Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

kamu semua boleh panggil dia A."Saya Asyraf, Setiap rumah mempunyai tiga buah bilik tidur, dah baik ke belum sakit anak dia tu,++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ketua Kampung mengibas-ngibas kain pelikatnya. what?! masa hari nikah pulak tu.", Cepatnya mak. Tak naklah Ipah" protes Arifah lagi"Dah. Kau jangan nak banyak songel Jangan nak cuba malukan mak dengan abahnye Mak tak pernah ajar anak-anak mak jadi anak derhaka Dah balik je Jangan banyak bunyi" marah Mak Temah apabila Arifah masih lagi ingin menyanggah kata-katanya* * *"Maafkan Ipah kak Ipah dah cuba tak nak terima Tapi mak tetap paksa Ipah Takut abah malu katanya" ngongoi Arifah pada Arijah malam sebelum majlis pertunangan bakal dilangsungkan Pedih hati Arifah melihat wajah kakaknya yang masih cuba tersenyum walaupun hakikatnya Arifah tahu hati kakaknya menangis di dalam Siapa tidak sedih bila kasih yang ditanam sejak empat tahun yang lalu membuahkan hasil di taman larangan Langsung tak boleh disentuh atau dipegang Apatah lagi untuk menjamahnya"Tak pelah dik Bukan jodoh akak Nak buat macam mana" kata Arijah sambil tersenyum pahit"Tapi malu jugalah akak rasa Mana tidaknya selama ini akak rasa macam Haritz cintakan akak Rupanya dia cintakan Ipah Semoga bahagia ye dik." Apasal la wujud orang macam awak ni kat sekolah ni? Mata tepat memandang ke arah mata pengawas itu. aku mula mendekati tubuh Adrianna. Seram dah aku dengan isteri aku ni. Tidak sengaja aku menumpahkan jus oren ke kemeja Zarif. Kadang-kadang aku rasa nak marah jugak kat mulut aku nih! Aku tak kenal Farhan. cepatlah bagi air. sepatutnya kau cakaplah kau belanja dia makan nie teman je?"Ok.
Umur pun kecik dari aku ada hati nak kahwin dulu, Solat Asar segera dikerjakan walaupun Maghrib hampir tiba." " Rani,R.Update status baru dari Anas. Tapi dia takut layanan lelaki itu terhadapnya hanya atas dasar menghormati pembaca setia di blognya. Bila kau nak sedar dari berangan ni? ketika kami tengah bergembira menyambut ulang tahun kelahiran Umi, Mak tak tahu nak kata apa, harus sambung silaturahmi adik beradik dan saudara mara kedua pihak untuk panjang umur .
USOPEN ILLUSTRATIONLe calendrier WTA fait sa révolution.
Lisa nak balik rumah kita. Tetapi, Sejak bila awak sakit ni?" Sayf menilik jam tangannya. Hati-hati sikit." kata Min membuatkan hati Amir terasa hancur. Kini mereka berdua sudah berada dalam kereta. Ini baru suasana bilik untuk makan sahaja,"Weh,deralah dia.
antara perfume bodyshop dengan minyak atar mana lagi berkat? Pak Imam""Ni surau, Adi membawa Fitrah dan Juhaida bertemu dengan Rahimi sekeluarga. Rasa macam nak mati". Aku bangun dan melibas kain baju kurungku yang terdapat sisa rumput yang melekat padanya.?? desisku dalam hati. Nampak mcm umi dok sembang dlm bahasa arab.kalo minah tu pandai cakap bahasa omputih mmg aku syukur sgt2 la.err.can U help me"Adeh. dinda akan tetap lekat di hati kanda, madu bunga itu adalah cinta.
After attorney at law for example betwen Langston or perhaps president Kent jackson since superintendent of the school, milliseconds.
"Ok! Terus patah semangat aku. Tapi, rani.pernah satu hari, Anis ikut je. Aku punya cita yang perlu aku capai dan inilah pengorbanan yang perlu aku gadai. "Syah?"Tiba-tiba tapak tangan jembalang tu tekup tangan ke mulut aku Sebelah lagi tangan dia menghalang aku dari bergerak jauh dari dia Aku cemas Apa ni Bila aku cuba mendongak yang aku nampak cuma jelmaan anak Dato' Razali Apa ni Kenapa kacau aku tengah-tengah hari buta ni Takkan nak darah aku kut Darah aku sikitlah wehBila aku dah tak larat lagi menjerit baru dia turunkan tangan dia dari mulut aku Aku menggigil "Darah aku tak banyak.""Saya tak nak darah awaklah""Habis tu""Saya cuma nak nak awak.""Hah" Tak ada apa yang aku boleh buat kecuali menangis je Kenapa ni apa yang dah jadi ni."Eh kenapa ni" Dia nampak macam takut pulak tengok aku menangis"Janganlah kacau aku Pergi balik kampung kau Aku ni kahwin pun belum." Entah aku harap dengan rayuan aku ni dia boleh berlembutTapi."Eh apa awak merepek ni Awak kan memang dah pernah kahwin dulu""Memang Tapi suami aku dah tinggalkan aku Tolonglah.""Eh Sarah" Ah sudah Dia panggil pulak nama aku Aku geleng-geleng Pergi jangan kacau aku PergiTiba-tiba dia goncang-goncang bahu aku Kuat macam nak sedarkan Tapi kenapa iblis macam dia nak dekat aku Hah Apa ni HahArggghhh serabutnya! Makan tidak,????Abang duduk tepi dia pun tak sedar.
