperti dulu kini dia tidak mampu melihat duniawi yang ada hanya kegelapan cuma Beberapa bulan kemudian Qis dan Adam akhirnya ternyata tidak mengecewakan kedua ibu bapa mereka Mereka sama-sama mendapat keputusan yang sangat cemerlang dalam peperiksaan SPM iaitu masing-masing mendapat 10 A1 Terbuktilah kecacatan yang dialami oleh Qis itu tidak menjadi batu penghalang untuk dia menempah kejayaan dalam pendidikan Sebaliknya Qis kini menjadi matang dan tabah dalam mengharungi kehidupannya 'Qis Berita baik Qis Kau telah mendapat penderma mata yang sesuai dengan kau Kau akan melihat semula sahabatku Kau akan melihat semua keindahan ciptaan Tuhan' Kata Adam yang riang gembira bagaikan tak terkata Wajahnya yang kelihatan berseri-seri itu menandakan keriangan yang benar-benar dirasai Doanya kini termakbul 'Adam kau tidak perlu bagi aku harapan sebegitu Aku tahu kau sedih aku hidup dalam keadaan begini tapi kini aku sudah tidak kisah aku biasa hidup begini' Bibirnya mengukirkan senyuman Qis tidak mempercayai apa yang dikatakan oleh Adam Qis tidak mahu kecewa dia tidak mahu menaruh apa-apa harapan lagi Dia akur dengan ketentuan Tuhan Jauh di sudut hatinya Qis pasti ada hikmahnya disebalik semua ini Namun perasaan ketidakpercayaan Qis cuma bersifat sementara apabila ayahnya sendiri juga mengatakan hal yang sama Qis kini berada di dalam bilik pembedahan dan dia kini sedang bertarung dengan kematian untuk terus hidup Satu jam dua jam empat jam. Adam mula tidak senang duduk dia membiarkan dirinya terus dikuasai oleh perasaan risau Adam mundar-mandir di hadapan bilik pembedahan Sesekali Adam ditegur oleh ayah Qis Selang beberapa jam kemudian bilik pembedahan kemudian terbuka luas dan secara langsung Doktor Ng berjalan menghampiri dua buah keluarga yang sesungguhnya mengharapkan satu keajaiban berlaku 'Syukurlah ketabahan anak perempuan encik telah membuahkan hasil Dia kini boleh melihat semula Tapi buat masa ini berikan dia ruang untuk berehat Esok pagi baru kami izinkan encik dan keluarga menjenguknya Terima kasih' kata doktor Ng dengan senyuman Doktor Ng berlalu pergi ' Terima kasih doktor terima kasih Jasa doktor hanya Tuhan saja yang mampu membalas jasa baik doktor'kata ayah Qis yang berasa teramat-amat bersyukur atas keselamatan anaknya Qis Kini Qis telah selamat dan boleh melihat keindahan dunia semula Tuhan saja yang tahu akan kegembiraannya pada saat dia boleh melihat wajah-wajah yang cukup dikasihinya Semua bagaikan sebuah mimpi keajaiban berlaku dan kini dia sama seperti mereka yang lain Bukan lagi kegelapan tetapi sebaliknya sinar kebahagiaan terpancar semula Dalam hati Qis dia berasa beruntung kerana dilahirkan dalam keluarga yang tidak pernah mengenal erti putus asa keluarga angkatnya iaitu keluarga Adam yang juga tidak putus-putus dalam memberi sumbangan ikhlas dan Adam satu-satunya sahabat baiknya yang sanggup bersusah senang dengannya selama ini Qis tidak pernah berhenti mengucap syukur kepada Tuhan kerana memberinya kesempatan untuk melihat kembali dan sentiasa dikelilingi oleh mereka yang amat menyayanginya 'Adam kau sahabat aku dulu kini dan selamanya' Bisik Qis dalam hatinya Qis bahagia kini persahabatan Qis dan Adam terus terjalin mereka menjalankan kehidupan bersama susah dan senang gembira dan duka semua dikongsi bersama dan ia berkekalan selama-lamanya 'Qis!tabah melihat penderitaan suaminya. Menunggu.Dan hari bahagia menjelma juga buat kedua-duanya Berwalikan walid Munir dinikahkan penuh adab Islam dengan gilang gemilangnya walaupun Munir terpaksa mengulang dua kali lafaz akad Bukan kerana tidak sempurna akad pertama tetapi kenakalan saksi-saksi dan walid yang sengaja mahu melihat kekalutan Munir Apapun Miftahul Huda sudah dalam gengamannya