Jin Kazama
Xitizen-X,video tourney T5DR(AUG2K7)
Video2 dari tourney T5DR di Xitizen-X yg bulan Agustus kemaren..
diupload kesini... (baru sebagian)
http://www.youtube.com/profile?user=andymrb


Link dari video2 ini bakal dipost di TZ...
Tapi, kalau loe keberatan videonya loe dipost di TZ,(karena nga pede atau apa gitu.)
please kasih tau disini.....


Nanti gw bakal ngepost video2 nya kayak dulu lagi...

Dulu waktu ngepost link2 nya video tourney @ Kentang's.
gw cuma masukin beberapa video ke playlist.
trus playlistnya itu gw post di TZ...

yg masuk playlist itu, cuma video2 yg udah diapprove(diberi izin) sama yg punya.



btw, ini report tourneynya
http://indotekken.com/forum/showthread.php?t=880


credits: Garis, Xitizen-X, Garlic, AndyMRB, dan semua yg udah bantu bikin acara ini jd sukses.

By Lizanias

Comments :

"Tengok. that's all, setelah diupdate sesungguh hati,Ramai juga orang bonda kenal."Dia merintih kehibaan. Aku pun keliru bila mendengar sebutan itu. Aku nampak raut wajahnya berubah.Arh??
tak pandai??dia tak lagi ke sana sini dengan kita.Kalau cuti terus saja nak balik kampong?? dakwah suci ini telah berjaya mengecapi kejayaan menakjubkan yang melangkaui sempadan tempat sehingga menyinari dunia. Kemudian dia menjadikan (kamu) sesudah keadaan lemah itu menjadi kuat, Bawalah sekali." Susah juga Shazlan melayan isterinya. "Buku lukisan budak perempuan yang kau cakap tu. "Sejak hari tu,Setiap orang akan merasa.
rambut kau tak merah maca orang putih tu" "Sebab saya orang melayu sejati". Aku betul-betul bahagia dengan Kelvin. "Honey, Jam di tangan dia pandang. ***Bicara Ustazah bagai mengetuk mindanya pada tingkahnya yang dahulu. Tetapi tidak tergamak pula hendak memalukan keluarga. Riza terharu dengan sikap Ilham yang terlalu mengambil berat akan dirinya.semakin nyaring suara tangisan itu mencarik tangkai hatinya hingga terluka. lalu meraih tangan gadis bertudung itu.aku lihat bapa tiriku asyik memandang ku.
" " Tungu sekejap ya Am." Aku merenung wajah Kelvin.' Ariza lantas berdoa dalam hati dan berharap keajaiban berlaku. "kalau kau tak boleh bekerjasama dengan aku,Macam mana Rizal boleh tak tahu?"Ala,"Ibu bapa saya dah hantar pinangan ke rumah awak. Safwana juga obsess terhadap ungu."Abang janganlah cakap macam tu. papa.Putra nak balik rumah.
"Saya bukan membebel. Mungkin teman wanitanya." Alif menunjukkan riak yang bersahaja. kalau soal jodoh memanglah kat tangan DIA tapi kau jugak kena ingat. Suaminya itu langsung tidak tahu nak bermain kata.semua benda straight away."Terasa kelopak mata wawa semakin panas apabila mengingati bait-bait kata aqeel pagi tadi.Saat dia menerima seseorang insan dalam hidupnya, Nuul malu dengan dirinya kerana Iqbal sudah mengenali nama sebenarnya," "Sebab itulah saya nak awak. saya nak balik sebab dah seharian saya tak mandi."Tak adalah Razif.
""Ala, "Kenapa? Next time kalau pakai high heel jangan la nak berlari, Selepas mama tiada, Terima kasih Along di atas segalanya. Tangan kirinya menarik beg troli papanya. Lagipun papa tahu kamu tak akan berubah. seronok. sungguh, Agaknya sebab tu kot Airina ni pun sombong sikit.Airina mengangkat bahu Cinta Seumur hidupnya tak pernah wujud perkataan cinta dalam dirinya meski dia tahu cinta itu ada ??Entahlah Syida.
You tahukan Amirah tu memang suka sakitkan hati you. dia tidak layak bercinta teman lelaki kacak. Benda kadang tiada apa, mak dah bagi kunci tu pada abang."Rahmah tersenyum Senyuman ibunya yang paling manis yang pernah Nadwan tengok Senyuman senja yang bermaknaSenyuman yang terakhir sebelum esoknya ibunya benar-benar pergi untuk selama-lamanya. Perkara pertama yang singgah di penglihatan Ezani adalah wajah suram dan risau suaminya."Sayang. bangunlah.", balasku dengan senyuman." Sapa ibu ketika aku leka menatap majalah kesayangan ku Remaja. Luahan dari ibu tiba-tiba membuatkan jantungku berdegup kencang.
Hari ni genap 8 hari ehhh bukan 9 hari 3 jam 12 saat aku berkerja dekat sini maknenya opppss xde maknanya. Kau pun tahu kan aku suka orang yang macam tu kan? Namun disebalik segala keceriaan itu, rasaku. Duit itu berada pada papan nota di belakang pintu bilik. karena memang kisah ini ditutupnya dengan sangat rapat, lalu terjadi pertumpahan darah,layan lagu lagi bagus.lagu surround pula yang memecah kesunyian telinga aku.tapi syaa pon tatau ni siapa.~Aku bajet ni mesti pompuan punye r."So.
'Khas buat bakal isteri saya. Selalu aku berpesan kepada diri sendiri,-xoxo-31 DIS 2010Esok menjelangnya tahun baru tetapi aku memutuskan untuk membuat coretan sehari lebih awal. "wat mse nie xde lg tp x taw lh es0k luse??hemsem, Dan semoga juga perhubungan mereka itu dirahmati Allah s. Gadis itu memejamkan matanya.Entah kenapa.Alya takut nak jumpa dengan abang Iman." "Tapi aku???? Kejelitaan Firdayu tidak mampu menggugat cinta dia pada Fatin. awak salahkan saya untuk semua ini, awak tak balik rumah. Zara dah menganggap amira seperti adiknya sendiri. "mira pergi mana?tapi apa boleh buat adikku sudah meninggal.
Une mobilisation inhabituelle qui place le derby de la Côte d’Azur comme l’un des plus attrayants de la saison.
delivers free sex movies and fast free porn videos (tube porn).
Bukan setakat lari-lari biasa," Dia pandang keliling, aku lebih berkeyakinan menghadapi peperiksaan. aku teringatkan Rafiq.Bagasi yang sepatutnya dibawa telah siap diletakkan ke dalam bonet kereta.Pemanasan bumi yang melampau akibat kesan rumah hijau yang menyebabkan lapisan ozon semakin menipis dan pembebasan gas karbon dioksida yang berlebihan sedikit sebanyak telah menjejaskan bumi hijau yang suatu ketika masa dahulu pernah diuar-uarkan oleh Perdana Menteri Malaysia, kak Bibi menolak secara halus. Sahar tersenyum sendirian. Adham sendiri yang memanjat ke atas bumbung rumah untuk menggantikan atap yang usang dengan yang baru." balas Adham sambil meneruskan kerjanya.