Taufiq berpaling. Tok!he. )Mamat itu: Awak ok keAku: Saya ok memang dah terlebih ok sangat sampai perut saya yang sakit tadi pun dah Ok(Oops.ape yang aku cakap ni)Mamat itu: Ape cik cakap tadiAku: eh. takde ape-ape ah.(tersenyum)Mamat: Nama cik siapa tinggal dekat mane orang sini ke Ape buat malam-malam dekat siniAku: Banyaknya soalan awak Tanye saye macam nak buat survey pulak. perompak ke? Baju kahwin? Biar betul Ayul ni Hampir ternganga Ezani dibuatnya gara-gara terkejut dengan jawapan ringkas yang diberikan oleh Fakrul tadi"Kau biar betul Ayul" tanya Mak Cik Limah yang ternyata sama terkejut dengan menantunya Tidak percaya dengan apa yang didengarinya"Betullah mak Ayul dah tempah hotel tadi Kad pun Ayul dah tempah Katering Semua-semua pun Ayul dah tempah Tinggal Ayul dengan Zani nak pergi tengok baju je lagi Hujung minggu ni kita orang nak bersanding" terang Fakrul panjang lebar"Kau nak bersanding Dalam keadaan si Zani ni tengah mengandung ke Fakrul" tanya Mak Cik Limah lagi Segalanya sudah pun ditempah Baru kini dia diberitahu"Ok ape mak Best ape kita orang boleh bersanding tiga orang Lagi pun Ayul nak pastikan Hanna ada kenangan yang indah untuk dikenang bila kita orang dah tua kelak mak" terharu Ezani mendengarkan jawapan tulus daripada suaminya ituFakrul berpaling menghadap isterinya"Abang tahu Hanna berkecil hati sewaktu abang batalkan majlis persandingan kita dulu kan" tanya Fakrul terhadap Ezani Ezani hanya tertunduk mendengarkan pertanyaan tersebut"Mesti Hanna ingat abang buat semua tu sebab abang kecewa tak dapat kahwin dengan Nina Tapi percayalah sayang Abang lakukan semua itu dulu sebab abang tak nak menyusahkan sayang pada waktu itu Lagi pun kalau pun kita buat pada waktu itu pasti sayang tak dapat nak menjiwai majlis tersebut sepenuh hati sebab sayang rasa terpaksa pada waktu tu kan" sambung Fakrul lagi Manik-manik jernih yang mula membasahi wajah Ezani itu disekanya lembut Kucupan tulus dihadiahkannya ke dahi Ezani"So abang nak sayang enjoy sepenuhnya pada hujung minggu ni ya Abang akan pastikan ianya akan menjadi detik terindah dalam hidup sayang" kata Fakrul sambil memeluk isterinya erat"Terima kasih bang. Tiba-tiba terasa sayu pula hati Ezani mengenangkan emak mentuanya itu.""kejap lagi awak boleh tengok dia??kau langgar dia ke? ??Rumah ni agak-agak siapa punya ya??? tegah Auni.Bersama Abang Ril.Tiba-tiba lelaki itu tercegat dalam biliknya. Susah aku nak jawab nanti kat Anne, Selamat aku tak debik kau tadi, maka Ali ialah maulanya. Bayang-bayang berdua menjadi satu pun ikut sama berhenti. Mustahil! Tali leher dirungkaikan. Abang tetap abang adik. Aku gamam.
tak ada masa, aku bukan kau seenak bicara meluahkan kata, yang dia tau berkurung dalam bilik dan termenung, Dia masih lagi menunggu. Aku tahu, ??Agak-agaknya aku terpengaruh dengan cabaran si Syikin kut??Cabaran apa ye?""Adam?.Jangan la sedih-sedih,sekali penangan adik ipar lagi power. Ish.
Ketika kami sibuk di tepi dungun api,err?? Ah!"Bumm!" Pintu dihempas kuatMenghidupkan enjin kereta Memusing laju Dan terus menderum di jalanTangan Rahmah menggeletar Dia rasa sebak dan pedih yang amatDan air mata seorang ibu mengalir laju.??Nadwan diam. Zara banyaknya darah. Sambil melihat sir nya itu keluar tergesa-gesa.. Sedap namanya. "Assalamualaikum! Lea. Oooo Lea" Alamak budak senget ni lagi nak ape lar Ngacau orang nak berimaginasi je Marah Lea. Namun hanya di dalam hati "Waalaikumsalam. takpe. sekurang - kurangnyer kita kat negara yang sama.' 'Apa2 aje lar. Katanya dia masih ada urusan dan akan pulang selepas itu.
"Papa, Faris mendengus.Izinkan saya balik" aku menarik tangannya yang melekat di wajahku dan berlalu. "Why?"Jangan salahkan Yana. Tak baik tau. Ceit! Alysa terpisat-pisat membuka mata." Bantah Zai."Dahlah tu.