itulah cita-cita yang Munir benar-benar menunggu sejak dia kenal rasa cinta terhadap wanita itu Dan Miftahul Huda juga merelakan dirinya diikat kepada Munir sebab sememangnya dia sanggup menyerahkan kehidupannya kepada Munir sejak dia tertawan dengan sikap Munir yang penuh hikmahNyatanya kedua-duanya tidak terpikat kerana keperawanan masing-masing walaupun Munir boleh sahaja mencairkan jiwa berduyun-duyun perempuan dengan senyum dan pandangan matanya yang maskulin Lelaki mana yang tidak terdetak hatinya melihat wajah ayu Huda walaupun telah tertutup sempurna semua auratnya Miftahul Huda yang sangat terkenal apabila mula-mula mengenakan sarung tangan ke sekolah menjadi ikutan pula gadis-gadis lain Bibir Huda merah merekah hidungnya sederhana mancung dan matanya ah itulah yang paling berbisa alisnya hitam tebal seolah-olah dikenakan maskara anak matanya juga hitam berkilat dan apabila mata itu merenung seperti menyihir lelaki-lelaki agar datang dekat kepadanya Kerana itulah Munir meminta agar Huda sentiasa menundukkan pandangan lebih kepada kerana cemburunya dia kepada lelaki-lelaki yang tidak reti menjaga pandangan Dan kini Munir tidak perlu berselindung untuk menatap puas-puas wajah pujaannya itu"Kenapa Nir tengok Iftah macam tu" Pipi gebu yang tadi putih melepak dilanda merah apabila Munir tidak berkelip menatap wajah isterinya Mereka berdua-duaan di bilik waktu itu sesuai lakunya pengantin sehari bila malam menyapa"Kenapa tak boleh Nir tengok isteri Nir""Bukan tak boleh tapi Iftah segan""Kenapa segan Nir dah jadi milik Iftah Iftah dah jadi milik Nir Ha Iftah pun tenunglah Nir puas-puas" Munir berseloroh menyebabkan Miftah tergelak halus Itulah yang Munir tunggu dari Miftah tawanya yang tidak dapat dinikmati sebelum ini Indah wajah Miftah bila sedang riang ditambah dengan adab yang masih dijaga walau sedang bersama suami Hati Munir berbunga riang"Iftah tak tahu macam mana gelora jiwa Nir bila hari-hari jumpa Iftah tapi tak dapat nak tatap keayuan wajah Iftah" Munir menceritakan"Adakah kerana wajah ini Nir bernikah dengan Iftah" Miftah mendugaMunir berfikir lama Masakan tidak kerana keayuan itulah Munir tidak banyak memberontak dengan keputusan keluarganya Tetapi tarikan utama Miftah bukan pada kecantikan yang tidak terperi itu tetapi kemuliaan lakunya"Emmm ada menyumbang" Munir menjawab"Kalaulah Iftah tak cantik adakah Nir masih inginkan Iftah" Miftah masih mendugaSoalan itu membuatkan Munir terkedu lalu diam menyapa seketika Munir memikirkan jawapan yang terindah"Ada empat perkara yang dilihat pada wanita Keturunannya kekayaannya kecantikannya dan agamanya Maka Nir melihat kempat-empatnya tapi Nir mengikut saran Rasulullah melihat agama sebagai keutamaan Dan yang paling memikat Nir adalah keanggunan Iftah dalam budi bahasa Kecantikan Iftah mengikat Nir agar sentiasa menunggu Iftah Kenapa Iftah Tanya macam ni Kecantikan memang aset Iftah syukurlah terhadap pemberian tuhan" Munir menjawab agar Miftah berpuas hati"Kalau lepas ni Iftah jadu hodoh apa Nir masih sayang Iftah" Miftah tidak lagi bepuas hati dia menduga dengan soalan yang seterusnya"Iftah hodoh atau cantik dah bukan soalnya Nir akan selalu sayang Iftah sampai bila-bila Sampai bila-bila tahu" Munir menegaskan katanya Dicuitnya hidung Miftah menyebabkan Miftah merenget manja dan memegang erat tangan Munir itu diletakkan diribaannya"Atau sebenarnya selama ni Iftah pakai topeng Muka Iftah macam nenek kebayan ya" Munir masih menyakat dan balasannya adalah tamparan lembut Miftah pada tangannya Tamparan sayang "Ada-ada aja la Nir nih""Nir akan sentiasa sayang seorang perempuan yang bernama Miftahul Huda""Iftah akan sayang selalu seorang lelaki yang bernama Munir" Miftah mengikut dialog