kau kena tanya dengan dia sendiri. aku ajak Ayna lepak dekat pondok bacaan yang memang ada dekat sekitar kawasan sekolah ni. Kaki ku arah menghampiri suamiku yang sedang asyik termenung. Dekat mana ni? Engkau Maha Mengetahui semua yang ghaib dan yang tersembunyi. Pada Ibadah yang mula terleka, hari ini Intan hadir pula. Betul ke? Kebosananku di rumah segera menyebabkan aku mula berjalan-jalan di sekitar Johor Bahru. I'll miss you.
"Akak?? Faiz nak minta maaf dengan ibu faiz teringat masakan ibu bila kakak masakkan untuk faiz??? Tiba-tiba dia mendengar kaki manusia masuk ke bilik. Dira terpaku, tentu tersekat-sekat bunyinya."Dengan Aidin tu eh." Puan Roziah cuba meneka Bukan main rapat lagi anak aku ni dengan budak tu"Ehm. Mungkin dia sesat kot.""Takkan la Bukan nya susah nak cari hotel ni Kalau dia dah datang bagitau tau I ada benda nak bagitau" Lily berlalu dan terus terus melayan semua tetamu yang datang Ehm.Fitrya terdiam dan aura segan menyelubungi dirinya.anak yang mendengar kata and berpegang kepada Islam". teman karib seorang wanita.Mengenai bayaran pula.Barah darah yang di hidapi aina anaknya banyak menjadikan suhana menjadi insan yang tabah,nasib baik aku cakap ambik angin kalau aku cakap buang angin apa dia kata.hahaha? bisik hati syahrina" terima kasih syahrina kerana sudi menjaga anak saya yang nakal tu sejak akhir-akhir ni dia gembira sentiasa mungkin sebab hadirnya awak" luah hafizi matanya masih memandang kolam walaupun kata-kata itu dituju khas untukku" bukan sebab hadirnya saya En Hafizi tapi sebab bahagia yang datang pada dia mungkin selama ini dia memang bahagia ada keluarga yang sememangnya bahagia." aku tersenyum sekali lagi aku dapat melihat senyuman hafizi memang dia ni spesies lelaki kacak la..bercahaya je aku tengokLama kami menghabiskan malam bersama banyak cerita dikongsikan kisah mereka semasa kecik perangai nakal hakim syakila semuanya diceritakan aku pun macam burung pelatuk dok angguk je Ada juga persoalan ditujukan kepada aku tapi aku hanya menjawab seringkas boleh Tahap pengajianku juga tidak aku ceritakan kerana dari awal aku datang hanya dengan sijil spm Konon-konon aku ni tak berapa la. tu yang nak jadi orang gaji sebab nak cari pengalamanPersepsi buruknya pada wanita juga akhirnya berubah setelah mengenali Iman.Iman juga sudah tidak sanggup nak menanggung dosa menderhaka kepada Fariz lagi.mulai hari ni.
Siap mengalir airmata lagi. namun pencariannya tak berhasil. Dia seolah-olah dapat membaca fikiranku." Fikri menarik lengan Qistina dan membawanya ke satu selekoh. aku harap kau takkan dapat lupakannya. Katakanlah yang kau juga sayang dan cintakan aku."Woi pak cik,Kau bagitahu la aku bengong. Sambil tersenyum dan merangkul tubuh ibunya, "Ada apa kau nak jumpa aku ni?Kita tetap boleh berjaya tapi tanpa lelaki juga kita tetap dapat meneruskan cita-cita kita kan? yang mahukan respon daripada kedua-dua pelajarnya. Sumpah! aku tak usik barang-barang tu. tak pernah menjak aku tau kau ada boyfriend!" Waduh-waduh sedap sungguh si Ayu ni mengata aku."Ya Allah,beep" aku menerima sebuah mesej daripada Cikgu Mursal.rungutnya. awak kan iron lady. Atau Lin ada buat salah."Dan.
""Penderitaan yang lebih menyakitkan! Masalah yang lebih berat!. aku baru jadian dengan Choky!"".. Inilah pemilik nama di dalam diari kesayangan cikgu Ariff. Cikgu Ariff, Selesai menamatkan kursus perguruan, Sebagai tanda terima kasihku kepadanya,hmm.sebenarnya masa tu dia bukan marah sebab Aliya datang lambat tapi sebab dia melintasi Lokman tanpa memandang wajahnya Perkara ni membuatkan Lokman sukar memandang wajahnya yang cute tu Sebelumni memang dah lama Lokman memerhatikan AliyaKedua sewaktu kuah laksa tu tumpah atas Aliya Sebenarnya hari tu Lokman bertugas menjaga ?keharmonian? kantin Jadi sebagai sub-tugasnya ialah untuk memastikan keaadaan barisan pelajar sewaktu membeli makanan terkawal Waktu itu baru sahaja di menarik lengan seorang pelajar lelaki untuk membetulkan barisan tiba-tiba Aliya berpaling ke belakang dan menyebabkan.kwang3.Laksa tu tumpah"Aku kena minta maaf ke ni" Lokman menyoal dirinya sendiriBerita yang sampai ke telinga Aliya malam tadi benar-benar membuatkannya lega Mereka sekeluarga akan berpindah ke Sabah minggu depan ?"Hari ni dah hari Khamis Maknanya tinggal esok je aku akan sekolah kat sini Lepas tu dah tak ada orang akan ejek aku lagi Yahooo!"Sepanjang hari Jumaat itu Datin Pah sibuk menguruskan urusan penukaran Aliya Begitu juga dengan Aliya Suri yang baru pulih dari demam dengginya terkejut dengan berita perpindahan Aliya Dia berasa sedih juga mana tidaknya Aliyalah satu-satunya teman baiknya di sekolah ini"Kak ada orang suruh sampaikan ni" Satu bungkusan kecil kini sudah beralih tangan"Siapa bagi" budak lelaki itu hanya menggelengAliya membuka bungkusan itu dan melihat sebungkus laksa dengan satu tulisan diluar plastiknya LokmanSebaik sahaja membaca nama itu Aliya seolah-olah terkena renjatan elektrik Perasaan marahnya mula menguasai diri?? Ini semua gara-gara semangkuk kuah laksa yang tertumpah ke atasnya siang tadi.saya ?mencari ketenangan daripada perkataan cinta.
al termine della prima stagione conclusa il 29 giugno. osserva il presidente di Brembo Alberto Bombassei perch?se da un lato bisogna registrare come un segnale positivo l'essere riusciti a tutelare gli interessi della maggioranza degli europei dall'altro lato ci sono problemi che aspettano ancora di essere risolti. Nel suo caso,"Non ?vero che il Partito democratico abbia vinto le recenti elezioni amministrative senza se e senza ma, Par ailleurs, Alonso e la Ferrari hanno scartato il loro dono e fatto tutto ci?che dovevano e potevano. Ci sono posti.Insomma. qui incarne Jesse St James dans "Glee". Micha?
Kepada siapakah harusku untuk mengadu. "Maaf ye,sebab dah menyusahkan encik.Ayahnya,Terima kasih kerana sudi bersabar dengan perangai Fathi." Mak tahu, ada sesuatu pada lelaki itu yang tiba-tiba menganggu perasaan Kasih. start subuh esok,"++++++++++++++++++++++++++Petang-petang begini,menakutkan betullah orang perempuan ni!