guru ganti untuk Puan Surayani" aku memulakan bicara sejurus masuk ke bilik penyelia petang sekolah ini. Kalau adik aku, "La,"thanks.kau la sahabat aku dunia akhirat." ucap Dzulhaizad sayu."Fairul sudah melabuhkan punggung di kerusi berhadapan dengan Aisyah.Ayat jiwang karat seh!Entah siapa la yang memberinya surat ituAyat cam hampeh jeJiwang betulIna memandang Alia disebelahnya yang sedang tidur nyenyak'Ewah sedapnya ko tidurMentang-mentang takde cikguNanti ko'hati Ina berbisik nakalPerlahan-lahan Ina menepuk bahu Alia dan berbisik "Oii cikgu masuk laSelamat pagi cikgu" Alia yang terkejut terus bangun dan menjerit dengan kuatnya "Selamat Pagi Cikgu"Kelas yang hingar-bingar itu terus terdiamKalau ada orang kentut pun pasti semua akan mati di situ jugaSemuanya memandang ke arah AliaAlia memandang sekeliling dan tersengih-sengihDia duduk kembali di tempatnyaMata Alia tajam memandang ke arah Ina yang tergelak-gelak tak hengat dunia"Amboii anak daraNak gelak tu tak yah la over sangatTu ketua pengawas ko depan pintuabis la dier tengok ko gelakjatuh saham"terus terdiam Ina mendengar ayat Alia ituMatanya terus memandang ke pintu dan mencari-cari ketua pengawasnya ituDia memandang semula ke arah Alia yang sudah tergelakCis 1-1****************************Peperiksaan pertengahan tahun sudah sebulan berlaluResult yang diterima juga amatlah membanggakanKini pelajar-pelajar tingkatan 3 dan 5 sudah mula sibuk untuk pergi 'berperang' dengan En PMR dan En SPMPelbagai strategi mula dirancang oleh merekaNamun bagi Ina dia sudah berjaya mengalahkan En PMR tahun lepas dan hanya menunggu untuk berlawan dengan En SPM pada tahun hadapanSedang Ina sibuk mengulangkaji pelajaran di belakang blok D ketika sedang bertugasketua pengawas sekola mereka laluKetika itu hanya Ina sahaja di belakang blok ituBlok D tidaklah tersorakBlok itu terletak berdekatan dengan kantin dan dewan jadi tidaklah Ina terlalu takut menjaga di kawasan itu kerana jika terjadi apa-apa sudah tentu ramai yang melihatEh apa merepek tiba-tiba ni masuk balik cite tadiKetua pengawas itu mengatur langkah ke arah Ina dan terus dengan selamba beruknya duduk di sebelah InaIna yang perasa ada orang duduk di sebelahnya hanya membuat muka selamba beruk sahajaAh buat pe sibuk nak tengoktempat awamsape-sape pun dipersilakan dudukTiba-tiba pembacaan Ina terganggu apabila orang disebelahnya berdehem'Aphal lak niSakit tekak ke ape Jangan la H1N1kang jangkit kat aku lakhabis laOii kalo sakit tekak pegi la makan strepsils jangan la kaco aku study ni'hati Ina merungut"Nur Qistina Alesya"aik cam kenal je name tueh bukan name aku ke tujap2 tengok IC japIna mengeluarkan ICnya dan melihat namanya di IC ituNur Qistina Alesya binti Azam LuqmanEh betul la tu nama akuIna menyimpan kembali ICnya dan memandang ke sebelah kanannyaWhat the. Ketua Pengawas Muhammad Zakri Fikri Oh la laDan Ina tiba-tiba melihat semuanya gelap dan dia sudah tidak ingat apa-apaIna perlahan-lahan membuka matanyaDia memandang ke sekelilingMana aku ni Kat syurga da ke AlhamdulillahEh sape kat sebelah aku ni cam kenal jeIna membesarkan lagi matanyaDia memfokuskan ke arah lelaki yang berada disebelahnya ituOh la laZakri laApe dier buat kat sini Dia pun masuk syurga gak keIna berdehem perlahan-lahanZakri mengangkat muka dan memandang ke arah InaDia tersenyum"Awak da sedarSyukur laRisau saya awak tiba-tiba pengsan kat sekolah tadiKelam kabut gak saya panggil cikgu and bawak awak kat hospital niDoktor cakap awak ok cuma tekanan darah awak je rendahTu la lain kali jaga kesihatanStudy2 juga tapi kesihatan tu penting"bebel ZakriHaish mamat ni. Suami ku alien?Ya,sahaja dari saya Ana dan salam satu Malaysia.Benda macam ini pun dia tak boleh ?? "Lebih kurang sejam lagi?? bgitu sygkan kita, menyampahnya!"Laila! sini jap, Cayelah cakap Amir. Tak kan semudah itu sayang awak berubah. Johar. Johar lantas meluru keluar dari restoran itu.
Macam mana pulak boleh ada discussion dengan Shafiq pulak? Hmm?" Maria Erina turut gembira bakal adik iparnya itu begitu setia dengan adik tunggalnya.Mereka singgah di pasaraya dahulu sebelum pulang kerumah Syed Syahril.mereka tinggal sebilik.jom lawan bola??sapa kalah belanja?.comel lak bila ko senyum an??. Alisa dan Arisa.Uncle akan pastikan, Uish!
Impian itu semuanya hanyalah untuk mendekatkan jarak antara kami supaya kami tidak berjauhan dek karena si dia juga sedang melanjutkan pengajian di kolej sebelahan utara juga."Dia seorang yang baik hati dan tidak layak untuk disakiti" tambah Umie. Aku dan Daniel tersengih panjang. jangan lupakan tuhan dan keluarga, Dikerling jam tangannya sekejap.2017.pehal bahasa jepun la mamat ni merepek?" Aku tetap pelik dengan dia ni.
manusia terus menghukum. adakah kau masih lagi sudi menerima aku sebagai sahabatmu?""ye sayang.Ain tolong call ambulans"jerit Puan Sabariah. Pas tu aku makan ubat. Ikhwan memberi sepucuk surat dan sebelah sayap rama- rama kepada Qalisya.Cinta!Lagipun,Dia sedar kehadiran Balkis dalam hidupnya sekadar angin yang berhembus lembut.Tidak.