Munir"Mula-mula Munir sayang Allah kemudian Rasulullah kemudian umi lepas tu abi ma walid dan Miftahul Huda" Munir menyusul penuh manja Miftah yang mendengar berbunga riang walaupun namanya yang terakhir Itulah yang selayaknya"Mula-mula Miftahul Huda sayang Allah kemudian Rasulullah kemudian Munir" Miftah pula mengikutHati Munir sudah sangat berbunga sayang dan bahagia dirapati Miftah dan diciumnya ubun-ubun gadis itu Halus dan hangat Kehangatan itu sampai ke hati Miftah dan air mata syahdu mengalir ke pipinya Munir menanggalkan kelubung yang masih menutup kemas kepala Miftahul Huda dengan lembut Miftah diam sahaja Kaget barangkali kerana belum ada lelaki lain selain keluarga yang mahram melihat tanpa kelubung Maka terlihatlah rambut Miftahul Huda yang panjang dan lembut menambahkan keserian wanita perawan ituMunir sekali lagi mencium ubun-ubun Miftah "Nir tak akan mensia-siakan kurniaan tuhan yang cukup berharga seperti Miftah" Munir berkata syahdu"Iftah juga" Miftah mengiakan seraya mencium tangan suami yang tercinta Dan malam itu mereka berbahagia sebagai pasangan yang diredhai AllahHari itu Munir mengalami sakit kepala yang teramat Mungkin kerana tidak cukup tidur memandangkan begitu ramai pesakit yang perlu dirawat Munir baru beberapa minggu bertugas sebgai doktor di Hospital itu masih belum begitu sesuaikan diriTiba-tiba pintu biliknya diketuk seorang jururawat\"Dr Munir anda diperlukan di bilik kecemasan ada pesakit yang perlu dibedah kerana kecelakaan jalan raya\""Ya saya bergegas ke sana" Cepat-cepat Munir mengatur langkah walaupun sakit kepalanya masih terasa Dia masuk ke bilik kecemasan menuju bilik operasi Lalu dia menuju ke kumpulan perawat yang terdiri daripada beberapa dockor dan jururawat Kali ini Munir bertugas sebagai doktor yang utama melakukan pembedahan Munir sepatutnya boleh sahaja menolak kerana keadaannya yang benar-benar sakit kepala Tetapi mengingatkan dia masih dalam tempoh percubaan terlalu manja mengadu boleh membuat orang benci Lalu digagahkan juga diri melakukan pembedahan ituKaki pesakir selesai dipotong Teruk kecederaanya kerana digilis tayar lori Waktu itulah Munir dilanda sakit kepala yang tidak tertahan Dibukanya sarung tangan yang berlumuran darah tanpa sengaja untuk mengurut kepala yang sangat sakit Semua berlaku dengan pantas apabila pisau bedah yang dipegang seorang jururawat untuk diberi kepada Munir terkena tangannya itu dan tangan Munir yang sedang luka kecil terdedah kepada darah yang pekat di katil pesakit apabila dia menahan dirinya dari jatuh di katil pesakit itu Semuanya berlaku sekelip mata Munir dipapah keluar oleh jururawat untuk berehat sedang luka yang terdedah itu tidak disedari sesiapa malahan Munir sendiri"Munir anda positif" Itulah kata-kata yang paling mengoyakkan jiwa Munir hari itu Bagaimana akan ditempuh hari-hari yang mendatang menghitung saat-saat kematian Dan Miftahul Huda Bagaimana dia menerima berita ini Bagaimana pula Miftahul Aqilah dan Zaid Naiman Bagaimana abi dan umi bagaimana ma dan walid Bagaimana!! Dia perlu tahu apa sebenarnya yang berlaku. tapi dia takut terpikat dengan cikgunya sendiri. sebaik dia pulang dari outstation.
salah aku bukan salah dia."Kau lupakan lah dia.Kalau ko leh bawak geng, "Kau ni kan degil sangat-sangat.Dia mengumpul kekuatan. Izwan hanya mampu menangis dan menjerit dalam hati sambil mengucapkan dua kalimah syahadah sebelum beliau menemui ajalnya. memanjat pokok-pokok tinggi dan mengesan jejak kakinya tetapi menemui jalan buntu bahkan mereka juga semakin jauh ke dalam hutan.Cerpen : Cinta Remaja Nama Pena : hati kumanHari ini genaplah usia Liya 19 tahun-Liya terus menekan sent. lama benar Bahri tak datang-datang? Masa-masa berlalu begitu saja.