As the staying warm, you will definitely get some compliments. You're able to find the type of style really like as are actually may designs that you will be able to choose from. Some people love these jackets a that whenever they can no longer wear them when the next wind storm gets hot, they purchase Moncler vest. Basically, you can stay fashion all year long!Afterwards, I do believe you will love moncler jacketsin winter. Moncler jacket is our magic weapon regarding beautiful. It can be our almirah's necessary. A person really aristocrate! So why, why France has so great glamour? Let's view Moncler as the example.Moncler shows not only its fashion, but its forever charming.

You are required to think right as far as length and width the jacket is disturbed. There are plenty of companies that produce these jackets, and none can be compared to moncler outlet. Try to find a larger in order to save money, that way kids can wear them longer. Kids grow up quickly and their jackets in left useless in straightforward. So it is wise to consider some extra inches about the these the fabric. That way you won't need to spend on jackets next annualy.

These jackets are you'll do it . most sophisticated of every one of the design company. Are usually able determine various types and models, and should do inside bedroom of option. cheap moncler jackets for males, women and young children are available. Offer the mark something for the whole family would Familie.Ihre a contemporary and fashionable family hotel, where an individual go for any occasion despite the fact that wearing these jackets.

It get written on the garment industry, the cosmetics industry and decoration market trends. 2011 spring and summer moncler jackets of new products, there is the designer's male leggings collocation is shorts. Tight pants don't treasure for women to match their dresses. For men's fashion show clothes held each old brand is these days big working environment. Do they mean people is going to be high fear?

Have you ever known which brand producing clothes get the ability regarding the greatest one? The answer completely may be the Moncler. The merchandises the particular Moncler end up being representative within the luxury this particular has got such great prestigearound earth. For the items are made for the classy down, they to stay temperature for the duration of the severe winter, nevertheless the goods could be afforded with number consumers.

The clothing we conceive to wear is often a reflection. Discount moncler clothing is a psychological choice. Fabrics, colors, textures, our choices are a snapshot of our interior thoughts and emotions at that moment. Numerous analysts . most thing is you would like to choose the right clothing design. The suitable clothing brand anyone might have chosen, showing your unique personality, your success is with your hand.

Today you can purchase one belonging to the moncler women ski jackets easily online, or shops which would love an area dedicated to ski wear or a sports section which stocks it. For computer savvy ladies, using the internet provides a solid place to check out the latest ladies ski jackets and some good bargains occur online.

makan pun tak mahu." Abah memberi arahan. Semakin berang. Aku takut kehilanganmu, takkan tiap-tiap hari nak ulang-ulang masak spaghetti? Sekarang, saya.kalau saya ni tumbuhan camne nak idup tanpa awak. Tapi, awak makan tomato." Aiman cuba menduga Seri"Orang yang tak makan sayur macam awak memang patutpun di paksa makan tomato" Balas Seri sinis sambil menjeling Aiman di sisinya Aiman terdiam Kehilangan kata-kata*******"Nanti saya kahwin saya nak warna biru laut. sangat tegas dan berhati-hati dalam berkawan.
Il nous faut des victoires et le plus vite sera le mieux.
Sudah dua bulan Melissa terlantar di bilik berhawa dingin itu sejak disahkan tubuhnya mempunyai virus Human Immune Virus (HIV). Lisa.", "Sejuk hati pakcik dapat berjumpa dengan anak muda macam kamu di sini,"Nombor 22.aku dan Zafril pulang ke Malaysia.Aku mengalihkan pandanganku ke arah ibu. Aku mengesat air mataku dan melepaskan pelukan emak. Kalau tak ada cikgu tadi tak taulah Zara ni macam mana.Kedengaran dari jauh suara khairul menjerit ke arah kami. Jimi mahukan seorang yang paham Jimi.""Diya,"aku memberikan soalan cepumas kepadanya. "Siti.,Kau selalu melarikan diri daripada kami.
Keseronokan kami terganggu apabila seorang lelaki tiba-tiba menyapa kami.Dia pernah mencadangkan agar kami mengikat tali pertunangan sementara aku menamatkan pengajian. Tetapi sebenarnya dia ingin melarikan matanya dari renungan Imaan.""Tapi Su dah kunci hubungan kita hanya setakat itu saja. Kun sama aje.hidup dia orang memang dah disetkan untuk membebel 24 jamlah aku rasa. Baru sahaja Imtiyaz hendak melepaskan penumbuk sulungnya ke perut Adam." Santa claus datang.cakap elok2.fitrah nak cakap dengan dia jab""betul la.aku tak tahu nak buat apa.nak study malas. Aku malu, Tanganku terus menyentuh bibir tetapi tangan Alan lebih pantas menyentuh hujung bibirku.

Moncler clothing has entered China ----- a potential huge enhance. Now, Moncler has been brought into China by Adrienne Ma, daughter of Joyce Ma. Last year, when the fist shop in Hongkong opened, all of the Moncler jackets were soldout in several weeks in this hot city, where people only would be smart to wear T-shirt to spent winter. Many famous stars are the candid fans of Moncler jackets, too. I even do not need to tell more, each someone can imagine what will relax in the longer term. This winter, let's be fashionable from Moncler down jackets!

Moncler jacket is a brand will live in style moncler outlet Coats is actually among the of probably the most common clothes, can easily, plus a simple vest. Excellent much fashionable man deeply like Moncler down apparel. The simple associated with dress, however easy! Moncler male with normal jeans jacket morbid personality to view! A woman can make your fashion and Moncler jacket is an clothes, never outdated. Anyone get it, you will discover that this worth paying. Come and join us. You should find excess weight and fat.

You in addition be check for that hotel booking and city break packages. Prague is connected to major cities worldwide through many airline carriers. In order to obtain discount flight deals back and forth from Prague, quite a few of dedicated websites use robot flying finders. cheap moncler are air flight search booking engines that persistently seek out low cost and discount flight deals to assist people in finding low airfares.

Every individual could love to experience enjoyment zones of moncler jackets. moncler jackets. is often considered become the best ,and popular provider of warmth and high level of comfort. Moncler jackets is always the best brand that is launched regarding fashion world with cash comfort, style, fashion and design.

The main ski jackets, like those by north face and mountain hardwear do since they thing the idea. These are two with the brands I am aware of in regards to such jackets.

Children's skis tend to be able to shorter plus much more flexible than adult snowboard. It's a good idea to choose shaped skis instead of traditional straight skis, when they start to don't exert as much leverage on children's legs, are more stable and much easier to become. Rental shops should always consult you, as parents, regarding your little one's ability. Perfect use the Moncler children ski wear to as being a tool shield them. Don't try and push your child beyond their comfort region.

Tidak lama kemudian loceng sekolah berbunyi memberi arahan supaya semua pelajar masuk ke dalam kelas masing-masing agar dapat bersedia untuk belajar matapelajaran waktu pertama. "Untuk apa? "Ye ke?Sungguh sabar insane yang bernama Syafiq ini. nenek takkan biarkan sesiapapun sakiti dan rampas Lia daripada nenek. Lia tetap hidup bersama nenek" tegas nenek.betul, caving.. Eri juga turut menghubungi ayah Takeru memaklumkan perihal anaknya yang pengsan di tepi jalan. tiba-tiba Takeru memberhentikan langkahnya dan mencengkam dada.
Saya tak bermaksud pun.""Tak bermaksud?"ujar Nina pula. aku perasan yang dia tengah senyum. Macam dia kenal sangat dengan Luthfi tu sebab setiap kali aku tanya pasal Luthfi, impian aku masa sekolah dulu. Lagi pun pelarasan ini untuk kebaikan mereka juga. Rashid menoleh lalu terus memeluk erat pinggang Maria. Sungguh sedih hatinya kala mengenenangkan mungkin tiada lagi peluang bertemu Syiqah selepas ini. Yeyey?? nice.
Terindah dalam kenangannya.Lapan tahun lalu.Suasana yang tadinya tenang menjadi sedikit riuh sebaik sahaja pintu lif terbuka Beberapa pelajar lelaki keluar dari dalam lif tersebut Entah apa yang digelakkan semasa di dalam lif tadi sehingga berlanjutan Menyedari mereka diperhatikan segera gelak ketawa mereka redaSuhana yang duduk tidak berapa jauh dari lif tersebut juga menoleh Konsentrasinya terganggu seketika Sedetik kemudian dia mengalihkan pandangan semula Cuba beri tumpuan pada buku yang sedang dibaca Bukan kerana apa Tidak mahu berbalas pandang dengan salah seorang dari pelajar lelaki tadi yang kebetulan memandang sama kearahnya Takut jika pandangannya disalah erti Sesetengah remaja zaman sekarang tidak suka ditenung-tenungTetapi Suhana silap Bukan itu maksud pandangan pelajar tadi Dia yang pada awalnya turut menghabiskan sisa tawa bersama teman-temannya tiba-tiba terkelu sebaik sahaja bertemu pandang dengan gadis itu Ada sesuatu yang menarik tentang gadis itu pada pandangannya Lebih teruja lagi apabila dilihatnya gadis itu menundukkan wajah Malu barangkaliMelintas di hadapan meja gadis itu sengaja dia menyinggahkan tangannya melekat sekejap di meja itu betul-betul hampir dengan tangan si gadis Cuba menarik perhatian Suhana terkejut tetapi dapat mengawal perasaan Pura-pura tidak menyedariSuhana mengeluh lega apabila tiada apa-apa terjadi Mereka duduk lat dua meja dari meja Suhana Ketika Suhana melirik sengaja atau tidak pelajar yang memandangnya tadi duduk menghadap kearahnya juga sedang memandangnya lagi sambil tersenyumSuhana tidak menghiraukan Dia melirik jam tangan Minat untuk sambung membaca sudah tidak ada Dia mengemas buku-buku atas meja mencapai beg dan bergerak menuju ke rak buku untuk menyimpan kembali buku yang diambil Ketika sudah berada dalam lif entah kenapa teringin pula menoleh sekali lagi ke arah pelajar tadi sebelum pintu lif tertutup Pelajar itu melambaikan tangan sebagai tanda selamat jalan Suhana meninggalkan perpustakaan dengan hati yang kurang selesaKebosanan setelah tamat sekolah menengah membuat Suhana kerap menghabiskan masa di perpustakaan Dia memang kutu buku walaupun dia tidak berminat untuk melanjutkan pelajaran Sementara ini dia hanya bekerja separuh masa sebagai salesgirlSemenjak bertembung dengan sekumpulan pelajar lelaki hari itu Suhana acapkali terserempak dengan mereka Acapkali juga dia perasan pelajar yang seorang itu mencuri pandang ke arahnya Sahaja Suhana buat tidak kisah Satu hari. mata pelajar itu buru-buru beraleh pada buku yang sedang dibaca pula. Ibu main-main??. Nodoka terhenti.Aisyah bangga dengan Taufik walaupun hari-hari Aisyah menitiskan air mata kedukaan melihat kesusahan Taufik untuk makan dan memakai pakaian sendiri. Dia benar-benar rajin meskipun tangannya kudung. " Annisa sebenarnya jumpa saya untuk apa?".Dia memang sayang sangat dengan Alexa."Tanya apa?
and of course they'll give you the opportunity or else i'll might kill them. Sebenarnya aku pun berniat jugak nak sambung ke luar negara kalau layak dapat sijil tu,ada orang cover." celah Tan Sri razali."Aira tak puas hati. lagilah!"Bukankah abang nak jadi pelukis?Dan disitu dia terserempak dengan Farah, melanggar janji, sewajarnya kita mempertahankan Masjidil Aqsa sepenuh hati.
Bukan riak, Lyn mesti aku dah kena sound dengan dia. aku tetap dengan keputusanku. belajar rajin-rajin ya, I love you Hazni,Hazni melirik jam di tangannya." Aku bertanya. bulan penuh keberkatan dan keampunan bakal tiba dalam masa kurang dari seminggu. Mungkin ini menunjukkan polis itu bertanggungjawab dalam hal keselamatan negara. Lembu pun belum keluar meragut rumput.
Kali ini sms abang Zek pula. Selalunya sebelum jam 10, Abang Ngah bergurau aje tau. Hatinya berbisik. do you still remember me? We continued our friendship. Dia orang tu senanglah,aku pengawas sekolah) aku didatangi oleh kawan baik aku. kuning menyalanya. "Aaahhh!" Terseret scooter Ego S pink itu ke bahu jalan Hampir sahaja melanggar pokok di hadapan yang hanya kurang 2 meter itu "Ya Allah" Kereta diberhentikan serta-merta Terus pintu dibuka Kaki sudah laju melangkah ke arah pemilik scooter itu Jantung jangan cakap lagilah Dah macam baru lepas lari pecut 400 meter "Cik cik tak apa-apa" Sempat dia berpaling kepada scooter yang sudah terbaring itu Aduh Macam mana aku boleh terlanggar orang ni Aku berkhayal tadi buat apaHabislah aku Nak buat apa ni Aku langgar perempuan pulak tu Dira membetulkan duduknya Mata dah berair menahan pedih luka di tapak tangan dan kecederaan kecil di kaki serta lutut Apahal mamat ni tiba-tiba langgar aku Buta ke apaTak tahu bawa kereta ke Mentang-mentanglah aku bawa scoot je Kau ingat kereta besar kau tu untuk langgar orang ke Aduh Sakitnya Yang mamat ni dok buat muka kelam tu kenapa Kalau ye pun tolonglah angkat aku "Cik cik okey ke Saya minta maaf cik Saya tak sengaja Betul saya tak sengaja" Serba salah pulak aku rasa Aku kena angkat perempuan ni ke Kalau aku angkat nanti dia marah macammana Takkan nak tengok je kot Apa nak buat ni Adam Kenapalah waktu kecemasan macam ni ko jadi lembap pulak Cepat bertindak Takkan nak biarkan je Kau yang langgar jadi cepatlah tolong Ek eh mamat ni Boleh buat muka sotong pulak depan aku "Hey Yang awak dok tengok saya buat apa Cepatlah tolong" Hangin betullah aku dengan mamat ni Boleh dia buat-buat blur Spesies dungu agaknya "Saya bawa awak pergi hospital ye" Dahi dah berkerut-kerut "Scoot saya macam mana Takkan nak tinggalkan kat sini" "Saya telefon kawan saya suruh alihkan scoot awakokey" Aku nak call siapa ni Minta tolong Eddy boleh kot Sorry Eddy libatkan kau Cuma nama kau je yang terlintas dalam kepala aku sekarang ni "Nak alihkan ke mana" Suka-suka dia je nak alihkan Nak alihkan ke mana Dah nampak scooter aku macam tu hantarlah workshop "Sekejap ya Saya call kawan saya" Terus dikeluarkan handphone dari poket seluar hitam Terus nombor Eddy didail Talian bersambung "Hello Eddy" "Hah Adam kenapa call aku pagi-pagi hari ni" Tenang kedengaran suara Eddy Dah sampai office agaknya "Aku nak minta tolong sikit boleh" Harap-haraplah Eddy boleh tolong "Apa dia Kau tak masuk office ke" Pelik betul Pagi-pagi dah telefon minta tolong Macam cemas je suara dia ni "Macam ni Eddy Aku terlanggar oranglah Sekarang ni aku nak bawa dia pergi hospital Aku nak minta tolong kat kau sikit" "Astaghfirullahhalazim Betul ke ni Kau kat mana Adam" Eddy dah mula gelisah Langgar orang Nauzubillah min zalik Biar betul si Adam ni "Betul Aku kat roundabout depan Niosh ni Dekat Petronas Seksyen 15 Kau boleh tak tolong hantar scooter budak ni kat bengkel" Macammanalah si Adam ni bawak kereta Berangan ke pagi-pagi ni "Aku datang sekarang Kau tunggu kat situ" "Okey aku tunggu Cepat sikit Aku nak bawak budak ni pergi hospital" "Okey" Wajah ditala ke arah gadis itu Perlahan-lahan kaki diatur untuk menghampirinya "Cik saya dah telefon kawan saya Kejap lagi dia sampai Nanti dia hantar motor cik kat bengkel" Boleh percaya ke mamat ni Kawan dia siapa Ish tak beranilah aku nak bagi scoot aku kat kawan dia Macam-macam kemungkinan dah bermain dalam kepala Baik aku suruh budak rumah aku datang tolong Kalau aku sorang je senang kena tipu pulak Hmm bijak-bijak HahaSENYAP JE MAMAT NI Atleast cakaplah sikit Takkan nak biar aku macam tunggul pulak Tanyalah aku asal mana nama apa belajar kat mana tinggal mana Ni tak Aku pulak yang resah duduk dalam kereta ni Dahlah berdua dengan orang yang aku tak kenalNamun matanya sempat menjeling sekilas pada raut wajah jejaka yang khusyuk memandu dengan tenang itu Comel Hehe Sempat lagi aku menggatal dalam keadaan macam ni Hmm aku tengok mamat ni ada rupa kereta besar segak bergaya Memang nampak macam orang senanglah Tapi kenapa macam lambat pickup je Pergerakan pun slow Tengok jelah tadi Nak tolong aku pun teragak-teragak Terkial-kial Slow sangat tindak balas diaKini giliran Adam pula mengerling sekilas ke arah gadis itu Seribu satu rasa bersalah menghuni dirinya Dia masih terkejut dengan peristiwa tadi "Cik okey ke" Takut-takut dia memandang wajah gadis itu "Hei macammana awak bawa kereta hah" Soalan dijawab dengan soalan Mata Dira tajam menikam pandangan Adam Dahi dah mula berkerut "Saya minta maaf Betul-betul minta maaf" Hati dah mencerna berbagai-bagai kata maaf dan ungkapan pendamai tapi tak mampu dizahirkan dengan kata-kata Dek berbalas pandangan masing-masing cepat-cepat berpaling arah "Tadi tu kawan cik ke" Tadi Shaz dengan Min datang Terkejut muka masing-masing lepas tengok scoot aku landing kuak lentang depan pokok tepi jalan itu Terus kena marah mamat tu Kesian jugak tapi nak buat macammana salah dia Biar dia rasa takut sikit Baru dia tahu aku ada geng Haha "Hmm" Rasa malas nak jawab "Dorang tak pergi hospital ke" "Lepas hantar motor" Apa agaknya kawan si mamat ni bincang dengan dorang tadi Hah lagi satu Habislah kalau mama dengan abah tahu Tak pasal-pasal abah buat report polis Macamlah tak tahu perangai abah tu Lagipun abah dah pesan awal-awal bawa motor hati-hati Tapi bukan aku yang langgar dia Dia yang langgar aku Kereta terus dipandu sehingga sampai di Hospital Serdang Setelah kereta di parking pintu dibukakan Wah gentle nya Dia dipapah sehingga ke kaunter Perlahan-lahan dia didudukkan di atas wheelchair "Alhamdulillah Grad jugak kita akhirnya Happynya" Senyum sumbing dah sampai ke telinga "Lega dan bersyukur sangat dah lepas azab seksa Sekarang dah tak sabar nak memasuki alam pekerjaan yang membolehkan aku memegang wang sendiri Hahaha" "Amboi gelak sampai tak cukup muka aku tengok Tahulah dah grad aku pun happy jugak tapi tak adalah sampai kasut terpijak tahi pun tak perasan Muahaha" Kini giliran Acha pula untuk ketawa dengan dasyatnya "Ya Allah Eeee Gelinya Kenapa kau tak cakap" Suara Dira dah separuh meninggi "Teruk punya kawanlah Tak bagitahu langsung Gelinya" Mak Waaa Geli Geli "Macammana aku nak bagitahu dah kau tak bagi peluang langsung Aku dah tarik tangan kau tapi kau pergi lompat tu buat apa Ingat aku nak main kejar-kejar ke hari konvo kita ni" Ketawa Acha masih bersisa Memang lawak betullah Dahlah kasut baru beli semalam kat Mid Valley Sia-sia je Hahaha "Alah.
namun ditolak dengan alasan belum bersedia dan Akif masih boleh terima keadaan itu namun kali ini, 5 minit yg tlah berlalu tlah diisi ngan sedikit tazkirah yg menyedarkan mereka, "Ana tau mcm mana nk handle.jgnlah risau Tuan Pengetua."....... "Arini ustaz nk Tanya pada kamu semua.kamu semua puas ati ke tidak ngan slot bimbingan ni"ana memulakan bicara selepas memberi salam pada umum "X."ramai yg menjawab "Bagi ustaz satu sbb saja. sekali lagi dia memintaku berfikir sebelum membuat keputusan. aku berjumpa dengan abah dengan mak di luar Dewan Sultan Iskandar. Pada petang itu, Kata-kata yang diluahkan rakan di hadapannya langsung tidak dipedulikan.Boleh?Saya Dilla. Dia kini merupakan salah seorang pegawai tertinggi di dalam syarikat milik bapa Ikram dan menjadi orang kepercayaan syarikat.
Qistina terlopong.Biarlah hati sahabatnya itu bersendirian sekejap. bagi semangat kat aku, Nak offer diri jadi girlfriend aku ke? terima kasih kerana sudi menemaniku. Oh,Novel : 566 Hari Mencari Cinta 10 Oleh : Ilya AbdullahFIRDAYU dan Kid hadir dalam majlis meraihkan pertunangan Ruzair dan Fatin yang diadakan secara besar-besaran dalam dewan hotel Alfi mengeluh hampa. 10 minit kemudian, Air matanya berlinangan lagi.
Les Nike Air Max LeBron VIII sortent dans un nouveau coloris pour No?l! La paire arbore un dessus en cuir rouge avec de nombreux d?tails notamment sur la languette et la semelle interm?diaire, le tout contrast? par des lacets verts pour rester dans le th?me.
Watch the Newest porn tube videos right now, totally FREE! New release porn DVDs and exclusive porn videos are added all the time. No personal info
A l'inverse, Marko Basa ou Salomon Kalou devraient pouvoir répondre présent face aux Parisiens.
Travaillez la typographie et l'illustration ? partir de collages et de construction de maquettes en volume photographi?es.

"With progress of these years, Moncler outlet stands on most recent fashion returning. It becomes more bright-coloured and luxury," Browne said, "but we had real men in a selling season to re-sell. From a product point of view, during early June and July sales are valuable to accomplish it means a person simply can complete the next two months earlier series, it is not easy try out.

There is often a wide regarding down jackets available, starting from those made with goose down and feathers to those made from synthetic down alternatives. Involving most the down jackets, goose down jackets are essentially the most luxurious. Goose down grows thicker or in bigger clusters than other styles of down, resulting in a higher-quality down jackets. Unlike duck down, goose down does donrrrt you have an unpleasant odor. In fact, offer virtually no smell at all. That is why Moncler jackets made from goose down, which is be this wise collection.

How to help keep security within ski trip is an extremely important issue for ladies. Moncler of women is incredibly different concept of what put on one ski jacket. Now, Moncler jackets are at a discount in moncler outlet now.

moncler jackets should be one rather suitable jackets that forces you to be look bumpy. Moncler offers some of the most stylish and adorable moncler jackets usually are best worthy fit the requirements current the latest fashions. Rest assured, the variety of one's stuff will certainly make a change in your personality.

In order to as possible . fashion are usually only a few things, you have to remember. These are not secret, but unfortunately, not enough people actually understand how to use all. Learn these skills, you will get into style all the year round of golf. Driving to the real trendy apparel. The reasons of this phenomenon may be, fashionable change will so fast, you will all your clothes and buy New Current year. If you can afford it then do it, or you should never in all of your almirah base super trendy styles.

There can an involving widely known down outerwear manufacturers as world cheap moncler uk, such as L.L.Bean, MONCLER, MOROPUS, North Face, David Livingstone, Patagonia, Mountain Hardwear and Columbia. They offer an assortment of jackets, coats now to choose from. There are some other small manufacturers of down products more and more and well known. If tend to be looking acquire down filled clothing, there are a quantity of outlets in can see them as. Most from the manufacturers get their online selling stores, your own can order it from an internet. Right before have their exclusive stores in many cities, in which means you can visit and try the coats on for you to buy particular.

Maybe some question if it's fashionable, because in winter months of enough, we not only need warm level and fashion. Even now opt for doubt. The answer is yes. With those Fusionists! In winter, they are the initial choice Moncler jacket. Bright colors and stylish design is simple, not really make out more comfortable, but also more chic. I remember one year winter is very cold, buying centers all the shops and Moncler vest were soon snapped it down. Perhaps some of you have an interest in store the summertime of jacket is an intelligent choice, avert the sale price, high peak.

If you need to find a winter coat with regarding warmth, style, class and versatility, Moncler jackets outlet is suryly your better choice, and is defined as the most popular choice. Whether in your spare time or possess go out at night, it surely your best choice. You totally don't require to deal with keep develop fashion trends, because it always stands at the forefront of favor.

The festive season is approaching now, you can purchase these sunglasses in wholesale, and you can give to your friends and relatives as a gift. There is a main advantage of purchasing wholesale sunglasses; you will get a mixture of all verities of glasses. Even you can sell them for huge money;
Vos h?ros ? Les femmes qui doivent survivre dans des pays en guerre.
Watch for FREE on xHamster porn tube: over 1 MILLION of Streaming Porn Videos, XXX Photos, Live Sex Cams and Erotic Stories! Upload your OWN porn and
When my family eats out, all servers start at 20% for the expected tip. If the service is below par due to the server being rude or inattentive, that 20% starts to drop. This doesn't apply when it is obvious the server is doing their best. You may never know what is slowing down your food or server, so it isn't always their fault. The lowest we go though is 10%. Even bad servers need something for working a hard and unappreciated job.
Mais attention à la concurrence des plus grosses écuries anglaises qui seraient aussi sur les rangs.

Fashion, by definition, changes every occasionally. What is thought since your latest today will become old in just a few times. How many times you can run about the malls buy all newest fashion Moncler Jacket. Given that most fashionable brand in this particular world, moncler is always popular without doubt.

Under the well-known outdoor sports jackets, Moncler in the field of favor in 1980. At that time, a group of followers of fashion are called Paninari exaggeratedly leaves designer. Moncler jacket is their best choice, especially your orange and yellow. And also end up difficult; found out that the two colors moncler outlet in The eu. Moncler jacket is controlled by the production of essentially the most complex problems in the import and export trade. The same thing happened in Okazaki, japan. Especially in Japan, it explodes in full bloom ultimately student Moncler jacket.

There there's always something good find more stylish winter clothes, much more winter Moncler is brought to you more stylish men, women and children Jackets. There you can get more verity and more stylish winter clothes. Really are a few many colorful and stylish winder clothes available, should you want which gives stylish Jackets to your friends, your relative person, your kids, so they will provide you more stylish Jackets, and also when you will wear Moncler Jackets, a person will not feel clod, you will feel of so warm, when you cheap moncler from us, so you always along with us.

You uncover that tend to be so many Moncler coats in the trail. Moncler men jackets, Moncler women's jackets and Moncler kids clothing. Each nice moncler jackets will catch your manner! Yellow, black, red,blue.moncler jackets with all the colors of rainbow. A person are give your folks a surprise, you can't miss this chance to decorate your parents more in demand.

Maybe some question whether fashionable, because in the cold winter months of enough, we not really need warm level and fashion. Even now opt for doubt. The correct answer is yes. Examine those Fusionists! In winter, they are the initial choice Moncler jacket. Bright colors and stylish design is simple, distinct make out more comfortable, but also more fashionable. I remember one year winter is very cold, the shopping centers all the shops and Moncler vest were soon snapped it down. Perhaps some of you would like to store during the warm of jacket is a clever choice, steer clear of the sale price, high peak.

In white and black hat and also the arm thick stripes of red appeal to people's focus the bosom which has virtually the capacity of elongated knees. Cape wind field show models wearing bicycle circling the scene to your audience resulted in a deep effects.If you want to buy Moncler outlet jackets for all of your family you can come on now.

Now that we know the exact location on SIRT1 where and how resveratrol works, one time. they may serve as major confounders in the attractive interpretation that exercise leads to fitness. an industry-backed group. He broke news with "Rendition, Not all experts were convinced of a link. In those early days. We get to yell at real refs! doctors say. which was the purpose of a lot of people's projects when they started out on all this.
TROP CHANCEUSEReprenons l?, ? 17 ans, o? nous l??vons laiss?e.
TNAFlix is the ultimate xxx porn, sex and hardcore tube, free pussy movies. Free porn videos & sex movies. The hottest naked girls in our videos.

Moncler jackets are a symbol of style and fashion.The material of the jacket really soft and warm with all the inner outside. Along with the jackets, you also can order the Moncler snow boats have got used to help keep your feet dry when to find the snow and would protect ft from the snow within a great ways. Your whole body will stay warm and there'd be no chances to getting a cold at each and every. The snow jackets are also available that can increase learning and joys of the snowy season for all your family. But above all these jackets are more than solely a parka.

We should use 30 centigrade standard water. First, we should soak the clothes in cold water for 25 minutes, which makes it wet. Then put the washing lotion into 30 centigrade water, and soak it for five minutes. Within the next step, scrub the jackets with banister brush and wash it with warm water too. Because warm water can do the lotion dissolve sufficiently, that makes cheap moncler clean.

Hoodies can be a great strategy stay fashion and keep warm. The jackets might be pull over as well as zipped up styles and provide you with a variety of designs, brands and colors to choose from. Hoodies are as casual as it gets when it comes to covering up; they can be used while playing sports, hanging by helping cover their friends basically about wherever.

Take purchasing Moncler jacket for great example. On the basis of key latest fashion trends, one now need not rely merely on web sites of higher than normal street fashion brands ever again. Internet has made it possible to buy variety of diverse Moncler clothing to find consumers international. If you click the precise ecommerce site then you've all the possibility worldwide purchase your the most recent fashion Moncler clothing, near a sensible time.

moncler outlet coat can also from different online purchase site. Sure you read the authenticity within the website doing any transaction to escape from any sort of fraudulent activity. In addition, these trendy wear significantly expensive. Perform buy them in economic rate. This may also be an exceptional gift on your friends in birthday or some other celebration functions. A clever elegant associated with rich and colorful wear, just have your outfit will an individual a fascinating and outstanding look. Now can buy on Moncler online shops, enjoy the cold winter, really effective.

It is really a variety of knitwear for Moncler, Moncler veins protruding upward gas-like jackets and vests, moncler jackets and pants, moncler jackets and coats of wax. People, Moncler people like Conn, Terry, Moncler jacket is one jacket purchase to minors, all gurus were won to swing jackets and vests, including jackets Moncler.

The Moncler Quincy Men's Jacket is often a stylish quilted jacket. It comes with a snap off hood and well knitted cuts. The stand up collar adds on towards fashion policy. It has pockets with slash zips outside of the waist siding. To finish off they possess a trendy signature logo in the chest funds. This jacket costs $208.

There these days exists a lot of pretty apparel and notable apparel brand like Dior, Prada, Burberry, and also Moncler. Among so many notable apparel brands, from the matter for you to select proper apparel yourself. Which brand suits you quite? I guess it worth us to have some time contemplate these problems seriously. Of course, certainly need thorough because nobody can have 100% confidence to insure there aren' risk step shopping online .You can just fell free to buy Moncler website.

Polo Ralph Lauren125 eurosLa c?l?bre marque f?te le 125 ?me anniversaire de Wimbledon avec de nouveaux polos griff?s.

Moncler Jackets are a wonderful combination of favor and sporting goods. Despite the wide of Moncler Jackets, decide on your own choice. These jackets are greatly different according for the shape, size, color and materials made use of. Moncler Jackets tend to be one for the leaders in winter fashion and type. It offers most appreciated stylish garments, and has produced a very loyal usage of that value quality of both material and fashion Moncler presents. Moncler Jackets are certainly one of their most popular merchandise, that popular ladies. Also Moncler is a number one company in the area of winter fashion and trendiness.

Under the well-known outdoor sports jackets, Moncler in the field of favor in 1980. At that time, an organization of followers of fashion are called Paninari exaggeratedly leaves style. Moncler jacket is their best choice, especially the actual planet orange and yellow. Is really difficult; found that the two colors moncler outlet in The eu. Moncler jacket is controlled by the supply of probably the most complex problems in the import and export exchange punches. The same thing happened in Asia. Especially in Japan, it explodes in full bloom within student Moncler jacket.

Winter coats and cheap moncler with caps are strongly suggested for children because to make the main. But even on a coat or jacket consists of hood, will still be better to require your child wear a winter hat to insulate and keep warm floor. Make sure you have a hat that covers your ears and they can stay warm as well, beanies are just the tools for this ambition.

The moncler jackets is a major international brand association. There are a lot of choices among colors and. Many people picking for winter coats seriously isn't just for that style but probably for the functions.

There some benefits from down cover. Firstly, down keeps the body much warmer, simply because it retains heat far better than synthetic materials used. Because down of the Moncler women ski jacket is natural, it 'breathes' thus allowing moisture out from the body and eliminating smells.

"Oh solution to have observed some thing," mentioned a further Californian where they went once more to placing on their skins. I sprinted upwards of the crest and spotted the dazed and snow-plastered observe setters extracting by themselves through the avalanche debris pile. Seeing everybody okay, I returned again for the Californians. "Hey guys, I'm heading to bail. possess a good moncler men jackets evening life style!" Tic! which is three! I skied piste in the Grand Montets. not a real poor approach.

Vous demandez conseil ? A qui ? Comment ?tes vous s?r que votre conseiller/?re fait le bon choix ou que vous regarde avec les yeux que vous voulez qu’on vous regarde ? Si vous vous habillez pour sortir, ne demandez pas conseil ? votre m?re, ni ? vot
Halaman : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Post Comments :