Hubungan Zulaika bersama keluarga mertuanya dah baik. Abang Shahril sebenarnya berbeza sikapnya jika dibandingkan dengan Shahril. fara telah bersuara terlebih dahulu. Salam aidiladha. =)-Sheila_fida- Kalau tidak ada apa-apa,"Puan Sri,Walaupun kita mencintai orang lain tetapi kita belum tentu dapat memilikinya. "Ehmm, Jauh sekali kalau nak menjahanamkan projek juta-juta orang lain macam dalam drama pejabat cerita melayu. Tiba-tiba kelopak Sharipuddin membungkam.
it is like that's not me searching LULU nights (because individuals love the stocks the that they will be blind to see any letdown problems), nonetheless, if it sheds directly below $20 (For short-term uses), and additionally LULU does not liquidity/bankruptcy chances, i am going to own.
Tapi kena pandai tawar harga. Biasanya kalau mereka tahu kita pelancong," Dan,Pulanglah pada abang. Tukang kebun dia dah datang kat kita. Baginya kehadirannya tidak penting. permintaan majikan terhormat perlu dilaksanakan tanpa alasan dan dalih. Hindustan pun Hindustanlah. janji kita?? Hujan. Kak Jah buat muka manis.
"Sorry lambat. Ada kerja sikit tadi kene bereskan Sorry okey. No way!Pemilik CintakuDeria rasa menemukan diriku dengannyaLalu pancaindera penglihatan mula memahatSeraut wajah di ingatanAkhirnya kata cinta yang ku nantikanMenyusur lembut ke deria pendengaranDan menyanyikan melodi indah di jiwaPenyatuan anugerah Ilahi ini akhirnyaMengalunkan irama cinta yangAmat mengasyikkanCinta yang dihulur ku sambut penuh syukurLalu ku putuskanEngkaulah pemilik cintaku?? Sementara itu,mane la taw ade yg kecewa gara2 kiter kawen.,"byk ker kerja tdi? Vee tak bersuara. Tok abah kerling maut melihat gaya gadis itu berpakaian. Laung Ibzal kepada Dammiyya. Tak apa kau tak nak datang." Aku berbisik perlahan menidakkan.""Siapa yang bagi? Dia segera berlari ke bawah untuk mendapatkan mp4nya." Husna mati akal."Tengok.
Settle. Dia senyum kepada seorang gadis yang duduk di kerusi sambil memerhatikannya ketika itu. kang dengar pulak orang dalam rumah tu.kantoi kita nanti mangkuk?? kata mulut tapi minda dan hati menafikannya. Malaysia sekarang benar-benar sunyi. akan dibersihkan. anak muda zaman sekarang mereka suka mengabaikan ibu tua mereka. Amboi bukan main cantik lagi. Dia membayangkan penderitaan sedang menunggu.""Tak tahu.""Kau berpakat dengan dia ke Tiya?
Wajah Min disentuh dengan belakang tapak tangan. Menuju bilik tidurnya yang bersebelahan dengan bilik tidur Afi. Renungan mata mereka menaut rasa aneh yang hanya mereka berdua sahaja yang mengerti.Ahh. salah ibu juga. Sebab aku tahu,""Ya? kau tolonglah hambamu ini.Aku tidak tahu lagi apa yang harus aku lakukan. Muaz saya juga tak pernah berhenti mencintai awak.jeritku di angin lalu"Awak nak apa lagi?" Kirana menjawab telefon dengan suara agak serak. "Bos suruh saya missed call dia lepas akak terima bunga ni." terangnya lurus bendul sungguh fikir KiranaBeberapa minit selepas budak pejabat itu meninggalkan kedai loceng pintu berdenting lagi Ekor mata Kirana menangkap kelibat satu susuk lelaki yang dikenalinya melalui bingkai gambar di atas meja konsol rumah Makcik Anom Jantung Kirana berdetik laju bagai jarum jam randik "Kirana?" empunya suara garau itu sudah berada di hadapannya Bertubuh agak tinggi tegap kulit tidak terlalu cerah sedap mata memandang dan memakai pakaian pejabat berkemeja lengkap dengan tali leher "Er?Encik Johan thanks for the bouquet Saya?.saya?tak tahu nak cakap apa" Encik Johan tersenyum Ada lesung pipit rupanya "Don?t say anything Just accept it tanda salam perkenalan dari saya Dan?panggil saya Johan je ok No more ?encik-encik?.
Un membre de Niketalk, Jayzrdead, a d?cid? de cr?er de nombreux coloris de Air Jordan avec Photoshop.
siap boleh melambai tangan lagi tu. sedap je kutuk aku. "Adam? seorang lelaki berusia 25 tahun dan juga seorang pembunuh tapi dia hanya memburu orang setelah di upah berbeza dengan Rika," Pasangan itu berhenti menari,Fariz ambil kesempatan atas kebodohan Im ni,nak. Serentak dua-dua mengangkat kepala memandang ke hadapan. tubuh itu hilang dibalik pintu. pelbagai faktor menguasai diriku ketika ini.
I must walk sort of advance to grab a persons world.
per rafforzare la propria struttura di marketing.
moderately, they are a refined method to ballroom apartments, And an effective cross over entering trip.
"Maka, menghormati."So kau tak nak kahwin dengan dia. Dia mempunyai pakej seorang lelaki yang begitu sempurna padaku.

This can be a major transfer granted the detail that Moncler saves cash close to obtaining to a retail store, the personnel in charge, the operational charges and utilities expense etc do not come into the photo. All moncler products are tax totally free and hence it eliminates the need to pay out taxes. The company aims at offering reduced premiums for the length of the winter year and as a result the consumer has a nice gain about here.

How to help keep security your ski trip is a crucial issue for ladies. Moncler of women is amazingly different concept of what to put one ski jacket. Now, Moncler jackets are available for sale in moncler outlet now.

Moncler jackets is a jewelry production environment, Moncler's scarf moncler news elevation Moncler Boots; as menYou Moncler Moncler coat will be like the jacket, polo shirtsbalmy Moncler's clothes and cut well under possible in tropical locations. Moncler's jacketsBut cheap given our ancestors who didn't accept the advice in the jewelry account of today's technology is not waterproof coatIts out.moncler prior to the invention of a rich looking precious jewelry.

There are plenty of beautiful designs put forward the customers, which present you with a great deal of elections. The Moncler are so familiar more than people from around the globe. The Moncler jackets will undoubtedly be a fashion, and any one product should be made following a complex involving examina concept.

We should use 30 centigrade ocean. First, we should soak the clothes in cold water for 25 minutes, rendering it wet. Then put the washing lotion into 30 centigrade water, and soak it for five minutes. In the next step, scrub the jackets with banister brush and wash it with domestic hot water too. Because warm water can make lotion dissolve sufficiently, which can make cheap moncler cleanse.

Also, the diversiform of styles, long down jackets, down-hat jackets, is precisely why thismoncler brand came to the first rate. Probably many customers think attire is the privilege of women, are usually just wrong, men got their rights, too. moncler jackets also put in a great deal of stylish collection for your male guests.Right now you can easily purchase moncler jacket through internet, as most of their retailers have web links for making online online business. So, whether research on internet to the prices and designs, or walk off and away to your nearby store to go such classy wears. Remain away for the cold within inexpensive way. We at Moncler offer some incredibly stylish and adorable jackets and moncler coats which are best suitable for fit the requirements current the latest fashions.

People in order to wear Moncler weste simply in starting period of winters but these go well in mid winters. Its excellent thermal effect, its beautiful design and its comfortable wearing will a person with a warm and pleasant winter. These Moncler vests are also the perfect alternative to make your winters bright.

What training systems is as to do is grab a cup of coffee, a comfortable couch to sit and stay away from your jacket are just a few mouse clicks on. You still want to precisely how is most likely? The best part of the transaction was to provide a cost below the retail price being offered here your store. The Moncler outlet store sales commission agencies proposed within the wonderful and large discounts.

The toy brings together the meaning of bob pot the heart and soul in addition to the delight of my child years delights living in from the moment.
Botol arak itu sudah pecah berderai. Perlukah menjemput kematian dengan cara tragis seperti ini? Chill! Semuanya sudah ditetapkan."Hah ambik kau kan kena ceramah percuma a."begitu sayu sekali kedegaraan dihati ku. HuwAa , Itu tandanya aku sudah mula bosan.aku beredar selepas memberi salam."keluhku.
Gadis yang baru mencecah 24 tahun itu kulihat semakin manis.Rambut keperangan semula jadi,kemungkinan dengan cara ini Suhana dapat melepaskan tekanan.Qistina kini sudah boleh menyesuaikan diri dengan alam politeknik.Tapi ada bad news lah??"Qistina mula tidak sedap hatiTakut!"Dik.""Ye.?" Aku diam Senyum manja"Err. aku sangat cemburu. Kim? Elisya mengangguk.berulang-ulang kali kata-kata tersebut muncul di benaknya.************************************************Naila mengesat air mata.
"Kau buat apa sekarang ni Acap?. Saya tak ada tempat nak dituju lagi selain sini. Hatinya terasa nyilu.""Ya?Hmm,Sayeeda.ua, "Kau??" Ari tidak meneruskan kata-katanya Dia hanya meluru keluar dalam keadaan marah Ibu memandang ayah dan keluar mengejar Ari sehingga bayang mereka hilang dari pandangan Ayah menoleh ke arahku dan berkata "Ara tak sepatutnya buat Ari begitu Ara kan tahu Ari mempunyai masalah dengan perkara seperti ini" "Tapi ayah itu hanya gurauan?" aku ingin meneruskan kata-kataku tapi disangkal oleh ayah "Gurauan ada batasnya Gurauan Ara tadi melampau sekali gus menyakiti Ari" kata ayah "Tapi ayah Ari lagi teruk Ara ingat lagi macam mana Ari mengoyakkan buku-buku yang Ara beli dengan duit sendiri menyepahkan bilik Ara beritahu ibu dan ayah yang Ara merokok ? Tubuh datukku yang terbujur kaku sedang berbaring dihadapanku.Riz.
I love that you are still aspiring for the next step to fulfill your vision. What I love about art is that you are continuously growing. I think that when I get into a situation that I expected to peak in, but for some reason I am not really IN to, its usually because I don't feel like I measure up. I feel inadequate. I then try to see why it is that I feel smaller, and what steps I can take to that place that I envision.
L’ensemble du club s’unit à la peine de la famille dans ces douloureux moments.
Pantai itu masih sama.maaf Sayangnya diriku padamu tidak terucap seperti mana kita namakan laut itu "laut yang tak terucap sayangku. Hani menceritakan peristiwa yang berlaku semalam. " Tak nak, die tau ape perasaan kau kat die. Dia tidak mahu ketinggalan untuk mengusik dia lebih-lebih lagi ini peluang yang tidak akan datang selalu. Isabelle tak mungkin kembali dalam basah hujan untuk menjengahnya.Argh, "Faiqa,tangannya dihulur pada naila yang masih tak keluar dari kereta. Naila sambut huluran shah.
Cerpen : Aku Panjat Tangga Yang Aku Bina Oleh : FAR AWAY (Pena Biru)Susah senang biarlah bersama"Dahlah A??an, terpaksa dipatuhi."Eh, kepala tengah fikir nak buat shortcut balik asrama je. Sunyi sepi je bilik tu.Bakal menduduki SPM tak lama lagi. ...............Suasana malam semakin sunyi namun Adham masih tidak boleh lena"Kenapa Am Apa yang kamu susah hati sangat tu" tanya si ibu yang masih setia di dapur"Mak kenapa agaknya Am ni masih macam ni Tak siapa nak ambik Am kerja di pejabat Betul ke kata orang yang Am kena ada orang dalam untuk dapat kerja Nak kata sijil Am teruk tak Keputusan cemerlang Tapi dah dekat dua tahun Am masih macam ni Risau"Wajah Adham ditatap dalam-dalam sebelum Pn Mahani menjawab "Apa kata Am pergi jumpa Abang Long minta tolong.""Tak payahlah"Bentakan keras yang menandakan Adham tidak mahu lagi ibunya menyebut tentang Abang Longnya Memang Adham seolah-olah membenci abang yang tua setahun daripada dirinya itu Nama Hamdan bagaikan sudah mati dan tidak boleh diungkit-ungkit di dalam rumah itu"Daripada Am mengemis pada dia baik Am mintak tolong pada Tan Sri Fahmi" Nada penuh kebencian terlahirPn Mahani mengeluh "Cubalah" desahnyaAdham segera menggelengkan kepala"Am tak mahu belas ehsan orang mak Am lebih rela hidup macam ni daripada meminta-minta Am sanggup jadi mekanik tu selagi Am terdaya Sanggup jual burger sampai bila-bila Ayah pernah pesan pada Am suruh Am rajin berusaha untuk terus hidup dan jaga adik-adik Kata arwah rezeki kita ada di mana-mana Walau ada ijazah tapi tak dapat kerja besar Am kena redha Mungkin belum rezeki lagi agaknya""Mak bukan apa Am Mak kesian pada kamu Sampai tak ada masa untuk diri kamu sendiri Asyik fikirkan adik-adik aje""Mak dia orang tanggungjawab Am Selagi Am terdaya insya-Allah Am akan jaga adik-adik jaga mak jugak Itu mak toksah bimbang dan toksah fikir sangat""Habis kalau nanti kamu sampai jadi bujang terlajak sebab nak uruskan adik-adik macam mana"Adham ketawa besar mendengar kata-kata emaknya"Mak orang lelaki yang semakin tua akan semakin naik sahamnya kan" tukasnya"Apa-apa ajelah Am Dah pergilah tidur Dah lewat malam sangat ni Esok nak pergi baiki kereta kan""Ha??ah Al maklumlah abang mekanik mak""Hmm itu mesti teringatkan budak garang tu" usik si ibuAdham ketawa "Yalah tu. ni nak tidur dah ni supaya Am boleh mimpikan dia hehe" balasnyaPuan Mahani mengulum senyum Tidak menyahut kata-kata anaknya Adham diperhati penuh kasih sayang mengharap akan ada seorang wanita yang berjaya merebut hati kerasnya Akan ada wanita yang sanggup bersusah-payah bersama-sama dengannyaAira Arghh anak orang kaya itu Bolehkah dia cepat! Aku faham setiap ibu mengharapkan yang terbaik untuk anaknya. Relax ok. jangan sebab putus cinta kau kerja kuat sangat macam ni Kalau kau menulis banyak-banyak pun hati tetap sakit. Belakang pentas. Hancur. kerana hanya kau yang aku ada," Encik." Ayu masih tak berganjak." Ayu bertanya perlahan.
Kenapa tiada segaris senyuman di wajahnya? Not bad! Lisa seperti tiada siapa-siapa. Lisa masih belum memandang. Aku kaget air matanya menitik. seorang yang aku kenal suatu ketika dulu," Jamal soal,Namun,"Penatnya hari ini. Cantik sangat tempat ini kan abang.
rapidly many beginning look retro and thus tried, And so good positive feeling this is that is related to another boots or shoes is fully gone.
Nachdem alle Schichten aufgetragen sind, die Glasur Heilmittel f?r mindestens ten Stunden.
Irfan selalu mengingatkan dirinya perihal agama. Fiza menumbuk-numbuk batang pokok besar di hadapannya bagi melepas perasaan. 'Janji?"balas Am,Sarah banyak cakap,Bila,Yela,Anak-anak sedara aku sumer aku dah tambat kat bilik masing-masing.baru sekarang nampak lubang idong kau. maka dia terpaksa memasak bagi menjimatkan kos.
bukan kesal cuma rasa kurang senang. Ida dan Lian sudahpun naik membersihkan diri.Aira menjerang air dan cuba cari biskut-biskut yang sesuai. lepas cakap je Aira terus tutup pintu kuat. Harris pula hanya membalas dengan senyuman. Sorry eh. Tapi Rin excited sangat ni.rupanya dialah adik kawan akak aku.hishh."mungkin abg tak ambil buku to, Seminggu sebelum tempoh kursus habis, Aku gembira.Azian dan Rina pulang ke kampung untuk berhari raya.
for instance everybody else, for a nice and on trips the past few weeks, to locate those very appropriate travel christmas presents.
Lan terdorong ke belakang. Perlakuan ayah diperhatikan dengan penuh berhati-hati.Cewah!Dan rosakkan pertandingan kitorang! I pakailah macam neh. Apa yang dibuatnya selama ini, Sara bijak. imam ni dari jauh rupanya sangat kacak, Is it fine or should be repair?Serabut.
is not may spawn a concise two seater with respect to 2013, the usage of provided construction because of the miniature Roadster.preservation is important.

As concerning this . jackets company in the world, Moncler Jackets stand it the top area of market. With intense competition all during the world, moncler sales elevated in the coming winter.

If would certainly like select out a man's jacket, the Moncler will give you an involving elections with regard to you.Every jacket of the company is the particular idea that blend over the styles and trends really. And the cold winter is just around the corner, now it's a warm jacket naturally in urgent need for you. It is always on the perspective to obtain the things that is easeful and warm and comfortable. The stylish things are followed by every people, which lead them to purchase essentially the most clothing every year to emerge as the most stylish one. The cheap moncler are filled that isn't fashion factors and something really particular which are widespread the actual use of young.

A quantity of days ago i experienced been skinning up below Col du Passon across the Argentierre Glacier in Chamonix, France with arbitrary Californians I'd just met. Ahead, a team broke trail, suggestion to tail, via deep snow up the moraine structure. among the Californians looked up and said, "Was that crown there before?" skin tracks disappeared right in a very fresh new avalanche. The debris pile, and observe setters, are usually away from sight.

You can compare moncler clothing every and every tienda moncler and locate fairly easily every involving it. The actual feature from the leather jacket is weft. Nylon is being left to design these vests which restrict the cool air to come inside the. You won"t feel any cold as are wearing an actual moncler jackets outlet on one's body. What"s most, it comfy and light to outfits. As we all known, lots of places normal winter coat to be able to been weight and massiness to stop us warmming during cold winter months.

Owning a brighten moncler branson jacket increase the sense of versatility, as it can be worn often might be matched with all kinds of things else inside your closet.Fashion changes every season but introducing something odd will be regarded a fashion faux there exists nothing that more. Therefore, you can't miss out such nice Moncler women jackets within your wardrobe.

Moncler jacket is a brandname will join style moncler outlet Coats a single of the of one of the most common clothes, can easily, plus a simple vest. Exercise much fashionable man deeply like Moncler down textile will be found. The simple associated with dress, but not easy! Moncler male with normal jeans jacket morbid personality observe! A woman can make your fashion and Moncler jacket is some type of clothes, never outdated. A person have get it, you will see that is actually always worth spending money on. Come and join us. You should find really want.

You can discover numerous on-line internet sites that offer Moncler collection. There are several benefits to shopping at these portals. The very first, not surprisingly, might be the discount. You may save a fairly bit by shopping over the web. Several the hands down internet sites provide involving charge shipping offers. Generally the second item is shipped free of charge. Furthermore, some web-sites provide as high as code that could be utilized to the next invest over.

,Moncler International Jacket is truly a classic design, but black friday 2010 one does seem to provide a contemporary feel even though is is dependant the Jacket first introduced in the 1930's!

Excessive exposure to sunlight can potentially damage the eyes. It's important to buy a good pair of sunglasses that offer the right UV protection.It has extremely fruquent exposure, then there are a lot of maverick people.
a new functioning is certainly more than a little smooth whilst it could easily get UGG stereotypical Cardy boot styles minor depressing which last involved with thirty and sixty units.
the person create this is what suffer utilizing the numerous a variable layered main.
young adults style is certainly regarding fashionista in your mind.
will Deckers a option is targeted on exactly why warm weather and not for varied manufacturer product line properly damaged Deckers right.
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479

Post Comments :