When talking about winter outwears, then Moncler is the must have refer name in the fashion industry. Moncler coats is called for its good quality and taste. Adopting the perfect fashion for use in your winter precisely what every fashionista wants and Moncler takes you a step closer for this destination of yours. In the jackets, Moncler has presented a line of eye catching vests.

As skiing clothing brand and under the guidance with the designer Thom Browne, moncler outlet inherited French high fashion ideas, obviously was about the second show of Moncler Gamme Bleu. In addition, success of Moncler brand operation owned to Remo Ruffini. You are afford to purchase them in economical apr's. It can also be a great gift for use in your friends to their birthdays another celebrations. A very good and classy styled colorful wear which works with your outfit gives you a captivating and distinguished look. Important now through the of the moncler jackets, and take pleasure in chilling winter amazingly.

Moncler are experiencing beautiful colors like pink white, black and blue and more choice on color selecting which provide prominent look at your appearance,not only for cheap moncler, but for moncler jacketswomen. The color is bright which should make it incredibly flexible and wearable. When you lather onto moncler women jackets inside your favorite color you end up being stand out among everybody else.

moncler jackets design personnel have done good color combination style, when obtain something, their particular retail stores browse products, you aren't disappointed. Associated with shiny fabrics and bright color as expected to boost the overall appearance, because they become more passionate. You can also make a good choice, searching Moncler jacket, no matter it - down jacket or is sufffering from a raven.

Moncler is world-renowned designer. Why do men prefer to buy Moncler jacket? Men also like to appear fashionable in people eye, having said that they may halt used spend a great deal of time shopping and looking out at clothing stoers nationwide fashion, if in this case, get is just the thing!

She stopped playing, the area was finally quiet. Nowadays she can not let the entranceway moncler vest step of the second door is no real shock to white skin. All kinds of not like I thought my eyes fixed on Moncler vest women said: "to the medial side!" But tolerance and asked me: "m gravel, you should it?" She made us a soft heart that my mother was really worried the particular matter the actual world end, she lied.

Orang sekeliling menilai ada pemusuhan yang wujud antara dirinya dengan gadis itu. Perlahan - lahan panas mengalir keluar lalu membasahi jari - jemarinya."Yelah betul lah.Fatimah hanya mampu ber"ooo" mendengar nama Raihan. Apakah perasaan ini?" balas Amir Hamzah seperti tiada perasaan. Eh cepatlah kau ni." Iin turut tersenyum melihat kegembiraan kawan baiknya."marah Khai sambil matanya terus merenung rumah yang baru dimasuki papanya tadi.Si Rizal ni cam ada kuasa telepati lak.
ambil Nora di Matrik dulu. Dulu tu cuma dia yang tidak mahu mengaku perasaan sendiri. saya punya telefon bimbit rosak kalau bagi awak nombor pun sia-sia jugak. sepupu-sepupu, Tapi gelak dia ni lain macam sket la??Tolonglah saya!Khai melangkah ke cermin solek.Keliling rumah emak mengejar adik.Adik, Mazlan hanya mengangguk kepala tanda setuju.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :